Hoho, dat was ik alleenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Waarom wordt rechts vertegenwoordigd door mietjes?
Die kop van remlof toen ik 'm zoete witte aan wou bieden. Priceless.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:11 schreef GSbrder het volgende:
De volgende meet drink ik rosé-bier, denk ik
Ga dan gewoon meteen aan de Baileys.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:11 schreef GSbrder het volgende:
Most def. Of zullen we een brutje bestellen in Munchenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kop van remlof toen ik 'm zoete witte aan wou bieden. Priceless.
Ik had em aangenomen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet gezien?? Je reageerde anders wel op mijn postquote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nog niet gezien![]()
De Weense Wals, die wil ik nog eens leren, ziet er zo leuk uit:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Lees even verder dan alleen de titel, de SS was niet de enige waar je bang voor moest zijn als niet-communist.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Most def. Of zullen we een brutje bestellen in Munchen?
Nee, Baileys is tegenwoordig mocroboy-likeur.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga dan gewoon meteen aan de Baileys.
jij flikkert ook zeker grenadine in Leffe bruin of in een Grimbergen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:11 schreef GSbrder het volgende:
Ik drink zeer zelden witte wijn eigenlijk, was meer voor de gein dat ik het aanbood, maar z'n kop was geweldig.quote:
Wat gaan jullie doen in Munchen??quote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Most def. Of zullen we een brutje bestellen in Munchen?
Haha, wat? Van die nichtbakken met die kleine tasjes zeker?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, Baileys is tegenwoordig mocroboy-likeur.
Ik moet het hogerop zoeken, Merry's bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ieh, bah, Leffe bruin, zie ik er soms uit als een rokerige café-bezoekerquote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef betyar het volgende:
[..]
jij flikkert ook zeker grenadine in Leffe bruin of in een Grimbergen.
Ik let niet altijd op de posterquote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet gezien?? Je reageerde anders wel op mijn post
[..]
Ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ieh, bah, Leffe bruin, zie ik er soms uit als een rokerige café-bezoeker?
Dat is spul dat vrouwen niet drinken omdat het te zoet is.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, wat? Van die nichtbakken met die kleine tasjes zeker?
Fuck. Image ruinedquote:
Over smaak valt gelukkig niet te twisten.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ieh, bah, Leffe bruin, zie ik er soms uit als een rokerige café-bezoeker?
Klinkt mij ranzig in de oren, doe me dan maar een Hennessy.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is spul dat vrouwen niet drinken omdat het te zoet is.
Baileys min de koffie-smaak en 90% gesmolten witte chocola bij de rum.
Gisteren meerdere flessen droge witte in een restaurantje.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik drink zeer zelden witte wijn eigenlijk, was meer voor de gein dat ik het aanbood, maar z'n kop was geweldig.
Nee, ik bedoel dat baileys door mocroboys gedronken wordt?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is spul dat vrouwen niet drinken omdat het te zoet is.
Baileys min de koffie-smaak en 90% gesmolten witte chocola bij de rum.
Zoete witte wijn is dan ook werkelijk niet te zuipenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
* Boze_Appel steekt zijn hand op.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat mannen gewoon bier of whisky dronken.
Meldt.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Hier nog gewoon hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Whisky en rum hou ik niet van, bier, wijn, cognac, likeur, dat dan weer wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Maakt niet uit hoor,quote:
Vraag me wel af wat mocroboys drinken, ik zie ze bijna nooit.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat baileys door mocroboys gedronken wordt?
MEL?!?quote:
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef GSbrder het volgende:
Rum is goed binnen te houden.
Hoewel ze mij belachelijk maakte op de meet met mijn Malibu-cola incl. parasolletje.
Wat ook uiterst dubieus was, maar ik hield me jeugdig
Je bent pas een echte man als je geen stoere drankjes hoeft te drinken om straight over te komenquote:
Mooi, worden ze hyper en zuigen ze nog harder.quote:
Nee, in de Shawshank Redemption.quote:
Dude, mijn cappuccino over mijn nagelsquote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, worden ze hyper en zuigen ze nog harder.
Oooh... /care.quote:
Overschot juist. De "jongeren" van tegenwoordig dragen nog net geen maandverband in hun te grote boxershort, wat een wijven zeg.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:18 schreef GSbrder het volgende:
Haha, och gut, het volk moet zijn mannelijkheid weer ontlenen aan het drankje dat ze wegklokken
Testosteron-tekortje.
Erik, zeg er wat van.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inclusief bruiningscrèmepje.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Overschot juist. De "jongeren" van tegenwoordig dragen nog net geen maandverband in hun te grote boxershort, wat een wijven zeg.
Sissen ze ook naar jou?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry lief.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dude, mijn cappuccino over mijn nagels![]()
Klopt. Maar Malibu-Cola...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent pas een echte man als je geen stoere drankjes hoeft te drinken om straight over te komen
Net als de vorige keer toen je drie flessen wijn op had zeker...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gisteren meerdere flessen droge witte in een restaurantje.
Neu, heb niks geen last van ze eigenlijk.quote:
Opzouten of ik ga je een week lang spammen met Phil.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zou dan ook niet zeggen dat je homo was.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, heb niks geen last van ze eigenlijk.
Hoho, dat heb ik dan ook nooit beweerd.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net als de vorige keer toen je drie flessen wijn op had zeker...
Alleen kwam de aap al snel uit de mouw: die 3 flessen waren niet door jou alleen soldaat gemaakt![]()
![]()
Ho! Stop! Dat zijn geen lichte dreigementen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Opzouten of ik ga je een week lang spammen met Phil.
In cognito, its the best way.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zou dan ook niet zeggen dat je homo was.
Haha, klopt hoor. Het was een booze-failquote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Maar Malibu-Cola...
Alhoewel ik het nog nooit gedronken heb. Wel jammer dat Rum-Cola bijna altijd een baco'tje wordt hier.
Dat is nog triester. al die crèmes en al die andere zooi. Nog even en er komen Mylène party's alleen voor mannen.quote:
Ik maak het gelukkig bespreekbaarquote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie zijn allemaal mietjes!
*Gaat richting bank en kruipt onder zijn zachte kroeldeken.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar krijg bijna zin in wat Phil, ik heb anderhalve week elke avond moeten luisteren naar Bob Marley e.d., kom maar op met wat anders.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Opzouten of ik ga je een week lang spammen met Phil.
Klopt, overstappen naar DnB?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef dotCommunism het volgende:
Ik zit naar dubstep te luisteren en het is best wel slechte muziek.
Die zijn er allang, wereldvreemde.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is nog triester. al die crèmes en al die andere zooi. Nog even en er komen Mylène party's alleen voor mannen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef dotCommunism het volgende:
Ik zit naar dubstep te luisteren en het is best wel slechte muziek.
POL-fusionquote:
'Mannen'.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn er allang, wereldvreemde.
In de P.C. Hooft zit zelfs een spa voor enkel mannen.
Niets nieuws. Kutpartijen, allebei!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)cookies__.html?p=3,1
Kijk, kijk, een samenwerking tussen de PVV en de PvdA
Het moet niet gekker worden, geen wonder dat al die über nichten op tv kunnen blijven....... Ze moedigen het zelfs aan lijkt wel,mannen wordt wijf.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn er allang, wereldvreemde.
In de P.C. Hooft zit zelfs een spa voor enkel mannen.
Als 'mannen' smerige vadsige hangbuikzwijnen zijn met een zweetgeur van hier naar tokio met de bacon nog aan hun snor en vetvlekken in de joggingbroek, dan laat mij maar op mietjes vallen.quote:
Ja ach, 'de oerman' is dan ook uitgestorven, behoudens in niet representatieve beroepen en uitkeringstrekkers uiteraard.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, geen wonder dat al die über nichten op tv kunnen blijven....... Ze moedigen het zelfs aan lijkt wel,mannen wordt wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |