SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb liever twee dames, maar dat is zeker te veel gevraagd? Dan kom ik trouwens wel hoor, beloofd
Wat is het probleem daarmee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar dan zijn er misschien mensen die mee willen doen en dan krijg je een soort orgie
Teveel andere leuters.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
I'm not into orgies..............
Pech voor hun dan, want wij doen daar niet aan. Orgies that is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar dan zijn er misschien mensen die mee willen doen en dan krijg je een soort orgie
Zal ik die fantasie verpesten of....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:53 schreef GroenerDanGras het volgende:
Orgie niet, trio met 2 vrouwen is best wel een fantasie
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
Iedereen zo geschokt door de trio's en orgies dat ze niet meer durven posten
Ik was even mijn fiets binnenzettenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ben je een meisje danquote:
Nee, maar ik heb wel die ervaring opgedaan.quote:
Ik had alleen wat te zeggen over Gerrie dus ik hield me in.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
Was niet zo'n succes?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel die ervaring opgedaan.
Gaat dit over Frank en Ronald?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
Die 2 voetbalbroers die een triotje hebben gehad met een meisje. Dat is gewoon ranzig brrrrrrrrrrrr.
Nee, ik had niet het gevoel dat ze me afwees. Echter is dit natuurlijk ook een duidelijk signaal dat er nu bij haar nog niets is. Als zij liever het huis gaat opruimen dan met mij wat wil gaan drinken, betekend dat ik nog geen indruk op haar heb gemaakt. (En dat haar huis waarschijnlijk echt een grote tering bende is. )quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
Omfg, alweer beef hier
En Dyna, het hoeft toch geen echte afwijzing te zijn geweest? Opruimen en zo moet ook gebeuren
Of kreeg je echt het gevoel dat ze je afpoeierde? Was het alleen een sms of heb je haar ook echt gesproken?
Sowieso klikt het met de een beter dan de ander. Daarbij moet je je aandacht continue bij beide dames houden. Echt lekker en ontspannen is het allemaal niet. Het lijkt allemaal leuker dan het is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
Was niet zo'n succes?
Ik heb wel eens gehad dat het alleen bij oraal bleef zeg maar.. alleen kon 1 van de 2 er niets van maar vond het sneu om te zeggen natuurlijk, en telkens als zij aan de 'beurt' was hoopte ik dat dat snel die ander aan de 'beurt' was, al met al niet echt een succes
Wat zielig voor je zeg, dat het niet zo'n succes was!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Was niet zo'n succes?
Ik heb wel eens gehad dat het alleen bij oraal bleef zeg maar.. alleen kon 1 van de 2 er niets van maar vond het sneu om te zeggen natuurlijk, en telkens als zij aan de 'beurt' was hoopte ik dat dat snel die ander aan de 'beurt' was, al met al niet echt een succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
nerdjes zijn toch niet eng?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ohh ik zit nu naar die ene te kijken en ik zou echt alles met hem willen en durven doen. Bij die anderen vond ik het allemaal een beetje eng ( 1 uitzondering), maar bij hem niet. Nu ben ik weer aangewezen op de enge mannen tijdens het uitgaan.
http://static.flickr.com/87/236708789_9f2db515f3.jpg?v=0 <-- deze zijn horrorquote:
Zo erg ben ik dan nog net niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
http://static.flickr.com/87/236708789_9f2db515f3.jpg?v=0 <-- deze zijn horror
"die ene" was ook wel van de exacte vakken, en zijn armen over elkaar en zo.. zo lieff.. maar dan wel een uiterlijk dat me heel erg bevalt daarbij.
En ja hoor dat word weer slecht slapenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
http://static.flickr.com/87/236708789_9f2db515f3.jpg?v=0 <-- deze zijn horror
"die ene" was ook wel van de exacte vakken, en zijn armen over elkaar en zo.. zo lieff.. maar dan wel een uiterlijk dat me heel erg bevalt daarbij.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat zielig voor je zeg, dat het niet zo'n succes was!Klopt, ik heb nog maanden bij een psych gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
Zo erg zijn die jongens toch ook niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En ja hoor dat word weer slecht slapen
oh kom, die gozers zijn echt wel TE erg. niks mis dat je een nerd bent, maar dat is geen excuus om niet voor jezelf te zorgen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo erg zijn die jongens toch ook niet?
Tsja ze moeten wat met hun haar doen, maar voor de rest zijn ze niet knap maar ook niet verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:19 schreef hasjman het volgende:
[..]
oh kom, die gozers zijn echt wel TE erg. niks mis dat je een nerd bent, maar dat is geen excuus om niet voor jezelf te zorgen.
volgensmij is het best wel een wens van veel mannen. ik had ook 2 keer een hoer zeg maar die trio aanbood, omdat ze denken dat mannen dat willenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog maanden bij een psych gelopen.
Ja, ze mogen ook wel lenzen nemen en normale shirts dragen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja ze moeten wat met hun haar doen, maar voor de rest zijn ze niet knap maar ook niet verschrikkelijk.
Al gedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:12 schreef hasjman het volgende:
wanneer ga je nou eens stappen in amsterdam?
Techno heeft wel gelijk hoor. Het is net als naar twee films tegelijk kijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij is het best wel een wens van veel mannen. ik had ook 2 keer een hoer zeg maar die trio aanbood, omdat ze denken dat mannen dat willen
ook soms op de wallen dan gaan ze als er niet veel klandizie is met elkaar zoenen, en je met overkill proberen binnen te lokken(of naja 1 keer gebeurd)
en zij zullen het wel weten, dus mannen willen het graag
zijn het gebouwen met een bouncer/deurman/ ( zon grote kerel voor de deur) ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Al gedaan
was eh apart
en zeker niet zo'n leuke jongen als "de ene" ontmoet of gezien daar
Tsja soms kan dat niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, ze mogen ook wel lenzen nemen en normale shirts dragen.
Categorie ''sterke verhalen'' want ik ken niet zoveel mannen die dat nog prettig zouden vinden ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef minibeer het volgende:
Wtf heeft opeens elke man hier een trio gedaan ofzo? Ik had wel gehoord van een vriend van een vriend, dat ie voor zn verjaardag een trio kreeg van zn vriendin.
Nee het was geen echte trio, de kleren van de dames bleven (helaas) aan..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef minibeer het volgende:
Wtf heeft opeens elke man hier een trio gedaan ofzo? Ik had wel gehoord van een vriend van een vriend, dat ie voor zn verjaardag een trio kreeg van zn vriendin.
Ik heb nu ook harde lenzen, en het zijn verschrikkelijke klotedingen (ik heb nieuwe nodig, ik hoop dat ik nachtlenzen kan) maar een bril stond me echt voor geen meter (ik heb er een jaar mee rondgelopen, omdat het moest van mijn ouders).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja soms kan dat niet.
Ik wou dat twee jaar geleden ook maar dat bleek niet normaal te kunnen.
Nou, als je wat vaker advies van me aanneemt dan komt het vast helemaal goed met je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:22 schreef deelnemer het volgende:
Techno heeft wel gelijk hoor. Het is net als naar twee films tegelijk kijken.
> mensen op fokquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef minibeer het volgende:
de vriendin, het zou wel mooi zijn als allemaal vriendinnen opeens bij iedereens verjaardag zoiets organiserenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:26 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nee het was geen echte trio, de kleren van de dames bleven (helaas) aan..
Maar van z'n vriendin?! Een vriendin of dé vriendin?
Dat bedoel ik, wtfquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:26 schreef hasjman het volgende:
[..]
> mensen op fok
> in een topic "als versieren niet zo makkelijk gaat"
ja tuurlijk, iedereen hier heeft wel eens een trio gehad...
..
.
Ik zie er ook een stuk beter uit zonder bril maar ik ben zo scheel als de tering en heb ogen die werken als apart werkende camera's. Dus ja dan kan je die dingen niet in doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb nu ook harde lenzen, en het zijn verschrikkelijke klotedingen (ik heb nieuwe nodig, ik hoop dat ik nachtlenzen kan) maar een bril stond me echt voor geen meter (ik heb er een jaar mee rondgelopen, omdat het moest van mijn ouders).
Kijk, als je als man van 41 staat te trappelen om uit te leggen hoe je moet zoenen, neem ik je niet neer serieus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, als je wat vaker advies van me aanneemt dan komt het vast helemaal goed met je.
Ik zie mijn vriendin dat echt niet doen.. die vindt het vies met een andere meid.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
de vriendin, het zou wel mooi zijn als allemaal vriendinnen opeens bij iedereens verjaardag zoiets organiseren
Nu valt het verjaardagscadeau van Martin en mij een beetje in het waterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef formerjellybean het volgende:
ik niet en ben het ook niet van plan ook
een bril is juist een plus punt, kan je namelijk van die vet hippe brillen dragen (die met van die grote / brede monturen) Doe ik zelf ook, je lijkt ouder en slimmerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie er ook een stuk beter uit zonder bril maar ik ben zo scheel als de tering en heb ogen die werken als apart werkende camera's. Dus ja dan kan je die dingen niet in doen.
Ik sta helemaal niet te trappelen, after all, assumptions are the mother of all fuck ups, maar als ik zie wat er wordt uitgekraamt zo af en toe... dat is puur omdat ze niet beter weten cq. gewend zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef deelnemer het volgende:
Kijk, als je als man van 41 staat te trappelen om uit te leggen hoe je moet zoenen, neem ik je niet serieus.
Dat is nou ook niet aardigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kijk, als je als man van 41 staat te trappelen om uit te leggen hoe je moet zoenen, neem ik je niet neer serieus.
had succesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Had je succes of wens je mensen succes ??
Past voor geen meter vind ik, rete vervelend dat ding op me neus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:30 schreef hasjman het volgende:
[..]
een bril is juist een plus punt, kan je namelijk van die vet hippe brillen dragen (die met van die grote / brede monturen)
Waar heb je het nu precies over?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik sta helemaal niet te trappelen, after all, assumptions are the mother of all fuck ups, maar als ik zie wat er wordt uitgekraamt zo af en toe... dat is puur omdat ze niet beter weten cq. gewend zijn.
nice, een date of wat?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
had succesmaat van me had een chick en haar vriendin hebk heel gezellig mee gepraat en voor morgen gelijk vast gelegd
He cool , je hebt de smaak trouwens wel te pakken he.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
had succesmaat van me had een chick en haar vriendin hebk heel gezellig mee gepraat en voor morgen gelijk vast gelegd
Wat, omdat ik daadwerkelijk ervaring heb en jij jaloers bent? Kom op zeg.quote:
Das geen date, anders heb ik ook een date geregeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:34 schreef pl4kkie het volgende:
Ja soort van date. We gaan met een groep uit en heb haar ook gevraagd en ze had zin om mee tegaan
Tof man, dus er komt een vervolg?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:31 schreef pl4kkie het volgende:
zeg toch ook soort vanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Das geen date, anders heb ik ook een date geregeld.
Mooi man.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
zeg toch ook soort van. Heb er wel zin in. Mss vloeit er meer uit voort
Ach ik ga echt geen topic report aanmaken hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Pssttttt notes , dus een beetje aardiger
Was ook ff een mild hintje naar deelnemer, hij is een beetje dwars na zijn eerste note. Vind de wat mildere deelnemer aardigerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ik ga echt geen topic report aanmaken hoor.
Daarbij ben ik gelukkig in de liefde en heb ik een huid zo dik als een olifant.
Dat is je van harte gegund.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:39 schreef Techno het volgende:
Daarbij ben ik gelukkig in de liefde en heb ik een huid zo dik als een olifant.
Ik moest lachen echt hard lachen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:42 schreef Supersoep het volgende:
Sjonge jonge, de haantjes zijn weer bezig heur.
Deelnemer is geen alpha. En dat weet hij ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:42 schreef Supersoep het volgende:
Sjonge jonge, de haantjes zijn weer bezig heur.
Wat ben jij een gefrustreerde nicht soms. Echt. Lighten the fuck up.quote:
O god, laten we het niet meer over alpha of niet hebben alsjeblieftquote:zaterdag 18 juni 2011 00:45 schreef Techno het volgende:[/b]
[..]
Deelnemer is geen alpha. En dat weet hij ook.
Nou, dank je wel. Verder snap ik die hetze tegen mij niet zo. Het is niet dat ik hier mensen afkraak of beledig of zo.quote:
Gefrustreerde nicht? Grapjas.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat ben jij een gefrustreerde nicht soms. Echt. Lighten the fuck up.
Dit topic was een paar maanden geleden toch net iets beter.
Ik leg het je uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, dank je wel. Verder snap ik die hetze tegen mij niet zo. Het is niet dat ik hier mensen afkraak of beledig of zo.
is haantjes gedrag. Krijg je natuurlijk reaktie op.quote:Nou, als je wat vaker advies van me aanneemt dan komt het vast helemaal goed met je.
Die van mij bestaat alleen in mijn hoofd.quote:
Nou, jij je zin. Laten we dit topic behouden in dagboek-vorm waar we het elke dag hebben over die gekke Gerrie, Martin en examens.quote:
Het is al goed jongen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, jij je zin. Laten we dit topic behouden in dagboek-vorm waar we het elke dag hebben over die gekke Gerrie, Martin en examens.
Wat is je punt? Ik gun Lanterfanteraar alle geluk van de wereld.. zonder enige bijbedoelingen.quote:
Alles wat jou niet aanstaat is opeens haantjes gedrag. Waar ben je bang voor, dat Lanter je niet zo leuk vindt als de rest van de kerels hier?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef deelnemer het volgende:
is haantjes gedrag. Krijg je natuurlijk reaktie op.
Er is hier maar één iemand gefrustreerd, vermoed ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, jij je zin. Laten we dit topic behouden in dagboek-vorm waar we het elke dag hebben over die gekke Gerrie, Martin en examens.
Ik dacht dat jij gevraagd had aan Supersoep of 'ie niet op jou wou reageren. Wat doe je dan zelf?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:53 schreef Mpj het volgende:
Er is hier maar één iemand gefrustreerd, vermoed ik.
Laat gaan jongen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:53 schreef Mpj het volgende:
[..]
Er is hier maar één iemand gefrustreerd, vermoed ik.
Is allang geleden gevraagd, heeft hij nooit gedaan, dus ik ook niet meer; dus waarom heb je constant kritiek op mij?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gevraagd had aan Supersoep of 'ie niet op jou wou reageren. Wat doe je dan zelf?
Serieus, wat een kleuters hier, ongelovelijk.
Ga je nou niet aangevallen voelen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Is allang geleden gevraagd, heeft hij nooit gedaan, dus ik ook niet meer; dus waarom heb je constant kritiek op mij?
Ongelofelijk, inderdaad.
Dat eeuwige gezeik van jou over ''die Martin'' en je constante drang naar zelf-bevestiging in dit dagboe.... ik bedoel topic, dat is pas kansloos.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
Goh supersoep gaat het niet zo goed met je liefdesleven ??? Moet je hier zonodig je frustaties uiten ... Beetje kansloos dit.
Ninja-edits FTW. Maar goed. Motiveer eens waarom dit haantjesgedrag is? Ik heb i.i.g. geen andere intenties dan Lanter een beetje op weg helpen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef deelnemer het volgende:
is haantjes gedrag. Krijg je natuurlijk reaktie op.
Ik snap niet dat jullie beiden lopen te etteren op elkaar. Kom ff dit topic checken is het een deel verder met alleen maar gekut onderling. Geen wonder dat de mods overwegen 't te sluiten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
Is allang geleden gevraagd, heeft hij nooit gedaan, dus ik ook niet meer; dus waarom heb je constant kritiek op mij?
Ongelofelijk, inderdaad.
Kan wel zo zijn, maar dan alsnog kan hij 't ook normaal brengen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat gaan jongen.
Ik ben het wel eens ik heb het wel continu over Gerrie en former continu over Martin.
Zegt wel volgens mij wel dat we allebei verliefd zijn.
Ik voel me niet aangevallen, het is gewoon dat Catbert constant zeurt terwijl hij niet eens weet wat er precies is. Bemoei je er dan niet mee.quote:
Oh, dan zij we het eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is je punt? Ik gun Lanterfanteraar alle geluk van de wereld.. zonder enige bijbedoelingen.
soms kom je erachter dat sommige mensen je weleens op positieve manier kunnen verrassen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
Pff wat ben ik ook een klootzak soms.
Heb een meisje een tijdlang dikke troll genoemd omdat ik dacht dat ze een bitch was.
Maar dan blijkt het best een aardig mens te zijn.
Geef dan gewoon toe dat je doet wat je toevallig goed uitkomt ipv excuses te verzinnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ongelofelijk, inderdaad.
Ik zie jou en Super lopen kutten in dit topic. Als er een of ander diep weggestopt gay dingetje is tussen julle ga mekaar dan lekker een keertje gezond afsjorren in plaats van hier lopen te bitchen als een paar lekkende wijven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Mpj het volgende:
Ik voel me niet aangevallen, het is gewoon dat Catbert constant zeurt terwijl hij niet eens weet wat er precies is. Bemoei je er dan niet mee.
Alweer of nogsteeds?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie beiden lopen te etteren op elkaar. Kom ff dit topic checken is het een deel verder met alleen maar gekut onderling. Geen wonder dat de mods overwegen 't te sluiten.
Prima. Maar spreek mij dan niet constant aan, ik ben niet de enige en 9 van de 10 keer begin ik ook niet met opmerkingen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie beiden lopen te etteren op elkaar. Kom ff dit topic checken is het een deel verder met alleen maar gekut onderling. Geen wonder dat de mods overwegen 't te sluiten.
Wat wil je dat we doen dan? Weer dezelfde dingen bespreken als in het begin?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik van jou over ''die Martin'' en je constante drang naar zelf-bevestiging in dit dagboe.... ik bedoel topic, dat is pas kansloos.
Ik heb niet bijzonder veel nuttigs te posten hier, dat geef ik toe. Die periode lijkt wel voorbij te zijn, met het huidige niveau van posters.
Iemand niet mogen is al gelijk internet-stoerdoenerij, commentaar geven op het achterlijke niveau van dit topic valt ook al zwaar bij sommigen. Nou, sorry dan.
Eens, maar je reageert wel altijd (en vaak overdreven).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Mpj het volgende:
[..]
Prima. Maar spreek mij dan niet constant aan, ik ben niet de enige en 9 van de 10 keer begin ik ook niet met opmerkingen.
Ik reageer niet altijd. Kijk vooral terug, en overdreven ook niet, ik ben er nu gewoon klaar mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eens, maar je reageert wel altijd (en vaak overdreven).
grappig hoe mensen ook constant op elkaar blijven reageren, het lijken wel een stelletje zeikende wijvenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef minibeer het volgende:
jongens, ophouden ik kan er niet meer tegen!
*in een hoekje gaat zitten
Je loopt minstens net zo hard te bitchen dus hang niet de vermoorde onschuld uit. Net dook je ook op Super dus loop niet zo schijnheilig te doen, je vindt het gewoon leuk een beetje te lopen te kutten. Doe dat dan via PM in plaats van dit topic te vervuilen. En dat geldt niet alleen voor jou (hoewel het bij jou erger is dan bij de rest).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Mpj het volgende:
Prima. Maar spreek mij dan niet constant aan, ik ben niet de enige en 9 van de 10 keer begin ik ook niet met opmerkingen.
In groepsverband is dat vaak wel goed volgens mij, het zorgt ervoor dat je niet onder de voet wordt gelopen. Op internet is het alleen maar irritant.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:03 schreef hasjman het volgende:
[..]
grappig hoe mensen ook constant op elkaar blijven reageren, het lijken wel een stelletje zeikende wijven
Kijk vooral alle posts terug, kijk wie er het meest loopt te kutten, wie begint met vervelende opmerkingen. Ik ben het niet, is terug te checken, ik heb me juist rustig gehouden en heb vooral niet gereageerd. Dus niks schijnheilig en al helemaal niet erger.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je loopt minstens net zo hard te bitchen dus hang niet de vermoorde onschuld uit. Net dook je ook op Super dus loop niet zo schijnheilig te doen, je vindt het gewoon leuk een beetje te lopen te kutten. Doe dat dan via PM in plaats van dit topic te vervuilen. En dat geldt niet alleen voor jou (hoewel het bij jou erger is dan bij de rest).
Nee, maar het lief dagboek niveau staat mij ook wel tegen. Als het niet tenminste op een of andere manier aan daten / versieren gerelateerd is zou het fijn zijn als het dan gewoon in een ander topic gepost zou worden. Net zoals dat geneuzel over trio's, nou stoer hoor, in een topic waar mensen komen om tips is het wel lekker makkelijk scoren he.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
Wat wil je dat we doen dan? Weer dezelfde dingen bespreken als in het begin?
Je bent ook geen ruk veranderd he. Wat doe je hier man, je hebt toch je vriendinnetje, nou toedels dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Mpj het volgende:
Kijk vooral alle posts terug, kijk wie er het meest loopt te kutten, wie begint met vervelende opmerkingen. Ik ben het niet, is terug te checken, ik heb me juist rustig gehouden en heb vooral niet gereageerd. Dus niks schijnheilig en al helemaal niet erger.
Jongen, jongen maakt het nou echt uit wie er begon? Laat gaan man we zitten niet meer in groep 6.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Mpj het volgende:
[..]
Kijk vooral alle posts terug, kijk wie er het meest loopt te kutten, wie begint met vervelende opmerkingen. Ik ben het niet, is terug te checken, ik heb me juist rustig gehouden en heb vooral niet gereageerd. Dus niks schijnheilig en al helemaal niet erger.
Wie er wel of niet begon is helemaal niet interessant. Maar dat onderlinge gebitch an sich is wel vervelend.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Mpj het volgende:
Je weet niet eens hoe ik ben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, maar het lief dagboek niveau staat mij ook wel tegen. Als het niet tenminste op een of andere manier aan daten / versieren gerelateerd is zou het fijn zijn als het dan gewoon in een ander topic gepost zou worden. Net zoals dat geneuzel over trio's, nou stoer hoor, in een topic waar mensen komen om tips is het wel lekker makkelijk scoren he.
[..]
Je bent ook geen ruk veranderd he. Wat doe je hier man, je hebt toch je vriendinnetje, nou toedels dan.
FF m'n ei kwijt, ben zo weg, don't worry.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:03 schreef hasjman het volgende:
grappig hoe mensen ook constant op elkaar blijven reageren, het lijken wel een stelletje zeikende wijven
Nu klink je helemaal als een wijf, sorryquote:
He techno hoe is het met jou ??quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:03 schreef Techno het volgende:
Ja, kan dat onderlinge gebitch niet middels pm's of dm's worden uitgevochten of zo?
Blijkbaar is 't wel interessant aangezien hij mij alleen maar aanspreekt en beweert dat ik vaak begin/reageer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie er wel of niet begon is helemaal niet interessant. Maar dat onderlinge gebitch an sich is wel vervelend.
Het is vooral begonnen onder je vorige account, waar je het een tijd lang heel prettig vond om bepaalde mensen te kwetsen terwijl je hier dagelijks aapjes komt/kwam kijken. Op een soort van Het_Noorderlicht-achtige wijze zeg maar. Als je dan ook nog eens de vermoorde onschuld speelt, altijd dus, ben je vervelend bezig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Mpj het volgende:
[..]
Lomp ben je wel, sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
FF m'n ei kwijt, ben zo weg, don't worry.
[..]
Nu klink je helemaal als een wijf, sorry![]()
Niemand vraagt meer om tips dus kan je zo ook niet geven. En echt gedate wordt er niet op een paar uitzonderingen na. Nou dan hou je mij met mijn achterlijke verliefdheid over en Former.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, maar het lief dagboek niveau staat mij ook wel tegen. Als het niet tenminste op een of andere manier aan daten / versieren gerelateerd is zou het fijn zijn als het dan gewoon in een ander topic gepost zou worden. Net zoals dat geneuzel over trio's, nou stoer hoor, in een topic waar mensen komen om tips is het wel lekker makkelijk scoren he.
Hoe lang is dat nu precies ???? Wel leuk dat jullie zowel op internet en in het echt klikkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Met mij gaat het uitstekend. Ik ben meer dan gelukkig met Mera.
Let it go... boeiend. Als ze over jou tekeer hadden gegaan zoals ze over mij en m'n ex'en deden (in Singles) was je waarschijnlijk helemaal gaan flippen. Leer eens om de dingen te relativeren, je maakt je vaak druk om niets.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:07 schreef Mpj het volgende:
Blijkbaar is 't wel interessant aangezien hij mij alleen maar aanspreekt en beweert dat ik vaak begin/reageer.
Sinds 7 juni zijn we officieel een stelletje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe lang is dat nu precies ???? Wel leuk dat jullie zowel op internet en in het echt klikken
Wie verzint er dan ook zo'n TT?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Net zoals dat geneuzel over trio's, nou stoer hoor, in een topic waar mensen komen om tips is het wel lekker makkelijk scoren he.
Hmm, gaat om nu. Ik post op dit moment redelijk normaal, jullie zijn de personen die hier constant iedereen maar afkraken op een vervelende manier.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is vooral begonnen onder je vorige account, waar je het een tijd lang heel prettig vond om bepaalde mensen te kwetsen terwijl je hier dagelijks aapjes komt/kwam kijken. Op een soort van Het_Noorderlicht-achtige wijze zeg maar. Als je dan ook nog eens de vermoorde onschuld speelt, altijd dus, ben je vervelend bezig.
Zo kort pas?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds 7 juni zijn we officieel een stelletje.
Hoe weet je eigenlijk wanneer het nou officieel is?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds 7 juni zijn we officieel een stelletje.
topics met verhalen van MLIG waren echt episch. helemaal als ie op zijn manier ging vertellen hoe ie uitging en alles verliep. De gedachten gang en de manier hoe hij verhalen beschrijft, echt briljant.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
Jezus voel me opeens net MLIG, kreeg net een soort drang om dat meisje maar niet terug te schrijven met een idee om wat te doen.
Oh, en dan denk je "laat ik daar eens m'n orgieverhalen gaan posten"?quote:
Eerste keer geneukt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef dyna18 het volgende:
Hoe weet je eigenlijk wanneer het nou officieel is?
Na 3x daten ben je een stel?
Als ik ze had zou ik dat geheid doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, en dan denk je "laat ik daar eens m'n orgieverhalen gaan posten"?
Omdat ze toen letterlijk vroeg of ik haar vriend wilde zijn. Waarop ik ja zei. Lijkt me nogal duidelijk dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef dyna18 het volgende:
Hoe weet je eigenlijk wanneer het nou officieel is?
Na 3x daten ben je een stel?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef hasjman het volgende:
[..]
topics met verhalen van MLIG waren echt episch. helemaal als ie op zijn manier ging vertellen hoe ie uitging en alles verliep. De gedachten gang en de manier hoe hij verhalen beschrijft, echt briljant.
Als er een andere TT was geweest had ik niet aan m'n mislukte avontuurtje gedacht nee..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, en dan denk je "laat ik daar eens m'n orgieverhalen gaan posten"?
Dat vind ik altijd zo basisschool-achtig. Wel het duidelijkst natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat ze toen letterlijk vroeg of ik haar vriend wilde zijn. Waarop ik ja zei. Lijkt me nogal duidelijk dan.
Dit!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand vraagt meer om tips dus kan je zo ook niet geven. En echt gedate wordt er niet op een paar uitzonderingen na. Nou dan hou je mij met mijn achterlijke verliefdheid over en Former.
Op de basisschool vraag je fuhrkering hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef minibeer het volgende:
Dat vind ik altijd zo basisschool-achtig. Wel het duidelijkst natuurlijk.
In het begin was het wel leuk maar op een gegeven moment ging 'ie dingen verdraaien. Bovendien werd het een vastgelopen langspeelplaat; iedere keer hetzelfde gezeur.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef hasjman het volgende:
topics met verhalen van MLIG waren echt episch. helemaal als ie op zijn manier ging vertellen hoe ie uitging en alles verliep. De gedachten gang en de manier hoe hij verhalen beschrijft, echt briljant.
Dat is wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat ze toen letterlijk vroeg of ik haar vriend wilde zijn. Waarop ik ja zei. Lijkt me nogal duidelijk dan.
Een keer gedaan en een keer afgewezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Op de basisschool vraag je fuhrkering hoor.
Waarom ???quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
Jezus voel me opeens net MLIG, kreeg net een soort drang om dat meisje maar niet terug te schrijven met een idee om wat te doen.
Doet me denken aan van die situaties dat iemand vraagt: Zijn jullie een stelletje, waarop het dan stilvalt, of de één ja zegt en de ander neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat dat van de persoon afhangt, bij sommige is het de eerste zoen, de andere is eerste keer neuken en de anderen rommelen eerst een poos aan voordat ze zich officieel als stelletje zien.
Denk dat iedereen daar gewoon op een bepaalde manier mee omgaat en je gewoon moet kijken welke manier voor jezelf het beste erbij past.
Dank dat je me gelijk geeft schat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dit!!
Er wordt minder advies gevraagd dan eerst en de posters hebben toch behoefte om nog met elkaar te kletsen, gewoon omdat dat gezellig is.
En zolang dat (een beetje) ontopic is, zie ik er het probleem niet echt van in.
Ik bedoel, 't is toch niet zo dat mensen die om hulp vragen hierdoor worden genegeerd of wel?
De ruzies worden trouwens steeds ingewikkelderSteeds meer mensen die er bij betrokken raken - 't wordt steeds lastiger om bij te houden wie nou boos is op wie en waarom...
Oplossing: Het goedmaken en weer vriendjes worden![]()
Of op z'n minst stoppen met kibbelen - ik stel voor dat je gewoon niet reageert wanneer iemand iets beledigends zegt over jou
Beter voor jullie bloeddruk en voor die van de mods, lijkt me
Pimpingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Een keer gedaan en een keer afgewezen.![]()
Ben nog wel twee keer getrouwd op de basisschool. In Ajax traninigspak.
Drie keer een weekend lang... maar is dat zo van belang dan? Ik denk dat dit gewoon van persoon tot persoon verschilt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef dyna18 het volgende:
Dat is wel duidelijk ja
En hoevaak hadden jullie elkaar toen al gezien?
* dyna18 is er ook nogquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zou tof zijn als er eens een leuke nieuwe kerel binnenkwam die we tot superversierder konden kneden.
Wat een blije postquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dit!!
Er wordt minder advies gevraagd dan eerst en de posters hebben toch behoefte om nog met elkaar te kletsen, gewoon omdat dat gezellig is.
En zolang dat (een beetje) ontopic is, zie ik er het probleem niet echt van in.
Ik bedoel, 't is toch niet zo dat mensen die om hulp vragen hierdoor worden genegeerd of wel?
De ruzies worden trouwens steeds ingewikkelderSteeds meer mensen die er bij betrokken raken - 't wordt steeds lastiger om bij te houden wie nou boos is op wie en waarom...
Oplossing: Het goedmaken en weer vriendjes worden![]()
Of op z'n minst stoppen met kibbelen - ik stel voor dat je gewoon niet reageert wanneer iemand iets beledigends zegt over jou
Beter voor jullie bloeddruk en voor die van de mods, lijkt me
Want het is eng en het is makkelijker dan afgaan en dat is het ook maar goh kom op nou.quote:
Nou ja, zo geheimzinnig is het ook allemaal niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:18 schreef dyna18 het volgende:
Lol je bent wel heel open over dat soort zaken.
Ik ben gewoon geinteresseerd hoe dat soort zaken verlopen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Drie keer een weekend lang... maar is dat zo van belang dan? Ik denk dat dit gewoon van persoon tot persoon verschilt.
Heb 3 maanden een 'relatie' gehad met een meid die toch iedere keer beweerde het geen 'relatie' te willen noemen. M'n eerste en laatste internetdate. Raar wijfquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:18 schreef minibeer het volgende:
Doet me denken aan van die situaties dat iemand vraagt: Zijn jullie een stelletje, waarop het dan stilvalt, of de één ja zegt en de ander nee.
Gelukkigquote:
Een nieuwe? Er is nu al genoeg keus, qua mensen die niet kunnen versierenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
In het begin was het wel leuk maar op een gegeven moment ging 'ie dingen verdraaien. Bovendien werd het een vastgelopen langspeelplaat; iedere keer hetzelfde gezeur.
Zou tof zijn als er eens een leuke nieuwe kerel binnenkwam die we tot superversierder konden kneden.
Ik was als kind knap stond in de C&A folders enzo. Ik had de aanleg om knap te worden.quote:
Voor mij ook wel. Wat ik vooral herkenbaar vond is het over analyseren van de hele situatie. Dat is denk ik een van de grootste problemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef minibeer het volgende:
[..]En helaas ook vaak wel enigzins herkenbaar
Joh wie weet is het wel hartstikke leuk, het is juist een goede stap want dan ben je ook uit je comfortzone.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Want het is eng en het is makkelijker dan afgaan en dat is het ook maar goh kom op nou.
Best wel idioot dat ik dit nog tegen mezelf moet zeggen.
Een soort live coaching?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een nieuwe? Er is nu al genoeg keus, qua mensen die niet kunnen versieren.
Eigenlijk moeten we ook echt een meet doen met verborgen oortjes en camera's en dat sommigen dan tips geven en de anderen de meisjes proberen te versieren.
Daarom maar toch draait mijn maag zich een beetje om om uit die comfortzone te stappen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh wie weet is het wel hartstikke leuk, het is juist een goede stap want dan ben je ook uit je comfortzone.
Oh, dat geeft ook niet. Ik post niet voor niets in dit topic. Als ik anderen kan helpen of van tips kan voorzien dan vind ik dat alleen maar leuk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:20 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben gewoon geinteresseerd hoe dat soort zaken verlopen.
Hoe je een relatie krijgt enzo.
Zoiets noemen we bindingsangst.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb 3 maanden een 'relatie' gehad met een meid die toch iedere keer beweerde het geen 'relatie' te willen noemen. M'n eerste en laatste internetdate. Raar wijf
[..]
Gelukkig
Als ik dat zou doen zou ik er geld voor vragenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:22 schreef dyna18 het volgende:
Een soort live coaching?
Dat zou grappig zijn.
Ik ken wel van dating coaches die het van een afstandje volgen en dan per SMS nog wat feedback geven tijdens de interactie.
Sherlock.quote:
Dat vind ik echt heel lief.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak bij mensen (ik heb een vriend die vaak, ook aan mensen die hij net kent, een vakantieverhaal vertelt waarin hij een meisje neukt maar niet klaarkomt en vreemde mensen op hem afrukken en hij een blowjob aangeboden krijgt, dan heb ik wel zoiets van ja wtf). Maar wat boeit het uiteindelijk ook?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol je bent wel heel open over dat soort zaken.
Dat zou echt zo tof zijn! Net als het MTV-programma Plain Jane. Ik herken daarin zo veel van mezelf.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een nieuwe? Er is nu al genoeg keus, qua mensen die niet kunnen versieren.
Eigenlijk moeten we ook echt een meet doen met verborgen oortjes en camera's en dat sommigen dan tips geven en de anderen de meisjes proberen te versieren.
Ik vind het ook alleen maar leuk voor jullie om te zien dat het klikt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat geeft ook niet. Ik post niet voor niets in dit topic. Als ik anderen kan helpen of van tips kan voorzien dan vind ik dat alleen maar leuk.
Er is geen standaard knoop dat vooral in je oren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik vind het ook alleen maar leuk voor jullie om te zien dat het klikt.
Echter alle intieme details hoeven nou ook weer niet.
Dus na 3x daten met een vrouw kan het al een relatie genoemd worden? Dat is best wel vlot.
O, lache, de meeste series die ik heb gezien werken andersom, die nemen verlegen, saaie mannen en toveren die om tot chanterpanters.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef minnemin het volgende:
[..]
Dat zou echt zo tof zijn! Net als het MTV-programma Plain Jane. Ik herken daarin zo veel van mezelf.
Het minnemin, hoe is het er mee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef minnemin het volgende:
[..]
Dat zou echt zo tof zijn! Net als het MTV-programma Plain Jane. Ik herken daarin zo veel van mezelf.
O en ik ben er weer.
Je moet je er sowieso niet druk over maken. Het is meer iets als je al een tijdje hebt met mekaar bedenkt vanaf wanneer het 'officieel' was. M'n vriendin en ik rekenen gewoon de eerste keer dat we met elkaar maar bed geweest zijn. Was bovendien de eerste datequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef dyna18 het volgende:
Dus na 3x daten met een vrouw kan het al een relatie genoemd worden? Dat is best wel vlot.
Nou ja, de frequentie hangt dus vooral van de "klik" af. Als echt alles gewoon goed voelt, waarom niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef dyna18 het volgende:
Plain Jane is leuk , dan zijn het eerst hele sullige meiden en dan worden ze wel helemaal opgepimpt. Het nadeel is wel dat het met amerikaanse daten is , en dat is veel tradiotioneler dan hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef minnemin het volgende:
[..]
O en ik ben er weer.
Nou. Ik maak me niet druk, slaap er niet minder om maar ik irriteer me nu even. Ik heb nog nooit zo ''overdreven'' gereageerd als nu. Ik ben er nu klaar mee aangezien ik de laatste tijden expres niks beledigends heb gepost, niet heb gereageerd op kut opmerkingen of me op negatieve wijze heb bemoeid met gezeur. Maar ja..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Let it go... boeiend. Als ze over jou tekeer hadden gegaan zoals ze over mij en m'n ex'en deden (in Singles) was je waarschijnlijk helemaal gaan flippen. Leer eens om de dingen te relativeren, je maakt je vaak druk om niets.
Drop ze voor mij ik ga binnenkort wat doen met een meisje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een vriend van mij versiertips gegeven.
Hij heeft vooral problemen met het romantisch contact aangaan met vrouwen - ik noemde trouwens wel deze topicreeks, maar hij is niet echt een Fok!ker dus de kans is klein dat hij hier mee zal lezen.
Maar ik stond versteld van mijn eigen adviezen
Moet zeggen dat veel van wat hij erg herkenbaar was - het valt me op dat veel van jullie met versierproblemen op dezelfde hindernissen stuiten.
Dat was toch geen vriendin?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
Drop ze voor mij ik ga binnenkort wat doen met een meisje.
Inderdaad. Vertel. Nu.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Drop ze voor mij ik ga binnenkort wat doen met een meisje.
Ja zeker zo'n kale stoere vent en een schattige krullebol.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:28 schreef Techno het volgende:
[..]Wij zijn ook een heel leuk stel denk ik zo.
He he... het verspreidt zich.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een vriend van mij versiertips gegeven.
Hij heeft vooral problemen met het romantisch contact aangaan met vrouwen - ik noemde trouwens wel deze topicreeks, maar hij is niet echt een Fok!ker dus de kans is klein dat hij hier mee zal lezen.
Maar ik stond versteld van mijn eigen adviezen
Moet zeggen dat veel van wat hij erg herkenbaar was - het valt me op dat veel van jullie met versierproblemen op dezelfde hindernissen stuiten.
Ja je moet wat proberen he, dan maar een keiharde afwijzing dan heb ik tenminste een keer in mijn leven ballen.quote:
Ik ben helemaal niet kaal!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
Ja zeker zo'n kale stoere vent en een schattige krullebol.
Ik kan best romantisch zijn, misschien een beetje cliche romantisch dat wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn mannen wel romantisch ??? Ik denk namelijk vaker dat de vrouwen romantischer ingesteld zijn dan de mannen.
Goedzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
Ja je moet wat proberen he, dan maar een keiharde afwijzing dan heb ik tenminste een keer in mijn leven ballen.
Oh ja? maar je bedekt je hoofd de hele tijd dus ik dacht...quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja je moet wat proberen he, dan maar een keiharde afwijzing dan heb ik tenminste een keer in mijn leven ballen.
Ik ging even afkicken van forummen. Eigenlijk is er ook weinig aan, behalve deze reeks danquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het minnemin, hoe is het er mee?
Je nam even tijd om aan iets te werken (als ik me goed herinner)?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja? <aar je bedekt je hoofd de hele tijd dus ik dacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Oke, mijn hele bos staat hier ook niet goed op, maar je ziet wel haar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
Oh ja? <aar je bedekt je hoofd de hele tijd dus ik dacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uh ja, en we zien er niet uit. Maar wel moe en voldaan.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2011 01:33:21 ]
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Oke, mijn hele bos staat hier ook niet goed op, maar je ziet wel haar.Okee je hebt haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet wel zeggen kaal zou je wel staan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ach schat, jij gaat ook echt wel iemand vinden hoor. Daar ben ik zeker van. Net zoals het mij (ooit) gaat lukken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik ging even afkicken van forummen. Eigenlijk is er ook weinig aan, behalve deze reeks dan. Ik ben naar Pinkpop geweest, wat een leuke mannen allemaal, geen nieuwe contacten helaas. Ik merk wel aan mezelf dat ik zekerder word en mannen minder bedreigend vind. Beetje ziek geweest. Vanavond een feestje.
Ik heb er eigenlijk steeds minder vertrouwen in, dat ik nog een man vind. En moet ik dat erg vinden? Mwah. Minder erg dan jaaaaaren achtereen. Ik wil mijn studie afmaken, een nieuwe baan vinden, en verhuizen naar een nieuwe plaats met nieuwe impulsen. Ik ben een goed mens. Dan maar een eenzaam bed.
Niet overdrijven waarschijnlijk durf ik niet te zeggen wat ik voor haar voel. Spanning enzovoort.quote:
[..]
Oke, mijn hele bos staat hier ook niet goed op, maar je ziet wel haar.Nou wat een haar zie jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uh ja, en we zien er niet uit. Maar wel moe en voldaan.
Het ziet er wat mij betreft nog steeds kaal uit![]()
[..]
Oke, mijn hele bos staat hier ook niet goed op, maar je ziet wel haar.hehe, een beetje weinig slaap, maar dat is juist goed, het zou erger zijn als jullie fris en fruitig warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uh ja, en we zien er niet uit. Maar wel moe en voldaan.
Finally, someone let me out of my cage
Ik heb volgens mij nog nooit tegen een meid gezegd dat ik gevoelens voor d'r had voordat we gingen zoenen. Als het goed is heeft ze dat wel door, en dan gaat ze daar of in mee of ze houdt de boot af.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
Niet overdrijven waarschijnlijk durf ik niet te zeggen wat ik voor haar voel. Spanning enzovoort.
Alleen al iets afspreken vind ik eenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet overdrijven waarschijnlijk durf ik niet te zeggen wat ik voor haar voel. Spanning enzovoort.
Hoe minder ze slapen hoe beter de relatie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
hehe, een beetje weinig slaap, maar dat is juist goed, het zou erger zijn als jullie fris en fruitig waren
Ik denk best dat dat lukt , mijn ervaring is vaak als je leven wat stabieler is en je wat meer op orde bent dat wel gebeurd. Dingen komen soms wanneer je er aan toe bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik ging even afkicken van forummen. Eigenlijk is er ook weinig aan, behalve deze reeks dan. Ik ben naar Pinkpop geweest, wat een leuke mannen allemaal, geen nieuwe contacten helaas. Ik merk wel aan mezelf dat ik zekerder word en mannen minder bedreigend vind. Beetje ziek geweest. Vanavond een feestje.
Ik heb er eigenlijk steeds minder vertrouwen in, dat ik nog een man vind. En moet ik dat erg vinden? Mwah. Minder erg dan jaaaaaren achtereen. Ik wil mijn studie afmaken, een nieuwe baan vinden, en verhuizen naar een nieuwe plaats met nieuwe impulsen. Ik ben een goed mens. Dan maar een eenzaam bed.
Ja maar tussen ons is er echt niet een spanning dat je zegt die pak ik gewoon op haar bek. Dus gewoon proberen leuk over te komen en dan zeggen dat ik wel wat voor haar voel en dat ik het nog een keer wil doen. Dat is mijn plan, zo gaan we het doen, kans van slagen is nihil maar ja dat is wel zo als we het gaan doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit tegen een meid gezegd dat ik gevoelens voor d'r had voordat we gingen zoenen. Als het goed is heeft ze dat wel door, en dan gaat ze daar of in mee of ze houdt de boot af.
Zo dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:34 schreef dyna18 het volgende:
Nou wat een haar zie je
Het ziet er wat mij betreft nog steeds kaal uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo dan?OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht trouwens ook dat je kaal was (volgens mij had ik je dat ook wel eens in een PB gestuurd).
Klinkt goed. Veel plezier man!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef Mpj het volgende:
Overigens leuke nieuwtjes; ik ga volgend weekend met mijn vriendin naar Parijs (gewoon een weekendje)!De week daarop met een vriend naar Londen (ook een weekendje). De 18e ga ik naar Afrika voor drie weken, kom ik de 10e weer en ga ik dan de 18e met een stel vrienden naar Italie.
Jullie zijn dus binnenkort een heeeele lange tijd van me af.. Ik ga genieten van mijn vakantie..Wss ook geen ruzies meer..
Ik vind het wel een goeie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
Flirten hoeft niet altijd wat te betekenen, maar kan al veel verschil maken - alle jongens die ik ken die totaal geen seks uitstralen zijn jongens die ik nog nooit heb zien flirten of "anders" om heb zien gaan met vrouwen dan met mannen.
Beetje vaag omschreven, ik hoop dat het toch duidelijk is.
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef Mpj het volgende:
Overigens leuke nieuwtjes; ik ga volgend weekend met mijn vriendin naar Parijs (gewoon een weekendje)!De week daarop met een vriend naar Londen (ook een weekendje). De 18e ga ik naar Afrika voor drie weken, kom ik de 10e weer en ga ik dan de 18e met een stel vrienden naar Italie.
Jullie zijn dus binnenkort een heeeele lange tijd van me af.. Ik ga genieten van mijn vakantie..Wss ook geen ruzies meer..
Waarom gaan jullie het niet samen proberen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ach schat, jij gaat ook echt wel iemand vinden hoor. Daar ben ik zeker van. Net zoals het mij (ooit) gaat lukken.
Ik ben van mijn leven niet kaal geweest dus dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:40 schreef dyna18 het volgende:
Ok
Ik dacht trouwens ook dat je kaal was (volgens mij had ik je dat ook wel eens in een PB gestuurd).
Wat de fuck. Teveel geld?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef Mpj het volgende:
Dat klinkt wel leuk beetje reislustig dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef Mpj het volgende:
Zeker een foto van mij gezienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wat een lieve foto, Techno!
Ik dacht trouwens ook dat je kalend wasZag in m'n hoofd altijd een kalend mannetje voor me bij jouw naam.
Daarom postte hij die foto juistquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik dacht trouwens ook dat je kalend wasZag in m'n hoofd altijd een kalend mannetje voor me bij jouw naam.
Jij bent dat echt op die laatste foto in het blauw?
Hmm, misschien is je fobo dan toch iets vertekenend of zo?
Aangename verassing
Nee ik ga niet zeggen van "Oh Daisy al vanaf de eerste keer dat ik je zag, hou ik van jouw wil je alsjeblieft weer wat met me gaan drinken zaterdag?" Dus spelende hints hoe doe ik dat en niks met oogcontact want dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:40 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn tip is geen ultieme liefdesverklaring maar laat met spelende hints meer merken dat je haar leuk vind. Met complete liefdesverklaringen kan je haar afschrikken en dan is vriendschap ook over.
Laat wel merken dat je haar leuk vind maar ook niet te.
Heb je wel eens foto hier gepost dan?quote:
Ja dat ben ik echt. Vorig jaar in Scheveningen, op een bootje. Maar die foto's in mijn fobo zijn net zo oud hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Jij bent dat echt op die laatste foto in het blauw?
Hmm, misschien is je fobo dan toch iets vertekenend of zo?
Aangename verassing
Alleen maar beter toch. Behalve dat afwachten dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
happygirl jij hebt het over ontvangen en afwachten. Ik betrap mezelf er op dat ik vaak eerder degene ben die iniatief neemt en dan afwacht of de ander reageert of niet.
Nope. Gaat niet gebeuren ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:46 schreef minibeer het volgende:
Heb je wel eens foto hier gepost dan?
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe jij eruit ziet.
Ik zie geen foto's in een bootje?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dat ben ik echt. Vorig jaar in Scheveningen, op een bootje. Maar die foto's in mijn fobo zijn net zo oud hoor.
Door aanraken kijken of ze dat toelaat en gewoon ook met woordspelletjes waaruit je laat merken dat je interesse meer is dan vriendschappelijk . Een beetje plagen zeg maar, als anderen even aan willen vullen graag ............quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ga niet zeggen van "Oh Daisy al vanaf de eerste keer dat ik je zag, hou ik van jouw wil je alsjeblieft weer wat met me gaan drinken zaterdag?" Dus spelende hints hoe doe ik dat en niks met oogcontact want dat kan ik niet.
Ja, goed geregeld! Ik moet ook nog op vakantie, kan je nog wat regelen? Liefst ook gratsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:48 schreef Mpj het volgende:
Thanks.In Afrika zelf heb ik helemaal geen zin maar we zullen zien, reislustig inderdaad, wil zoveel mogelijk landen zien.
Ik heb geen geld teveel of zo. Ik betaal geen van allen zelf eigenlijk.
[..]
Alleen maar beter toch. Behalve dat afwachten dan.
Ja, dat zei ik dus ook tegen hem, dat er genoeg meiden van aanpakken weten - maar dat het toch verstandig zou zijn voor hem om niet eeuwig af te wachten tot een meisje hem ineens zou versieren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
happygirl jij hebt het over ontvangen en afwachten. Ik betrap mezelf er op dat ik vaak eerder degene ben die iniatief neemt en dan afwacht of de ander reageert of niet.
De boot zelf zie je niet, maar hij is wel op een boot genomen. Zie je de kust/Scheveningen niet op de achtergrond dan?quote:
Hoe werd jij dan versierd? Als je dat wil vertellenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik dus ook tegen hem, dat er genoeg meiden van aanpakken weten - maar dat het toch verstandig zou zijn voor hem om niet eeuwig af te wachten tot een meisje hem ineens zou versieren.
Ik ben trouwens weer het tegenovergestelde: ik ben best afwachtend, denk dat mijn vriend mij eerder heeft versierd dan ik hem. Ja, dat weet ik eigenlijk wel zeker
Maar daarom zei ik het ook tegen die vriend waar ik gisteren mee sprak, omdat ik uit eigen ervaring sprak. Ik denk, hoort 'ie het ook eens van zo'n vrouw.
Was een geintje omdat het over kalend ging enzo, hij heeft meer haar dan ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:49 schreef minibeer het volgende:
Hoe kan ze dan een foto van jou gezien hebben?
Ja dat vermoedde ik alquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was een geintje omdat het over kalend ging enzo, hij heeft meer haar dan ik
Zo noemt Mera me.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:55 schreef heloef het volgende:
Ik snap nu ook die ondertitel Kuifje meteen.
Haha nee maar waar staat die foto? Niet in je fobo toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:51 schreef Techno het volgende:
[..]
De boot zelf zie je niet, maar hij is wel op een boot genomen. Zie je de kust/Scheveningen niet op de achtergrond dan?
Hahaha ik weet niet joh, mijn vader heeft gewoon betaald voor alles.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, goed geregeld! Ik moet ook nog op vakantie, kan je nog wat regelen? Liefst ook grats
Chillquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Haha nee maar waar staat die foto? Niet in je fobo toch?
[..]
Hahaha ik weet niet joh, mijn vader heeft gewoon betaald voor alles.
Klopt, hij staat niet in mijn fobo, heb hem even in mijn homedir van m'n provider gezet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:58 schreef Mpj het volgende:
Haha nee maar waar staat die foto? Niet in je fobo toch?
Awwwwquote:
Ik ben ook niet zo van foto's op het internet zetten enzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was een geintje omdat het over kalend ging enzo, hij heeft meer haar dan ik
Ik stuur ze eigenlijk enkel naar vrouwen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van foto's op het internet zetten enzo
Oh het is niet echt een big deal of zo, hoor, had het vooral over initiatief nemen tot eerste kus en zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoe werd jij dan versierd? Als je dat wil vertellen?
Nou en, ik wil wetenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:11 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh het is niet echt een big deal of zo, hoor, had het vooral over initiatief nemen tot eerste kus en zo.
Wij hebben elkaar hier op Fok! leren kennen en toen na een tijdje afgesproken irl.
Maar ik wachtte (met al die eerste Handelingen zeg maar) meer af, zeg maar, heel tuttigen dat hij dan de eerste moves maakte. Tja, verlegenheid misschien.. Want ik wilde het allemaal gelijk wel doen al durfde ik minder snel risico te lopen of zo
Vaag
Dat hele versierproces gaat trouwens wel anders natuurlijk als je elkaar online ontmoet, dat wel.
Aan mijn verhaal zul je dan ook vast niet veel hebben denk ik![]()
Want?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
Dat doet me er aan denken dat ik mijn Fobo even moet dicht gooien.
Vond het leuk voor de mensen hier dat ze me even konden zien.quote:
Weinig? Zeg maar gerust geen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:34 schreef minibeer het volgende:
hehe, een beetje weinig slaap, maar dat is juist goed, het zou erger zijn als jullie fris en fruitig waren
Ja en dat kan ik wel begrijpen, dat is trouwens dus ook precies waar ik het gisteren met die vriend over had.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nou en, ik wil weten
Ik ben altijd benieuwd hoe dat dan gaat, ik ben altijd zelf bang dat ik awkward dingen doe als ik iets probeer. Meestal wordt het dan ook awkward omdat ik alleen maar staar
Ok. Nee ik dacht dat je em altijd open had en nu opeens ging dichtgooienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Vond het leuk voor de mensen hier dat ze me even konden zien.
Nu vind ik het wel genoeg.
Deels dat, maar ik zie mezelf ook niet snel jongens die ik niet ken aanspreken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ja en dat kan ik wel begrijpen, dat is trouwens dus ook precies waar ik het gisteren met die vriend over had.
Want die maakt ook nog geen moves en zo - al ben ik er van overtuigd dat dat wel goedkomt.
Volgens mij hebben bijna alle mannen wel een fase gehad waarin ze dat versieren en contact leggen met vrouwen nog een beetje moesten aanleren, en nog een beetje onwennig waren.
En hoe kwamen die daar overheen? Door ervaring op te doen, denk iken achteraf kunnen ze er denk ik wel om lachen.
Ja, ik denk dat het meestal gewoon een fase is - alleen zijn sommigen/of meer dan je zou denken die fase helaas nooit ontgroeid en zijn dus nog steeds een beetje huiverig.
Het kan natuurlijk ook tal van andere oorzaken hebben.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Deels dat, maar ik zie mezelf ook niet snel jongens die ik niet ken aanspreken.
Hij is een hetero man.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Jij bent een vrouw?! Ik dacht al die tijd dat je een kerel was
ik zie op m'n telefoon een heleboel icoontjes niet.
Of je bent een vent en valt op mannen? Of je hebt het over "afstappen op" als in "vriendschappelijke toenadering zoeken" en bedoelt het niet op een romantische manier?
![]()
Ben ik ook Pquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Jij bent een vrouw?! Ik dacht al die tijd dat je een kerel was
ik zie op m'n telefoon een heleboel icoontjes niet.
Of je bent een vent en valt op mannen? Of je hebt het over "afstappen op" als in "vriendschappelijke toenadering zoeken" en bedoelt het niet op een romantische manier?
![]()
Barely legal komt me wel bekend voor, ik denk het welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
The Strokes, zijn die niet van "Someday" en "Barely Legal" ?
tegenover vreemden wel, ik val altijd een beetje stil als er niet echt een duidelijk gespreksonderwerp is. Ik heb me dit jaar ook veel te veel afgesloten eigenlijk, niet naar college gaan en eigenlijk alleen de hele dag thuis rondhangen en niets doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh
Oke ik snap 't, je hebt een beetje last van verlegenheid?
Komt meestal voort uit onzekerheid.. Ben je ergens onzeker over of zo?
En Reptiliaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
The Strokes, zijn die niet van "Someday" en "Barely Legal" ?
Je zit in een comfort zone. Doe dingen die je 'eng' vindt. Verleg daarmee je grenzen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
tegenover vreemden wel, ik val altijd een beetje stil als er niet echt een duidelijk gespreksonderwerp is. Ik heb me dit jaar ook veel te veel afgesloten eigenlijk, niet naar college gaan en eigenlijk alleen de hele dag thuis rondhangen en niets doen.
er is op zich niets mis met me (integendeel, ik ben slim en sportief), maar ik moet even alles op orde krijgen, want op sociaal gebied gaat het niet vanzelf bij mij
Check.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
Vrouwen komen wel zelf op mannen af, maar toch vaker dan andersom, en als je in een hoekje naar je drankje gaat staan staren boek je niet snel succes, denk ik
Checkquote:Veel jongens hebben ook het probleem dat ze niet eens een potentiële kandidaat zijn, omdat ze een beetje seksloosheid uitstralen - dat zijn meestal ook de jongens waarvan men na een tijdje gaat speculeren of ze soms homo zijn.
Ik heb nog steeds maar een half idee van wat 'flirten' überhaupt zou kunnen zijn, dus het is ongelofelijk vaag. Maar het blijkt dus dat dit toch erg belangrijk is?quote:Het verschil tussen deze jongens en jongens die wel enige aantrekkingskracht bezitten zit hem volgens mij in de manier waarop je omgaat met vrouwen.
Flirten hoeft niet altijd wat te betekenen, maar kan al veel verschil maken - alle jongens die ik ken die totaal geen seks uitstralen zijn jongens die ik nog nooit heb zien flirten of "anders" om heb zien gaan met vrouwen dan met mannen.
Beetje vaag omschreven, ik hoop dat het toch duidelijk is.
Maar ik heb voor zover ik weet nooit meisjes geplaagd toen ik een kleine jongen was. Ik heb het ook nog nooit gezien, maar ik zal er eens op proberen te letten.quote:Women, like men, love attention and being admired. "Flirting" is simply female speak for the male term "pick up". Girls don't want to be picked up as this makes them feel objectified whereas the term "flirting" has the connotation of something that is more fun and playful. Flirting is like the way little boys will tease little girls to get their attention.
Article Source: http://EzineArticles.com/3342495
Neuh, was daar niet zo op uit. Concerten zijn wat mij betreft sowieso een slechte plek om vrouwen te regelen. Het is te lawaaiig en bovendien kom ik daar om een bandje te zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:48 schreef HappyGirl91 het volgende:
En daar gaat je rust.. ik ben iig al wakker hoor
DeWolff ken ik nietmaar even opzoeken op YouTube als ik op de computer zit.. Heb je er nog leuke vrouwen ontmoet of was je daar niet zo mee bezig?
Je wordt met de dag geloofwaardiger.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
HAHAHA
in navolging van Strawberry heb ik vannacht ook gedroomd dat enkele users van dit topic handelingen op mij aan het uitvoeren waren
en afgelopen dinsdag of zo droomde ik al dat ik met de trein gestrand was in de stad van "Schenkstroop"
Ik denk het voor persoon verschillend is , maar ik denk wel dat het een plek is waar je op je gemak voelt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh, was daar niet zo op uit. Concerten zijn wat mij betreft sowieso een slechte plek om vrouwen te regelen. Het is te lawaaiig en bovendien kom ik daar om een bandje te zien.
Feestjes zijn the way to go
Ik doe wel vast ff een YT-linkje voor je:
Oh nou gezien mijn levendige fantasie lijkt het mij niet vreemd dat mijn dromen minstens zo bizar zijnquote:
Dat is dus wat we je steeds proberen uit te leggen. Het zijn geen stappen, het is iets wat je zelf moet ontwikkelen. Je leert het alleen door vaak met meiden te praten en dingen te proberen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
We hebben hier laatst ook al een enorme discussie gehad over wat flirten is, maar ik zie nog steeds echt niet in wat het is. En als HappyGirl91 gelijk heeft dan is het heel belangrijk en mag iemand de jongens hier best een cursus 'Flirten voor dummies in 10 stappen' geven. En dan hoef ik niet eens meer te weten wat het is als ik de stappen maar weet
Er zijn wel degelijk standaard handelingen die je kan toepassen bij het flirten, en die zijn ook prima op een rijtje te zetten. Dus geen stappen, maar wel de info waar benzin naar op zoek is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is dus wat we je steeds proberen uit te leggen. Het zijn geen stappen, het is iets wat je zelf moet ontwikkelen. Je leert het alleen door vaak met meiden te praten en dingen te proberen.
Je kunt ook gewoon hallo zeggen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk wel dat ik het proces na de ontmoeting goed heb aangepakt met de berichten. Dat is echt heel bijzonder. Gisteren hoorde ik trouwens van iemand dat ze bij een random-leuke-jongen-in-de-winkel een briefje met "hee jij ziet er zo sexy uit en je lijkt me een heel leuke jongen, mijn nr is 06.." in zijn hand had gestopt. No way dat ik dat ooit zou doen. Maar ik ben nu al iets minder Middeleeuws geworden.
Joh ik dat is best persoonlijk als ze dat niet wil posten dan is dat toch ook ok.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:59 schreef Catbert het volgende:
Je hebt nog steeds dat bericht dat je gestuurd hebt niet gepost dus ik vraag me goed af of je het goed aangepakt hebt.
Daar gaat het hier niet om. Zijn probleem is dat hij niks uitvoert en maar zit te wachten op een soort magisch stappenplan voordat hij uberhaupt aan de slag gaat. En zo werkt dat gewoon niet. Ik geloof ook zeker dat het hem kan helpen om naar een coach te gaan die hem helpt met z'n sociale interactie, maar flirten is iets wat ook voor een groot deel op gevoel en ervaring aankomt. En het is dus zaak gewoon die ervaring op te gaan bouwen. Maarja, da's 'moeilijk'.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:02 schreef dyna18 het volgende:
Er zijn wel degelijk standaard handelingen die je kan toepassen bij het flirten, en die zijn ook prima op een rijtje te zetten. Dus geen stappen, maar wel de info waar benzin naar op zoek is.
Hoezo is een berichtje alsin "Hey ik vond het leuk zullen we binnenkort een keer wat afspreken?" persoonlijk? Zou me niet verbazen als het nogal vaag was en ze daarom geen reactie gekregen heeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:08 schreef formerjellybean het volgende:
Joh ik dat is best persoonlijk als ze dat niet wil posten dan is dat toch ook ok.
Nee nee, was niet vaag. Is door 5 mensen en door Strawberry goedgekeurd. Inderdaad iets als in de categorie van je voorbeeld, zo standaard.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:13 schreef Catbert het volgende:
Hoezo is een berichtje alsin "Hey ik vond het leuk zullen we binnenkort een keer wat afspreken?" persoonlijk? Zou me niet verbazen als het nogal vaag was en ze daarom geen reactie gekregen heeft.
Hmmkay. Nou, dan heeft 'ie kennelijk geen interesse. Op naar de volgende.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee nee, was niet vaag. Is door 5 mensen en door Strawberry goedgekeurd. Inderdaad iets als in de categorie van je voorbeeld, zo standaard.
Ach gewoon doen meid soms denk ik bij mezelf ook is er iemand leuker dan je weet wel, maar die zijn er vast wel. Alleen we moeten ze nog vinden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb trouwens niemand om mee uit te gaan vanavond. Maar ik weet ook niet of ik nog wel iemand anders dan "die ene" wil. Het lijkt me te moeilijk om zo'n geweldig iemand weer "toevallig" te treffen. En anders verlies ik mijzelf weer aan de wrede mannen, die ik waarschijnlijk ook nog eens minder aantrekkelijk vind dan de ene.
Ik denk wel dat ik het proces na de ontmoeting goed heb aangepakt met de berichten. Dat is echt heel bijzonder. Gisteren hoorde ik trouwens van iemand dat ze bij een random-leuke-jongen-in-de-winkel een briefje met "hee jij ziet er zo sexy uit en je lijkt me een heel leuke jongen, mijn nr is 06.." in zijn hand had gestopt. No way dat ik dat ooit zou doen. Maar ik ben nu al iets minder Middeleeuws geworden.
Maar dat is het nu juist, er bestaan geen "stappen" - hoe cliché dit misschien ook klinkt, flirten is een breed begrip, en heeft geen stappen of stadia.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
Eigenlijk zou ik even niet meer reageren hier, maar ik zat toch stiekem mee te lezen i.p.v. te werken aan het verslag dat ik eigenlijk moet maken en ik voelde me aangesproken; Ik herken mezelf er namelijk compleet in.
[..]
Check.
[..]
Check
[..]
Ik heb nog steeds maar een half idee van wat 'flirten' überhaupt zou kunnen zijn, dus het is ongelofelijk vaag. Maar het blijkt dus dat dit toch erg belangrijk is?
Als je op Google zoekt op 'Flirten voor beginners' dan krijg je bijna alleen resultaten die bedoeld zijn voor vrouwen, en waarop de definitie compleet onduidelijk is.
Een van de resultaten, die wel voor mannen - en wat duidelijker - is, zegt dit:
[..]
Maar ik heb voor zover ik weet nooit meisjes geplaagd toen ik een kleine jongen was. Ik heb het ook nog nooit gezien, maar ik zal er eens op proberen te letten.
We hebben hier laatst ook al een enorme discussie gehad over wat flirten is, maar ik zie nog steeds echt niet in wat het is. En als HappyGirl91 gelijk heeft dan is het heel belangrijk en mag iemand de jongens hier best een cursus 'Flirten voor dummies in 10 stappen' geven. En dan hoef ik niet eens meer te weten wat het is als ik de stappen maar weet
Ja, het was echt een leuk berichtje. Niet te lang, niet te kort. Precies goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee nee, was niet vaag. Is door 5 mensen en door Strawberry goedgekeurd. Inderdaad iets als in de categorie van je voorbeeld, zo standaard.
moedersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:22 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder heeft alvast wat boekjes gekocht voor op vakantie Time, Story, Prive en de Linda zit er ook tussen.![]()
Doe je je best om dat ding buitenshuis te houden, koopt je moeder het.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
HAHAHA
in navolging van Strawberry heb ik vannacht ook gedroomd dat enkele users van dit topic handelingen op mij aan het uitvoeren waren
en afgelopen dinsdag of zo droomde ik al dat ik met de trein gestrand was in de stad van "Schenkstroop"
Do tell.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik voor de verandering wel eens geloofwaardig, omdat ik het zelf dus ook heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Bij mij niet, er één keer aan denken is vaak al genoeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:35 schreef Mpj het volgende:
Als je over iets of iemand droomt is het vaak zo dat die situaties of personen erg in je leven aanwezig zijn, je denkt er erg veel aan of je bent er (te)veel mee bezig.
Compleet offtopic, maar ik heb tot twee keer gedroomd dat ik in bed lag, net wakker was en veel te laat was voor voetbal. Best bizar als je daarna (weer, maar dan echt) wakker wordtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
HAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |