SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb liever twee dames, maar dat is zeker te veel gevraagd? Dan kom ik trouwens wel hoor, beloofd
Wat is het probleem daarmee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar dan zijn er misschien mensen die mee willen doen en dan krijg je een soort orgie
Teveel andere leuters.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
I'm not into orgies..............
Pech voor hun dan, want wij doen daar niet aan. Orgies that is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar dan zijn er misschien mensen die mee willen doen en dan krijg je een soort orgie
Zal ik die fantasie verpesten of....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:53 schreef GroenerDanGras het volgende:
Orgie niet, trio met 2 vrouwen is best wel een fantasie
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
Iedereen zo geschokt door de trio's en orgies dat ze niet meer durven posten
Ik was even mijn fiets binnenzettenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ben je een meisje danquote:
Nee, maar ik heb wel die ervaring opgedaan.quote:
Ik had alleen wat te zeggen over Gerrie dus ik hield me in.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
Was niet zo'n succes?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel die ervaring opgedaan.
Gaat dit over Frank en Ronald?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
Die 2 voetbalbroers die een triotje hebben gehad met een meisje. Dat is gewoon ranzig brrrrrrrrrrrr.
Nee, ik had niet het gevoel dat ze me afwees. Echter is dit natuurlijk ook een duidelijk signaal dat er nu bij haar nog niets is. Als zij liever het huis gaat opruimen dan met mij wat wil gaan drinken, betekend dat ik nog geen indruk op haar heb gemaakt. (En dat haar huis waarschijnlijk echt een grote tering bende is. )quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
Omfg, alweer beef hier
En Dyna, het hoeft toch geen echte afwijzing te zijn geweest? Opruimen en zo moet ook gebeuren
Of kreeg je echt het gevoel dat ze je afpoeierde? Was het alleen een sms of heb je haar ook echt gesproken?
Sowieso klikt het met de een beter dan de ander. Daarbij moet je je aandacht continue bij beide dames houden. Echt lekker en ontspannen is het allemaal niet. Het lijkt allemaal leuker dan het is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
Was niet zo'n succes?
Ik heb wel eens gehad dat het alleen bij oraal bleef zeg maar.. alleen kon 1 van de 2 er niets van maar vond het sneu om te zeggen natuurlijk, en telkens als zij aan de 'beurt' was hoopte ik dat dat snel die ander aan de 'beurt' was, al met al niet echt een succes
Wat zielig voor je zeg, dat het niet zo'n succes was!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Was niet zo'n succes?
Ik heb wel eens gehad dat het alleen bij oraal bleef zeg maar.. alleen kon 1 van de 2 er niets van maar vond het sneu om te zeggen natuurlijk, en telkens als zij aan de 'beurt' was hoopte ik dat dat snel die ander aan de 'beurt' was, al met al niet echt een succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
nerdjes zijn toch niet eng?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ohh ik zit nu naar die ene te kijken en ik zou echt alles met hem willen en durven doen. Bij die anderen vond ik het allemaal een beetje eng ( 1 uitzondering), maar bij hem niet. Nu ben ik weer aangewezen op de enge mannen tijdens het uitgaan.
http://static.flickr.com/87/236708789_9f2db515f3.jpg?v=0 <-- deze zijn horrorquote:
Zo erg ben ik dan nog net niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
http://static.flickr.com/87/236708789_9f2db515f3.jpg?v=0 <-- deze zijn horror
"die ene" was ook wel van de exacte vakken, en zijn armen over elkaar en zo.. zo lieff.. maar dan wel een uiterlijk dat me heel erg bevalt daarbij.
En ja hoor dat word weer slecht slapenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
http://static.flickr.com/87/236708789_9f2db515f3.jpg?v=0 <-- deze zijn horror
"die ene" was ook wel van de exacte vakken, en zijn armen over elkaar en zo.. zo lieff.. maar dan wel een uiterlijk dat me heel erg bevalt daarbij.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat zielig voor je zeg, dat het niet zo'n succes was!Klopt, ik heb nog maanden bij een psych gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
Zo erg zijn die jongens toch ook niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En ja hoor dat word weer slecht slapen
oh kom, die gozers zijn echt wel TE erg. niks mis dat je een nerd bent, maar dat is geen excuus om niet voor jezelf te zorgen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo erg zijn die jongens toch ook niet?
Tsja ze moeten wat met hun haar doen, maar voor de rest zijn ze niet knap maar ook niet verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:19 schreef hasjman het volgende:
[..]
oh kom, die gozers zijn echt wel TE erg. niks mis dat je een nerd bent, maar dat is geen excuus om niet voor jezelf te zorgen.
volgensmij is het best wel een wens van veel mannen. ik had ook 2 keer een hoer zeg maar die trio aanbood, omdat ze denken dat mannen dat willenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog maanden bij een psych gelopen.
Ja, ze mogen ook wel lenzen nemen en normale shirts dragen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja ze moeten wat met hun haar doen, maar voor de rest zijn ze niet knap maar ook niet verschrikkelijk.
Al gedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:12 schreef hasjman het volgende:
wanneer ga je nou eens stappen in amsterdam?
Techno heeft wel gelijk hoor. Het is net als naar twee films tegelijk kijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij is het best wel een wens van veel mannen. ik had ook 2 keer een hoer zeg maar die trio aanbood, omdat ze denken dat mannen dat willen
ook soms op de wallen dan gaan ze als er niet veel klandizie is met elkaar zoenen, en je met overkill proberen binnen te lokken(of naja 1 keer gebeurd)
en zij zullen het wel weten, dus mannen willen het graag
zijn het gebouwen met een bouncer/deurman/ ( zon grote kerel voor de deur) ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Al gedaan
was eh apart
en zeker niet zo'n leuke jongen als "de ene" ontmoet of gezien daar
Tsja soms kan dat niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, ze mogen ook wel lenzen nemen en normale shirts dragen.
Categorie ''sterke verhalen'' want ik ken niet zoveel mannen die dat nog prettig zouden vinden ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef minibeer het volgende:
Wtf heeft opeens elke man hier een trio gedaan ofzo? Ik had wel gehoord van een vriend van een vriend, dat ie voor zn verjaardag een trio kreeg van zn vriendin.
Nee het was geen echte trio, de kleren van de dames bleven (helaas) aan..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef minibeer het volgende:
Wtf heeft opeens elke man hier een trio gedaan ofzo? Ik had wel gehoord van een vriend van een vriend, dat ie voor zn verjaardag een trio kreeg van zn vriendin.
Ik heb nu ook harde lenzen, en het zijn verschrikkelijke klotedingen (ik heb nieuwe nodig, ik hoop dat ik nachtlenzen kan) maar een bril stond me echt voor geen meter (ik heb er een jaar mee rondgelopen, omdat het moest van mijn ouders).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja soms kan dat niet.
Ik wou dat twee jaar geleden ook maar dat bleek niet normaal te kunnen.
Nou, als je wat vaker advies van me aanneemt dan komt het vast helemaal goed met je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:22 schreef deelnemer het volgende:
Techno heeft wel gelijk hoor. Het is net als naar twee films tegelijk kijken.
> mensen op fokquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef minibeer het volgende:
de vriendin, het zou wel mooi zijn als allemaal vriendinnen opeens bij iedereens verjaardag zoiets organiserenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:26 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nee het was geen echte trio, de kleren van de dames bleven (helaas) aan..
Maar van z'n vriendin?! Een vriendin of dé vriendin?
Dat bedoel ik, wtfquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:26 schreef hasjman het volgende:
[..]
> mensen op fok
> in een topic "als versieren niet zo makkelijk gaat"
ja tuurlijk, iedereen hier heeft wel eens een trio gehad...
..
.
Ik zie er ook een stuk beter uit zonder bril maar ik ben zo scheel als de tering en heb ogen die werken als apart werkende camera's. Dus ja dan kan je die dingen niet in doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb nu ook harde lenzen, en het zijn verschrikkelijke klotedingen (ik heb nieuwe nodig, ik hoop dat ik nachtlenzen kan) maar een bril stond me echt voor geen meter (ik heb er een jaar mee rondgelopen, omdat het moest van mijn ouders).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |