SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Dan nog. Ten eerste was het overduidelijk een geintje. Ten tweede kun je kiezen er niks mee te doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef Mpj het volgende:
Mwoah, de opmerkingen van Supersoep zijn zeker wel beledigend bedoeld. Van Straw ook. Het liefst wil ik helemaal geen reacties van ze, heb ik ook aangegeven, maar nee, altijd vervelende reacties (steken onder water) noem ik het maar.
Wat er gaande is boeit niet, alleen hoe je je gedraagt in het topic. En wat ik van je zie is overwegend negatief.quote:Ik vind ook dat je je teveel met anderen bemoeit. Overal heb je kritiek op maar je weet niet eens wat er gaande is tussen ons.
Het wás niet beledigend bedoeld. Ik vind je geen metro, enkel ijdel, dus hoe is het dan een belediging? Het was gewoon een inkoppertje aangezien mensen jou in de reeks wel eens metro hebben genoemd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef Mpj het volgende:
[..]
Mwoah, de opmerkingen van Supersoep zijn zeker wel beledigend bedoeld. Van Straw ook. Het liefst wil ik helemaal geen reacties van ze, heb ik ook aangegeven, maar nee, altijd vervelende reacties (steken onder water) noem ik het maar.
Ik vind ook dat je je teveel met anderen bemoeit. Overal heb je kritiek op maar je weet niet eens wat er gaande is tussen ons.
Het was geen geintje van Supersoep. Als jij zo goed weet dat ik altijd negatief ben, moet je ook doorhebben dat hij zulke opmerkingen constant maakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan nog. Ten eerste was het overduidelijk een geintje. Ten tweede kun je kiezen er niks mee te doen.
[..]
Wat er gaande is boeit niet, alleen hoe je je gedraagt in het topic. En wat ik van je zie is overwegend negatief.
Supersoep vindt je een schattig pubertje dus behandelt hij je ook op die manier. Tsja....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het was geen geintje van Supersoep. Als jij zo goed weet dat ik altijd negatief ben, moet je ook doorhebben dat hij zulke opmerkingen constant maakt.![]()
Als jij je stoort aan mijn negativiteit (dat vind jij), kan jij kiezen om erover heen te lezen. Probeer ik ook altijd te doen bij jouw posts.
Waarom probeer je eigenlijk de hele tijd reacties van me te krijgen? Ik negeer je nu drie keer maar telkens komt er weer een niets toevoegend ietsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Supersoep vindt je een schattig pubertje dus behandelt hij je ook op die manier. Tsja....
Al die SuperPoep van SuperAap richting Mpj is niet echt grappig. Zullen eens met een schone lei beginnen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Supersoep vindt je een schattig pubertje dus behandelt hij je ook op die manier. Tsja....
Reacties van je te krijgen? Get off your high horse. Ik reageer gewoon als ik ergens wat op te zeggen heb.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom probeer je eigenlijk de hele tijd reacties van me te krijgen? Ik negeer je nu drie keer maar telkens komt er weer een niets toevoegend iets
Zal ik ook eens wat gaan zeggen.. wat absoluut grappig bedoeld is?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Reacties van je te krijgen? Get off your high horse. Ik reageer gewoon als ik ergens wat op te zeggen heb.
Wel verleidelijk als hij weer eens domme dingen blaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Al die SuperPoep van SuperAap richting Mpj is niet echt grappig. Zullen eens met een schone lei beginnen.
Ik wist niet dat het onderwerp metromannen zo gevoelig bij je lag, sorry hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zal ik ook eens wat gaan zeggen.. wat absoluut grappig bedoeld is?
Mpj heeft eerder een schone luier ipv een schone lei nodig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Al die SuperPoep van SuperAap richting Mpj is niet echt grappig. Zullen eens met een schone lei beginnen?
Heb je gezegd dat ze een saaie doos isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:55 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm ook een berichtje terug van S.. Ik had haar gevraagd of ze zin had om vanavond wat te gaan drinken als het sporten niet door gaat vanwege regen (en het gaat dus regenen, dus kans goed gezien).
Geeft ze aan dat ze liever de tijd neemt om haar huis op te ruimen, want haar zus komt morgen![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mpj heeft eerder een schone luier ipv een schone lei nodig.
(Komop, die was grappig.)
Kom op. We vieren vandaag dat Mpj bijna klaar is met zijn HBO opleiding. Hij wil daarna naar de uni. Wat ga je studeren Mpj? Rechten? Economie?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
(Komop, die was grappig.)
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
(Komop, die was nooit grappig.)
Kom, die deelnemer is toch ook een hypocriete josti geworden sinds Straw interesse in me heeft. Als Halcon en Mpj lopen te etteren, doet hij zelfs nog vrolijk mee ook. En andersom is het "nooit grappig'' en gaat het dan zogezegd altijd te ver.quote:
Same bullshit as always.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mpj vs. Supersoep & Strawberry, niet zo interessant
En Catbert dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mpj vs. Supersoep & Strawberry, niet zo interessant
Jullie gedragen je allemaal als internetheldjes dus die is voor jullie allemaal. Deze onzin hebben we wel vaak genoeg gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kom, die deelnemer is toch ook een hypocriete josti geworden sinds Straw interesse in me heeft. Als Halcon en Mpj lopen te etteren, doet hij zelfs nog vrolijk mee ook. En andersom is het "nooit grappig'' en gaat het dan zogezegd altijd te ver.![]()
Niggah please.
Dat is het. Straw is altijd en nog steeds mijn favoriete user. En het gaat me echt aan het hart.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kom, die deelnemer is toch ook een hypocriete josti geworden sinds Straw interesse in me heeft.
Zelden, alleen als je het imho een aantal deeltjes te bont hebt gemaakt.quote:Als Halcon en Mpj lopen te etteren, doet hij zelfs nog vrolijk mee ook. En andersom is het "nooit grappig'' en gaat het dan zogezegd altijd te ver.![]()
Niggah please.
Kunnen relativeren op je 17e en ook nog de wijste zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie gedragen je allemaal als internetheldjes dus die is voor jullie allemaal. Deze onzin hebben we wel vaak genoeg gehad.
hehe ik wou net zoiets zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kunnen relativeren op je 17e en ook nog de wijste zijn.
Kon ik maar niet zo goed relativeren, dan kon ik tenminste gerust een totaal onlogische crush hebben op Gerrie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kunnen relativeren op je 17e en ook nog de wijste zijn.
deelnemer draag je van die hawaii-shirts?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is het. Straw is altijd en nog steeds mijn favoriete user. En het gaat me echt aan het hart.
[..]
Zelden, alleen als je het imho een aantal deeltjes te bont hebt gemaakt.
Ok. Laten we allemaal met een schone lei beginnen. De strijdbijl begraven en de vredes pijp roken. Ik steek er vast een op.
Deze:
[ afbeelding ]
Nee, alle kleurtjes zitten in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
deelnemer draag je van die hawaii-shirts?
( dat stel ik me namelijk voor)
Nummer 20 op de lijstquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Kon ik maar niet zo goed relativeren, dan kon ik tenminste gerust een totaal onlogische crush hebben op Gerrie.
En nu ben ik wat?quote:
Nee dat is een compliment zeg, sjonge jonge.quote:
Heulemaal niet.quote:
Uit de schoorsteen?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De vredespijp. De hele kamer staat blauw.
De rook verspreidt zich over het gehele land en Belgie. Nog even en iedereen kan mee roken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:37 schreef minibeer het volgende:
[..]Maar nu rook je m dus lekker in je eentje op?
Wat bedoel je?quote:
Onderdeel van de kunst van het versieren en een veel gestelde vraag luidt: "Hoe doe je dat?"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heeft er ook een handje van om te gaan slowchatten uit het niets.
Ik las cum drover.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef minibeer het volgende:
Nu we toch offtopic zijn: Ik het een drum cover gedaan
U zult geen kwakjes leggen op mannelijke soortgenoten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef minibeer het volgende:
[..]Doe ik weer een mislukte versierpoging
Ben je christelijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
U zult geen kwakjes leggen op mannelijke soortgenoten.
Je aast er gewoon op, aangezien er helemaal niks doms was. Ik zei dat ik blij was omdat ik mijn diploma heb en dat ik kijk op kleding heb. Niks mis mee, niks doms aan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel verleidelijk als hij weer eens domme dingen blaat.
Ja, dit was wel een belediging.
Die metro grap had ik net zo goed irl gemaakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je aast er gewoon op, aangezien er helemaal niks doms was. Ik zei dat ik blij was omdat ik mijn diploma heb en dat ik kijk op kleding heb. Niks mis mee, niks doms aan.
Ik begin ook niet over jouw acné hoofd en áls je erover begint - zeg ik of niks, of reageer ik doodnormaal. Maar ik probeer je te negeren omdat ik weet dat je alleen zo groot praat via internet en je simpelweg uit bent op reacties (samen met Supersoep).
Nee, daar doelde ik dan ook niet op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef Crutch het volgende:
Gevoel hebben voor kleding betekent toch niet per definitie dat je een metroman bent?
Als je je gay gaat kleden en met sjaaltjes om gaat lopen dan zou ik wel even nadenken of je niet toevallig liever een vrouw wilt zijn o.i.d.
Ok.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, daar doelde ik dan ook niet op.
Het probleem is dat het van jou (en Supersoep met zijn sneue opmerkingen) komt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die metro grap had ik net zo goed irl gemaakt.
Acne is een gevoelig onderwerp. Ik wist niet dat metro bij jou gevoelig lag, anders had ik er niets over gezegd.
Doe niet zo hypocriet en onschuldig hier alsjeblieft. Heb ik een bloedhekel aan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het probleem is dat het van jou (en Supersoep met zijn sneue opmerkingen) komt.
Ik ga overigens economics and business studeren.
Waar is je mooie foto gebleven?quote:
Dat is Keira Knightley, jonge!quote:
Ok, leuk, denk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het probleem is dat het van jou (en Supersoep met zijn sneue opmerkingen) komt.
Ik ga overigens economics and business studeren.
Onzin. Ik had mezelf voorgenomen om normaal te doen, jij ook. Is ook gelukt bij mij, totdat jij simpelweg weer met een kut opmerking kwam. Ik heb bewust (!!) niet meegedaan met die discussies hier - dus wat praat je met aandacht blabla, jij kwam weer met één of andere opmerking en bam.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet en onschuldig hier alsjeblieft. Heb ik een bloedhekel aan.
Tijdje geleden met elkaar lopen DMen, ging op zich nog beschaafd, ik hielp je zelfs met je internet-probleem, en twee dagen later ga je hier vrolijk verder met een aantal kutopmerkingen als de aandacht naar mij en Straw verschuift.
En dan klagen dat ik het daarna bij jou doe, omdat ik het nu wel gehad heb met je.
Dat is níet Keira Knightley!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is Keira Knightley, jonge!
Trouwens geen flauw idee wat ze daar zegt, dacht eerst aan " love ya ".
Bedoel je niet Natalie Portman?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is Keira Knightley, jonge!
Trouwens geen flauw idee wat ze daar zegt, dacht eerst aan " love ya ".
Ook liplezen kan cruciaal zijn bij het versieren. Ze stapt in de taxi. Het portiers slaat dicht en door de ruit zegt ze nog net: "Ik hou van jou". Dat soort momenten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
Jezus wat boeiend zeg ga gewoon die film kijken joh.
Dat kan ze niet wat eerder zeggen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ook liplezen kan cruciaal zijn bij het versieren. Ze stap in de taxi. Het portiers slaat dicht en door de ruit zegt ze nog net: "Ik hou van jou". Dat soort momenten.
Je wint mijn 0 euro en Supersoeps 10 euro!quote:
Ach het is vrijdagavond.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid, kan het niet helpen.
Ja, ik had eerst gezocht natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je wint mijn 0 euro en Supersoeps 10 euro!
Maar had je gespiekt?
Dat is ook een de kick ervan. Ik had zomaar mijn ingezette geld kunnen verliezen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, ik had eerst gezocht natuurlijk.
Wedden doe je niet zonder voorkennis, anders is het puur gokken.
De vraag kan je er zelf wel bij verzinnen he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat is ook een de kick ervan. Ik had zomaar mijn ingezette geld kunnen verliezen.
Mijn drumcover staat op youtube
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, ik had eerst gezocht natuurlijk.
Wedden doe je niet zonder voorkennis, anders is het puur gokken.
Dat ze gevoel heeft voor woordgrapjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
![]()
Wat zegt het nu over Straw? Het komt uit haar fobo.
Ze wil stiekem zelfmoord plegen en er dan in de hemel wil uit zien als Natalie Portman met een roze pruik op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
![]()
Wat zegt het nu over Straw? Het komt uit haar fobo.
Heloef....dat is een beetje creepy.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wil stiekem zelfmoord plegen en er dan in de hemel wil uit zien als Natalie Portman met een roze pruik op.
Dude.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wil stiekem zelfmoord plegen en er dan in de hemel wil uit zien als Natalie Portman met een roze pruik op.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ghehe.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heloef....dat is een beetje creepy.
Je bent Gerrie niet, dus maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heloef....dat is een beetje creepy.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je bent Gerrie niet, dus maak je geen zorgen
Tsja Geraldine vind ik zo truttig klinken, echt ouderwets Volendams.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef Supersoep het volgende:
Ik word een beetje moe van de naam Gerrie. Zo heette mijn oude leraar, die had een witte baard.
ja. Maar Gerrie klinkt weer als een man met een baardquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja Geraldine vind ik zo truttig klinken, echt ouderwets Volendams.
Ik kende geen andere mensen die Gerrie heten dus bij mij roept het geen herinneringen op aan mannen met baarden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
ja. Maar Gerrie klinkt weer als een man met een baard
Nu nog?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:04 schreef minibeer het volgende:
godver, 10u alweer, ik ga eten en mn kamer opruimen en aan de studie
Vind ik knap van je Straw.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Acne is een gevoelig onderwerp. Ik wist niet dat metro bij jou gevoelig lag, anders had ik er niets over gezegd.
Girl? GIRL? Wanneer is dat nou weer gebeurt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Haha, ik heb tot nu toe alleen met brown eyed boiis / en girl/ gezoend
Daar ben ik trots op en dat wil ik graag zo houden.
Correctie: één met groene ogen.. die vond ik dan ook eigenlijk niet echt aantrekkelijk. Dat stelde niet veel voor.
Girl?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Haha, ik heb tot nu toe alleen met brown eyed boiis / en girl/ gezoend
Daar ben ik trots op en dat wil ik graag zo houden.
Correctie: één met groene ogen.. die vond ik dan ook eigenlijk niet echt aantrekkelijk. Dat stelde niet veel voor.
Oh ja, stelt niet veel voor joh. Dat is heel gewoon.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Girl? GIRL? Wanneer is dat nou weer gebeurd?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja, stelt niet veel voor joh. Dat is heel gewoon.
Als ik Gerrie moet geloven wel ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja, stelt niet veel voor joh. Dat is heel gewoon.
geilquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik Gerrie moet geloven wel ja.
Nou ja toen ik voor de eerste keer uit ging gebeurde het ook voor me neus.
Nadat je het haar 4 keer voor een camera hebt zien doen is de lol er wel af.quote:
Ik snap niet zo wat daar geil aan is. Dat hoorden we later pas ( "so wow we waren helemaal stil en jullie opeens so so"). Maarja het is maar net of een meisje daarvoor open staat he. Weet niet of ik het op de dansvloer zou doen, denk van niet. Vind ik sletterig.quote:
Waarom zou het minder voorstellen dan zoenen met een jongen? En waarom zou je dat überhaupt doen, zoenen met een meisje als je niks met haar wil?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo wat daar geil aan is. Dat hoorden we later pas ( "so wow we waren helemaal stil en jullie opeens so so"). Maarja het is maar net of een meisje daarvoor open staat he. Weet niet of ik het op de dansvloer zou doen, denk van niet.
Jij over je Gerrie altijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik Gerrie moet geloven wel ja.
Nou ja toen ik voor de eerste keer uit ging gebeurde het ook voor me neus.
Ja sorry die doet het zo vaak.quote:
Als je niet graag sletterig wil overkomen moet je misschien 2 keer nadenken voordat je met een meisje zoent terwijl je helemaal geen interesse in haar hebt op die manier.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo wat daar geil aan is. Dat hoorden we later pas ( "so wow we waren helemaal stil en jullie opeens so so"). Maarja het is maar net of een meisje daarvoor open staat he. Weet niet of ik het op de dansvloer zou doen, denk van niet. Vind ik sletterig.
Ja een Jongen is echt.. wow.. weet niet hoe ik het uit moet leggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waarom zou het minder voorstellen dan zoenen met een jongen? En waarom zou je dat überhaupt doen, zoenen met een meisje als je niks met haar wil?
Aandacht, experimenteren, lol maken....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef minibeer het volgende:
Waarom doen sommige meisjes dat toch? Bij het feestje waar ik was op koninginnenacht deden twee meisjes dat ook al (zie ik nu achteraf op een filmpje). Ze waren alleen niet zo knap.
Had je dat niet 150 topics geleden kunnen doen, dan kon ie gelijk dichtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef Mishu het volgende:
Vanavond beslis ik nu dat iedereen die in dit topic zit 3 biertjes drinkt en dan naar een leuke kroeg gaat. En dan wil ik morgen het resultaat horen
Geil is het niet echt. Maar wel leuk om te zien. Al die blonde haren... heerlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo wat daar geil aan is. Dat hoorden we later pas ( "so wow we waren helemaal stil en jullie opeens so so"). Maarja het is maar net of een meisje daarvoor open staat he. Weet niet of ik het op de dansvloer zou doen, denk van niet. Vind ik sletterig.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Geil is het niet echt. Maar wel leuk om te zien. Al die blonde haren... heerlijk.
Nu? Heb net m'n gezicht gereinigd en stomme outfit aan, haar stommig, benen ongeschoren. Heb zeker 2 uur nodig hoor. En ik zou niet alleen naar het centrum gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef Mishu het volgende:
Vanavond beslis ik nu dat iedereen die in dit topic zit 3 biertjes drinkt en dan naar een leuke kroeg gaat. En dan wil ik morgen het resultaat horen
Mag niet van mama.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef Mishu het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
nouuuu wat doe je, nu wil ik weer Tongen
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo wat daar geil aan is.
Even genieten.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef Mishu het volgende:
Huh, wat doe ik nu dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik begin zo onderhand wel zo strontsimpel te worden van lanters aandachtshoererij
quote:
nouuuu wat doe je, nu wil ik weer Tongen
nouuuu wat doe je, nu ik wil ik ook een kweer Tongen
Denk een paar wel ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Iedereen in dit topic waarschijnlijk. Maar dat kind is gewoon een trieste aandachtshoer danwel troll.
Ja gefrustreerd vanwege mijn placebo verliefheid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Iedereen in dit topic waarschijnlijk. Maar dat kind is gewoon een trieste aandachtshoer danwel troll.
Zoenende meisjes is voor de meeste mannen opwindend om te zien. Je kunt in gedachte kiezen met wie je wilt ruilen.quote:
Ach, met drie bier in m'n mik lees ik er toch overheen. Te onsamenhangend. En nu op naar de volgende filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik begin zo onderhand wel zo strontsimpel te worden van lanters aandachtshoererij
Niet opwindend, mooi.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ik ben niet degene die dat opwindende filmpje heeft gepost hoor.
Ga je weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja gefrustreerd vanwege mijn placebo verliefheid.
Ja ik ga weer, want om de vijf minuten zit dat mens weer in mijn hoofd.quote:
Ja oke, als het zoals van het filmpje was, dan ziet het er wel opwindend uit ja.quote:
Hehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja oke, als het zoals van het filmpje was, dan ziet het er wel opwindend uit ja.
Nu zie ik het.
Voor 19:00 uur op 28 maart.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:43 schreef minibeer het volgende:
Is er ooit een topic in deze reeks geweest waarin heloef niet kwijlend over gerrie begon?
quote:
Mag best wat meer ingeburgerd rakenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens dat is soms bij jonge meiden een trend om met een meisje te zoenen om jongens op te geilen.
Dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ook nog exact datum en tijd weten
Heel veel aandachtshoererij en heel veel pubertjes die zo onzeker zijn dat ze maar gewoon wat uitproberen, omdat het kan. Als je echt op je eigen geslacht valt, tja, kun je ook niets aan doen, maar anders is het wel erg sneu. Doen er steeds meer aan mee ook, inderdaad gewoon een trend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens dat is soms bij jonge meiden een trend om met een meisje te zoenen om jongens op te geilen.
Er zullen best meiden zijn die echt bi zijn , maar een groot deel is aandachtshoer wat een boel meiden trouwens zijn valt me op tijdens het stappen.
*En ja dat was ontopic dus niet zeuren Straw*
Hij begint er gewoon áltijd over. Let maar op, ook al heeft 't niet eens met verliefdheid of wat dan ook te maken. Het is een kunst.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef minibeer het volgende:
[..]Hoe krijg je ook elke keer het onderwerp weer op haar
?
Een mooie trend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Heel veel aandachtshoererij en heel veel pubertjes die zo onzeker zijn dat ze maar gewoon wat uitproberen, omdat het kan. Als je echt op je eigen geslacht valt, tja, kun je ook niets aan doen, maar anders is het wel erg sneu. Doen er steeds meer aan mee ook, inderdaad gewoon een trend.
Je hoofd linkt zo'n beetje alles aan haar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hij begint er gewoon áltijd over. Let maar op, ook al heeft 't niet eens met verliefdheid of wat dan ook te maken. Het is een kunst.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, gewoon in de supermarkt. Moet kunnen toch.
Ja ik ken het gevoel. Feit blijft wel dat je haar helaas niet kent en dus eigenlijk niet verliefd kan zijn. Zit tussen je oren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoofd linkt zo'n beetje alles aan haar.
Ik geloof niet meer zo in dat relativeringsvermogen van jou, of het staat in ieder geval op instorten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoofd linkt zo'n beetje alles aan haar.
Goed idee hoor, bevordert het winkelgenot.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, gewoon in de supermarkt. Moet kunnen toch.
Tsjah... Ik kan momenteel ook zo'n beetje alles wel aan m'n ex linken, alleen weinig zin om dat in elk topic 6 keer te vermelden a la heloefquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hij begint er gewoon áltijd over. Let maar op, ook al heeft 't niet eens met verliefdheid of wat dan ook te maken. Het is een kunst.
Daarom noem ik het ook een placeboverliefdheid gebaseerd op een ontmoeting van 3 minuten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja ik ken het gevoel. Feit blijft wel dat je haar helaas niet kent en dus eigenlijk niet verliefd kan zijn. Zit tussen je oren.
Ik verwachtte er vroeger altijd ook veel van, toen gebeurde het een keer tijdens uitgaan, en ik had eigenlijk verwacht dat ik een keer zou zoenen en dan opeens zou veranderen in een meesterversierder, maar na die ene keer heb ik weer drie jaar zonder seksuele aandacht geleefdquote:
Mwah... Ik kan over het algemeen in real life ook best veel relativeren, behalve als het om bepaalde emoties van mezelf gaatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer zo in dat relativeringsvermogen van jou, of het staat in ieder geval op instorten.
Nee hoor het is er nog gewoon alleen die onderbuik gevoelens werken niet mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer zo in dat relativeringsvermogen van jou, of het staat in ieder geval op instorten.
Whehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik verwachtte er vroeger altijd ook veel van, toen gebeurde het een keer tijdens uitgaan, en ik had eigenlijk verwacht dat ik een keer zou zoenen en dan opeens zou veranderen in een meesterversierder, maar na die ene keer heb ik weer drie jaar zonder seksuele aandacht geleefd
Bij is het altijd als ik zoende met een meisje uit haar initiatief gebeurt (zonder dat ik vooraf een noemenswaardig gesprek heb gehad). Misschien wel vleiend voor mijn uiterlijk, maar qua versieren heb ik echt nog 0,0 bereiktquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Whehe
Is mij nog nooit overkomen met uitgaan overigens, zelfs nooit aangesjanst ofzo. Gelukkig daarbuiten wel.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
*En ja dat was ontopic dus niet zeuren Straw*
creepyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Achh ik was als klein meisje verliefd op Elvis Presley in de jonge jaren , en toen was die allang dood dus , het kan erger
Hoe klein?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Achh ik was als klein meisje verliefd op Elvis Presley in de jonge jaren , en toen was die allang dood dus , het kan erger
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Dat kan best maar denk wel dat het op jouw leeftijd (god wat klink ik oud) best wat meer op bereikbare meiden mag richten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Tsja ik lul hier maar continu over Gerrie ergens anders kan ik het niet kwijt.
oh bijzonder, hoe zie je er dan uit?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Bij is het altijd als ik zoende met een meisje uit haar initiatief gebeurt (zonder dat ik vooraf een noemenswaardig gesprek heb gehad). Misschien wel vleiend voor mijn uiterlijk, maar qua versieren heb ik echt nog 0,0 bereikt.
Celebrity crushes zijn vrij normaal heb ik me laten vertellen. Jij bent wel een geval apartquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe klein?
Ik bedoel ik ben 17 ik ben te oud voor dit soort onzin.
Ongeveer zo, maar dan een stuk knapper:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh bijzonder, hoe zie je er dan uit?
Ik vergelijk meisjes echt niet met Gerrie want anders zou ik nooit iemand anders leuk vinden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan best maar denk wel dat het op jouw leeftijd (god wat klink ik oud) best wat meer op bereikbare meiden mag richten.
Kijk ik vind John Mayer ook supersexy, en leuk maar hij is juist leuk omdat die onbereikbaar is en ik hem niet met elke jongen vergelijk die ik tegen kom.
Ik was 6 a 7 en ouders hadden de fout gemaakt naar een camping te gaan waar ze films lieten zien van Elvis Presley in jonge jaren en toen ging het fout , was helemaal verliefd .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe klein?
Ik bedoel ik ben 17 ik ben te oud voor dit soort onzin.
6 a 7quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik was 6 a 7 en ouders hadden de fout gemaakt naar een camping te gaan waar ze films lieten zien van Elvis Presley in jonge jaren en toen ging het fout , was helemaal verliefd .
Was een beetje een heel vaag kind
Nee joh, je bent gewoon een laatbloeierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
6 a 7![]()
Nu weet ik zeker dat ik een of andere vreemde kneus ben.
Zo zou ze naast je wakker worden:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vergelijk meisjes echt niet met Gerrie want anders zou ik nooit iemand anders leuk vinden.
Lolwhut?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zo zou ze naast je wakker worden:
[ afbeelding ]
Zie die wenkbrauwen..
Lees topics eens terug met uitspraken over haar en andere meiden, misschien doe je het niet bewust , maar je doet het wel. En dat bedoel ik niet kwaad maar misschien is het veel leuker om rond te kijken naar meiden die in je omgeving zijn en daar leuke ervaringen mee te hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vergelijk meisjes echt niet met Gerrie want anders zou ik nooit iemand anders leuk vinden.
Mevrouw deed atletiek vroege.quote:
Ja maar ik ken heel weinig meisjes dus tsja kijken heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Lees topics eens terug met uitspraken over haar en andere meiden, misschien doe je het niet bewust , maar je doet het wel. En dat bedoel ik niet kwaad maar misschien is het veel leuker om rond te kijken naar meiden die in je omgeving zijn en daar leuke ervaringen mee te hebben.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die wenkbrauwen..
Nee joh probeer er maar lekker uit te zien en een hardloop wedstrijd te winnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die wenkbrauwen..
Jij zal d'r geen haar beter uitzien op zo'n moment. Kijk je eigen wenkbrauwen!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die wenkbrauwen..
Dat is ook juist goed , ben je weer een stapje verderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik ken heel weinig meisjes dus tsja kijken heeft weinig zin.
Daarom heb ik dus even een berichtje gestuurd naar het enige leuke meisje wat ik ken om daar wat mee te gaan doen. En die heeft dan weer vriendinnen en zo kan het balletje rollen.
Tsja vat het ook niet, iedereen kijkt raar als ie aan het hardlopen is dus tsja...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het er nog wel ok uitzien
Lant is volgens mij een tuttebel. Ze heeft twee uur nodig om zich op te tutten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het er nog wel ok uitzien
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lant is volgens mij een tuttebel. Ze heeft twee uur nodig om zich op te tutten.
Oh, maar dat is inclusief diverse dingen hoor. Ik zit niet twee uur lang in een pot oogschaduw te wroeten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lant is volgens mij een tuttebel. Ze heeft twee uur nodig om zich op te tutten.
Waarom kraak je haar af? Je lijkt nu wel heel onzeker hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die wenkbrauwen..
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lant is volgens mij een tuttebel. Ze heeft twee uur nodig om zich op te tutten. attention wh......
Huh? Rare redenering. Maar als jullie niets aan die foto zien, best hoor. Ik schrok, en dan vooral van de wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom kraak je haar af? Je lijkt nu wel heel onzeker hoor.
Denk als jij zo aan het sporten bent je er ook niet op je mooist uitziet. Zonder make-up ook.
We zullen zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook juist goed , ben je weer een stapje verderen wie weet ontmoet je zo weer veel leukere meiden en dan ben je what's her name zo vergeten.
Trouwens niet stappen vanavond wat voor mij al even heel wat is , die idioot heeft mijn nachtpatroon door de war geschopt en stappen leek me even niet slim.
Ik vind haar ook op een soort rennende blonde Chinees lijken hoor. En ik zie geen wenkbrauwen. Maar ze heeft geen make-up op en ze sport dus het is niet zo raar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh? Rare redenering. Maar als jullie niets aan die foto zien, best hoor. Ik schrok, en dan vooral van de wenkbrauwen.
Tsja ze ziet raar uit op die foto is dat vreemd nee want ze heeft geen make-up en is aan het rennen als een malle.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh? Rare redenering. Maar als jullie niets aan die foto zien, best hoor. Ik schrok, en dan vooral van de wenkbrauwen.
Hoezo is dat een rare redenering? Het is raar om zomaar uit het niets iemand af te gaan kraken op het uiterlijk. Meestal duidt dat op jaloezie of eigen onzekerheid en je op die manier beter/mooier te voelen dan een ander.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Naturel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje aan de mannen hier , houden jullie meer van de meiden au naturel of met make-up ???
Oh, nee, ik ben erg tevreden met mijn eigen uiterlijk. Ik kwam deze foto tegen tijdens het googelen naar haar en ik schrok. Van de wenkbrauwen vooral ja. Misschien had de foto heloef ook wat minder vol van haar kunnen maken, maar niet dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo is dat een rare redenering? Het is raar om zomaar uit het niets iemand af te gaan kraken op het uiterlijk. Meestal duidt dat op jaloezie of eigen onzekerheid en je op die manier beter/mooier te voelen dan een ander.
Het leek nu een beetje alsof je op zoek was gegaan naar een lelijke make-up loze foto van Gerrie namelijk.
Ik kan wel zeggen naturel maar dat zal wel verschillen per meid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje aan de mannen hier , houden jullie meer van de meiden au naturel of met make-up ???
Als ze een zuivere huid heeft naturel, anders met een dun laagje makeup (mascara vind ik wel vaak mooi staan, maar het is geen must)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
Alles op zijn tijd. Make-up kan iemand sexier maken. Maar je wilt niet met een tuttebol op vakantie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
Een beetje make-up. Niet teveel (dat is lelijk). Maar soms is make-up wel beter, om bijv. te verbergen dat je wallen hebt of je huid te verbeteren. Maar naturel (als je dan mooi bent uit jezelf) is dat mooier.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
Oh, mag ik ook antwoorden? Ligt aan de meid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
Oke, dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, nee, ik ben erg tevreden met mijn eigen uiterlijk. Ik kwam deze foto tegen tijdens het googelen naar haar en ik schrok. Van de wenkbrauwen vooral ja. Misschien had de foto heloef ook wat minder vol van haar kunnen maken, maar niet dus.
Ja dan schrik je extra hard als je er 's ochtends naast wakker wordtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, mag ik ook antwoorden? Ligt aan de meid.
Bij sommigen kan een beetje make-up al zoveel mooier maken.
Zolang je het bij de mond houdt valt dat toch wel mee, of bedoel je juist als je dat niet doetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
Make-up is trouwens ranzig als je het betere zoenwerk in ogenschouw neemt.
Moet ik hier serieus antwoord op geven?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef minibeer het volgende:
Zolang je het bij de mond houdt valt dat toch wel mee, of bedoel je juist als je dat niet doet?
ja sommige lipgloss smaakt niet al te lekker en laat wel eens wat achter. Ik heb trouwens wel grappige anekdote erover . Ik heb een beetje voorliefde voor smackers lippenbalm met smaakje en toen had ik eentje die met het smaakje suikerspinquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
Make-up is trouwens ranzig als je het betere zoenwerk in ogenschouw neemt.
Heftig zoenen, lippenstift dat uitwrijft en op de andere persoon komt etc..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zolang je het bij de mond houdt valt dat toch wel mee, of bedoel je juist als je dat niet doet?
Je moet niks, ik vraag me af hoe je door op de mond zoenen makeup ranzig kan makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus antwoord op geven?
Nou als ik hevig aan het tongworstelen ben dan let je daar niet echt op hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens alleen over lippenstift, wat denk je van foundation en al die andere rommel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:25 schreef formerjellybean het volgende:
ja sommige lipgloss smaakt niet al te lekker en laat wel eens wat achter. Ik heb trouwens wel grappige anekdote erover . Ik heb een beetje voorliefde voor smackers lippenbalm met smaakje en toen had ik eentje die met het smaakje suikerspinen toen was ik aan het zoenen met Martin, die vond het smaakje juist lekker
Zoenen stopt niet bij de mond hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:26 schreef minibeer het volgende:
Je moet niks, ik vraag me af hoe je door op de mond zoenen makeup ranzig kan maken.
Dan gaat het even niet meer over Gerrie begin je er weer over.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:25 schreef Mpj het volgende:
Trouwens over die Gerrit, zij is bi of niet. Zal het voor de aandacht zijn, Heloef?
Brrrrr.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
Tijd voor een nieuwe reeks? Zoenen met Techno?
Nee daarom vroeg ik er nog naarquote:
Handelingen met Lanterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
Waar alleen Mera postquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
Wat zal Mera daar van vinden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
Daar ben ik eigenlijk heel zuinig mee, zelfs tijdens het uitgaan denken ze vaak dat ik weinig make-up heb , wil er namelijk niet uitzien als een wandelende make-up doos.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens alleen over lippenstift, wat denk je van foundation en al die andere rommel?
Alleeen als ik uit ervaring kan spreken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waar dan weer een stuk meer users posten
Dan doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee daarom vroeg ik er nog naar.
En bij mij stopt het meestal wel bij de mond.
Scherp.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Zij vindt het geweldig, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Waarom denk je dat ie hier zit?quote:
Kom kom kijk naar mij het kan altijd een stuk erger.quote:
je moet de ander op de grond zien te krijgen, hè, net als bij full-body-worstelen. Zoiets dus:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
En even voor mijn beeldvorming... met tongworstelen wordt toch niet bedoelt dat je als een malle om elkaars tong draait, zoals een helicopter zeg maar?
Nou nee, meer gewoon franse kus , die gewoon mild is , heb nooit zoenklachten gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
En even voor mijn beeldvorming... met tongworstelen wordt toch niet bedoelt dat je als een malle om elkaars tong draait, zoals een helicopter zeg maar?
Huh is dat wanneer de tong zo een stukje naar buiten komt? Ja ik weet nog niet zo goed hoe ik het moet uitleggen en het is nu al een paar keer gebeurd. Zo een stukje naar buiten en dan dat draaien. Dat is nog een beetje vreemd voor me.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
Waar haal jij zo snel al die toepasselijke plaatjes vandaan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
je moet de ander op de grond zien te krijgen, hè, net als bij full-body-worstelen. Zoiets dus:
[ afbeelding ]
jij bent tenminste een baasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom kom kijk naar mij het kan altijd een stuk erger.
Dat is een typisch voorbeeld van: You're doing it wrong.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:35 schreef minibeer het volgende:
je moet de ander op de grond zien te krijgen, hè, net als bij full-body-worstelen. Zoiets dus:
[ afbeelding ]
daar heb ik een speciaal team voorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waar haal jij zo snel al die toepasselijke plaatjes vandaan?
quote:
quote:
Nu snap ik het.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is een typisch voorbeeld van: You're doing it wrong.
Oh, ik doelde niet op jou persoonlijk hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:35 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nee, meer gewoon franse kus , die gewoon mild is , heb nooit zoenklachten gehad.
Er was toch wel een meisje die iets met jou wou gaan doen ofzo? Dus ik win de faalwedstrijdquote:
Sensueel zoenen ziet er niet ranzig uit. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
sommige mensen zoenen in het openbaar ook ontzettend ranzig. Ik iemand die altijd als ik hem zie lebberen met een meid spontane kotsneigingen krijg en ik al blij ben dat ik het meisje niet ben, want het ziet er volkomen ranzig uit.
Alleen vriendschappelijk en met andere vrienden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er was toch wel een meisje die iets met jou wou gaan doen ofzo? Dus ik win de faalwedstrijd
Ja!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen vriendschappelijk en met andere vrienden.
En vergeet niet dat ik in 3 minuten als een blok voor iemand viel en dat ik nog nooit gezoend heb.
Who's the winner now?
Ik volg je, nee dat hoeft van mij ook niet zo nodig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef formerjellybean het volgende:
dit alles behalve sensueel zoenen, maar meer als een ranzig hijgend paard om er maar een beeldvorming bij te geven.
ja maar jij had toch minder dan 8 jaar terug nog gratis een meisje gezoend?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er was toch wel een meisje die iets met jou wou gaan doen ofzo? Dus ik win de faalwedstrijd
Heulemaal niet jij hebt een vriendin en een diploma.quote:
Wij moeten echt een keer samen uitgaan en samen falen dan zien we welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen vriendschappelijk en met andere vrienden.
En vergeet niet dat ik in 3 minuten als een blok voor iemand viel en dat ik nog nooit gezoend heb.
Who's the winner now?
Kun je samen zoenen om de meisjes op te geilenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer samen uitgaan en samen falen dan zien we wel
Ja maar ik schijn iedereen te vergelijken met Gerrie dus schiet dat wel op?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer samen uitgaan en samen falen dan zien we wel
Puik planquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kun je samen zoenen om de meisjes op te geilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Maar nog geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Heulemaal niet jij hebt een vriendin en een diploma.
Altijd nog beter dan een VMBO diploma en een vreemde verliefdheid op een presentatrice.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar nog geen rijbewijs.![]()
Maar ok, ik ben wel bijna twintig dus ik loop wel goed op schema zeg maar. Máár een HBO diploma en een vriendin, die dingen zeggen eigenlijk helemaal niks.
Tuurlijk wel. Je doet het heel goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar ok, ik ben wel bijna twintig dus ik loop wel goed op schema zeg maar. Máár een HBO diploma en een vriendin, die dingen zeggen eigenlijk helemaal niks.
plus de dingen die ik allemaal heb gedaan, die zijn falend genoeg
Same herequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
plus de dingen die ik allemaal heb gedaan, die zijn falend genoeg
maar dan zijn er misschien mensen die mee willen doen en dan krijg je een soort orgiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien moeten Mera en ik het even voordoen als er weer een meet komt?
Doe nou niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Droom lekker verder schat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar dan zijn er misschien mensen die mee willen doen en dan krijg je een soort orgie
Ik heb liever twee dames, maar dat is zeker te veel gevraagdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Pech voor hun dan, want wij doen daar niet aan. Orgies that is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar dan zijn er misschien mensen die mee willen doen en dan krijg je een soort orgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |