Ook liplezen kan cruciaal zijn bij het versieren. Ze stapt in de taxi. Het portiers slaat dicht en door de ruit zegt ze nog net: "Ik hou van jou". Dat soort momenten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
Jezus wat boeiend zeg ga gewoon die film kijken joh.
Dat kan ze niet wat eerder zeggen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ook liplezen kan cruciaal zijn bij het versieren. Ze stap in de taxi. Het portiers slaat dicht en door de ruit zegt ze nog net: "Ik hou van jou". Dat soort momenten.
Je wint mijn 0 euro en Supersoeps 10 euro!quote:
Ach het is vrijdagavond.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid, kan het niet helpen.
Ja, ik had eerst gezocht natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je wint mijn 0 euro en Supersoeps 10 euro!
Maar had je gespiekt?
Dat is ook een de kick ervan. Ik had zomaar mijn ingezette geld kunnen verliezen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, ik had eerst gezocht natuurlijk.
Wedden doe je niet zonder voorkennis, anders is het puur gokken.
De vraag kan je er zelf wel bij verzinnen he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat is ook een de kick ervan. Ik had zomaar mijn ingezette geld kunnen verliezen.
Mijn drumcover staat op youtube
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, ik had eerst gezocht natuurlijk.
Wedden doe je niet zonder voorkennis, anders is het puur gokken.
Dat ze gevoel heeft voor woordgrapjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
![]()
Wat zegt het nu over Straw? Het komt uit haar fobo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |