U zult geen kwakjes leggen op mannelijke soortgenoten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef minibeer het volgende:
[..]Doe ik weer een mislukte versierpoging
Ben je christelijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
U zult geen kwakjes leggen op mannelijke soortgenoten.
Je aast er gewoon op, aangezien er helemaal niks doms was. Ik zei dat ik blij was omdat ik mijn diploma heb en dat ik kijk op kleding heb. Niks mis mee, niks doms aan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel verleidelijk als hij weer eens domme dingen blaat.
Ja, dit was wel een belediging.
Die metro grap had ik net zo goed irl gemaakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je aast er gewoon op, aangezien er helemaal niks doms was. Ik zei dat ik blij was omdat ik mijn diploma heb en dat ik kijk op kleding heb. Niks mis mee, niks doms aan.
Ik begin ook niet over jouw acné hoofd en áls je erover begint - zeg ik of niks, of reageer ik doodnormaal. Maar ik probeer je te negeren omdat ik weet dat je alleen zo groot praat via internet en je simpelweg uit bent op reacties (samen met Supersoep).
Nee, daar doelde ik dan ook niet op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef Crutch het volgende:
Gevoel hebben voor kleding betekent toch niet per definitie dat je een metroman bent?
Als je je gay gaat kleden en met sjaaltjes om gaat lopen dan zou ik wel even nadenken of je niet toevallig liever een vrouw wilt zijn o.i.d.
Ok.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, daar doelde ik dan ook niet op.
Het probleem is dat het van jou (en Supersoep met zijn sneue opmerkingen) komt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die metro grap had ik net zo goed irl gemaakt.
Acne is een gevoelig onderwerp. Ik wist niet dat metro bij jou gevoelig lag, anders had ik er niets over gezegd.
Doe niet zo hypocriet en onschuldig hier alsjeblieft. Heb ik een bloedhekel aan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het probleem is dat het van jou (en Supersoep met zijn sneue opmerkingen) komt.
Ik ga overigens economics and business studeren.
Waar is je mooie foto gebleven?quote:
Dat is Keira Knightley, jonge!quote:
Ok, leuk, denk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het probleem is dat het van jou (en Supersoep met zijn sneue opmerkingen) komt.
Ik ga overigens economics and business studeren.
Onzin. Ik had mezelf voorgenomen om normaal te doen, jij ook. Is ook gelukt bij mij, totdat jij simpelweg weer met een kut opmerking kwam. Ik heb bewust (!!) niet meegedaan met die discussies hier - dus wat praat je met aandacht blabla, jij kwam weer met één of andere opmerking en bam.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet en onschuldig hier alsjeblieft. Heb ik een bloedhekel aan.
Tijdje geleden met elkaar lopen DMen, ging op zich nog beschaafd, ik hielp je zelfs met je internet-probleem, en twee dagen later ga je hier vrolijk verder met een aantal kutopmerkingen als de aandacht naar mij en Straw verschuift.
En dan klagen dat ik het daarna bij jou doe, omdat ik het nu wel gehad heb met je.
Dat is níet Keira Knightley!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is Keira Knightley, jonge!
Trouwens geen flauw idee wat ze daar zegt, dacht eerst aan " love ya ".
Bedoel je niet Natalie Portman?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is Keira Knightley, jonge!
Trouwens geen flauw idee wat ze daar zegt, dacht eerst aan " love ya ".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |