hehe ik wou net zoiets zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kunnen relativeren op je 17e en ook nog de wijste zijn.
Kon ik maar niet zo goed relativeren, dan kon ik tenminste gerust een totaal onlogische crush hebben op Gerrie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kunnen relativeren op je 17e en ook nog de wijste zijn.
deelnemer draag je van die hawaii-shirts?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is het. Straw is altijd en nog steeds mijn favoriete user. En het gaat me echt aan het hart.
[..]
Zelden, alleen als je het imho een aantal deeltjes te bont hebt gemaakt.
Ok. Laten we allemaal met een schone lei beginnen. De strijdbijl begraven en de vredes pijp roken. Ik steek er vast een op.
Deze:
[ afbeelding ]
Nee, alle kleurtjes zitten in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
deelnemer draag je van die hawaii-shirts?
( dat stel ik me namelijk voor)
Nummer 20 op de lijstquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Kon ik maar niet zo goed relativeren, dan kon ik tenminste gerust een totaal onlogische crush hebben op Gerrie.
En nu ben ik wat?quote:
Nee dat is een compliment zeg, sjonge jonge.quote:
Heulemaal niet.quote:
Uit de schoorsteen?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De vredespijp. De hele kamer staat blauw.
De rook verspreidt zich over het gehele land en Belgie. Nog even en iedereen kan mee roken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:37 schreef minibeer het volgende:
[..]Maar nu rook je m dus lekker in je eentje op?
Wat bedoel je?quote:
Onderdeel van de kunst van het versieren en een veel gestelde vraag luidt: "Hoe doe je dat?"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heeft er ook een handje van om te gaan slowchatten uit het niets.
Ik las cum drover.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef minibeer het volgende:
Nu we toch offtopic zijn: Ik het een drum cover gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |