Brrrrr.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
Tijd voor een nieuwe reeks? Zoenen met Techno?
Nee daarom vroeg ik er nog naarquote:
Handelingen met Lanterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
Waar alleen Mera postquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
Wat zal Mera daar van vinden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
Daar ben ik eigenlijk heel zuinig mee, zelfs tijdens het uitgaan denken ze vaak dat ik weinig make-up heb , wil er namelijk niet uitzien als een wandelende make-up doos.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens alleen over lippenstift, wat denk je van foundation en al die andere rommel?
Alleeen als ik uit ervaring kan spreken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waar dan weer een stuk meer users posten
Dan doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee daarom vroeg ik er nog naar.
En bij mij stopt het meestal wel bij de mond.
Scherp.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Zij vindt het geweldig, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Waarom denk je dat ie hier zit?quote:
Kom kom kijk naar mij het kan altijd een stuk erger.quote:
je moet de ander op de grond zien te krijgen, hè, net als bij full-body-worstelen. Zoiets dus:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
En even voor mijn beeldvorming... met tongworstelen wordt toch niet bedoelt dat je als een malle om elkaars tong draait, zoals een helicopter zeg maar?
Nou nee, meer gewoon franse kus , die gewoon mild is , heb nooit zoenklachten gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
En even voor mijn beeldvorming... met tongworstelen wordt toch niet bedoelt dat je als een malle om elkaars tong draait, zoals een helicopter zeg maar?
Huh is dat wanneer de tong zo een stukje naar buiten komt? Ja ik weet nog niet zo goed hoe ik het moet uitleggen en het is nu al een paar keer gebeurd. Zo een stukje naar buiten en dan dat draaien. Dat is nog een beetje vreemd voor me.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
Waar haal jij zo snel al die toepasselijke plaatjes vandaan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
je moet de ander op de grond zien te krijgen, hè, net als bij full-body-worstelen. Zoiets dus:
[ afbeelding ]
jij bent tenminste een baasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom kom kijk naar mij het kan altijd een stuk erger.
Dat is een typisch voorbeeld van: You're doing it wrong.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:35 schreef minibeer het volgende:
je moet de ander op de grond zien te krijgen, hè, net als bij full-body-worstelen. Zoiets dus:
[ afbeelding ]
daar heb ik een speciaal team voorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waar haal jij zo snel al die toepasselijke plaatjes vandaan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |