Brrrrr.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
Tijd voor een nieuwe reeks? Zoenen met Techno?
Nee daarom vroeg ik er nog naarquote:
Handelingen met Lanterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
Waar alleen Mera postquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
Wat zal Mera daar van vinden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
Daar ben ik eigenlijk heel zuinig mee, zelfs tijdens het uitgaan denken ze vaak dat ik weinig make-up heb , wil er namelijk niet uitzien als een wandelende make-up doos.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens alleen over lippenstift, wat denk je van foundation en al die andere rommel?
Alleeen als ik uit ervaring kan spreken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waar dan weer een stuk meer users posten
Dan doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee daarom vroeg ik er nog naar.
En bij mij stopt het meestal wel bij de mond.
Scherp.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Zij vindt het geweldig, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Waarom denk je dat ie hier zit?quote:
Kom kom kijk naar mij het kan altijd een stuk erger.quote:
je moet de ander op de grond zien te krijgen, hè, net als bij full-body-worstelen. Zoiets dus:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
En even voor mijn beeldvorming... met tongworstelen wordt toch niet bedoelt dat je als een malle om elkaars tong draait, zoals een helicopter zeg maar?
Nou nee, meer gewoon franse kus , die gewoon mild is , heb nooit zoenklachten gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
En even voor mijn beeldvorming... met tongworstelen wordt toch niet bedoelt dat je als een malle om elkaars tong draait, zoals een helicopter zeg maar?
Huh is dat wanneer de tong zo een stukje naar buiten komt? Ja ik weet nog niet zo goed hoe ik het moet uitleggen en het is nu al een paar keer gebeurd. Zo een stukje naar buiten en dan dat draaien. Dat is nog een beetje vreemd voor me.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
Waar haal jij zo snel al die toepasselijke plaatjes vandaan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
je moet de ander op de grond zien te krijgen, hè, net als bij full-body-worstelen. Zoiets dus:
[ afbeelding ]
jij bent tenminste een baasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom kom kijk naar mij het kan altijd een stuk erger.
Dat is een typisch voorbeeld van: You're doing it wrong.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:35 schreef minibeer het volgende:
je moet de ander op de grond zien te krijgen, hè, net als bij full-body-worstelen. Zoiets dus:
[ afbeelding ]
daar heb ik een speciaal team voorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waar haal jij zo snel al die toepasselijke plaatjes vandaan?
quote:
quote:
Nu snap ik het.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is een typisch voorbeeld van: You're doing it wrong.
Oh, ik doelde niet op jou persoonlijk hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:35 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nee, meer gewoon franse kus , die gewoon mild is , heb nooit zoenklachten gehad.
Er was toch wel een meisje die iets met jou wou gaan doen ofzo? Dus ik win de faalwedstrijdquote:
Sensueel zoenen ziet er niet ranzig uit. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
sommige mensen zoenen in het openbaar ook ontzettend ranzig. Ik iemand die altijd als ik hem zie lebberen met een meid spontane kotsneigingen krijg en ik al blij ben dat ik het meisje niet ben, want het ziet er volkomen ranzig uit.
Alleen vriendschappelijk en met andere vrienden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er was toch wel een meisje die iets met jou wou gaan doen ofzo? Dus ik win de faalwedstrijd
Ja!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen vriendschappelijk en met andere vrienden.
En vergeet niet dat ik in 3 minuten als een blok voor iemand viel en dat ik nog nooit gezoend heb.
Who's the winner now?
Ik volg je, nee dat hoeft van mij ook niet zo nodig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef formerjellybean het volgende:
dit alles behalve sensueel zoenen, maar meer als een ranzig hijgend paard om er maar een beeldvorming bij te geven.
ja maar jij had toch minder dan 8 jaar terug nog gratis een meisje gezoend?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er was toch wel een meisje die iets met jou wou gaan doen ofzo? Dus ik win de faalwedstrijd
Heulemaal niet jij hebt een vriendin en een diploma.quote:
Wij moeten echt een keer samen uitgaan en samen falen dan zien we welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen vriendschappelijk en met andere vrienden.
En vergeet niet dat ik in 3 minuten als een blok voor iemand viel en dat ik nog nooit gezoend heb.
Who's the winner now?
Kun je samen zoenen om de meisjes op te geilenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer samen uitgaan en samen falen dan zien we wel
Ja maar ik schijn iedereen te vergelijken met Gerrie dus schiet dat wel op?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer samen uitgaan en samen falen dan zien we wel
Puik planquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kun je samen zoenen om de meisjes op te geilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Maar nog geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Heulemaal niet jij hebt een vriendin en een diploma.
Altijd nog beter dan een VMBO diploma en een vreemde verliefdheid op een presentatrice.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar nog geen rijbewijs.![]()
Maar ok, ik ben wel bijna twintig dus ik loop wel goed op schema zeg maar. Máár een HBO diploma en een vriendin, die dingen zeggen eigenlijk helemaal niks.
Tuurlijk wel. Je doet het heel goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar ok, ik ben wel bijna twintig dus ik loop wel goed op schema zeg maar. Máár een HBO diploma en een vriendin, die dingen zeggen eigenlijk helemaal niks.
plus de dingen die ik allemaal heb gedaan, die zijn falend genoeg
Same herequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
plus de dingen die ik allemaal heb gedaan, die zijn falend genoeg
maar dan zijn er misschien mensen die mee willen doen en dan krijg je een soort orgiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien moeten Mera en ik het even voordoen als er weer een meet komt?
Doe nou niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Droom lekker verder schat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar dan zijn er misschien mensen die mee willen doen en dan krijg je een soort orgie
Ik heb liever twee dames, maar dat is zeker te veel gevraagdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |