Ik was 6 a 7 en ouders hadden de fout gemaakt naar een camping te gaan waar ze films lieten zien van Elvis Presley in jonge jaren en toen ging het fout , was helemaal verliefd .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe klein?
Ik bedoel ik ben 17 ik ben te oud voor dit soort onzin.
6 a 7quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik was 6 a 7 en ouders hadden de fout gemaakt naar een camping te gaan waar ze films lieten zien van Elvis Presley in jonge jaren en toen ging het fout , was helemaal verliefd .
Was een beetje een heel vaag kind
Nee joh, je bent gewoon een laatbloeierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
6 a 7![]()
Nu weet ik zeker dat ik een of andere vreemde kneus ben.
Zo zou ze naast je wakker worden:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vergelijk meisjes echt niet met Gerrie want anders zou ik nooit iemand anders leuk vinden.
Lolwhut?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zo zou ze naast je wakker worden:
[ afbeelding ]
Zie die wenkbrauwen..
Lees topics eens terug met uitspraken over haar en andere meiden, misschien doe je het niet bewust , maar je doet het wel. En dat bedoel ik niet kwaad maar misschien is het veel leuker om rond te kijken naar meiden die in je omgeving zijn en daar leuke ervaringen mee te hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vergelijk meisjes echt niet met Gerrie want anders zou ik nooit iemand anders leuk vinden.
Mevrouw deed atletiek vroege.quote:
Ja maar ik ken heel weinig meisjes dus tsja kijken heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Lees topics eens terug met uitspraken over haar en andere meiden, misschien doe je het niet bewust , maar je doet het wel. En dat bedoel ik niet kwaad maar misschien is het veel leuker om rond te kijken naar meiden die in je omgeving zijn en daar leuke ervaringen mee te hebben.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die wenkbrauwen..
Nee joh probeer er maar lekker uit te zien en een hardloop wedstrijd te winnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die wenkbrauwen..
Jij zal d'r geen haar beter uitzien op zo'n moment. Kijk je eigen wenkbrauwen!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die wenkbrauwen..
Dat is ook juist goed , ben je weer een stapje verderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik ken heel weinig meisjes dus tsja kijken heeft weinig zin.
Daarom heb ik dus even een berichtje gestuurd naar het enige leuke meisje wat ik ken om daar wat mee te gaan doen. En die heeft dan weer vriendinnen en zo kan het balletje rollen.
Tsja vat het ook niet, iedereen kijkt raar als ie aan het hardlopen is dus tsja...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het er nog wel ok uitzien
Lant is volgens mij een tuttebel. Ze heeft twee uur nodig om zich op te tutten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het er nog wel ok uitzien
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lant is volgens mij een tuttebel. Ze heeft twee uur nodig om zich op te tutten.
Oh, maar dat is inclusief diverse dingen hoor. Ik zit niet twee uur lang in een pot oogschaduw te wroeten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lant is volgens mij een tuttebel. Ze heeft twee uur nodig om zich op te tutten.
Waarom kraak je haar af? Je lijkt nu wel heel onzeker hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die wenkbrauwen..
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lant is volgens mij een tuttebel. Ze heeft twee uur nodig om zich op te tutten. attention wh......
Huh? Rare redenering. Maar als jullie niets aan die foto zien, best hoor. Ik schrok, en dan vooral van de wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom kraak je haar af? Je lijkt nu wel heel onzeker hoor.
Denk als jij zo aan het sporten bent je er ook niet op je mooist uitziet. Zonder make-up ook.
We zullen zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook juist goed , ben je weer een stapje verderen wie weet ontmoet je zo weer veel leukere meiden en dan ben je what's her name zo vergeten.
Trouwens niet stappen vanavond wat voor mij al even heel wat is , die idioot heeft mijn nachtpatroon door de war geschopt en stappen leek me even niet slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |