quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
nouuuu wat doe je, nu ik wil ik ook een kweer Tongen
Denk een paar wel ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Iedereen in dit topic waarschijnlijk. Maar dat kind is gewoon een trieste aandachtshoer danwel troll.
Ja gefrustreerd vanwege mijn placebo verliefheid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Iedereen in dit topic waarschijnlijk. Maar dat kind is gewoon een trieste aandachtshoer danwel troll.
Zoenende meisjes is voor de meeste mannen opwindend om te zien. Je kunt in gedachte kiezen met wie je wilt ruilen.quote:
Ach, met drie bier in m'n mik lees ik er toch overheen. Te onsamenhangend. En nu op naar de volgende filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik begin zo onderhand wel zo strontsimpel te worden van lanters aandachtshoererij
Niet opwindend, mooi.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ik ben niet degene die dat opwindende filmpje heeft gepost hoor.
Ga je weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja gefrustreerd vanwege mijn placebo verliefheid.
Ja ik ga weer, want om de vijf minuten zit dat mens weer in mijn hoofd.quote:
Ja oke, als het zoals van het filmpje was, dan ziet het er wel opwindend uit ja.quote:
Hehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja oke, als het zoals van het filmpje was, dan ziet het er wel opwindend uit ja.
Nu zie ik het.
Voor 19:00 uur op 28 maart.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:43 schreef minibeer het volgende:
Is er ooit een topic in deze reeks geweest waarin heloef niet kwijlend over gerrie begon?
quote:
Mag best wat meer ingeburgerd rakenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens dat is soms bij jonge meiden een trend om met een meisje te zoenen om jongens op te geilen.
Dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ook nog exact datum en tijd weten
Heel veel aandachtshoererij en heel veel pubertjes die zo onzeker zijn dat ze maar gewoon wat uitproberen, omdat het kan. Als je echt op je eigen geslacht valt, tja, kun je ook niets aan doen, maar anders is het wel erg sneu. Doen er steeds meer aan mee ook, inderdaad gewoon een trend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens dat is soms bij jonge meiden een trend om met een meisje te zoenen om jongens op te geilen.
Er zullen best meiden zijn die echt bi zijn , maar een groot deel is aandachtshoer wat een boel meiden trouwens zijn valt me op tijdens het stappen.
*En ja dat was ontopic dus niet zeuren Straw*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |