Ik snap niet zo wat daar geil aan is. Dat hoorden we later pas ( "so wow we waren helemaal stil en jullie opeens so so"). Maarja het is maar net of een meisje daarvoor open staat he. Weet niet of ik het op de dansvloer zou doen, denk van niet. Vind ik sletterig.quote:
Waarom zou het minder voorstellen dan zoenen met een jongen? En waarom zou je dat überhaupt doen, zoenen met een meisje als je niks met haar wil?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo wat daar geil aan is. Dat hoorden we later pas ( "so wow we waren helemaal stil en jullie opeens so so"). Maarja het is maar net of een meisje daarvoor open staat he. Weet niet of ik het op de dansvloer zou doen, denk van niet.
Jij over je Gerrie altijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik Gerrie moet geloven wel ja.
Nou ja toen ik voor de eerste keer uit ging gebeurde het ook voor me neus.
Ja sorry die doet het zo vaak.quote:
Als je niet graag sletterig wil overkomen moet je misschien 2 keer nadenken voordat je met een meisje zoent terwijl je helemaal geen interesse in haar hebt op die manier.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo wat daar geil aan is. Dat hoorden we later pas ( "so wow we waren helemaal stil en jullie opeens so so"). Maarja het is maar net of een meisje daarvoor open staat he. Weet niet of ik het op de dansvloer zou doen, denk van niet. Vind ik sletterig.
Ja een Jongen is echt.. wow.. weet niet hoe ik het uit moet leggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waarom zou het minder voorstellen dan zoenen met een jongen? En waarom zou je dat überhaupt doen, zoenen met een meisje als je niks met haar wil?
Aandacht, experimenteren, lol maken....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef minibeer het volgende:
Waarom doen sommige meisjes dat toch? Bij het feestje waar ik was op koninginnenacht deden twee meisjes dat ook al (zie ik nu achteraf op een filmpje). Ze waren alleen niet zo knap.
Had je dat niet 150 topics geleden kunnen doen, dan kon ie gelijk dichtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef Mishu het volgende:
Vanavond beslis ik nu dat iedereen die in dit topic zit 3 biertjes drinkt en dan naar een leuke kroeg gaat. En dan wil ik morgen het resultaat horen
Geil is het niet echt. Maar wel leuk om te zien. Al die blonde haren... heerlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo wat daar geil aan is. Dat hoorden we later pas ( "so wow we waren helemaal stil en jullie opeens so so"). Maarja het is maar net of een meisje daarvoor open staat he. Weet niet of ik het op de dansvloer zou doen, denk van niet. Vind ik sletterig.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Geil is het niet echt. Maar wel leuk om te zien. Al die blonde haren... heerlijk.
Nu? Heb net m'n gezicht gereinigd en stomme outfit aan, haar stommig, benen ongeschoren. Heb zeker 2 uur nodig hoor. En ik zou niet alleen naar het centrum gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef Mishu het volgende:
Vanavond beslis ik nu dat iedereen die in dit topic zit 3 biertjes drinkt en dan naar een leuke kroeg gaat. En dan wil ik morgen het resultaat horen
Mag niet van mama.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef Mishu het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
nouuuu wat doe je, nu wil ik weer Tongen
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo wat daar geil aan is.
Even genieten.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef Mishu het volgende:
Huh, wat doe ik nu dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik begin zo onderhand wel zo strontsimpel te worden van lanters aandachtshoererij
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
nouuuu wat doe je, nu wil ik weer Tongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |