Ze wil stiekem zelfmoord plegen en er dan in de hemel wil uit zien als Natalie Portman met een roze pruik op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
![]()
Wat zegt het nu over Straw? Het komt uit haar fobo.
Heloef....dat is een beetje creepy.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wil stiekem zelfmoord plegen en er dan in de hemel wil uit zien als Natalie Portman met een roze pruik op.
Dude.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wil stiekem zelfmoord plegen en er dan in de hemel wil uit zien als Natalie Portman met een roze pruik op.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ghehe.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heloef....dat is een beetje creepy.
Je bent Gerrie niet, dus maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heloef....dat is een beetje creepy.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je bent Gerrie niet, dus maak je geen zorgen
Tsja Geraldine vind ik zo truttig klinken, echt ouderwets Volendams.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef Supersoep het volgende:
Ik word een beetje moe van de naam Gerrie. Zo heette mijn oude leraar, die had een witte baard.
ja. Maar Gerrie klinkt weer als een man met een baardquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja Geraldine vind ik zo truttig klinken, echt ouderwets Volendams.
Ik kende geen andere mensen die Gerrie heten dus bij mij roept het geen herinneringen op aan mannen met baarden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
ja. Maar Gerrie klinkt weer als een man met een baard
Nu nog?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:04 schreef minibeer het volgende:
godver, 10u alweer, ik ga eten en mn kamer opruimen en aan de studie
Vind ik knap van je Straw.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Acne is een gevoelig onderwerp. Ik wist niet dat metro bij jou gevoelig lag, anders had ik er niets over gezegd.
Girl? GIRL? Wanneer is dat nou weer gebeurt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Haha, ik heb tot nu toe alleen met brown eyed boiis / en girl/ gezoend
Daar ben ik trots op en dat wil ik graag zo houden.
Correctie: één met groene ogen.. die vond ik dan ook eigenlijk niet echt aantrekkelijk. Dat stelde niet veel voor.
Girl?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Haha, ik heb tot nu toe alleen met brown eyed boiis / en girl/ gezoend
Daar ben ik trots op en dat wil ik graag zo houden.
Correctie: één met groene ogen.. die vond ik dan ook eigenlijk niet echt aantrekkelijk. Dat stelde niet veel voor.
Oh ja, stelt niet veel voor joh. Dat is heel gewoon.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Girl? GIRL? Wanneer is dat nou weer gebeurd?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja, stelt niet veel voor joh. Dat is heel gewoon.
Als ik Gerrie moet geloven wel ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja, stelt niet veel voor joh. Dat is heel gewoon.
geilquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik Gerrie moet geloven wel ja.
Nou ja toen ik voor de eerste keer uit ging gebeurde het ook voor me neus.
Nadat je het haar 4 keer voor een camera hebt zien doen is de lol er wel af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |