quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
nouuuu wat doe je, nu ik wil ik ook een kweer Tongen
Denk een paar wel ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Iedereen in dit topic waarschijnlijk. Maar dat kind is gewoon een trieste aandachtshoer danwel troll.
Ja gefrustreerd vanwege mijn placebo verliefheid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Iedereen in dit topic waarschijnlijk. Maar dat kind is gewoon een trieste aandachtshoer danwel troll.
Zoenende meisjes is voor de meeste mannen opwindend om te zien. Je kunt in gedachte kiezen met wie je wilt ruilen.quote:
Ach, met drie bier in m'n mik lees ik er toch overheen. Te onsamenhangend. En nu op naar de volgende filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik begin zo onderhand wel zo strontsimpel te worden van lanters aandachtshoererij
Niet opwindend, mooi.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ik ben niet degene die dat opwindende filmpje heeft gepost hoor.
Ga je weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja gefrustreerd vanwege mijn placebo verliefheid.
Ja ik ga weer, want om de vijf minuten zit dat mens weer in mijn hoofd.quote:
Ja oke, als het zoals van het filmpje was, dan ziet het er wel opwindend uit ja.quote:
Hehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja oke, als het zoals van het filmpje was, dan ziet het er wel opwindend uit ja.
Nu zie ik het.
Voor 19:00 uur op 28 maart.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:43 schreef minibeer het volgende:
Is er ooit een topic in deze reeks geweest waarin heloef niet kwijlend over gerrie begon?
quote:
Mag best wat meer ingeburgerd rakenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens dat is soms bij jonge meiden een trend om met een meisje te zoenen om jongens op te geilen.
Dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ook nog exact datum en tijd weten
Heel veel aandachtshoererij en heel veel pubertjes die zo onzeker zijn dat ze maar gewoon wat uitproberen, omdat het kan. Als je echt op je eigen geslacht valt, tja, kun je ook niets aan doen, maar anders is het wel erg sneu. Doen er steeds meer aan mee ook, inderdaad gewoon een trend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens dat is soms bij jonge meiden een trend om met een meisje te zoenen om jongens op te geilen.
Er zullen best meiden zijn die echt bi zijn , maar een groot deel is aandachtshoer wat een boel meiden trouwens zijn valt me op tijdens het stappen.
*En ja dat was ontopic dus niet zeuren Straw*
Hij begint er gewoon áltijd over. Let maar op, ook al heeft 't niet eens met verliefdheid of wat dan ook te maken. Het is een kunst.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef minibeer het volgende:
[..]Hoe krijg je ook elke keer het onderwerp weer op haar
?
Een mooie trend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Heel veel aandachtshoererij en heel veel pubertjes die zo onzeker zijn dat ze maar gewoon wat uitproberen, omdat het kan. Als je echt op je eigen geslacht valt, tja, kun je ook niets aan doen, maar anders is het wel erg sneu. Doen er steeds meer aan mee ook, inderdaad gewoon een trend.
Je hoofd linkt zo'n beetje alles aan haar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hij begint er gewoon áltijd over. Let maar op, ook al heeft 't niet eens met verliefdheid of wat dan ook te maken. Het is een kunst.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, gewoon in de supermarkt. Moet kunnen toch.
Ja ik ken het gevoel. Feit blijft wel dat je haar helaas niet kent en dus eigenlijk niet verliefd kan zijn. Zit tussen je oren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoofd linkt zo'n beetje alles aan haar.
Ik geloof niet meer zo in dat relativeringsvermogen van jou, of het staat in ieder geval op instorten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoofd linkt zo'n beetje alles aan haar.
Goed idee hoor, bevordert het winkelgenot.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, gewoon in de supermarkt. Moet kunnen toch.
Tsjah... Ik kan momenteel ook zo'n beetje alles wel aan m'n ex linken, alleen weinig zin om dat in elk topic 6 keer te vermelden a la heloefquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hij begint er gewoon áltijd over. Let maar op, ook al heeft 't niet eens met verliefdheid of wat dan ook te maken. Het is een kunst.
Daarom noem ik het ook een placeboverliefdheid gebaseerd op een ontmoeting van 3 minuten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja ik ken het gevoel. Feit blijft wel dat je haar helaas niet kent en dus eigenlijk niet verliefd kan zijn. Zit tussen je oren.
Ik verwachtte er vroeger altijd ook veel van, toen gebeurde het een keer tijdens uitgaan, en ik had eigenlijk verwacht dat ik een keer zou zoenen en dan opeens zou veranderen in een meesterversierder, maar na die ene keer heb ik weer drie jaar zonder seksuele aandacht geleefdquote:
Mwah... Ik kan over het algemeen in real life ook best veel relativeren, behalve als het om bepaalde emoties van mezelf gaatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer zo in dat relativeringsvermogen van jou, of het staat in ieder geval op instorten.
Nee hoor het is er nog gewoon alleen die onderbuik gevoelens werken niet mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer zo in dat relativeringsvermogen van jou, of het staat in ieder geval op instorten.
Whehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik verwachtte er vroeger altijd ook veel van, toen gebeurde het een keer tijdens uitgaan, en ik had eigenlijk verwacht dat ik een keer zou zoenen en dan opeens zou veranderen in een meesterversierder, maar na die ene keer heb ik weer drie jaar zonder seksuele aandacht geleefd
Bij is het altijd als ik zoende met een meisje uit haar initiatief gebeurt (zonder dat ik vooraf een noemenswaardig gesprek heb gehad). Misschien wel vleiend voor mijn uiterlijk, maar qua versieren heb ik echt nog 0,0 bereiktquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Whehe
Is mij nog nooit overkomen met uitgaan overigens, zelfs nooit aangesjanst ofzo. Gelukkig daarbuiten wel.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
*En ja dat was ontopic dus niet zeuren Straw*
creepyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Achh ik was als klein meisje verliefd op Elvis Presley in de jonge jaren , en toen was die allang dood dus , het kan erger
Hoe klein?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Achh ik was als klein meisje verliefd op Elvis Presley in de jonge jaren , en toen was die allang dood dus , het kan erger
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
Dat kan best maar denk wel dat het op jouw leeftijd (god wat klink ik oud) best wat meer op bereikbare meiden mag richten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Tsja ik lul hier maar continu over Gerrie ergens anders kan ik het niet kwijt.
oh bijzonder, hoe zie je er dan uit?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Bij is het altijd als ik zoende met een meisje uit haar initiatief gebeurt (zonder dat ik vooraf een noemenswaardig gesprek heb gehad). Misschien wel vleiend voor mijn uiterlijk, maar qua versieren heb ik echt nog 0,0 bereikt.
Celebrity crushes zijn vrij normaal heb ik me laten vertellen. Jij bent wel een geval apartquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe klein?
Ik bedoel ik ben 17 ik ben te oud voor dit soort onzin.
Ongeveer zo, maar dan een stuk knapper:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh bijzonder, hoe zie je er dan uit?
Ik vergelijk meisjes echt niet met Gerrie want anders zou ik nooit iemand anders leuk vinden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan best maar denk wel dat het op jouw leeftijd (god wat klink ik oud) best wat meer op bereikbare meiden mag richten.
Kijk ik vind John Mayer ook supersexy, en leuk maar hij is juist leuk omdat die onbereikbaar is en ik hem niet met elke jongen vergelijk die ik tegen kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |