SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minibeer?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
dat is moeilijk te zeggen, het zit alleen in me eigen hoofd ,allemaal 100den barriers.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe eens een gok naar die wazige redenen.
quote:
Dat vinden ze over het algemeen wel leuk jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Klopt het dat jongens meer zo van het rondcanussen (?? weet geen woord) zijn wanneer zij niet officieel een partner hebben?
Ik vond mijn moment namelijk heel speciaal en intiem en hij leek me heel bijzonder, niet zo'n soort jongen.
ligt eraan wat voor type jongen je hebt hequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Klopt het dat jongens meer zo van het rondcanussen (?? weet geen woord) zijn wanneer zij niet officieel een partner hebben?
Ik vond mijn moment namelijk heel speciaal en intiem en hij leek me heel bijzonder, niet zo'n soort jongen.
Wat is rondcanussen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
serieus? dat is toch duidelijk? of zijn er harde pijnlijke woorden voor nodig.quote:
Wat een klootzakken zijn het ook bij bnn, je mag pas remmen als het lampje gaat branden maar hij gaat nooit brandenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is moeilijk te zeggen, het zit alleen in me eigen hoofd ,allemaal 100den barriers.
misscien is er dat juist wel mis met mij en heb ik daarom geen logisch antwoord
oh over dat van marianne van klaveren. zij is fucking awesom.
http://sites.bnn.nl/page/(...)22718d4d970953b6cce8
check dit ,en dan 20:40.
en dan gaan eef en ruben zo zeggen en praten over hoe eef zich wel niet zou zitten te ergeren enzo, en dan wordt marianne helemaal opgelaten.
en wel meer dingen overal in heel die aflevering. maar toch heeft zij een bepaalde manier(diva gedrag en humor, en goede vrienden) om met dingen om te gaan.
ze is mijn nieuwe idool
Seks. Neuken. Lekker stoten. Billekes.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
serieus? dat is toch duidelijk? of zijn er harde pijnlijke woorden voor nodig
Ik weet het echt niet hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
serieus? dat is toch duidelijk? of zijn er harde pijnlijke woorden voor nodig.
ik ga voorlopig weg dan hoor
Oh.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Seks. Neuken. Lekker stoten. Billekes.
Ja maar jij bent bezet. Jij telt niet mee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg, we zijn niet allemaal zo wanhopig.
ik wil wel foto's en links nuquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef dyna18 het volgende:
L. heeft gereageerd op mijn mailtje waarin ik haar uitnodig om wat te gaan drinken.
En is hetquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef dyna18 het volgende:
L. heeft gereageerd op mijn mailtje waarin ik haar uitnodig om wat te gaan drinken.
Enjoy...quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
Ja maar jij bent bezet. Jij telt niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof, en wat zei ze?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef dyna18 het volgende:
Billekesquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Seks. Neuken. Lekker stoten. Billekes.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Enjoy...Techno mijn ogen wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Enjoy...HOLY FUCK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie*C'est la vie
Was je net aan het fappenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
HOLY FUCK!
* Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie*
quote:
quote:Ha Dyna,
Dank voor je mail!
Hoe was je vakantie? Lekker genoten en uitgerust?
Even snel een mailtje voordat ik de naar de trein spurt...Zullen we zondag xx juli afspreken? Dan heb ik meestal niet zo veel gepland en heb ik veel tijd voor andere ontspannende zaken!
Ik hoop dat dat jou ook lukt.
Hoor het wel,
Groet,
L
Zeg dan gewoon wat je bedoelt en gedraag je niet als een 12 jarige. Daar zal die Leuke Jongen waar je zo verliefd op bent ook wel op afgeknapt zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Rondcanussen is geen Seks hoor
Ik bedoel daarmee een beetje zo aanrommelen en ja zoenen dan wel en mooie woorden.
Misschien valt ie wel op 12-jarigen. Weet jij veelquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat je bedoelt en gedraag je niet als een 12 jarige. Daar zal die Leuke Jongen waar je zo verliefd op bent ook wel op afgeknapt zijn.
Was het maar zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
Jongens Zijn Slecht .Blijf Weg Van Jongens. Ze Canussen Wat Af
Aangezien hij kennelijk niet reageert zal dat wel niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:50 schreef Maanvis het volgende:
Misschien valt ie wel op 12-jarigen. Weet jij veel.
Gaan jullie met z'n 2en wat doen? In dat geval; tenzij ze heel naief is, vermoed ze denk ik wel dat het een date isquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef dyna18 het volgende:
Maar wel een enorm grote uitdaging voor mij.
Ik weet namelijk niet zeker of zij dit ook wel als date ziet.
Best kans dat ze dat niet door heeft en dit puur als vriendschappelijk ziet.
De paar keer dat we elkaar het laatste half jaar namelijk hebben gezien was puur vriendschappelijk.
Dus ik moet waarschijnlijk wel heel duidelijk zijn dat ik interesse in haar heb.... en dat is E N G!
Oh my god jij hebt echt niks door hè? Ok juist wel waarschijnlijk. Zelf protect je je eigen info keihard, en als ik dat doe, ben ik een 12-jarige. HAHAHAquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat je bedoelt en gedraag je niet als een 12 jarige. Daar zal die Leuke Jongen waar je zo verliefd op bent ook wel op afgeknapt zijn.
Welke info bescherm ik precies?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh my god jij hebt echt niks door hè? Ok juist wel waarschijnlijk. Zelf protect je je eigen info keihard, en als ik dat doe, ben ik een 12-jarige. HAHAHA
Hij heeft niet gereageerd op je berichtje toch?quote:En neenee hij is niet afgeknapt. Zucht.
Plan is nu een drankje te gaan drinken. Met zijn 2en inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gaan jullie met z'n 2en wat doen? In dat geval; tenzij ze heel naief is, vermoed ze denk ik wel dat het een date is
Gewoon negeren, Catbertquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Welke info bescherm ik precies?
[..]
Hij heeft niet gereageerd op je berichtje toch?
Hoe protect jij je eigen info door woorden te gebruiken als Rondcanussen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh my god jij hebt echt niks door hè? Ok juist wel waarschijnlijk. Zelf protect je je eigen info keihard, en als ik dat doe, ben ik een 12-jarige. HAHAHA
En neenee hij is niet afgeknapt. Zucht.
Ik denk dat zij dat wel doorheeft, helemaal als je naar haar toe komt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef dyna18 het volgende:
Plan is nu een drankje te gaan drinken. Met zijn 2en inderdaad.
Tja, geen idee of ze het door heeft of niet. Zelf had ik dat soort dingen in ieder geval nooit door.
Goed bezigquote:Ik ga in ieder geval even een leuke tent zoeken bij haar in de stad. En regelen dat we daar dan kunnen zitten. Niet dat ik haar stad ken, maar gewoon om de effort te tonen.
Joh, blijf vooral hopen. Maar hou eens op met dat geemmer hier, het begint gewoon irritant sneu te worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee, niet gereageerd, maar hij reageert sowieso niet op de berichten op de sociale media.
Dat weet je niet, misschien reageert hij alleen niet op berichten van jou.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee, niet gereageerd, maar hij reageert sowieso niet op de berichten op de sociale media.
Ze heeft eerder gemeld dat hij wel online was (waarschijnlijk dus facebook ofzo) en gewoon niet gereageerd heeft. Dus dat is gewoon exit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat weet je niet, misschien reageert hij alleen niet op berichten van jou.
Ik zou hem vergeten als ik jou was. Als hij interesse had in je, had hij zijn social media wel gechecked en gereageerd.
Begin je nu ook al. Ik fap niet op Gerrie dat gaat me te ver.quote:
Waarom zou dat te ver gaan? Ik fap elke dag op Mpj. Als je iemand lekker vindt moet je dat gewoon doen, jwz.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Begin je nu ook al. Ik fap niet op Gerrie dat gaat me te ver.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze heeft eerder gemeld dat hij wel online was (waarschijnlijk dus facebook ofzo) en gewoon niet gereageerd heeft. Dus dat is gewoon exit.
Oeeee, wat zegt ze?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
Oh fuck ik zie nu pas dat dat meisje gereageerd heeft op mijn berichtje.
dat kan toch groeien!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan niet met iedereen klikken.
In de meeste gevallen niet. Als ik een meid leer kennen en na een half uur nog steeds een "meh, gaat 'em niet worden" heb, gaat dat niet veranderen.quote:
Oja, omdat je *denk aan Gerrie, denk aan Gerrie* schreef dat ik dat je misschien iets omhoog wou houdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Begin je nu ook al. Ik fap niet op Gerrie dat gaat me te ver.
Ik probeerde die horror alleen vergeten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oja, omdat je *denk aan Gerrie, denk aan Gerrie* schreef dat ik dat je misschien iets omhoog wou houden
Ok, nu kan ik wat beter slapen denk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde die horror alleen vergeten.
qua relatie niet nee, maar er kan altijd iets anders groeien.. zegmaar.. in je broek weet je wel.. en dan kan het ineens een andere dimensie krijgenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
In de meeste gevallen niet. Als ik een meid leer kennen en na een half uur nog steeds een "meh, gaat 'em niet worden" heb, gaat dat niet veranderen.
Kennelijk is dat al nieteens het geval bij hem.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef Maanvis het volgende:
qua relatie niet nee, maar er kan altijd iets anders groeien.. zegmaar.. in je broek weet je wel.. en dan kan het ineens een andere dimensie krijgen
Nou wat voor opleiding ze doet en het belangrijkste en nu quote ik haar "wie weet gaan we wel wat doen heb toch alle tijd"quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou wat voor opleiding ze doet en het belangrijkste en nu quote ik haar "wie weet gaan we wel wat doen heb toch alle tijd"
Nou het is een beginnetje.
Als vrienden he, veel verder zie ik het niet komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
Cool Heloef misschien heb je straks ook een date
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Als vrienden he, veel verder zie ik het niet komen.
Wie weet? Pfff, vervelend zo'n opmerking die het een beetje in het midden laat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou wat voor opleiding ze doet en het belangrijkste en nu quote ik haar "wie weet gaan we wel wat doen heb toch alle tijd"
Nou het is een beginnetje.
Life is like a box of chocolats , you never know what you gonna getquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Als vrienden he, veel verder zie ik het niet komen.
Zij is veel te knap joh. Maar haar gewoon weer als vriendin hebben is al een goed begin lijkt me.quote:
Misschien probeert ze een beetje te pulsen of heloef wel interesse heeft? Maar te needy overkomen is ook weer niet goed, heb ik me laten vertellen. Ik begrijp dit soort acties van meisjes nooitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie weet? Pfff, vervelend zo'n opmerking die het een beetje in het midden laat.
Ow ja, te knap als vriendin, dus schrijf je haar maar van te voren afquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij is veel te knap joh. Maar haar gewoon weer als vriendin hebben is al een goed begin lijkt me.
M.i. is dat meer iets dat betekent "ik heb geen zin om zo hard te zeggen dat ik niet zo veel zin heb dus hou ik het vaag". Net zoals meiden die altijd pas over 3-4 weken in de toekomst tijd hebben voor een date, daar trap ik ook niet meer in (vakanties e.d. daargelaten).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja betekent dat ik wat moet zoeken om te gaan doen en een beetje aansporen van, hey ze hebben de zeventiende een leuk festival dan kunnen we daar weer heen gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd. Maar het was niet zo dat je haar ergens heen vroeg en dat ze toen dat antwoorde? Dat zou namelijk wel een wat negatiever teken zijn (dunkt het mij).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja betekent dat ik wat moet zoeken om te gaan doen en een beetje aansporen van, hey ze hebben de zeventiende een leuk festival dan kunnen we daar weer heen gaan.
Ik blijf gewoon realistisch, never aim to high.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ow ja, te knap als vriendin, dus schrijf je haar maar van te voren af
Zou ik zelf voor een date niet doen, een festival is leuk ongeacht met wie je gaat. Als je gewoon met z'n 2en wat gaat drinken weet je zeker dat ze jou in ieder geval leuk genoeg vindt om een paar uur mee te kletsen. Maar da's mijn meningquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
Ja betekent dat ik wat moet zoeken om te gaan doen en een beetje aansporen van, hey ze hebben de zeventiende een leuk festival dan kunnen we daar weer heen gaan.
Nee ik zei dat we weer eens wat moesten gaan doen net als vroeger.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Idd. Maar het was niet zo dat je haar ergens heen vroeg en dat ze toen dat antwoorde? Dat zou namelijk wel een wat negatiever teken zijn (dunkt het mij).
Ik weet niet man, ik kan zelfs met vrienden niet altijd een paar uur kletsenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zou ik zelf voor een date niet doen, een festival is leuk ongeacht met wie je gaat. Als je gewoon met z'n 2en wat gaat drinken weet je zeker dat ze jou in ieder geval leuk genoeg vindt om een paar uur mee te kletsen. Maar da's mijn mening
Stiltes zijn niet erg hoor, zolang ze maar niet pijnlijk zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:20 schreef minibeer het volgende:
Ik weet niet man, ik kan zelfs met vrienden niet altijd een paar uur kletsen
Het is ook niet de bedoeling om er een date van te gaan maken. Gewoon contact opbouwen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zou ik zelf voor een date niet doen, een festival is leuk ongeacht met wie je gaat. Als je gewoon met z'n 2en wat gaat drinken weet je zeker dat ze jou in ieder geval leuk genoeg vindt om een paar uur mee te kletsen. Maar da's mijn mening
Het helpt als je meer mee maakt dan de laatste raid in World of Warcraftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:20 schreef minibeer het volgende:
Ik weet niet man, ik kan zelfs met vrienden niet altijd een paar uur kletsen
Mja, ik vind dat je jezelf wel een beetje voor de gek houdt met dat "gewoon vrienden". Ik ben geen 'goeie vrienden' met meiden die ik erg leuk vind.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
Het is ook niet de bedoeling om er een date van te gaan maken. Gewoon contact opbouwen.
Ik vind het altijd lastig om, als het nog nergens over gaat, een gespreksonderwerp te 'vinden'. Op een date zou ik volgens mij ook niet zo spraakzaam zijn...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Stiltes zijn niet erg hoor, zolang ze maar niet pijnlijk zijn.
Hehe, zelfs die maak ik niet mee. Misschien toch maar gaan doen, kan ik ergens over pratenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het helpt als je meer mee maakt dan de laatste raid in World of Warcraft
Gedeelde interesses zijn handig, ik leer de meeste meiden ook via m'n hobbies kennen. Heb je altijd wel wat om over te praten. En verder; tja, reizen is een dankbaar onderwerp maar dan is het wel handig als je op wat leuke plekken geweest bentquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef minibeer het volgende:
Hehe, zelfs die maak ik niet mee. Misschien toch maar gaan doen, kan ik ergens over praten
Beetje alcohol doet wonderenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling om er een date van te gaan maken. Gewoon contact opbouwen.
Tsja ik denk echt niet dat ze mij leuk gaat vinden daarvoor ken ik haar te lang. Dan vind ik gewoon contact opbouwen gewoon prima.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het helpt als je meer mee maakt dan de laatste raid in World of Warcraft
[..]
Mja, ik vind dat je jezelf wel een beetje voor de gek houdt met dat "gewoon vrienden". Ik ben geen 'goeie vrienden' met meiden die ik erg leuk vind.
Ja je kan er zelf het beste over oordelen (in tegenstelling tot lanterfanter bijvoorbeeld, bij haar heb ik zo mijn twijfels)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja ik denk echt niet dat ze mij leuk gaat vinden daarvoor ken ik haar te lang. Dan vind ik gewoon contact opbouwen gewoon prima.
En als dat niet werkt gewoon heul veulquote:
Dan bestaat wel het gevaar dat ze later spijt krijgt... (Maar dan heb jij wel een leuke avond gehad hehe)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
En als dat niet werkt gewoon heul veul
Ik kan me een avond herinneren dat ik met een meisje zoende en vlak daarna moest kotsenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
En als dat niet werkt gewoon heul veul
En gewoon een beetje het nieuws volgen, dan heb je ook altijd wel wat onderwerpen waar je op in kunt haken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef Catbert het volgende:
Gedeelde interesses zijn handig, ik leer de meeste meiden ook via m'n hobbies kennen. Heb je altijd wel wat om over te praten. En verder; tja, reizen is een dankbaar onderwerp maar dan is het wel handig als je op wat leuke plekken geweest bent
Ik heb meer gevallen gehad waar ik zelf spijt had.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:
Dan bestaat wel het gevaar dat ze later spijt krijgt... (Maar dan heb jij wel een leuke avond gehad hehe)
Dat beter dan andersomquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:28 schreef minibeer het volgende:
Ik kan me een avond herinneren dat ik met een meisje zoende en vlak daarna moest kotsen
Precies. Klinkt misschien saai maar ik heb een keer een robbertje tongworstelen overgehouden aan een discussie over politiek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:29 schreef Techno het volgende:
En gewoon een beetje het nieuws volgen, dan heb je ook altijd wel wat onderwerpen waar je op in kunt haken.
Wie won er?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:29 schreef Catbert het volgende:
Precies. Klinkt misschien saai maar ik heb een keer een robbertje tongworstelen overgehouden aan een discussie over politiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:31 schreef minibeer het volgende:
Wie won er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Ja, zo vat ik het meestal ook op. Maar ik ga vaak van het negatieve uit, dus ik weet niet of dat zulk goed advies is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
M.i. is dat meer iets dat betekent "ik heb geen zin om zo hard te zeggen dat ik niet zo veel zin heb dus hou ik het vaag". Net zoals meiden die altijd pas over 3-4 weken in de toekomst tijd hebben voor een date, daar trap ik ook niet meer in (vakanties e.d. daargelaten).
Welk lichtwerker gedoe?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
ha ex van 8 jaar terug maar geblocked via facebook, zou er namelijk niet zo blij mee zijn als hij mijn gegevens zag met dat lichtwerker gedoe en zijn geheal brrrrrrrrr
Dat is toch juist leuk, dat is het leuke aan verliefd zijn iemand leuk vinden, gewoon dingen doen die je van jezelf niet verwacht had.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:48 schreef dyna18 het volgende:
Ok, leuke korte reactie naar L. terug gestuurd om die zondag wat met 2en te gaan drinken.
Ook maar even afgesloten met de Xx uit 2 topics terug.
Ik ben echt zo buiten mijn comfortzone aan het stappen nu...
Verliefd zijn is inderdaad super, mits het wederzijds is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:51 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is toch juist leuk, dat is het leuke aan verliefd zijn iemand leuk vinden, gewoon dingen doen die je van jezelf niet verwacht had.
Hopen dat het goed gaatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:48 schreef dyna18 het volgende:
Ok, leuke korte reactie naar L. terug gestuurd om die zondag wat met 2en te gaan drinken.
Ook maar even afgesloten met de Xx uit 2 topics terug.
Ik ben echt zo buiten mijn comfortzone aan het stappen nu...
healen als in een priest oid spelen in een RPG?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn ex van 8 jaar terug is manisch depressief en had toen ik hem kende een fanatisme ontwikkeld qua healen, hij is er van overtuigd dat die healer is en een lichtwerker en bij iedereen het negatieve weg kan halen. Hij was er toen beginnend mee bezig en vond dat ik gered moest worden![]()
![]()
Nu ben ik via facebook toevallig door nieuwsgierigheid op zijn site gekomen en daar is die er nog fanatieker geworden en ziet eruit als jezuscloon met goatie.
Nee , helaas geen RPG maar hij denkt echt dat die kan healen , daarom dus ook geblockt. Mafketel in spe.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
healen als in een priest oid spelen in een RPG?
Dat is echt goed! Dus ze hebben over je gepraat (en je ook onthouden) en nog positief ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:14 schreef dyna18 het volgende:
Ow ik moet trouwens ineens nog even terug denken aan woensdagavond.
Ik ging toen met een groepje uit eten. Gemixt groepje van mannen en vrouwen, waarvan ik een aantal al langer ken, maar een aantal ook niet. 1 van de meisjes in dat groepje had ik nog niet vaak gezien. 1x eerder ofzo van een kroegentocht.
We zaten naast elkaar aan tafel te praten over van alles en nog wat en toen zei zij ineens van, "Ik had gehoord dat jij diegene bent die zo goed kan koken." Bleek ze vrienden te zijn met een van de andere dames in de groep die aanwezig was bij het etentje wat ik een paar weken geleden heb gegeven. En blijkbaar hadden ze het dus ook met elkaar over het etentje en mij gehad.![]()
Maar ja (en dit realiseer ik me dus pas achteraf), ik ben nauwelijks op die opmerking in gegaan. Gewoon gezegd, "ja dat klopt" en verder gegaan met mijn verhaal.![]()
Ik moet echt leren beter te luisteren en kansen te pakken voor een leuk gesprek.
Ik had daar zo veel beter op kunnen reageren.
niet in spe als ik het zo hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , helaas geen RPG maar hij denkt echt dat die kan healen , daarom dus ook geblockt. Mafketel in spe.
Mooi dat je een onderwerp van gesprek bentquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:14 schreef dyna18 het volgende:
Ow ik moet trouwens ineens nog even terug denken aan woensdagavond.
Ik ging toen met een groepje uit eten. Gemixt groepje van mannen en vrouwen, waarvan ik een aantal al langer ken, maar een aantal ook niet. 1 van de meisjes in dat groepje had ik nog niet vaak gezien. 1x eerder ofzo van een kroegentocht.
We zaten naast elkaar aan tafel te praten over van alles en nog wat en toen zei zij ineens van, "Ik had gehoord dat jij diegene bent die zo goed kan koken." Bleek ze vrienden te zijn met een van de andere dames in de groep die aanwezig was bij het etentje wat ik een paar weken geleden heb gegeven. En blijkbaar hadden ze het dus ook met elkaar over het etentje en mij gehad.![]()
Maar ja (en dit realiseer ik me dus pas achteraf), ik ben nauwelijks op die opmerking in gegaan. Gewoon gezegd, "ja dat klopt" en verder gegaan met mijn verhaal.![]()
Ik moet echt leren beter te luisteren en kansen te pakken voor een leuk gesprek.
Ik had daar zo veel beter op kunnen reageren.
Nee nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
ik geloof dat ik zo ongeveer het meest faal uit het topic, tot nu toe
Denk dat Richard en MLiG nog het meest falen..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:53 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Heb jij ons soms wat te vertellen dan?
Of doel je nu op (een) ander(en)?
Ik zie je wel regelmatig posten, maar ik weet eigenlijk helemaal niets over jou.. maar dat kan ook aan mij liggen. Maar vertel; hoezo denk je dat je het meest faalt?....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
Mooi stukje man; hopelijk word ik ooit zo als jij nu bent. Ik heb al 3 jaar niet meer met een meid gezoend ofzo, maar ik heb wel af en toe het gevoel dat ik in de buurt van nieuwe mogelijkheden kom; misschien als het eenmaal weer eens gebeurt inderdaad...quote:
Joh, jij komt ineens heel dicht in de buurt van de mogelijkheid om zelf een motherfucking stud te worden. Nu nog werken aan jouw zelfvertrouwen.. ga vaker om met die sporters, en besef dat jij dan ook vaakt de poortkeeper bent naar hun toe. Veel vrouwen willen hun... maar ze kunnen vaak niet aan jou voorbij in die situaties. Goed, je bent ook dan nog maar 2e spelmateriaal... maar goed... hoevaak was je dit al eerder? Haal jouw trots hieruit... en in no time ben je ook liefdes materiaal. Tuurlijk zullen die voetballers meer scoren... Vergelijk jezelf dan ook daarmee niet... Kijk alleen naar wat jij scoort tegenover jouw andere vrienden. Van hun kun je niet winnen, maar wel van jouw eigen verwachtingen betreft vrouwen.... en vrouwen scoren dat ga je... want je zit in de mood, en met die nieuwe vrienden... de sky is the limit! Ook al zit je op het vinkentouw van deze nieuwe vrienden... het brengt je meer dan alleen maar met jouw oude vrienden uitgaan. Maar blijf jouw tijd wat verdelen tussen jouw nieuwe en oude vrienden...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:01 schreef Axel1988 het volgende:
Zo, ben net terug van stappen hier (de kroegen sluiten helaas om 2:00 al). Een korte samenvatting:
Vanaaf uit geweest met wat maten van me waar ik wel vaker mee op stap ga; normaal wel lekker los maar voor iedereen in de groep geldt eigenlijk: zeer weinig interesse vanuit de dames. Vandaag waren er echter twee andere jongens bij, vrienden van een van de jongens uit de groep... en nu wordt het interessant; want het waren namelijk spelers van een professioneel, niet nader te benoemen, voetbal elftal hier uit de buurt.... en ja, zoals verwacht... vrouwen magneten!
Zelfs ik; die loser die niemand ziet staan, heb vanavond heerlijk tegen wat mooie dames aan staan schuren... genieten hoor! Meteen geregeld dat ik me zaterdag ook weer bij hun aan kon sluiten, top avond!
Nog een leuk extraatje; een van die gasten had ergens een meid uitgezocht op het eind van de avond... en ik liep met de vriendinnen van die meid mee om de jassen te gaan halen. Op gegeven moment stonden die gast en die meid dus op straat met elkaar te praten, en ik zat te wachten samen met die vriendinnen van haar iets verderop. Zegt op gegeven moment een van die meiden tegen me: "ik weet niet wat die vriend van je aan het doen is; maar zij heeft allang een vriend hoor!". Twee minuten later staan ze te zoenen.... de blik op de gezichten van de vriendinnen die bij mij stonden: onbetaalbaar.
Het vreemde is he; het zijn geen bekende namen... het zijn gewoon zeer jonge jongens (20/21 jaar) die hoofdzakelijk de bank bezetten... ik kende hun naam niet eens; laat staan de dames die ze aanspreken. Wat wel opviel is het enorme zelfvertrouwen en ego dat deze gasten hebben... waarschijnlijk ook deels meegekregen door hun omgang met de echt bekende spelers hier in NL, die inderdaad wel alleen hun naam hoeven te zeggen of hun gezicht te laten zien om de meiden voor hun te zien vallen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:24 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Joh, jij komt ineens heel dicht in de buurt van de mogelijkheid om zelf een motherfucking stud te worden. Nu nog werken aan jouw zelfvertrouwen.. ga vaker om met die sporters, en besef dat jij dan ook vaakt de poortkeeper bent naar hun toe. Veel vrouwen willen hun... maar ze kunnen vaak niet aan jou voorbij in die situaties. Goed, je bent ook dan nog maar 2e spelmateriaal... maar goed... hoevaak was je dit al eerder? Haal jouw trots hieruit... en in no time ben je ook liefdes materiaal. Tuurlijk zullen die voetballers meer scoren... Vergelijk jezelf dan ook daarmee niet... Kijk alleen naar wat jij scoort tegenover jouw andere vrienden. Van hun kun je niet winnen, maar wel van jouw eigen verwachtingen betreft vrouwen.... en vrouwen scoren dat ga je... want je zit in de mood, en met die nieuwe vrienden... de sky is the limit! Ook al zit je op het vinkentouw van deze nieuwe vrienden... het brengt je meer dan alleen maar met jouw oude vrienden uitgaan. Maar blijf jouw tijd wat verdelen tussen jouw nieuwe en oude vrienden...
hoezo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
awesomequote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het vreemde is he; het zijn geen bekende namen... het zijn gewoon zeer jonge jongens (20/21 jaar) die hoofdzakelijk de bank bezetten... ik kende hun naam niet eens; laat staan de dames die ze aanspreken. Wat wel opviel is het enorme zelfvertrouwen en ego dat deze gasten hebben... waarschijnlijk ook deels meegekregen door hun omgang met de echt bekende spelers hier in NL, die inderdaad wel alleen hun naam hoeven te zeggen of hun gezicht te laten zien om de meiden voor hun te zien vallen.
hey zou je me een plezier kunnen doen, en kunnen vertellen waar ze (de zelfverzekerde gasten) het onderling met elkaar over hadden als ze niet met meisjes spraken . bijvoorbeeld vlak voordat ze dan zon uitgaansgebouw ingingen. of gewoon hoe ze tegen elkaar deden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het vreemde is he; het zijn geen bekende namen... het zijn gewoon zeer jonge jongens (20/21 jaar) die hoofdzakelijk de bank bezetten... ik kende hun naam niet eens; laat staan de dames die ze aanspreken. Wat wel opviel is het enorme zelfvertrouwen en ego dat deze gasten hebben... waarschijnlijk ook deels meegekregen door hun omgang met de echt bekende spelers hier in NL, die inderdaad wel alleen hun naam hoeven te zeggen of hun gezicht te laten zien om de meiden voor hun te zien vallen.
SUPER goeie post Eric, dit is 1 van de beste posts die ik tot nu toe gelezen heb hier op fokquote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:15 schreef EricOscuro het volgende:-knip-
Goed bezig jongen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:01 schreef Axel1988 het volgende:
Zo, ben net terug van stappen hier (de kroegen sluiten helaas om 2:00 al). Een korte samenvatting:
Vanaaf uit geweest met wat maten van me waar ik wel vaker mee op stap ga; normaal wel lekker los maar voor iedereen in de groep geldt eigenlijk: zeer weinig interesse vanuit de dames. Vandaag waren er echter twee andere jongens bij, vrienden van een van de jongens uit de groep... en nu wordt het interessant; want het waren namelijk spelers van een professioneel, niet nader te benoemen, voetbal elftal hier uit de buurt.... en ja, zoals verwacht... vrouwen magneten!
Zelfs ik; die loser die niemand ziet staan, heb vanavond heerlijk tegen wat mooie dames aan staan schuren... genieten hoor! Meteen geregeld dat ik me zaterdag ook weer bij hun aan kon sluiten, top avond!
Nog een leuk extraatje; een van die gasten had ergens een meid uitgezocht op het eind van de avond... en ik liep met de vriendinnen van die meid mee om de jassen te gaan halen. Op gegeven moment stonden die gast en die meid dus op straat met elkaar te praten, en ik zat te wachten samen met die vriendinnen van haar iets verderop. Zegt op gegeven moment een van die meiden tegen me: "ik weet niet wat die vriend van je aan het doen is; maar zij heeft allang een vriend hoor!". Twee minuten later staan ze te zoenen.... de blik op de gezichten van de vriendinnen die bij mij stonden: onbetaalbaar.
Da's een idee waar ik nog niet eens over ha had gedacht! Profvoetballers van PSV gebruiken als lokaasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:01 schreef Axel1988 het volgende:
Wat maakt dat uit. Je kunt dat toch niet simpelweg gaan kopieren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
hey zou je me een plezier kunnen doen, en kunnen vertellen waar ze (de zelfverzekerde gasten) het onderling met elkaar over hadden als ze niet met meisjes spraken . bijvoorbeeld vlak voordat ze dan zon uitgaansgebouw ingingen. of gewoon hoe ze tegen elkaar deden.
Je kunt ook een beetje a la Barney gaan claimen dat je profvoetballer bent. Of astronautquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:57 schreef Maanvis het volgende:
Da's een idee waar ik nog niet eens over ha had gedacht! Profvoetballers van PSV gebruiken als lokaas.
alleen als je afspreekt haar daar te ontmoeten en je sowieso met vrienden gaat, niet als ze de hele dag bij jullie blijft want dan kom je d'r niet meer vanafquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:34 schreef dyna18 het volgende:
Ik ga zondag naar Lakedance. Maar of dat geschikt is voor een date... is wel meteen een hele dag.
Hij gaf al aan dat het niet echt een date was omdat hij gewoon vrienden wil zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:34 schreef dyna18 het volgende:
Ik ga zondag naar Lakedance. Maar of dat geschikt is voor een date... is wel meteen een hele dag.
Tsja twee Surinamers op het Oerol festival gaat niet werken denk ik.quote:
Ja gewoon oefenen om iets te gaan doen met een meisje lijkt me al handig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij gaf al aan dat het niet echt een date was omdat hij gewoon vrienden wil zijn.
Ach, als je niet verkleed gaat als rapper is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja twee Surinamers op het Oerol festival gaat niet werken denk ik.
Haha, puur toeval; al wist ik dat een gast uit die groep waar ik mee uitging bevriend was met ze, ik was ze alleen zelf nog niet eerder tegen gekomen. Ze spelen trouwens niet bij PSVquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:57 schreef Maanvis het volgende:
Da's een idee waar ik nog niet eens over ha had gedacht! Profvoetballers van PSV gebruiken als lokaas.
Ik heb een keer een vriend Jerrol meegenomen naar een boeren hard-rock feest. Stond ie daar in z'n Karl Kani kleren tussen de boeren. ..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ach, als je niet verkleed gaat als rapper is er niets aan de hand.
Opzich een goede vraag; ik heb er niet echt bij stilgestaan ofzo verder, maar nu je het zegt:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hey zou je me een plezier kunnen doen, en kunnen vertellen waar ze (de zelfverzekerde gasten) het onderling met elkaar over hadden als ze niet met meisjes spraken . bijvoorbeeld vlak voordat ze dan zon uitgaansgebouw ingingen. of gewoon hoe ze tegen elkaar deden.
ik kan me voorstellen dat het leuk was , en dat als het ook als een groep die lol heeft eruitziet dat ook weer meer aantrekt.
ik ben nieuwsgierig
Ik ook; prachtig is dat!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
Zo niet heb je er nog maanden lol om hoor, vooral als degene met wie je gaat ook humor heeft.
(en ik heb toch een zwak voor dat accentje uit de achterhoek / twente dus vond het niet erg)
Ik vind dat zo onbegrijpelijk, onzinnig, en schijtirritant hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Misschien probeert ze een beetje te pulsen of heloef wel interesse heeft? Maar te needy overkomen is ook weer niet goed, heb ik me laten vertellen. Ik begrijp dit soort acties van meisjes nooit
Nouja; uiteindelijk moet je toch zelf de eerste stap nemen en zelf het gesprek sturen. Het grote verschil is dat de drempel om actie te ondernemen veel lager wordt. Bijvoorbeeld wanneer er twee dames op een van die jongens afkomen die ze kennen, en hij heeft even wat meer aandacht voor 1 van de twee, dan is het laagdrempelig voor mij om die andere meid aan te spreken. Zo'n situatie is veel makkelijker dan wanneer je een meid aan wil spreken die niemand in de groep kent en waarmee je niet eens oogcontact gemaakt kunt krijgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:32 schreef Arthur_Dent het volgende:
Precies, misschien is dat wel net het zetje wat je nodig hebt.
Gewoon een "springplank" om vanuit daar op regelmatige basis vrouwen aan te spreken.
Vraagje van mijn kant af; wordt het dan ook minder lastig om aan te spreken, of heb je dan nog steeds zoiets van...oh mijn god, wat moet ik zeggen of doen?
Wanna bet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
Volgens mij wordt dat bericht van haar echt verkeerd geinterpreteerd hoor, maar anyway: het valt best mee. Je moet alleen niet overkomen als iemand die haar meteen als het beste sinds gesneden brood ziet. Dan ga je van "leuke kerel" naar "heeft geen leven" zegmaar. In eerste instantie is het "gewoon daten" en als je dan al aangeeft denkt te gaan trouwen kom je in veel gevallen gewoon te needy over. Als een vrouw zich needy opstelt naar mij toe krijg ik net zo goed een "uh oh" gevoel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind dat zo onbegrijpelijk, onzinnig, en schijtirritant he
Dat afwegen, pulsen, nadenken hoe je over moet komen. Als ik een meisje leuk vind, vind ik ze leuk, en wil ik niet na hoeven denken of ik nog zo of zo lang af moet wachten met een smsje terug sturen om niet te 'needy' te zijn ofzo
Is niet alleen gebaseerd op dat bericht, gewoon in het algemeen. Ik vind het vervelend dat er zo'n hoop 'toneel' omheen hangt. Dat je niet gelijk in een maand moet willen trouwen lijkt me duidelijk, maar gezeik over hoe en wanneer je een smsje of mailtje moet sturen vind ik zo stom...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat bericht van haar echt verkeerd geinterpreteerd hoor, maar anyway: het valt best mee. Je moet alleen niet overkomen als iemand die haar meteen als het beste sinds gesneden brood ziet. Dan ga je van "leuke kerel" naar "heeft geen leven" zegmaar. In eerste instantie is het "gewoon daten" en als je dan al aangeeft denkt te gaan trouwen kom je in veel gevallen gewoon te needy over. Als een vrouw zich needy opstelt naar mij toe krijg ik net zo goed een "uh oh" gevoel.
Je moet je er ook niet te druk over maken hoor, het is niet zo dat het perse exact 3 dagen ofzo moet zijn. Maar ik weet ook van mezelf dat ik redelijk manisch ben in als ik iets of iemand leuk vind (heb ik ook met nieuwe hobbies enzo, nu wil ik bijvoorbeeld toch wel 3 keer in de week tennissen) en dat dus een beetje 'in check' moet houden. Waar het vooral om gaat is dat heel veel contact zoeken verkeerd over kan komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
Is niet alleen gebaseerd op dat bericht, gewoon in het algemeen. Ik vind het vervelend dat er zo'n hoop 'toneel' omheen hangt. Dat je niet gelijk in een maand moet willen trouwen lijkt me duidelijk, maar gezeik over hoe en wanneer je een smsje of mailtje moet sturen vind ik zo stom...
Ik zie er niet uit als een rapper dus dat maakt niet uit en het moet wel een leuk festival zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ach, als je niet verkleed gaat als rapper is er niets aan de hand.
Nou, je bent wel neger dus je zou eigenlijk eens salsales moeten doen. Veel meiden komen daar specifiek voor de negersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
Ik zie er niet uit als een rapper dus dat maakt niet uit en het moet wel een leuk festival zijn natuurlijk.
Elke donderdag avond in Harderwijk.. Stikt van de losbandige dames die graag ook maar iets aan de haak willen slaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, je bent wel neger dus je zou eigenlijk eens salsales moeten doen. Veel meiden komen daar specifiek voor de negers
Een dikke verchroomde fietsketting doet wonderenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als een rapper dus dat maakt niet uit en het moet wel een leuk festival zijn natuurlijk.
De wattes?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, je bent wel neger dus je zou eigenlijk eens salsales moeten doen. Veel meiden komen daar specifiek voor de negers
De ietwat donker getinte medemens.quote:
En nu moeten wij gaan vragen wat er dan is?quote:
Dat zijn jou woordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
De ietwat donker getinte medemens.
[..]
En nu moeten wij gaan vragen wat er dan is?
Ja hehe. Wat is de Salasales of hoe het ook heet?quote:
Les in salsa?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hehe. Wat is de Salasales of hoe het ook heet?
Ja ik las Sala-salesquote:
Ja? Aangezien dat wel correct is, en Salsa les nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
Ja hehe. Wat is de Salasales of hoe het ook heet?
Oh laat maar ik ben gewoon niet gewend om Salsa les aan elkaar te zien.![]()
Kratje bierquote:
Dan ga je toch met mijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
Nee, nee, nee en nog eens nee ik ga als pikkie van 17 die niet kan dansen niet op salsa les.
Dan toch maar naar de salesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
Nee, nee, nee en nog eens nee ik ga als pikkie van 17 die niet kan dansen niet op salsa les.
Twents accent.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
Zo niet heb je er nog maanden lol om hoor, vooral als degene met wie je gaat ook humor heeft.
(en ik heb toch een zwak voor dat accentje uit de achterhoek / twente dus vond het niet erg)
En vergeet niet te hoken (hoe je dat ook spelt) maar een achterhoeker weet vast wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:48 schreef Crutch het volgende:
Salsa is gay.
[..]
Twents accent.![]()
Je hebt het over een boerendorp, niet over een festival vol boeren; daar zit imo nogal een verschil in.
Daarom denk ik niet dat je daar met twee maten te grote kleding naartoe moet gaan.![]()
Maar goed, negers genoeg op festivals hoor! Als je maar een beetje kan bierdrinken en dansen.
Het staat bij zo'n beginnersles vol met mensen die niet kunnen dansen. Da's het hele ideequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
Hebben we het nu over Twente of over de Achterhoek?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:49 schreef formerjellybean het volgende:
En vergeet niet te hoken (hoe je dat ook spelt) maar een achterhoeker weet vast wel wat ik bedoel
Ja, een dans waarbij je een enorm duidelijke man-vrouw relatie hebt in leiden en volgen en waar vrouwen enorm fijn met hun billen staan te draaien is enorm gay.quote:
Gezellig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan ga je toch met mij
Ik kan ook niet dansen
Heloef heeft al in je Fobo gekeken om te zien of je op Gerrie lijkt (ik ook trouwens). Geen foto, maar die kun je mss beter naar Heloef sturen. En verder, ook van Salsa dansen val je af. Win-win situatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan ga je toch met mij
Ik kan ook niet dansen
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heloef heeft al in je Fobo gekeken om te zien of je op Gerrie lijkt (ik ook trouwens). Geen foto, maar kun je mss beter naar Heloef sturen. En verder, ook van Salsa dansen val je af. Win-win situatie.
Het is nu wel genoeg met de Gerrie grapjes ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heloef heeft al in je Fobo gekeken om te zien of je op Gerrie lijkt (ik ook trouwens). Geen foto, maar die kun je mss beter naar Heloef sturen. En verder, ook van Salsa dansen val je af. Win-win situatie.
Kom niet aan Gerrie, want dan kom je aan de aanstande ex-man Heloef.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is nu wel genoeg met de Gerrie grapjes ja.![]()
Moet ik het nou opnieuw gaan uitleggen?quote:
Joh, laat 'em. Hij loopt gewoon een beetje achter de trends aanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
Het is nu wel genoeg met de Gerrie grapjes ja.![]()
Ik ben hier nieuwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ik het nou opnieuw gaan uitleggen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geraldine_Kemper
En meer ga ik niet opnieuw vertellen.
Ah zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Gerrie is een meisje dat bij bnn werkt en waar Heloef een zwak voor heeft.
Gerrie (Geraldie Kemper) is een BNN hottie. Een puberaal crush dingetje ofzo. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Maar als je een Gerrie 'look alike' bent, is dat wel een pré.quote:
En weer te laat. De aftakelijk, dat lijkt me het moeilijkste van ouder wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:07 schreef deelnemer het volgende:
Gerrie (Geraldie Kemper) is een BNN hottie. Een puberaal crush dingetje ofzo. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Maar als je een Gerrie 'look alike' bent, is dat wel een pré.
Joh, trek je er niks van aan. Ik vind Carice van Houten een fantastisch mooie vrouw, da's de eerste die bij me opkomt, maar m'n vriendin lijkt ook niet op haar (ze kent haar overigens wel, maar dat terzijde).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef heloef het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat een meisje op Gerrie moet lijken voordat ik haar aantrekkelijk vind?
Alleen om jou reaktie uit te lokken. Kun je weer laten zien hoe vriendelijk je bent.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
En weer te laat. De aftakelijk, dat lijkt me het moeilijkste van ouder worden
Jouw.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:09 schreef deelnemer het volgende:
Alleen om jou reaktie uit te lokken. Kun je weer laten zien hoe vriendelijk je bent.
Ja tuurlijk, dat was alleen maar om me uit te lokken.quote:
Sorry. Elmo is afgekeurd door mijn persoonlijke imago coach.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:09 schreef formerjellybean het volgende:
deelnemer hoe durf jeIk wil verdomme Elmo terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Höken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En vergeet niet te hoken (hoe je dat ook spelt) maar een achterhoeker weet vast wel wat ik bedoel
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, een dans waarbij je een enorm duidelijke man-vrouw relatie hebt in leiden en volgen en waar vrouwen enorm fijn met hun billen staan te draaien is enorm gay.
Kenner?? Ik ben 1x naar z'n schuurfeest iets geweest. En als ik weet wanneer en waar er nog een gehouden wordt stap ik gelijk in de auto. Wat een lol heb ik daar gehad zeg.quote:Höken.
Ja mooi he?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:41 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Kenner?? Ik ben 1x naar z'n schuurfeest iets geweest. En als ik weet wanneer en waar er nog een gehouden wordt stap ik gelijk in de auto. Wat een lol heb ik daar gehad zeg.
Als zo'n mooie boerendochter in dat accent vraagt of ik ook nog bier wil, dan ben ik zo in elke stemming hoor..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja mooi he?
Je moet er wel voor in de stemming zijn vind ik.
Ik snap niet wat daar gay aan is.quote:
Tja, in het dorp waar ik vandaan kom heb je ze elke zomer. Maar daar was het niet altijd even leuk. Teveel aso's helaas.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:41 schreef Arthur_Dent het volgende:
Kenner?? Ik ben 1x naar z'n schuurfeest iets geweest. En als ik weet wanneer en waar er nog een gehouden wordt stap ik gelijk in de auto. Wat een lol heb ik daar gehad zeg.
Klinkt als een mooie optie voor een volgende "als versieren niet zo makkelijk gaat"-meet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:48 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Als zo'n mooie boerendochter in dat accent vraagt of ik ook nog bier wil, dan ben ik zo in elke stemming hoor..![]()
Maar ja het zijn de schitternde dingen.. tentfeesten ftw
Net als de karaoke bar dan ben ik wel "in"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie optie voor een volgende "als versieren niet zo makkelijk gaat"-meet.
Ja maar ik ben daadwerkelijk verliefd geworden na die 3 minuten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
En weer te laat. De aftakelijk, dat lijkt me het moeilijkste van ouder worden
[..]
Joh, trek je er niks van aan. Ik vind Carice van Houten een fantastisch mooie vrouw, da's de eerste die bij me opkomt, maar m'n vriendin lijkt ook niet op haar (ze kent haar overigens wel, maar dat terzijde).
Heh. Da's ook zo iets dat echt niet leuk is als je helemaal nuchter bent maar tot legendarische avonden kan leiden als iedereen meedoet en zich de "wat kan mij het schelen"-houding aanmeet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef Arthur_Dent het volgende:
Net als de karaoke bar dan ben ik wel "in"
Ach, daar groei je wel overheen. Zijn de hormoontjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
Ja maar ik ben daadwerkelijk verliefd geworden na die 3 minuten.
Nou ga ik echt aan mijzelf twijvelen of ik niet teveel drank gebruik in het uitgaan. Als je voor die dingen standaard dronken moet zijnquote:Heh. Da's ook zo iets dat echt niet leuk is als je helemaal nuchter bent maar tot legendarische avonden kan leiden als iedereen meedoet en zich de "wat kan mij het schelen"-houding aanmeet
Niks mis met heel af en toe een braakje leggenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:12 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou ga ik echt aan mijzelf twijvelen of ik niet teveel drank gebruik in het uitgaan. Als je voor die dingen standaard dronken moet zijn
Heel erg foute, maar toch leuke karaoke ervaringen opgedaan met o.a. deze nummers:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:10 schreef Catbert het volgende:
Heh. Da's ook zo iets dat echt niet leuk is als je helemaal nuchter bent maar tot legendarische avonden kan leiden als iedereen meedoet en zich de "wat kan mij het schelen"-houding aanmeet.
Dan vreeg ik wel of ze wat met wel drinken. Dan ga ik me niet eerst voor schut zetten op de dansvloer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:40 schreef Arthur_Dent het volgende:
Jamaar jamaar.. Je moet toch ook kunnen dansen en dingen, das niet gay. Daar scoor je juist mee bij de vrouwen(heb ik mij laten vertellen)
Dus Heloef, ik zeg PM sunshine en waag het erop.. wie weet is sunshine zelfs al wel leuk genoeg(je weet het niet)
Nee man daar moet je gewoon los mee omgang en dan lekker mee lachen als het fout gaat. Kom je nog zelfverzekerd over ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan vreeg ik wel of ze wat met wel drinken. Dan ga ik me niet eerst voor schut zetten op de dansvloer.
Sexy dansen is zoveel lekkerder dan gewoon wat gaan drinken; ik heb ook totaal geen ritme gevoel, maar joh... we zijn in NL, heb je wel gezien hoe de dames hier op de dansvloer staan? Lijkt vaak ook nergens op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan vreeg ik wel of ze wat met wel drinken. Dan ga ik me niet eerst voor schut zetten op de dansvloer.
Idd. In de beginnerslessen bij Salsa zijn de dames net zo ergquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:18 schreef Axel1988 het volgende:
Sexy dansen is zoveel lekkerder dan gewoon wat gaan drinken; ik heb ook totaal geen ritme gevoel, maar joh... we zijn in NL, heb je wel gezien hoe de dames hier op de dansvloer staan? Lijkt vaak ook nergens op.
In welk seisoen leven we: summerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:25 schreef Arthur_Dent het volgende:
Daarom ook Heloef, gewoon pm-en en proberen of ze het ook echt durft, waarom niet. Tis op zijn slechtst een gezellig avondje uit.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
In welk seisoen leven we: summer
Wat doe je dan: seeking out birds
Wat krijg je dan: two birds
Summer2bird?
quote:In welk seisoen leven we: summer
quote:seisoen
Snap dat dan, dat is gewoon om mij uit te lokken!quote:
Dan moet je het gewoon niet doen. Maar ik vertel je, je hebt als neger sowieso een streepje voorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef heloef het volgende:
Ik zoek wel een andere manier dansen vind gewoon echt niet leuk om te doen.
Ik wil van de zomer ook zoiets beginnen; ik twijfel nog tussen Salsa- en lap-dansen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. In de beginnerslessen bij Salsa zijn de dames net zo erg
Je gaat als kerel lapdanceles nemen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef Axel1988 het volgende:
Ik wil van de zomer ook zoiets beginnen; ik twijfel nog tussen Salsa- en lap-dansen.
Zitten en genieten is ook een kunst. De dames moeten daar toch ook oefenpartners hebben neem ik aan....quote:
Misschien volksdans leren van de meest noordelijke finnen..?quote:
Gewoon een briefje bij de Boni hangen: Wilt u ook uw man verwennen met een lapdance? Met een gedegen voorbereiding op mij komt u goed voor de dag, bel 06...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zitten en genieten is ook een kunst. De dames moeten daar toch ook oefenpartners hebben neem ik aan....
Niet alleen zitten natuurlijk:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zitten en genieten is ook een kunst. De dames moeten daar toch ook oefenpartners hebben neem ik aan....
Echt spannend vond ik dit niet. Moest vooral lachen om het einde ze heeft net een paar minuten geil lopen doen op de man zijn schoot. Krijgt ze dat geld, geeft ze hem een aai over de bol.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik wil van de zomer ook zoiets beginnen; ik twijfel nog tussen Salsa- en lap-dansen.
Ik snap het Heloef... haar blik op 1:25 deed mij ook even op mijn vuistje bijten...
Niet wat ik in gedachte hadquote:
quote:
Vertel knulquote:
Oh fijn een succesverhaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ach. Als ik bezoek krijg ga ik ook mijn huis opruimen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:55 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm ook een berichtje terug van S.. Ik had haar gevraagd of ze zin had om vanavond wat te gaan drinken als het sporten niet door gaat vanwege regen (en het gaat dus regenen, dus kans goed gezien).
Geeft ze aan dat ze liever de tijd neemt om haar huis op te ruimen, want haar zus komt morgen![]()
Nee, ik was oprecht blij voor je daar, maar als jij het zo wil opvatten, prima hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:00 schreef Mpj het volgende:
Ben bijna klaar met mijn studie! De HAVO is verleden tijd Supersoep (weer een poging om grappig te zijn?) en succes heb ik al bij m'n vriendin.
Ga nou eens de deur uit, kneusjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, ik was oprecht blij voor je daar, maar als jij het zo wil opvatten, prima hoor.
Doe ik! Naar de snoepwinkel, om een lolly voor je te kopen zodat je weer lekker kan smikkelen.quote:
Tentamen uitslag meegevallen? Wat moet je nog doen om het helemaal af te ronden?quote:
Gaat niet, dat ligt in mijn hersenen en andere lichaamsdelen besloten. Maar ik heb vandaag dus een poging gedaan om het te onderdrukken en om me ertegen te verzetten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:
joh je blijft je een beetje blindstaren op jongens , jongens zijn leuk maar niet de reden van je bestaan.
Je hebt je prima afleiding gezocht en focus is wat meer op lol hebben dan steeds op de jongens.
Als je er zo tegenaan kijkt moet je niet raar kijken als mannen niet willen want je komt dan een beetje desperate over.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Gaat niet, dat ligt in mijn hersenen en andere lichaamsdelen besloten. Maar ik heb vandaag dus een poging gedaan om het te onderdrukken en om me ertegen te verzetten.
Nee joh, zo kom ik totaal niet over. Vind ik altijd zo vreemd als mensen dat zeggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je er zo tegenaan kijkt moet je niet raar kijken als mannen niet willen want je komt dan een beetje desperate over.
Goed punt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:44 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ja joh jongens zijn stom.. Maar zonder gekheid, het leven is meer dan alleen aandacht krijgen van het andere geslacht.
Pas als je dat niet meer hoeft, dan krijg je het
Zo kom je hier wel over hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee joh, zo kom ik totaal niet over. Vind ik altijd zo vreemd als mensen dat zeggen.
Oh, hier. Ja hier wel. Maar IRL heb ik laatst nog een aantal mannen op een redelijk directe manier weggebonjourd. En tegen potentiëlen doe ik "gewoon leuk" en maak ik zeker niet als eerste toespelingen.quote:
Goedzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, hier. Ja hier wel. Maar IRL heb ik laatst nog een aantal mannen op een redelijk directe manier weggebonjourd. En tegen potentiëlen doe ik "gewoon leuk" en maak ik zeker niet als eerste toespelingen.
Ja. Ze zei: "hmm-hmm" en schreef het een beetje op. Oh ja. Ze zei: "nou, dat is wel heel makkelijk te krijgen, toch?" En toen zei ik "nee" en legde ik het een beetje verder uit weer. Tja dat was het. Niets bijzonders.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goedzo.Heb je de mevrouw al gesproken over je seksuele frustraties?
Oh aandacht krijg ik wel hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:44 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ja joh jongens zijn stom.. Maar zonder gekheid, het leven is meer dan alleen aandacht krijgen van het andere geslacht.
Pas als je dat niet meer hoeft, dan krijg je het
Dank je.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn complimenten voor je nieuwe UI deelnemer. Die gekke "hippe" Elmo...
Het is echt zonde. Maar er is nog een hoop te doen. Hoe zit het met je barvrouw-aspriraties? Heb je je al in de reclame bussiness / opleidingen verdiept?quote:Nou, vandaag ben ik een beetje afleiding gaan zoeken van mijn geliefde. Ik ben een beetje door het winkelcentrum heen en weer gaan wandelen. Truitjes opzij getrokken in kledingwinkels. Op bankjes gezeten. Ik had heel veel aandacht aan mijn uiterlijk besteed, mijn haar en make-up zaten heel goed ( er kan immers een leuke jongen komen). Goede outfit. Maar niets hoor. Ik heb in ieder geval afleiding gezocht, maar niet gevonden.
die als-dan regel geld vooral voor jongens vind ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja. Ze zei: "hmm-hmm" en schreef het een beetje op. Oh ja. Ze zei: "nou, dat is wel heel makkelijk te krijgen, toch?" En toen zei ik "nee" en legde ik het een beetje verder uit weer. Tja dat was het. Niets bijzonders.
[..]
Oh aandacht krijg ik wel hoor.
Maar die als-dan-regel vind ik nogal krom, je klinkt als een predikant.
En mannen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
Zijn er hier behalve meiden als Moneyfornothing nog meer dames met enige kijk op mode? Laat het me even weten.
Ik nee niet ben geen homoquote:
Waarom zouden alleen vrouwen dat hebben? Nu is het wel zo dat smaken verschillen overigens, dus die moet maar net overeen komen. Er zijn meiden die shirts niks vinden maar dat zijn ook mijn type vrouwen niet.quote:
Ja ik wacht op een reactie van die ene.. Weet niet wat ik in de tussentijd moet doen. Vind het zo zonde om me helemaal mooi ( lees: klaar om besprongen) te maken voor iets suffigs als door een winkelcentrum wandelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:03 schreef deelnemer het volgende:
Het is echt zonde. Maar er is nog een hoop te doen. Hoe zit het met je barvrouw-aspriraties? Heb je je al in de reclame bussiness / opleidingen verdiept?
nah het ging wel goed allemaal laatst hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die als-dan regel geld alleen vooral voor jongens.
en jij kan het WEL makkelijk krijgen. het enige wat is is dat gasten die je afwijst, je type niet zijn en breezah zijn omdat ze het 'te snel' doen.
en haal die domme idiote regels is uit je hoofd, dat de vrouw helemaal geen initiatief hoort te nemen, en de 3 dagen regel enzo.
jongens gaan je niet heel erg versieren, en zoenen enzo, als ze denken dat je het niet leuk zal vinden omdat je gewoon "beetje leuk terugdoet, en er zeker zonder toespelingen"(jouw woorden) bij staat.
Daders keren ook altijd terug naar de plaats van het delict. Toch nog dit weekend op dezelfde dag, dezelfde locatie bezoeken voor die ene....... en anders een andere...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik wacht op een reactie van die ene..
Ik heb er wel kijk op aangezien ik dat belangrijk vind.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Laat Mpj Supersoep maar eens aankleden. Dan komt het wel goed.
MLiG die iemand anders vertelt 'domme idiote regels' uit het hoofd te laten. Ironie!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die als-dan regel geld vooral voor jongens vind ik
en jij kan het WEL makkelijk krijgen. het enige wat is is dat gasten die je afwijst, je type niet zijn en breezah zijn omdat ze het 'te snel' doen.
en haal die domme idiote regels is uit je hoofd, dat de vrouw helemaal geen initiatief hoort te nemen, en de 3 dagen regel enzo.
jongens gaan je niet heel erg versieren, en zoenen enzo, als ze denken dat je het niet leuk zal vinden omdat je gewoon "beetje leuk terugdoet, en er zeker zonder toespelingen"(jouw woorden) bij staat.
Dan ziet Supersoep er straks uit als een metroman, no thanks!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat is er mis met shirts ??? Shirts en spijkerbroek hierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom zouden alleen vrouwen dat hebben? Nu is het wel zo dat smaken verschillen overigens, dus die moet maar net overeen komen. Er zijn meiden die shirts niks vinden maar dat zijn ook mijn type vrouwen niet.
Mwah.. Ik zie er niet uit als een metroman, of vind jij van wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ziet Supersoep er straks uit als een metroman, no thanks!
jij zag er volgens mij uit als een snowboarderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Mwah.. Ik zie er niet uit als een metroman, of vind jij van wel?
De consensus view is als volgt. Je als man beter seksueel profileren: stoer doen, flirten, plagen, (bedekte) seksuele toespelingen maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:37 schreef Tompsen het volgende:
Hoe zorgt ik ervoor dat meisjes mij echt leuk gaan vinden?
Ik ben nu bij best veel meisjes een goede vriend, maar die 1 van de meiden zou ik zelf best wel meer willen, daar is het nu al te laat voor waarschijnlijk, maar hoe zorg ik er in t vervolg voordat dit niet weer gebeurd?
zo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jij zag er volgens mij uit als een snowboarder
Dit. Shirt, spijkerbroek en sneakers. Je hebt shirts en shirts natuurlijk. Een shirt moet wel een beetje op maat zijn en om het lichaam sluiten, niet zo'n jutezak waar je 3 man in kwijt kunt, daar houd ik ook niet van.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat is er mis met shirts ??? Shirts en spijkerbroek hier
Oh my god...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door deelnemer op 17-06-2011 19:13:15 ]The view from nowhere.
Met shirt bedoel ik niet een T-shirt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef Mystikvm het volgende:
Dit. Shirt, spijkerbroek en sneakers. Je hebt shirts en shirts natuurlijk. Een shirt moet wel een beetje op maat zijn en om het lichaam sluiten, niet zo'n jutezak waar je 3 man in kwijt kunt, daar houd ik ook niet van.
Ik denk dat je het antwoord zelf al weet. Ik vroeg je trouwens wat? Met je metro gezeur.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hahahahha
Dus jij loopt er zo bij Mpj?
Lekker positief weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef Mpj het volgende:
Ik denk dat je het antwoord zelf al weet. Ik vroeg je trouwens wat? Met je metro gezeur.
In het voetspoor van Axel1988. En .... kun je er iets mee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:01 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren een paar oneliners gestuurd op Paiq een reactie terug gehad
Dat metro gezeur was maar een grapje. Niet bedoeld om serieus op in te gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik denk dat je het antwoord zelf al weet. Ik vroeg je trouwens wat? Met je metro gezeur.
Je moet ook tegen een geintje kunnen. Verder snap ik niet zo goed wat je hier komt doen. Je doet negatief tegen Super en Straw, meldt en passant ff dat jij lekker wel een vriendin hebt, en met nuttige tips kom je ook niet. Wat doe je dan? Een beetje negatief lopen doen op mensen om jezelf omhoog te halen ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:26 schreef Mpj het volgende:
Tja, de opmerkingen naar mij toe waren nou ook niet echt positief.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oh my god...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, hij heeft mij niets gevraagd. Zal wel niet als modebewust bij hem bekend staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet zelf ook wel dat het niet grappig maar eerder lullig bedoeld is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat metro gezeur was maar een grapje. Niet bedoeld om serieus op in te gaan.
Ik geef wel degelijk tips/vragen af en toe (zo vaak post ik niet eens maar ok). En wie begint er met negatief doen? Ik niet. Dus waarom spreek je mij eigenlijk aan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet ook tegen een geintje kunnen. Verder snap ik niet zo goed wat je hier komt doen. Je doet negatief tegen Super en Straw, meldt en passant ff dat jij lekker wel een vriendin hebt, en met nuttige tips kom je ook niet. Wat doe je dan? Een beetje negatief lopen doen op mensen om jezelf omhoog te halen ofzo?
Het gaat er niet om dat ze mij aankleden. Totaal niet de reden dat ik het vraag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Neem jij er aanstoot aan dan? Je vindt jezelf toch geen metro?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het niet grappig maar eerder lullig bedoeld is.
Je kunt je ook teveel aantrekken van wat mensen zeggen. Het was overduidelijk een geintje. En ja, jij begint met negatief doen. Op een of andere manier vind jij elke opmerking meteen een belediging.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:32 schreef Mpj het volgende:
Je weet zelf ook wel dat het niet grappig maar eerder lullig bedoeld is.
Aapjes kijken. Heeft hij al voldoende toegegeven in het verleden. Vandaar mijn vaak standaard opmerkingen dat hij beter in PUB kan gaan zitten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet ook tegen een geintje kunnen. Verder snap ik niet zo goed wat je hier komt doen. Je doet negatief tegen Super en Straw, meldt en passant ff dat jij lekker wel een vriendin hebt, en met nuttige tips kom je ook niet. Wat doe je dan? Een beetje negatief lopen doen op mensen om jezelf omhoog te halen ofzo?
Mwoah, de opmerkingen van Supersoep zijn zeker wel beledigend bedoeld. Van Straw ook. Het liefst wil ik helemaal geen reacties van ze, heb ik ook aangegeven, maar nee, altijd vervelende reacties (steken onder water) noem ik het maar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt je ook teveel aantrekken van wat mensen zeggen. Het was overduidelijk een geintje. En ja, jij begint met negatief doen. Op een of andere manier vind jij elke opmerking meteen een belediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |