MLiG die iemand anders vertelt 'domme idiote regels' uit het hoofd te laten. Ironie!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die als-dan regel geld vooral voor jongens vind ik
en jij kan het WEL makkelijk krijgen. het enige wat is is dat gasten die je afwijst, je type niet zijn en breezah zijn omdat ze het 'te snel' doen.
en haal die domme idiote regels is uit je hoofd, dat de vrouw helemaal geen initiatief hoort te nemen, en de 3 dagen regel enzo.
jongens gaan je niet heel erg versieren, en zoenen enzo, als ze denken dat je het niet leuk zal vinden omdat je gewoon "beetje leuk terugdoet, en er zeker zonder toespelingen"(jouw woorden) bij staat.
Dan ziet Supersoep er straks uit als een metroman, no thanks!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Laat Mpj Supersoep maar eens aankleden. Dan komt het wel goed.
Wat is er mis met shirts ??? Shirts en spijkerbroek hierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom zouden alleen vrouwen dat hebben? Nu is het wel zo dat smaken verschillen overigens, dus die moet maar net overeen komen. Er zijn meiden die shirts niks vinden maar dat zijn ook mijn type vrouwen niet.
Mwah.. Ik zie er niet uit als een metroman, of vind jij van wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ziet Supersoep er straks uit als een metroman, no thanks!
jij zag er volgens mij uit als een snowboarderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Mwah.. Ik zie er niet uit als een metroman, of vind jij van wel?
De consensus view is als volgt. Je als man beter seksueel profileren: stoer doen, flirten, plagen, (bedekte) seksuele toespelingen maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:37 schreef Tompsen het volgende:
Hoe zorgt ik ervoor dat meisjes mij echt leuk gaan vinden?
Ik ben nu bij best veel meisjes een goede vriend, maar die 1 van de meiden zou ik zelf best wel meer willen, daar is het nu al te laat voor waarschijnlijk, maar hoe zorg ik er in t vervolg voordat dit niet weer gebeurd?
zo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jij zag er volgens mij uit als een snowboarder
Dit. Shirt, spijkerbroek en sneakers. Je hebt shirts en shirts natuurlijk. Een shirt moet wel een beetje op maat zijn en om het lichaam sluiten, niet zo'n jutezak waar je 3 man in kwijt kunt, daar houd ik ook niet van.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat is er mis met shirts ??? Shirts en spijkerbroek hier
Oh my god...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door deelnemer op 17-06-2011 19:13:15 ]The view from nowhere.
Met shirt bedoel ik niet een T-shirt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef Mystikvm het volgende:
Dit. Shirt, spijkerbroek en sneakers. Je hebt shirts en shirts natuurlijk. Een shirt moet wel een beetje op maat zijn en om het lichaam sluiten, niet zo'n jutezak waar je 3 man in kwijt kunt, daar houd ik ook niet van.
Ik denk dat je het antwoord zelf al weet. Ik vroeg je trouwens wat? Met je metro gezeur.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hahahahha
Dus jij loopt er zo bij Mpj?
Lekker positief weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef Mpj het volgende:
Ik denk dat je het antwoord zelf al weet. Ik vroeg je trouwens wat? Met je metro gezeur.
In het voetspoor van Axel1988. En .... kun je er iets mee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:01 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren een paar oneliners gestuurd op Paiq een reactie terug gehad
Dat metro gezeur was maar een grapje. Niet bedoeld om serieus op in te gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik denk dat je het antwoord zelf al weet. Ik vroeg je trouwens wat? Met je metro gezeur.
Je moet ook tegen een geintje kunnen. Verder snap ik niet zo goed wat je hier komt doen. Je doet negatief tegen Super en Straw, meldt en passant ff dat jij lekker wel een vriendin hebt, en met nuttige tips kom je ook niet. Wat doe je dan? Een beetje negatief lopen doen op mensen om jezelf omhoog te halen ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:26 schreef Mpj het volgende:
Tja, de opmerkingen naar mij toe waren nou ook niet echt positief.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oh my god...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, hij heeft mij niets gevraagd. Zal wel niet als modebewust bij hem bekend staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet zelf ook wel dat het niet grappig maar eerder lullig bedoeld is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat metro gezeur was maar een grapje. Niet bedoeld om serieus op in te gaan.
Ik geef wel degelijk tips/vragen af en toe (zo vaak post ik niet eens maar ok). En wie begint er met negatief doen? Ik niet. Dus waarom spreek je mij eigenlijk aan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet ook tegen een geintje kunnen. Verder snap ik niet zo goed wat je hier komt doen. Je doet negatief tegen Super en Straw, meldt en passant ff dat jij lekker wel een vriendin hebt, en met nuttige tips kom je ook niet. Wat doe je dan? Een beetje negatief lopen doen op mensen om jezelf omhoog te halen ofzo?
Het gaat er niet om dat ze mij aankleden. Totaal niet de reden dat ik het vraag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Laat Mpj Supersoep maar eens aankleden. Dan komt het wel goed.
Neem jij er aanstoot aan dan? Je vindt jezelf toch geen metro?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het niet grappig maar eerder lullig bedoeld is.
Je kunt je ook teveel aantrekken van wat mensen zeggen. Het was overduidelijk een geintje. En ja, jij begint met negatief doen. Op een of andere manier vind jij elke opmerking meteen een belediging.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:32 schreef Mpj het volgende:
Je weet zelf ook wel dat het niet grappig maar eerder lullig bedoeld is.
Aapjes kijken. Heeft hij al voldoende toegegeven in het verleden. Vandaar mijn vaak standaard opmerkingen dat hij beter in PUB kan gaan zitten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet ook tegen een geintje kunnen. Verder snap ik niet zo goed wat je hier komt doen. Je doet negatief tegen Super en Straw, meldt en passant ff dat jij lekker wel een vriendin hebt, en met nuttige tips kom je ook niet. Wat doe je dan? Een beetje negatief lopen doen op mensen om jezelf omhoog te halen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |