Doe ik! Naar de snoepwinkel, om een lolly voor je te kopen zodat je weer lekker kan smikkelen.quote:
Tentamen uitslag meegevallen? Wat moet je nog doen om het helemaal af te ronden?quote:
Gaat niet, dat ligt in mijn hersenen en andere lichaamsdelen besloten. Maar ik heb vandaag dus een poging gedaan om het te onderdrukken en om me ertegen te verzetten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:
joh je blijft je een beetje blindstaren op jongens , jongens zijn leuk maar niet de reden van je bestaan.
Je hebt je prima afleiding gezocht en focus is wat meer op lol hebben dan steeds op de jongens.
Als je er zo tegenaan kijkt moet je niet raar kijken als mannen niet willen want je komt dan een beetje desperate over.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Gaat niet, dat ligt in mijn hersenen en andere lichaamsdelen besloten. Maar ik heb vandaag dus een poging gedaan om het te onderdrukken en om me ertegen te verzetten.
Nee joh, zo kom ik totaal niet over. Vind ik altijd zo vreemd als mensen dat zeggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je er zo tegenaan kijkt moet je niet raar kijken als mannen niet willen want je komt dan een beetje desperate over.
Goed punt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:44 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ja joh jongens zijn stom.. Maar zonder gekheid, het leven is meer dan alleen aandacht krijgen van het andere geslacht.
Pas als je dat niet meer hoeft, dan krijg je het
Zo kom je hier wel over hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee joh, zo kom ik totaal niet over. Vind ik altijd zo vreemd als mensen dat zeggen.
Oh, hier. Ja hier wel. Maar IRL heb ik laatst nog een aantal mannen op een redelijk directe manier weggebonjourd. En tegen potentiëlen doe ik "gewoon leuk" en maak ik zeker niet als eerste toespelingen.quote:
Goedzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, hier. Ja hier wel. Maar IRL heb ik laatst nog een aantal mannen op een redelijk directe manier weggebonjourd. En tegen potentiëlen doe ik "gewoon leuk" en maak ik zeker niet als eerste toespelingen.
Ja. Ze zei: "hmm-hmm" en schreef het een beetje op. Oh ja. Ze zei: "nou, dat is wel heel makkelijk te krijgen, toch?" En toen zei ik "nee" en legde ik het een beetje verder uit weer. Tja dat was het. Niets bijzonders.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goedzo.Heb je de mevrouw al gesproken over je seksuele frustraties?
Oh aandacht krijg ik wel hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:44 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ja joh jongens zijn stom.. Maar zonder gekheid, het leven is meer dan alleen aandacht krijgen van het andere geslacht.
Pas als je dat niet meer hoeft, dan krijg je het
Dank je.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn complimenten voor je nieuwe UI deelnemer. Die gekke "hippe" Elmo...
Het is echt zonde. Maar er is nog een hoop te doen. Hoe zit het met je barvrouw-aspriraties? Heb je je al in de reclame bussiness / opleidingen verdiept?quote:Nou, vandaag ben ik een beetje afleiding gaan zoeken van mijn geliefde. Ik ben een beetje door het winkelcentrum heen en weer gaan wandelen. Truitjes opzij getrokken in kledingwinkels. Op bankjes gezeten. Ik had heel veel aandacht aan mijn uiterlijk besteed, mijn haar en make-up zaten heel goed ( er kan immers een leuke jongen komen). Goede outfit. Maar niets hoor. Ik heb in ieder geval afleiding gezocht, maar niet gevonden.
die als-dan regel geld vooral voor jongens vind ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja. Ze zei: "hmm-hmm" en schreef het een beetje op. Oh ja. Ze zei: "nou, dat is wel heel makkelijk te krijgen, toch?" En toen zei ik "nee" en legde ik het een beetje verder uit weer. Tja dat was het. Niets bijzonders.
[..]
Oh aandacht krijg ik wel hoor.
Maar die als-dan-regel vind ik nogal krom, je klinkt als een predikant.
En mannen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
Zijn er hier behalve meiden als Moneyfornothing nog meer dames met enige kijk op mode? Laat het me even weten.
Ik nee niet ben geen homoquote:
Waarom zouden alleen vrouwen dat hebben? Nu is het wel zo dat smaken verschillen overigens, dus die moet maar net overeen komen. Er zijn meiden die shirts niks vinden maar dat zijn ook mijn type vrouwen niet.quote:
Ja ik wacht op een reactie van die ene.. Weet niet wat ik in de tussentijd moet doen. Vind het zo zonde om me helemaal mooi ( lees: klaar om besprongen) te maken voor iets suffigs als door een winkelcentrum wandelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:03 schreef deelnemer het volgende:
Het is echt zonde. Maar er is nog een hoop te doen. Hoe zit het met je barvrouw-aspriraties? Heb je je al in de reclame bussiness / opleidingen verdiept?
nah het ging wel goed allemaal laatst hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die als-dan regel geld alleen vooral voor jongens.
en jij kan het WEL makkelijk krijgen. het enige wat is is dat gasten die je afwijst, je type niet zijn en breezah zijn omdat ze het 'te snel' doen.
en haal die domme idiote regels is uit je hoofd, dat de vrouw helemaal geen initiatief hoort te nemen, en de 3 dagen regel enzo.
jongens gaan je niet heel erg versieren, en zoenen enzo, als ze denken dat je het niet leuk zal vinden omdat je gewoon "beetje leuk terugdoet, en er zeker zonder toespelingen"(jouw woorden) bij staat.
Daders keren ook altijd terug naar de plaats van het delict. Toch nog dit weekend op dezelfde dag, dezelfde locatie bezoeken voor die ene....... en anders een andere...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik wacht op een reactie van die ene..
Ik heb er wel kijk op aangezien ik dat belangrijk vind.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Laat Mpj Supersoep maar eens aankleden. Dan komt het wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |