Alleen om jou reaktie uit te lokken. Kun je weer laten zien hoe vriendelijk je bent.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
En weer te laat. De aftakelijk, dat lijkt me het moeilijkste van ouder worden
Jouw.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:09 schreef deelnemer het volgende:
Alleen om jou reaktie uit te lokken. Kun je weer laten zien hoe vriendelijk je bent.
Ja tuurlijk, dat was alleen maar om me uit te lokken.quote:
Sorry. Elmo is afgekeurd door mijn persoonlijke imago coach.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:09 schreef formerjellybean het volgende:
deelnemer hoe durf jeIk wil verdomme Elmo terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Höken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En vergeet niet te hoken (hoe je dat ook spelt) maar een achterhoeker weet vast wel wat ik bedoel
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, een dans waarbij je een enorm duidelijke man-vrouw relatie hebt in leiden en volgen en waar vrouwen enorm fijn met hun billen staan te draaien is enorm gay.
Kenner?? Ik ben 1x naar z'n schuurfeest iets geweest. En als ik weet wanneer en waar er nog een gehouden wordt stap ik gelijk in de auto. Wat een lol heb ik daar gehad zeg.quote:Höken.
Ja mooi he?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:41 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Kenner?? Ik ben 1x naar z'n schuurfeest iets geweest. En als ik weet wanneer en waar er nog een gehouden wordt stap ik gelijk in de auto. Wat een lol heb ik daar gehad zeg.
Als zo'n mooie boerendochter in dat accent vraagt of ik ook nog bier wil, dan ben ik zo in elke stemming hoor..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja mooi he?
Je moet er wel voor in de stemming zijn vind ik.
Ik snap niet wat daar gay aan is.quote:
Tja, in het dorp waar ik vandaan kom heb je ze elke zomer. Maar daar was het niet altijd even leuk. Teveel aso's helaas.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:41 schreef Arthur_Dent het volgende:
Kenner?? Ik ben 1x naar z'n schuurfeest iets geweest. En als ik weet wanneer en waar er nog een gehouden wordt stap ik gelijk in de auto. Wat een lol heb ik daar gehad zeg.
Klinkt als een mooie optie voor een volgende "als versieren niet zo makkelijk gaat"-meet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:48 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Als zo'n mooie boerendochter in dat accent vraagt of ik ook nog bier wil, dan ben ik zo in elke stemming hoor..![]()
Maar ja het zijn de schitternde dingen.. tentfeesten ftw
Net als de karaoke bar dan ben ik wel "in"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie optie voor een volgende "als versieren niet zo makkelijk gaat"-meet.
Ja maar ik ben daadwerkelijk verliefd geworden na die 3 minuten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
En weer te laat. De aftakelijk, dat lijkt me het moeilijkste van ouder worden
[..]
Joh, trek je er niks van aan. Ik vind Carice van Houten een fantastisch mooie vrouw, da's de eerste die bij me opkomt, maar m'n vriendin lijkt ook niet op haar (ze kent haar overigens wel, maar dat terzijde).
Heh. Da's ook zo iets dat echt niet leuk is als je helemaal nuchter bent maar tot legendarische avonden kan leiden als iedereen meedoet en zich de "wat kan mij het schelen"-houding aanmeet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef Arthur_Dent het volgende:
Net als de karaoke bar dan ben ik wel "in"
Ach, daar groei je wel overheen. Zijn de hormoontjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
Ja maar ik ben daadwerkelijk verliefd geworden na die 3 minuten.
Nou ga ik echt aan mijzelf twijvelen of ik niet teveel drank gebruik in het uitgaan. Als je voor die dingen standaard dronken moet zijnquote:Heh. Da's ook zo iets dat echt niet leuk is als je helemaal nuchter bent maar tot legendarische avonden kan leiden als iedereen meedoet en zich de "wat kan mij het schelen"-houding aanmeet
Niks mis met heel af en toe een braakje leggenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:12 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou ga ik echt aan mijzelf twijvelen of ik niet teveel drank gebruik in het uitgaan. Als je voor die dingen standaard dronken moet zijn
Heel erg foute, maar toch leuke karaoke ervaringen opgedaan met o.a. deze nummers:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:10 schreef Catbert het volgende:
Heh. Da's ook zo iets dat echt niet leuk is als je helemaal nuchter bent maar tot legendarische avonden kan leiden als iedereen meedoet en zich de "wat kan mij het schelen"-houding aanmeet.
Dan vreeg ik wel of ze wat met wel drinken. Dan ga ik me niet eerst voor schut zetten op de dansvloer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:40 schreef Arthur_Dent het volgende:
Jamaar jamaar.. Je moet toch ook kunnen dansen en dingen, das niet gay. Daar scoor je juist mee bij de vrouwen(heb ik mij laten vertellen)
Dus Heloef, ik zeg PM sunshine en waag het erop.. wie weet is sunshine zelfs al wel leuk genoeg(je weet het niet)
Nee man daar moet je gewoon los mee omgang en dan lekker mee lachen als het fout gaat. Kom je nog zelfverzekerd over ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan vreeg ik wel of ze wat met wel drinken. Dan ga ik me niet eerst voor schut zetten op de dansvloer.
Sexy dansen is zoveel lekkerder dan gewoon wat gaan drinken; ik heb ook totaal geen ritme gevoel, maar joh... we zijn in NL, heb je wel gezien hoe de dames hier op de dansvloer staan? Lijkt vaak ook nergens op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan vreeg ik wel of ze wat met wel drinken. Dan ga ik me niet eerst voor schut zetten op de dansvloer.
Idd. In de beginnerslessen bij Salsa zijn de dames net zo ergquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:18 schreef Axel1988 het volgende:
Sexy dansen is zoveel lekkerder dan gewoon wat gaan drinken; ik heb ook totaal geen ritme gevoel, maar joh... we zijn in NL, heb je wel gezien hoe de dames hier op de dansvloer staan? Lijkt vaak ook nergens op.
In welk seisoen leven we: summerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:25 schreef Arthur_Dent het volgende:
Daarom ook Heloef, gewoon pm-en en proberen of ze het ook echt durft, waarom niet. Tis op zijn slechtst een gezellig avondje uit.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
In welk seisoen leven we: summer
Wat doe je dan: seeking out birds
Wat krijg je dan: two birds
Summer2bird?
quote:In welk seisoen leven we: summer
quote:seisoen
Snap dat dan, dat is gewoon om mij uit te lokken!quote:
Dan moet je het gewoon niet doen. Maar ik vertel je, je hebt als neger sowieso een streepje voorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef heloef het volgende:
Ik zoek wel een andere manier dansen vind gewoon echt niet leuk om te doen.
Ik wil van de zomer ook zoiets beginnen; ik twijfel nog tussen Salsa- en lap-dansen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. In de beginnerslessen bij Salsa zijn de dames net zo erg
Je gaat als kerel lapdanceles nemen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef Axel1988 het volgende:
Ik wil van de zomer ook zoiets beginnen; ik twijfel nog tussen Salsa- en lap-dansen.
Zitten en genieten is ook een kunst. De dames moeten daar toch ook oefenpartners hebben neem ik aan....quote:
Misschien volksdans leren van de meest noordelijke finnen..?quote:
Gewoon een briefje bij de Boni hangen: Wilt u ook uw man verwennen met een lapdance? Met een gedegen voorbereiding op mij komt u goed voor de dag, bel 06...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zitten en genieten is ook een kunst. De dames moeten daar toch ook oefenpartners hebben neem ik aan....
Niet alleen zitten natuurlijk:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zitten en genieten is ook een kunst. De dames moeten daar toch ook oefenpartners hebben neem ik aan....
Echt spannend vond ik dit niet. Moest vooral lachen om het einde ze heeft net een paar minuten geil lopen doen op de man zijn schoot. Krijgt ze dat geld, geeft ze hem een aai over de bol.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik wil van de zomer ook zoiets beginnen; ik twijfel nog tussen Salsa- en lap-dansen.
Ik snap het Heloef... haar blik op 1:25 deed mij ook even op mijn vuistje bijten...
Niet wat ik in gedachte hadquote:
quote:
Vertel knulquote:
Oh fijn een succesverhaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ach. Als ik bezoek krijg ga ik ook mijn huis opruimen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:55 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm ook een berichtje terug van S.. Ik had haar gevraagd of ze zin had om vanavond wat te gaan drinken als het sporten niet door gaat vanwege regen (en het gaat dus regenen, dus kans goed gezien).
Geeft ze aan dat ze liever de tijd neemt om haar huis op te ruimen, want haar zus komt morgen![]()
Nee, ik was oprecht blij voor je daar, maar als jij het zo wil opvatten, prima hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:00 schreef Mpj het volgende:
Ben bijna klaar met mijn studie! De HAVO is verleden tijd Supersoep (weer een poging om grappig te zijn?) en succes heb ik al bij m'n vriendin.
Ga nou eens de deur uit, kneusjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, ik was oprecht blij voor je daar, maar als jij het zo wil opvatten, prima hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |