Dan ga je toch met mijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
Nee, nee, nee en nog eens nee ik ga als pikkie van 17 die niet kan dansen niet op salsa les.
Dan toch maar naar de salesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
Nee, nee, nee en nog eens nee ik ga als pikkie van 17 die niet kan dansen niet op salsa les.
Twents accent.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
Zo niet heb je er nog maanden lol om hoor, vooral als degene met wie je gaat ook humor heeft.
(en ik heb toch een zwak voor dat accentje uit de achterhoek / twente dus vond het niet erg)
En vergeet niet te hoken (hoe je dat ook spelt) maar een achterhoeker weet vast wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:48 schreef Crutch het volgende:
Salsa is gay.
[..]
Twents accent.![]()
Je hebt het over een boerendorp, niet over een festival vol boeren; daar zit imo nogal een verschil in.
Daarom denk ik niet dat je daar met twee maten te grote kleding naartoe moet gaan.![]()
Maar goed, negers genoeg op festivals hoor! Als je maar een beetje kan bierdrinken en dansen.
Het staat bij zo'n beginnersles vol met mensen die niet kunnen dansen. Da's het hele ideequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
Hebben we het nu over Twente of over de Achterhoek?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:49 schreef formerjellybean het volgende:
En vergeet niet te hoken (hoe je dat ook spelt) maar een achterhoeker weet vast wel wat ik bedoel
Ja, een dans waarbij je een enorm duidelijke man-vrouw relatie hebt in leiden en volgen en waar vrouwen enorm fijn met hun billen staan te draaien is enorm gay.quote:
Gezellig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan ga je toch met mij
Ik kan ook niet dansen
Heloef heeft al in je Fobo gekeken om te zien of je op Gerrie lijkt (ik ook trouwens). Geen foto, maar die kun je mss beter naar Heloef sturen. En verder, ook van Salsa dansen val je af. Win-win situatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan ga je toch met mij
Ik kan ook niet dansen
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heloef heeft al in je Fobo gekeken om te zien of je op Gerrie lijkt (ik ook trouwens). Geen foto, maar kun je mss beter naar Heloef sturen. En verder, ook van Salsa dansen val je af. Win-win situatie.
Het is nu wel genoeg met de Gerrie grapjes ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heloef heeft al in je Fobo gekeken om te zien of je op Gerrie lijkt (ik ook trouwens). Geen foto, maar die kun je mss beter naar Heloef sturen. En verder, ook van Salsa dansen val je af. Win-win situatie.
Kom niet aan Gerrie, want dan kom je aan de aanstande ex-man Heloef.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is nu wel genoeg met de Gerrie grapjes ja.![]()
Moet ik het nou opnieuw gaan uitleggen?quote:
Joh, laat 'em. Hij loopt gewoon een beetje achter de trends aanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
Het is nu wel genoeg met de Gerrie grapjes ja.![]()
Ik ben hier nieuwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ik het nou opnieuw gaan uitleggen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geraldine_Kemper
En meer ga ik niet opnieuw vertellen.
Ah zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Gerrie is een meisje dat bij bnn werkt en waar Heloef een zwak voor heeft.
Gerrie (Geraldie Kemper) is een BNN hottie. Een puberaal crush dingetje ofzo. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Maar als je een Gerrie 'look alike' bent, is dat wel een pré.quote:
En weer te laat. De aftakelijk, dat lijkt me het moeilijkste van ouder wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:07 schreef deelnemer het volgende:
Gerrie (Geraldie Kemper) is een BNN hottie. Een puberaal crush dingetje ofzo. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Maar als je een Gerrie 'look alike' bent, is dat wel een pré.
Joh, trek je er niks van aan. Ik vind Carice van Houten een fantastisch mooie vrouw, da's de eerste die bij me opkomt, maar m'n vriendin lijkt ook niet op haar (ze kent haar overigens wel, maar dat terzijde).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef heloef het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat een meisje op Gerrie moet lijken voordat ik haar aantrekkelijk vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |