abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98280640
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 01:53 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Heb jij ons soms wat te vertellen dan?
Of doel je nu op (een) ander(en)?
Denk dat Richard en MLiG nog het meest falen..
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_98280898
Zo, ben net terug van stappen hier (de kroegen sluiten helaas om 2:00 al). Een korte samenvatting:

Vanaaf uit geweest met wat maten van me waar ik wel vaker mee op stap ga; normaal wel lekker los maar voor iedereen in de groep geldt eigenlijk: zeer weinig interesse vanuit de dames. Vandaag waren er echter twee andere jongens bij, vrienden van een van de jongens uit de groep... en nu wordt het interessant; want het waren namelijk spelers van een professioneel, niet nader te benoemen, voetbal elftal hier uit de buurt.... en ja, zoals verwacht... vrouwen magneten!
Zelfs ik; die loser die niemand ziet staan, heb vanavond heerlijk tegen wat mooie dames aan staan schuren... genieten hoor! Meteen geregeld dat ik me zaterdag ook weer bij hun aan kon sluiten, top avond!

Nog een leuk extraatje; een van die gasten had ergens een meid uitgezocht op het eind van de avond... en ik liep met de vriendinnen van die meid mee om de jassen te gaan halen. Op gegeven moment stonden die gast en die meid dus op straat met elkaar te praten, en ik zat te wachten samen met die vriendinnen van haar iets verderop. Zegt op gegeven moment een van die meiden tegen me: "ik weet niet wat die vriend van je aan het doen is; maar zij heeft allang een vriend hoor!". Twee minuten later staan ze te zoenen.... de blik op de gezichten van de vriendinnen die bij mij stonden: onbetaalbaar :D.
pi_98280931
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
ik geloof dat ik zo ongeveer het meest faal uit het topic, tot nu toe :P
Ik zie je wel regelmatig posten, maar ik weet eigenlijk helemaal niets over jou.. maar dat kan ook aan mij liggen. Maar vertel; hoezo denk je dat je het meest faalt?....
  vrijdag 17 juni 2011 @ 03:15:35 #129
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98281019
Beste mensen... luister weliswaar goed naar iedereen die je tips geeft... maar laat nooit een mening jouw toekomst bepalen.

Leer eerst jezelf goed kennen... weet wat werkt en wat niet voor het type die je bent.
Dus leer eerst het type kennen wie je zelf bent, en leer daarmee het type kennen die jij zou willen leren kennen.

En daarboven; weet hoever jij wilt gaan om je in een ander te verdiepen en weet hoe ver jij kunt gaan om de ander zich in jou te doen interesseren.

Liefde is niet anders dan een vrije markt... soms moet je jouw interesses meer uitbreiden, en soms moet je beseffen dat iemand te veel verschilt van jou om nog meer tijd in te investeren.

Kortom; je moet dicht bij jezelf blijven... maar de ander genoeg tegemoet te komen om interessant te blijven. Doet de ander dit omgekeerd niet, dan ligt de keuze meer bij jou dan bij hen.

En overkomt dit laatste je te vaak... dan is dit wellicht een teken om jouw interesses wat uit te breiden... want echt... het kan niet allemaal aan jou of aan de ander liggen. Ook in het liefdesgebied is het een kwestie van vraag en aanbod.

En goed... misschien klopt het wel qua vraag en aanbod... maar ben je niet mooi uiterlijk aantrekkelijk genoeg voor de ander, of niet brutaal genoeg.
Ooit leerde ik een zoon kennen van een collega van mijn vader... het mannetje zag er verder niet uit, zat in een rolstoel, had last van dwerggroei, en had ook de rest van zijn uiterlijk niet mee.
Wat hij wel mee had, was zijn gevoel voor humor. Genoeg zelfspot, en omdat hij verder ook niets te verliezen had, had hij schijt aan de wereld. Dat maakte hem tot een sterke persoonlijkheid.

En ondanks dat hij alles tegen had... in de tijd dat hij leefde (ja hij is al vele jaren dood)... wist hij ondanks dat hij voor de meeste mensen slechts een gedrocht was... zich toch te omringen met de mooiste meiden. Sterker nog; met een groot aantal had hij een relatie gehad.

Kortom; niemand is volledig uitgesloten voor de liefde als het uiterlijk tegen zit. Want eerlijk is eerlijk; deze jongen behoorde echt tot de 2% lelijkste mensen die ik ooit heb leren kennen... maar hij had wel vele mooie meiden gehad.

Verder hoef ik het voor een aantal van jullie niet meer te zeggen (diegenen die me al hadden gelezen in eerdere stukken in deze discussies)... maar zelf had ik ook mijn eerste tongzoen pas op mijn 18e... en viel pas echt in de smaak vlak voor dat ik 20 werd... en dan kan het verdomde snel gaan.
Van het ene moment op het andere kun je ineens elke week met een ander staan te zoenen.

Ik ga er nu even niet verder op in... behalve dan dat ik al die mensen die zich nu "losers" voelen op het hart wil drukken, dat dit niet altijd zo hoeft te zijn.
Ik had ook mijn eerste (echt mooie) verovering anderhalve maand voor ik 20 werd. En als je het uitstraalt, dan straal je het uit... en daar vallen weer anderen op. En okay... ook in dat jaar zaten er veel vrouwen tussen die ik nu niet meer zou willen.... maar tegelijkertijd zaten er ook fantastisch mooie vrouwen tussen.
Maar schaam je voor niemand die met jou heeft willen zoenen... want als jij eenmaal in control bent... dan moet je ook in control blijven... en daar past geen schaamte bij. Sterker nog... je bent voor het karakter van die minder mooie meiden gegaan. Zo laat je iedereen in z'n waarde... en komt er zelf ook nog goed uit naar toekomstige partners. Want als het er echt om gaat, is bijna iedereen die de moeite waard is in de liefde, doorgaans onzeker naar jou toe.

En daar waar je iedereen in z'n waarde laat... wordt je betrouwbaarder gezien.
Sowieso... Bedenk dit; als je eerder een loser was... en minder mooie vrouwen gingen toch in tegen de algemeen heersende opvatting dat jij niet de moeite waard was... verdienen zij dan jouw negatieve commentaren? Welnee, respecteer ze tegen de algemene meningen in... dat hebben ze ook bij jou ooit gedaan. En mede daaraan heb jij later jouw status als versierder te danken.

En nee... ik heb zelf geen contact meer met mijn meeste exen (mooi of lelijk)... dat hoeft ook niet... zolang je ze maar niet afvalt of negeert... Ik heb jaren lang elders gewoond... maar wie me nu weer aanspreekt nu ik weer (tijdelijk) in mijn geboorte plaats woon... die sta ik gewoon te woord, want lelijk of mooi... ze maken wel deel uit van mijn geschiedenis, hebben me wel gevormd tot wie ik ben.
En ja prima, als het vooral de minder fortuinlijken waren... maar ook zij hebben me gebracht tot waar ik nu ben; een sukkel met meer exen en seksueel aantrekkelijke vrouwen dan ik me ooit had kunnen voorstellen, als toen ik al 17 was.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_98281067
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 03:15 schreef EricOscuro het volgende:
*geknipt*
Mooi stukje man; hopelijk word ik ooit zo als jij nu bent. Ik heb al 3 jaar niet meer met een meid gezoend ofzo, maar ik heb wel af en toe het gevoel dat ik in de buurt van nieuwe mogelijkheden kom; misschien als het eenmaal weer eens gebeurt inderdaad...
  vrijdag 17 juni 2011 @ 03:24:20 #131
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98281077
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 03:01 schreef Axel1988 het volgende:
Zo, ben net terug van stappen hier (de kroegen sluiten helaas om 2:00 al). Een korte samenvatting:

Vanaaf uit geweest met wat maten van me waar ik wel vaker mee op stap ga; normaal wel lekker los maar voor iedereen in de groep geldt eigenlijk: zeer weinig interesse vanuit de dames. Vandaag waren er echter twee andere jongens bij, vrienden van een van de jongens uit de groep... en nu wordt het interessant; want het waren namelijk spelers van een professioneel, niet nader te benoemen, voetbal elftal hier uit de buurt.... en ja, zoals verwacht... vrouwen magneten!
Zelfs ik; die loser die niemand ziet staan, heb vanavond heerlijk tegen wat mooie dames aan staan schuren... genieten hoor! Meteen geregeld dat ik me zaterdag ook weer bij hun aan kon sluiten, top avond!

Nog een leuk extraatje; een van die gasten had ergens een meid uitgezocht op het eind van de avond... en ik liep met de vriendinnen van die meid mee om de jassen te gaan halen. Op gegeven moment stonden die gast en die meid dus op straat met elkaar te praten, en ik zat te wachten samen met die vriendinnen van haar iets verderop. Zegt op gegeven moment een van die meiden tegen me: "ik weet niet wat die vriend van je aan het doen is; maar zij heeft allang een vriend hoor!". Twee minuten later staan ze te zoenen.... de blik op de gezichten van de vriendinnen die bij mij stonden: onbetaalbaar :D.
Joh, jij komt ineens heel dicht in de buurt van de mogelijkheid om zelf een motherfucking stud te worden. Nu nog werken aan jouw zelfvertrouwen.. ga vaker om met die sporters, en besef dat jij dan ook vaakt de poortkeeper bent naar hun toe. Veel vrouwen willen hun... maar ze kunnen vaak niet aan jou voorbij in die situaties. Goed, je bent ook dan nog maar 2e spelmateriaal... maar goed... hoevaak was je dit al eerder? Haal jouw trots hieruit... en in no time ben je ook liefdes materiaal. Tuurlijk zullen die voetballers meer scoren... Vergelijk jezelf dan ook daarmee niet... Kijk alleen naar wat jij scoort tegenover jouw andere vrienden. Van hun kun je niet winnen, maar wel van jouw eigen verwachtingen betreft vrouwen.... en vrouwen scoren dat ga je... want je zit in de mood, en met die nieuwe vrienden... de sky is the limit! Ook al zit je op het vinkentouw van deze nieuwe vrienden... het brengt je meer dan alleen maar met jouw oude vrienden uitgaan. Maar blijf jouw tijd wat verdelen tussen jouw nieuwe en oude vrienden...
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_98281099
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 03:24 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Joh, jij komt ineens heel dicht in de buurt van de mogelijkheid om zelf een motherfucking stud te worden. Nu nog werken aan jouw zelfvertrouwen.. ga vaker om met die sporters, en besef dat jij dan ook vaakt de poortkeeper bent naar hun toe. Veel vrouwen willen hun... maar ze kunnen vaak niet aan jou voorbij in die situaties. Goed, je bent ook dan nog maar 2e spelmateriaal... maar goed... hoevaak was je dit al eerder? Haal jouw trots hieruit... en in no time ben je ook liefdes materiaal. Tuurlijk zullen die voetballers meer scoren... Vergelijk jezelf dan ook daarmee niet... Kijk alleen naar wat jij scoort tegenover jouw andere vrienden. Van hun kun je niet winnen, maar wel van jouw eigen verwachtingen betreft vrouwen.... en vrouwen scoren dat ga je... want je zit in de mood, en met die nieuwe vrienden... de sky is the limit! Ook al zit je op het vinkentouw van deze nieuwe vrienden... het brengt je meer dan alleen maar met jouw oude vrienden uitgaan. Maar blijf jouw tijd wat verdelen tussen jouw nieuwe en oude vrienden...
Het vreemde is he; het zijn geen bekende namen... het zijn gewoon zeer jonge jongens (20/21 jaar) die hoofdzakelijk de bank bezetten... ik kende hun naam niet eens; laat staan de dames die ze aanspreken. Wat wel opviel is het enorme zelfvertrouwen en ego dat deze gasten hebben... waarschijnlijk ook deels meegekregen door hun omgang met de echt bekende spelers hier in NL, die inderdaad wel alleen hun naam hoeven te zeggen of hun gezicht te laten zien om de meiden voor hun te zien vallen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 04:05:36 #133
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98281241
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
ik geloof dat ik zo ongeveer het meest faal uit het topic, tot nu toe :P
hoezo?

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 03:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het vreemde is he; het zijn geen bekende namen... het zijn gewoon zeer jonge jongens (20/21 jaar) die hoofdzakelijk de bank bezetten... ik kende hun naam niet eens; laat staan de dames die ze aanspreken. Wat wel opviel is het enorme zelfvertrouwen en ego dat deze gasten hebben... waarschijnlijk ook deels meegekregen door hun omgang met de echt bekende spelers hier in NL, die inderdaad wel alleen hun naam hoeven te zeggen of hun gezicht te laten zien om de meiden voor hun te zien vallen.
awesome
wel goed van je dat je vrienden hebt(degeen met wie je stil in de hoek komt, maar ook HUN)

@ericoscuro
nuttige posts, paar weken terug ook al.
ik wil dat gewoon even zeggen!!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 04:18:37 #134
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98281315
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 03:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

hey zou je me een plezier kunnen doen, en kunnen vertellen waar ze (de zelfverzekerde gasten) het onderling met elkaar over hadden als ze niet met meisjes spraken . bijvoorbeeld vlak voordat ze dan zon uitgaansgebouw ingingen. of gewoon hoe ze tegen elkaar deden.

ik kan me voorstellen dat het leuk was , en dat als het ook als een groep die lol heeft eruitziet dat ook weer meer aantrekt.

ik ben nieuwsgierig

[ Bericht 17% gewijzigd door mylifeisgrey op 17-06-2011 06:54:56 ]
pi_98283653
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 03:15 schreef EricOscuro het volgende:-knip-
SUPER goeie post Eric, dit is 1 van de beste posts die ik tot nu toe gelezen heb hier op fok ;)

Ik kan zien dat je weet waar je 't over hebt ;)

@MLiG: Uiteindelijk is het 't beste een vrouw te ontmoeten op een plek waar gelijkgestemden komen.
Zelf zou ik niet naar een gelegenheid gaan (ook al komen er nog zoveel mooie/makkelijke vrouwen) als daar niemand rondloopt die een match voor mij is. Nja, misschien hooguit om te oefenen oid, want die tip het ik ondertussen in m'n oren geknoopt! :P

[ Bericht 25% gewijzigd door magnetronkoffie op 17-06-2011 09:45:53 ]
pi_98283838
quote:

Goed bezig jongen.
Vooral dat regelen om meer met hun op te trekken was een goede stap.
En doe dat dus ook. Wees lekker proactief daarin, dat je zelf hun opzoekt om dingen mee te gaan ondernemen. En leer daar inderdaad van.

[ Bericht 0% gewijzigd door dyna18 op 17-06-2011 09:54:24 ]
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:57:12 #137
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98284046
quote:

Da's een idee waar ik nog niet eens over ha had gedacht! Profvoetballers van PSV gebruiken als lokaas :P.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:10:14 #138
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98284447
@EricOscuro: goed verhaal ^O^
@Axel1988: goed bezig! ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 04:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
hey zou je me een plezier kunnen doen, en kunnen vertellen waar ze (de zelfverzekerde gasten) het onderling met elkaar over hadden als ze niet met meisjes spraken . bijvoorbeeld vlak voordat ze dan zon uitgaansgebouw ingingen. of gewoon hoe ze tegen elkaar deden.
Wat maakt dat uit. Je kunt dat toch niet simpelweg gaan kopieren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:57 schreef Maanvis het volgende:
Da's een idee waar ik nog niet eens over ha had gedacht! Profvoetballers van PSV gebruiken als lokaas :P.
Je kunt ook een beetje a la Barney gaan claimen dat je profvoetballer bent. Of astronaut :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:17:05 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98284678
Zo even een leuk festivalletje zoeken om met dat meisje naar toe te gaan.

Of heeft iemand anders wat suggesties?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:22:08 #140
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98284817
DIt weekend is Oerol toch?
Je moeder is een hamster
pi_98285185
Ik ga zondag naar Lakedance. Maar of dat geschikt is voor een date... is wel meteen een hele dag.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:37:46 #142
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98285279
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:34 schreef dyna18 het volgende:
Ik ga zondag naar Lakedance. Maar of dat geschikt is voor een date... is wel meteen een hele dag.
alleen als je afspreekt haar daar te ontmoeten en je sowieso met vrienden gaat, niet als ze de hele dag bij jullie blijft want dan kom je d'r niet meer vanaf :P
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:42:09 #143
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98285412
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:34 schreef dyna18 het volgende:
Hij gaf al aan dat het niet echt een date was omdat hij gewoon vrienden wil zijn.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:50:01 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98285647
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef Crutch het volgende:
DIt weekend is Oerol toch?
Tsja twee Surinamers op het Oerol festival gaat niet werken denk ik. _O-
C'est la vie
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:51:52 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98285715
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hij gaf al aan dat het niet echt een date was omdat hij gewoon vrienden wil zijn.
Ja gewoon oefenen om iets te gaan doen met een meisje lijkt me al handig.

Natuurlijk zou ik wel meer willen met haar maar ik acht de kans niet heel groot dat dat er in zit.
C'est la vie
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:45:38 #146
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98287417
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Tsja twee Surinamers op het Oerol festival gaat niet werken denk ik. _O-
Ach, als je niet verkleed gaat als rapper is er niets aan de hand.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:48:16 #147
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98287506
Het lijkt wel of een maatje van me dit topic heeft zitten lezen want hij heeft behoorlijke plannen gemaakt voor jet weekend. Vanaaf gaan we naar de film met zijn chick en die neemt een vriendin mee. Daarna de kroeg in. Morgen naar een dance party en neemt zijn chick 2 vriendinnen mee. Kan ik daar mooi me praat vaardigheid skills mee trainen :@
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_98288493
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:57 schreef Maanvis het volgende:
Haha, puur toeval; al wist ik dat een gast uit die groep waar ik mee uitging bevriend was met ze, ik was ze alleen zelf nog niet eerder tegen gekomen. Ze spelen trouwens niet bij PSV ;).
pi_98288628
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ach, als je niet verkleed gaat als rapper is er niets aan de hand.
Ik heb een keer een vriend Jerrol meegenomen naar een boeren hard-rock feest. Stond ie daar in z'n Karl Kani kleren tussen de boeren. ..

Ik en Jerrol hebben nog nooit zoveel vrouwelijke aandacht gehad. Want wij waren "anders" en "niet van dat dorp" dus gelijk al een stuk intresanter dan de rest daar. Dus het kan ook in je voordeel werken.

Zo niet heb je er nog maanden lol om hoor, vooral als degene met wie je gaat ook humor heeft.
(en ik heb toch een zwak voor dat accentje uit de achterhoek / twente dus vond het niet erg)
pi_98288718
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 04:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat het leuk was , en dat als het ook als een groep die lol heeft eruitziet dat ook weer meer aantrekt.

ik ben nieuwsgierig

Opzich een goede vraag; ik heb er niet echt bij stilgestaan ofzo verder, maar nu je het zegt:

- Gespreksonderwerpen binnen de groep zijn niet echt anders of bijzonder uniek; al was een van hun wel wat creatiever in grappen maken zo nu en dan. Ons groepje is geen stijve harken groep die wat aan de kant staat met een biertje (begin van de avond wel), maar we kunnen best los gaan... daar zat eigenlijk weinig verschil in. Het verschil zat hem eigenlijk in dat wij binnen de groep met elkaar los gaan en niet verder komen dan af en toe met een schuin oog naar de leuke dames kijken die in de buurt staan. Bij die voetbal-gasten was het sowieso dat ze veel bekende tegen kwamen; en vooral leuke vrouwen. Die komen gewoon de groep binnen lopen en gaan gewoon aan de praat... ze kennen ze al. In andere gevallen zijn ze was assertiever; ipv alleen los gaan in de groep, stappen hun vrijwel direct op de meiden af die in de buurt staan... niet echt originele gespreksonderwerpen had ik het idee... wel veel schuren ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')