Tsja ik denk echt niet dat ze mij leuk gaat vinden daarvoor ken ik haar te lang. Dan vind ik gewoon contact opbouwen gewoon prima.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het helpt als je meer mee maakt dan de laatste raid in World of Warcraft
[..]
Mja, ik vind dat je jezelf wel een beetje voor de gek houdt met dat "gewoon vrienden". Ik ben geen 'goeie vrienden' met meiden die ik erg leuk vind.
Ja je kan er zelf het beste over oordelen (in tegenstelling tot lanterfanter bijvoorbeeld, bij haar heb ik zo mijn twijfels)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja ik denk echt niet dat ze mij leuk gaat vinden daarvoor ken ik haar te lang. Dan vind ik gewoon contact opbouwen gewoon prima.
En als dat niet werkt gewoon heul veulquote:
Dan bestaat wel het gevaar dat ze later spijt krijgt... (Maar dan heb jij wel een leuke avond gehad hehe)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
En als dat niet werkt gewoon heul veul
Ik kan me een avond herinneren dat ik met een meisje zoende en vlak daarna moest kotsenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
En als dat niet werkt gewoon heul veul
En gewoon een beetje het nieuws volgen, dan heb je ook altijd wel wat onderwerpen waar je op in kunt haken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef Catbert het volgende:
Gedeelde interesses zijn handig, ik leer de meeste meiden ook via m'n hobbies kennen. Heb je altijd wel wat om over te praten. En verder; tja, reizen is een dankbaar onderwerp maar dan is het wel handig als je op wat leuke plekken geweest bent
Ik heb meer gevallen gehad waar ik zelf spijt had.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:
Dan bestaat wel het gevaar dat ze later spijt krijgt... (Maar dan heb jij wel een leuke avond gehad hehe)
Dat beter dan andersomquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:28 schreef minibeer het volgende:
Ik kan me een avond herinneren dat ik met een meisje zoende en vlak daarna moest kotsen
Precies. Klinkt misschien saai maar ik heb een keer een robbertje tongworstelen overgehouden aan een discussie over politiek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:29 schreef Techno het volgende:
En gewoon een beetje het nieuws volgen, dan heb je ook altijd wel wat onderwerpen waar je op in kunt haken.
Wie won er?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:29 schreef Catbert het volgende:
Precies. Klinkt misschien saai maar ik heb een keer een robbertje tongworstelen overgehouden aan een discussie over politiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:31 schreef minibeer het volgende:
Wie won er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Ja, zo vat ik het meestal ook op. Maar ik ga vaak van het negatieve uit, dus ik weet niet of dat zulk goed advies is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
M.i. is dat meer iets dat betekent "ik heb geen zin om zo hard te zeggen dat ik niet zo veel zin heb dus hou ik het vaag". Net zoals meiden die altijd pas over 3-4 weken in de toekomst tijd hebben voor een date, daar trap ik ook niet meer in (vakanties e.d. daargelaten).
Welk lichtwerker gedoe?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
ha ex van 8 jaar terug maar geblocked via facebook, zou er namelijk niet zo blij mee zijn als hij mijn gegevens zag met dat lichtwerker gedoe en zijn geheal brrrrrrrrr
Dat is toch juist leuk, dat is het leuke aan verliefd zijn iemand leuk vinden, gewoon dingen doen die je van jezelf niet verwacht had.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:48 schreef dyna18 het volgende:
Ok, leuke korte reactie naar L. terug gestuurd om die zondag wat met 2en te gaan drinken.
Ook maar even afgesloten met de Xx uit 2 topics terug.
Ik ben echt zo buiten mijn comfortzone aan het stappen nu...
Verliefd zijn is inderdaad super, mits het wederzijds is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:51 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is toch juist leuk, dat is het leuke aan verliefd zijn iemand leuk vinden, gewoon dingen doen die je van jezelf niet verwacht had.
Hopen dat het goed gaatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:48 schreef dyna18 het volgende:
Ok, leuke korte reactie naar L. terug gestuurd om die zondag wat met 2en te gaan drinken.
Ook maar even afgesloten met de Xx uit 2 topics terug.
Ik ben echt zo buiten mijn comfortzone aan het stappen nu...
healen als in een priest oid spelen in een RPG?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn ex van 8 jaar terug is manisch depressief en had toen ik hem kende een fanatisme ontwikkeld qua healen, hij is er van overtuigd dat die healer is en een lichtwerker en bij iedereen het negatieve weg kan halen. Hij was er toen beginnend mee bezig en vond dat ik gered moest worden![]()
![]()
Nu ben ik via facebook toevallig door nieuwsgierigheid op zijn site gekomen en daar is die er nog fanatieker geworden en ziet eruit als jezuscloon met goatie.
Nee , helaas geen RPG maar hij denkt echt dat die kan healen , daarom dus ook geblockt. Mafketel in spe.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
healen als in een priest oid spelen in een RPG?
Dat is echt goed! Dus ze hebben over je gepraat (en je ook onthouden) en nog positief ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:14 schreef dyna18 het volgende:
Ow ik moet trouwens ineens nog even terug denken aan woensdagavond.
Ik ging toen met een groepje uit eten. Gemixt groepje van mannen en vrouwen, waarvan ik een aantal al langer ken, maar een aantal ook niet. 1 van de meisjes in dat groepje had ik nog niet vaak gezien. 1x eerder ofzo van een kroegentocht.
We zaten naast elkaar aan tafel te praten over van alles en nog wat en toen zei zij ineens van, "Ik had gehoord dat jij diegene bent die zo goed kan koken." Bleek ze vrienden te zijn met een van de andere dames in de groep die aanwezig was bij het etentje wat ik een paar weken geleden heb gegeven. En blijkbaar hadden ze het dus ook met elkaar over het etentje en mij gehad.![]()
Maar ja (en dit realiseer ik me dus pas achteraf), ik ben nauwelijks op die opmerking in gegaan. Gewoon gezegd, "ja dat klopt" en verder gegaan met mijn verhaal.![]()
Ik moet echt leren beter te luisteren en kansen te pakken voor een leuk gesprek.
Ik had daar zo veel beter op kunnen reageren.
niet in spe als ik het zo hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , helaas geen RPG maar hij denkt echt dat die kan healen , daarom dus ook geblockt. Mafketel in spe.
Mooi dat je een onderwerp van gesprek bentquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:14 schreef dyna18 het volgende:
Ow ik moet trouwens ineens nog even terug denken aan woensdagavond.
Ik ging toen met een groepje uit eten. Gemixt groepje van mannen en vrouwen, waarvan ik een aantal al langer ken, maar een aantal ook niet. 1 van de meisjes in dat groepje had ik nog niet vaak gezien. 1x eerder ofzo van een kroegentocht.
We zaten naast elkaar aan tafel te praten over van alles en nog wat en toen zei zij ineens van, "Ik had gehoord dat jij diegene bent die zo goed kan koken." Bleek ze vrienden te zijn met een van de andere dames in de groep die aanwezig was bij het etentje wat ik een paar weken geleden heb gegeven. En blijkbaar hadden ze het dus ook met elkaar over het etentje en mij gehad.![]()
Maar ja (en dit realiseer ik me dus pas achteraf), ik ben nauwelijks op die opmerking in gegaan. Gewoon gezegd, "ja dat klopt" en verder gegaan met mijn verhaal.![]()
Ik moet echt leren beter te luisteren en kansen te pakken voor een leuk gesprek.
Ik had daar zo veel beter op kunnen reageren.
Nee nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
ik geloof dat ik zo ongeveer het meest faal uit het topic, tot nu toe
Denk dat Richard en MLiG nog het meest falen..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:53 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Heb jij ons soms wat te vertellen dan?
Of doel je nu op (een) ander(en)?
Ik zie je wel regelmatig posten, maar ik weet eigenlijk helemaal niets over jou.. maar dat kan ook aan mij liggen. Maar vertel; hoezo denk je dat je het meest faalt?....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
Mooi stukje man; hopelijk word ik ooit zo als jij nu bent. Ik heb al 3 jaar niet meer met een meid gezoend ofzo, maar ik heb wel af en toe het gevoel dat ik in de buurt van nieuwe mogelijkheden kom; misschien als het eenmaal weer eens gebeurt inderdaad...quote:
Joh, jij komt ineens heel dicht in de buurt van de mogelijkheid om zelf een motherfucking stud te worden. Nu nog werken aan jouw zelfvertrouwen.. ga vaker om met die sporters, en besef dat jij dan ook vaakt de poortkeeper bent naar hun toe. Veel vrouwen willen hun... maar ze kunnen vaak niet aan jou voorbij in die situaties. Goed, je bent ook dan nog maar 2e spelmateriaal... maar goed... hoevaak was je dit al eerder? Haal jouw trots hieruit... en in no time ben je ook liefdes materiaal. Tuurlijk zullen die voetballers meer scoren... Vergelijk jezelf dan ook daarmee niet... Kijk alleen naar wat jij scoort tegenover jouw andere vrienden. Van hun kun je niet winnen, maar wel van jouw eigen verwachtingen betreft vrouwen.... en vrouwen scoren dat ga je... want je zit in de mood, en met die nieuwe vrienden... de sky is the limit! Ook al zit je op het vinkentouw van deze nieuwe vrienden... het brengt je meer dan alleen maar met jouw oude vrienden uitgaan. Maar blijf jouw tijd wat verdelen tussen jouw nieuwe en oude vrienden...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:01 schreef Axel1988 het volgende:
Zo, ben net terug van stappen hier (de kroegen sluiten helaas om 2:00 al). Een korte samenvatting:
Vanaaf uit geweest met wat maten van me waar ik wel vaker mee op stap ga; normaal wel lekker los maar voor iedereen in de groep geldt eigenlijk: zeer weinig interesse vanuit de dames. Vandaag waren er echter twee andere jongens bij, vrienden van een van de jongens uit de groep... en nu wordt het interessant; want het waren namelijk spelers van een professioneel, niet nader te benoemen, voetbal elftal hier uit de buurt.... en ja, zoals verwacht... vrouwen magneten!
Zelfs ik; die loser die niemand ziet staan, heb vanavond heerlijk tegen wat mooie dames aan staan schuren... genieten hoor! Meteen geregeld dat ik me zaterdag ook weer bij hun aan kon sluiten, top avond!
Nog een leuk extraatje; een van die gasten had ergens een meid uitgezocht op het eind van de avond... en ik liep met de vriendinnen van die meid mee om de jassen te gaan halen. Op gegeven moment stonden die gast en die meid dus op straat met elkaar te praten, en ik zat te wachten samen met die vriendinnen van haar iets verderop. Zegt op gegeven moment een van die meiden tegen me: "ik weet niet wat die vriend van je aan het doen is; maar zij heeft allang een vriend hoor!". Twee minuten later staan ze te zoenen.... de blik op de gezichten van de vriendinnen die bij mij stonden: onbetaalbaar.
Het vreemde is he; het zijn geen bekende namen... het zijn gewoon zeer jonge jongens (20/21 jaar) die hoofdzakelijk de bank bezetten... ik kende hun naam niet eens; laat staan de dames die ze aanspreken. Wat wel opviel is het enorme zelfvertrouwen en ego dat deze gasten hebben... waarschijnlijk ook deels meegekregen door hun omgang met de echt bekende spelers hier in NL, die inderdaad wel alleen hun naam hoeven te zeggen of hun gezicht te laten zien om de meiden voor hun te zien vallen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:24 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Joh, jij komt ineens heel dicht in de buurt van de mogelijkheid om zelf een motherfucking stud te worden. Nu nog werken aan jouw zelfvertrouwen.. ga vaker om met die sporters, en besef dat jij dan ook vaakt de poortkeeper bent naar hun toe. Veel vrouwen willen hun... maar ze kunnen vaak niet aan jou voorbij in die situaties. Goed, je bent ook dan nog maar 2e spelmateriaal... maar goed... hoevaak was je dit al eerder? Haal jouw trots hieruit... en in no time ben je ook liefdes materiaal. Tuurlijk zullen die voetballers meer scoren... Vergelijk jezelf dan ook daarmee niet... Kijk alleen naar wat jij scoort tegenover jouw andere vrienden. Van hun kun je niet winnen, maar wel van jouw eigen verwachtingen betreft vrouwen.... en vrouwen scoren dat ga je... want je zit in de mood, en met die nieuwe vrienden... de sky is the limit! Ook al zit je op het vinkentouw van deze nieuwe vrienden... het brengt je meer dan alleen maar met jouw oude vrienden uitgaan. Maar blijf jouw tijd wat verdelen tussen jouw nieuwe en oude vrienden...
hoezo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
awesomequote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het vreemde is he; het zijn geen bekende namen... het zijn gewoon zeer jonge jongens (20/21 jaar) die hoofdzakelijk de bank bezetten... ik kende hun naam niet eens; laat staan de dames die ze aanspreken. Wat wel opviel is het enorme zelfvertrouwen en ego dat deze gasten hebben... waarschijnlijk ook deels meegekregen door hun omgang met de echt bekende spelers hier in NL, die inderdaad wel alleen hun naam hoeven te zeggen of hun gezicht te laten zien om de meiden voor hun te zien vallen.
hey zou je me een plezier kunnen doen, en kunnen vertellen waar ze (de zelfverzekerde gasten) het onderling met elkaar over hadden als ze niet met meisjes spraken . bijvoorbeeld vlak voordat ze dan zon uitgaansgebouw ingingen. of gewoon hoe ze tegen elkaar deden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het vreemde is he; het zijn geen bekende namen... het zijn gewoon zeer jonge jongens (20/21 jaar) die hoofdzakelijk de bank bezetten... ik kende hun naam niet eens; laat staan de dames die ze aanspreken. Wat wel opviel is het enorme zelfvertrouwen en ego dat deze gasten hebben... waarschijnlijk ook deels meegekregen door hun omgang met de echt bekende spelers hier in NL, die inderdaad wel alleen hun naam hoeven te zeggen of hun gezicht te laten zien om de meiden voor hun te zien vallen.
SUPER goeie post Eric, dit is 1 van de beste posts die ik tot nu toe gelezen heb hier op fokquote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:15 schreef EricOscuro het volgende:-knip-
Goed bezig jongen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:01 schreef Axel1988 het volgende:
Zo, ben net terug van stappen hier (de kroegen sluiten helaas om 2:00 al). Een korte samenvatting:
Vanaaf uit geweest met wat maten van me waar ik wel vaker mee op stap ga; normaal wel lekker los maar voor iedereen in de groep geldt eigenlijk: zeer weinig interesse vanuit de dames. Vandaag waren er echter twee andere jongens bij, vrienden van een van de jongens uit de groep... en nu wordt het interessant; want het waren namelijk spelers van een professioneel, niet nader te benoemen, voetbal elftal hier uit de buurt.... en ja, zoals verwacht... vrouwen magneten!
Zelfs ik; die loser die niemand ziet staan, heb vanavond heerlijk tegen wat mooie dames aan staan schuren... genieten hoor! Meteen geregeld dat ik me zaterdag ook weer bij hun aan kon sluiten, top avond!
Nog een leuk extraatje; een van die gasten had ergens een meid uitgezocht op het eind van de avond... en ik liep met de vriendinnen van die meid mee om de jassen te gaan halen. Op gegeven moment stonden die gast en die meid dus op straat met elkaar te praten, en ik zat te wachten samen met die vriendinnen van haar iets verderop. Zegt op gegeven moment een van die meiden tegen me: "ik weet niet wat die vriend van je aan het doen is; maar zij heeft allang een vriend hoor!". Twee minuten later staan ze te zoenen.... de blik op de gezichten van de vriendinnen die bij mij stonden: onbetaalbaar.
Da's een idee waar ik nog niet eens over ha had gedacht! Profvoetballers van PSV gebruiken als lokaasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:01 schreef Axel1988 het volgende:
Wat maakt dat uit. Je kunt dat toch niet simpelweg gaan kopieren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
hey zou je me een plezier kunnen doen, en kunnen vertellen waar ze (de zelfverzekerde gasten) het onderling met elkaar over hadden als ze niet met meisjes spraken . bijvoorbeeld vlak voordat ze dan zon uitgaansgebouw ingingen. of gewoon hoe ze tegen elkaar deden.
Je kunt ook een beetje a la Barney gaan claimen dat je profvoetballer bent. Of astronautquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:57 schreef Maanvis het volgende:
Da's een idee waar ik nog niet eens over ha had gedacht! Profvoetballers van PSV gebruiken als lokaas.
alleen als je afspreekt haar daar te ontmoeten en je sowieso met vrienden gaat, niet als ze de hele dag bij jullie blijft want dan kom je d'r niet meer vanafquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:34 schreef dyna18 het volgende:
Ik ga zondag naar Lakedance. Maar of dat geschikt is voor een date... is wel meteen een hele dag.
Hij gaf al aan dat het niet echt een date was omdat hij gewoon vrienden wil zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:34 schreef dyna18 het volgende:
Ik ga zondag naar Lakedance. Maar of dat geschikt is voor een date... is wel meteen een hele dag.
Tsja twee Surinamers op het Oerol festival gaat niet werken denk ik.quote:
Ja gewoon oefenen om iets te gaan doen met een meisje lijkt me al handig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij gaf al aan dat het niet echt een date was omdat hij gewoon vrienden wil zijn.
Ach, als je niet verkleed gaat als rapper is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja twee Surinamers op het Oerol festival gaat niet werken denk ik.
Haha, puur toeval; al wist ik dat een gast uit die groep waar ik mee uitging bevriend was met ze, ik was ze alleen zelf nog niet eerder tegen gekomen. Ze spelen trouwens niet bij PSVquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:57 schreef Maanvis het volgende:
Da's een idee waar ik nog niet eens over ha had gedacht! Profvoetballers van PSV gebruiken als lokaas.
Ik heb een keer een vriend Jerrol meegenomen naar een boeren hard-rock feest. Stond ie daar in z'n Karl Kani kleren tussen de boeren. ..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ach, als je niet verkleed gaat als rapper is er niets aan de hand.
Opzich een goede vraag; ik heb er niet echt bij stilgestaan ofzo verder, maar nu je het zegt:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hey zou je me een plezier kunnen doen, en kunnen vertellen waar ze (de zelfverzekerde gasten) het onderling met elkaar over hadden als ze niet met meisjes spraken . bijvoorbeeld vlak voordat ze dan zon uitgaansgebouw ingingen. of gewoon hoe ze tegen elkaar deden.
ik kan me voorstellen dat het leuk was , en dat als het ook als een groep die lol heeft eruitziet dat ook weer meer aantrekt.
ik ben nieuwsgierig
Ik ook; prachtig is dat!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
Zo niet heb je er nog maanden lol om hoor, vooral als degene met wie je gaat ook humor heeft.
(en ik heb toch een zwak voor dat accentje uit de achterhoek / twente dus vond het niet erg)
Ik vind dat zo onbegrijpelijk, onzinnig, en schijtirritant hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Misschien probeert ze een beetje te pulsen of heloef wel interesse heeft? Maar te needy overkomen is ook weer niet goed, heb ik me laten vertellen. Ik begrijp dit soort acties van meisjes nooit
Nouja; uiteindelijk moet je toch zelf de eerste stap nemen en zelf het gesprek sturen. Het grote verschil is dat de drempel om actie te ondernemen veel lager wordt. Bijvoorbeeld wanneer er twee dames op een van die jongens afkomen die ze kennen, en hij heeft even wat meer aandacht voor 1 van de twee, dan is het laagdrempelig voor mij om die andere meid aan te spreken. Zo'n situatie is veel makkelijker dan wanneer je een meid aan wil spreken die niemand in de groep kent en waarmee je niet eens oogcontact gemaakt kunt krijgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:32 schreef Arthur_Dent het volgende:
Precies, misschien is dat wel net het zetje wat je nodig hebt.
Gewoon een "springplank" om vanuit daar op regelmatige basis vrouwen aan te spreken.
Vraagje van mijn kant af; wordt het dan ook minder lastig om aan te spreken, of heb je dan nog steeds zoiets van...oh mijn god, wat moet ik zeggen of doen?
Wanna bet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
Volgens mij wordt dat bericht van haar echt verkeerd geinterpreteerd hoor, maar anyway: het valt best mee. Je moet alleen niet overkomen als iemand die haar meteen als het beste sinds gesneden brood ziet. Dan ga je van "leuke kerel" naar "heeft geen leven" zegmaar. In eerste instantie is het "gewoon daten" en als je dan al aangeeft denkt te gaan trouwen kom je in veel gevallen gewoon te needy over. Als een vrouw zich needy opstelt naar mij toe krijg ik net zo goed een "uh oh" gevoel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind dat zo onbegrijpelijk, onzinnig, en schijtirritant he
Dat afwegen, pulsen, nadenken hoe je over moet komen. Als ik een meisje leuk vind, vind ik ze leuk, en wil ik niet na hoeven denken of ik nog zo of zo lang af moet wachten met een smsje terug sturen om niet te 'needy' te zijn ofzo
Is niet alleen gebaseerd op dat bericht, gewoon in het algemeen. Ik vind het vervelend dat er zo'n hoop 'toneel' omheen hangt. Dat je niet gelijk in een maand moet willen trouwen lijkt me duidelijk, maar gezeik over hoe en wanneer je een smsje of mailtje moet sturen vind ik zo stom...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat bericht van haar echt verkeerd geinterpreteerd hoor, maar anyway: het valt best mee. Je moet alleen niet overkomen als iemand die haar meteen als het beste sinds gesneden brood ziet. Dan ga je van "leuke kerel" naar "heeft geen leven" zegmaar. In eerste instantie is het "gewoon daten" en als je dan al aangeeft denkt te gaan trouwen kom je in veel gevallen gewoon te needy over. Als een vrouw zich needy opstelt naar mij toe krijg ik net zo goed een "uh oh" gevoel.
Je moet je er ook niet te druk over maken hoor, het is niet zo dat het perse exact 3 dagen ofzo moet zijn. Maar ik weet ook van mezelf dat ik redelijk manisch ben in als ik iets of iemand leuk vind (heb ik ook met nieuwe hobbies enzo, nu wil ik bijvoorbeeld toch wel 3 keer in de week tennissen) en dat dus een beetje 'in check' moet houden. Waar het vooral om gaat is dat heel veel contact zoeken verkeerd over kan komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
Is niet alleen gebaseerd op dat bericht, gewoon in het algemeen. Ik vind het vervelend dat er zo'n hoop 'toneel' omheen hangt. Dat je niet gelijk in een maand moet willen trouwen lijkt me duidelijk, maar gezeik over hoe en wanneer je een smsje of mailtje moet sturen vind ik zo stom...
Ik zie er niet uit als een rapper dus dat maakt niet uit en het moet wel een leuk festival zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ach, als je niet verkleed gaat als rapper is er niets aan de hand.
Nou, je bent wel neger dus je zou eigenlijk eens salsales moeten doen. Veel meiden komen daar specifiek voor de negersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
Ik zie er niet uit als een rapper dus dat maakt niet uit en het moet wel een leuk festival zijn natuurlijk.
Elke donderdag avond in Harderwijk.. Stikt van de losbandige dames die graag ook maar iets aan de haak willen slaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, je bent wel neger dus je zou eigenlijk eens salsales moeten doen. Veel meiden komen daar specifiek voor de negers
Een dikke verchroomde fietsketting doet wonderenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als een rapper dus dat maakt niet uit en het moet wel een leuk festival zijn natuurlijk.
De wattes?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, je bent wel neger dus je zou eigenlijk eens salsales moeten doen. Veel meiden komen daar specifiek voor de negers
De ietwat donker getinte medemens.quote:
En nu moeten wij gaan vragen wat er dan is?quote:
Dat zijn jou woordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
De ietwat donker getinte medemens.
[..]
En nu moeten wij gaan vragen wat er dan is?
Ja hehe. Wat is de Salasales of hoe het ook heet?quote:
Les in salsa?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hehe. Wat is de Salasales of hoe het ook heet?
Ja ik las Sala-salesquote:
Ja? Aangezien dat wel correct is, en Salsa les nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
Ja hehe. Wat is de Salasales of hoe het ook heet?
Oh laat maar ik ben gewoon niet gewend om Salsa les aan elkaar te zien.![]()
Kratje bierquote:
Dan ga je toch met mijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
Nee, nee, nee en nog eens nee ik ga als pikkie van 17 die niet kan dansen niet op salsa les.
Dan toch maar naar de salesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
Nee, nee, nee en nog eens nee ik ga als pikkie van 17 die niet kan dansen niet op salsa les.
Twents accent.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
Zo niet heb je er nog maanden lol om hoor, vooral als degene met wie je gaat ook humor heeft.
(en ik heb toch een zwak voor dat accentje uit de achterhoek / twente dus vond het niet erg)
En vergeet niet te hoken (hoe je dat ook spelt) maar een achterhoeker weet vast wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:48 schreef Crutch het volgende:
Salsa is gay.
[..]
Twents accent.![]()
Je hebt het over een boerendorp, niet over een festival vol boeren; daar zit imo nogal een verschil in.
Daarom denk ik niet dat je daar met twee maten te grote kleding naartoe moet gaan.![]()
Maar goed, negers genoeg op festivals hoor! Als je maar een beetje kan bierdrinken en dansen.
Het staat bij zo'n beginnersles vol met mensen die niet kunnen dansen. Da's het hele ideequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
Hebben we het nu over Twente of over de Achterhoek?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:49 schreef formerjellybean het volgende:
En vergeet niet te hoken (hoe je dat ook spelt) maar een achterhoeker weet vast wel wat ik bedoel
Ja, een dans waarbij je een enorm duidelijke man-vrouw relatie hebt in leiden en volgen en waar vrouwen enorm fijn met hun billen staan te draaien is enorm gay.quote:
Gezellig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan ga je toch met mij
Ik kan ook niet dansen
Heloef heeft al in je Fobo gekeken om te zien of je op Gerrie lijkt (ik ook trouwens). Geen foto, maar die kun je mss beter naar Heloef sturen. En verder, ook van Salsa dansen val je af. Win-win situatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan ga je toch met mij
Ik kan ook niet dansen
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heloef heeft al in je Fobo gekeken om te zien of je op Gerrie lijkt (ik ook trouwens). Geen foto, maar kun je mss beter naar Heloef sturen. En verder, ook van Salsa dansen val je af. Win-win situatie.
Het is nu wel genoeg met de Gerrie grapjes ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heloef heeft al in je Fobo gekeken om te zien of je op Gerrie lijkt (ik ook trouwens). Geen foto, maar die kun je mss beter naar Heloef sturen. En verder, ook van Salsa dansen val je af. Win-win situatie.
Kom niet aan Gerrie, want dan kom je aan de aanstande ex-man Heloef.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is nu wel genoeg met de Gerrie grapjes ja.![]()
Moet ik het nou opnieuw gaan uitleggen?quote:
Joh, laat 'em. Hij loopt gewoon een beetje achter de trends aanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
Het is nu wel genoeg met de Gerrie grapjes ja.![]()
Ik ben hier nieuwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ik het nou opnieuw gaan uitleggen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geraldine_Kemper
En meer ga ik niet opnieuw vertellen.
Ah zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Gerrie is een meisje dat bij bnn werkt en waar Heloef een zwak voor heeft.
Gerrie (Geraldie Kemper) is een BNN hottie. Een puberaal crush dingetje ofzo. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Maar als je een Gerrie 'look alike' bent, is dat wel een pré.quote:
En weer te laat. De aftakelijk, dat lijkt me het moeilijkste van ouder wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:07 schreef deelnemer het volgende:
Gerrie (Geraldie Kemper) is een BNN hottie. Een puberaal crush dingetje ofzo. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Maar als je een Gerrie 'look alike' bent, is dat wel een pré.
Joh, trek je er niks van aan. Ik vind Carice van Houten een fantastisch mooie vrouw, da's de eerste die bij me opkomt, maar m'n vriendin lijkt ook niet op haar (ze kent haar overigens wel, maar dat terzijde).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef heloef het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat een meisje op Gerrie moet lijken voordat ik haar aantrekkelijk vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |