SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minibeer?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
dat is moeilijk te zeggen, het zit alleen in me eigen hoofd ,allemaal 100den barriers.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe eens een gok naar die wazige redenen.
quote:
Dat vinden ze over het algemeen wel leuk jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Klopt het dat jongens meer zo van het rondcanussen (?? weet geen woord) zijn wanneer zij niet officieel een partner hebben?
Ik vond mijn moment namelijk heel speciaal en intiem en hij leek me heel bijzonder, niet zo'n soort jongen.
ligt eraan wat voor type jongen je hebt hequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Klopt het dat jongens meer zo van het rondcanussen (?? weet geen woord) zijn wanneer zij niet officieel een partner hebben?
Ik vond mijn moment namelijk heel speciaal en intiem en hij leek me heel bijzonder, niet zo'n soort jongen.
Wat is rondcanussen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
serieus? dat is toch duidelijk? of zijn er harde pijnlijke woorden voor nodig.quote:
Wat een klootzakken zijn het ook bij bnn, je mag pas remmen als het lampje gaat branden maar hij gaat nooit brandenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is moeilijk te zeggen, het zit alleen in me eigen hoofd ,allemaal 100den barriers.
misscien is er dat juist wel mis met mij en heb ik daarom geen logisch antwoord
oh over dat van marianne van klaveren. zij is fucking awesom.
http://sites.bnn.nl/page/(...)22718d4d970953b6cce8
check dit ,en dan 20:40.
en dan gaan eef en ruben zo zeggen en praten over hoe eef zich wel niet zou zitten te ergeren enzo, en dan wordt marianne helemaal opgelaten.
en wel meer dingen overal in heel die aflevering. maar toch heeft zij een bepaalde manier(diva gedrag en humor, en goede vrienden) om met dingen om te gaan.
ze is mijn nieuwe idool
Seks. Neuken. Lekker stoten. Billekes.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
serieus? dat is toch duidelijk? of zijn er harde pijnlijke woorden voor nodig
Ik weet het echt niet hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
serieus? dat is toch duidelijk? of zijn er harde pijnlijke woorden voor nodig.
ik ga voorlopig weg dan hoor
Oh.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Seks. Neuken. Lekker stoten. Billekes.
Ja maar jij bent bezet. Jij telt niet mee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg, we zijn niet allemaal zo wanhopig.
ik wil wel foto's en links nuquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef dyna18 het volgende:
L. heeft gereageerd op mijn mailtje waarin ik haar uitnodig om wat te gaan drinken.
En is hetquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef dyna18 het volgende:
L. heeft gereageerd op mijn mailtje waarin ik haar uitnodig om wat te gaan drinken.
Enjoy...quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
Ja maar jij bent bezet. Jij telt niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof, en wat zei ze?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef dyna18 het volgende:
Billekesquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Seks. Neuken. Lekker stoten. Billekes.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Enjoy...Techno mijn ogen wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Enjoy...HOLY FUCK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie*C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Was je net aan het fappenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
HOLY FUCK!
* Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie, Denk aan Gerrie*
quote:
quote:Ha Dyna,
Dank voor je mail!
Hoe was je vakantie? Lekker genoten en uitgerust?
Even snel een mailtje voordat ik de naar de trein spurt...Zullen we zondag xx juli afspreken? Dan heb ik meestal niet zo veel gepland en heb ik veel tijd voor andere ontspannende zaken!
Ik hoop dat dat jou ook lukt.
Hoor het wel,
Groet,
L
Zeg dan gewoon wat je bedoelt en gedraag je niet als een 12 jarige. Daar zal die Leuke Jongen waar je zo verliefd op bent ook wel op afgeknapt zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Rondcanussen is geen Seks hoor
Ik bedoel daarmee een beetje zo aanrommelen en ja zoenen dan wel en mooie woorden.
Misschien valt ie wel op 12-jarigen. Weet jij veelquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat je bedoelt en gedraag je niet als een 12 jarige. Daar zal die Leuke Jongen waar je zo verliefd op bent ook wel op afgeknapt zijn.
Was het maar zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
Jongens Zijn Slecht .Blijf Weg Van Jongens. Ze Canussen Wat Af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |