Aangezien hij kennelijk niet reageert zal dat wel niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:50 schreef Maanvis het volgende:
Misschien valt ie wel op 12-jarigen. Weet jij veel.
Gaan jullie met z'n 2en wat doen? In dat geval; tenzij ze heel naief is, vermoed ze denk ik wel dat het een date isquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef dyna18 het volgende:
Maar wel een enorm grote uitdaging voor mij.
Ik weet namelijk niet zeker of zij dit ook wel als date ziet.
Best kans dat ze dat niet door heeft en dit puur als vriendschappelijk ziet.
De paar keer dat we elkaar het laatste half jaar namelijk hebben gezien was puur vriendschappelijk.
Dus ik moet waarschijnlijk wel heel duidelijk zijn dat ik interesse in haar heb.... en dat is E N G!
Oh my god jij hebt echt niks door hè? Ok juist wel waarschijnlijk. Zelf protect je je eigen info keihard, en als ik dat doe, ben ik een 12-jarige. HAHAHAquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat je bedoelt en gedraag je niet als een 12 jarige. Daar zal die Leuke Jongen waar je zo verliefd op bent ook wel op afgeknapt zijn.
Welke info bescherm ik precies?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh my god jij hebt echt niks door hè? Ok juist wel waarschijnlijk. Zelf protect je je eigen info keihard, en als ik dat doe, ben ik een 12-jarige. HAHAHA
Hij heeft niet gereageerd op je berichtje toch?quote:En neenee hij is niet afgeknapt. Zucht.
Plan is nu een drankje te gaan drinken. Met zijn 2en inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gaan jullie met z'n 2en wat doen? In dat geval; tenzij ze heel naief is, vermoed ze denk ik wel dat het een date is
Gewoon negeren, Catbertquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Welke info bescherm ik precies?
[..]
Hij heeft niet gereageerd op je berichtje toch?
Hoe protect jij je eigen info door woorden te gebruiken als Rondcanussen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh my god jij hebt echt niks door hè? Ok juist wel waarschijnlijk. Zelf protect je je eigen info keihard, en als ik dat doe, ben ik een 12-jarige. HAHAHA
En neenee hij is niet afgeknapt. Zucht.
Ik denk dat zij dat wel doorheeft, helemaal als je naar haar toe komt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef dyna18 het volgende:
Plan is nu een drankje te gaan drinken. Met zijn 2en inderdaad.
Tja, geen idee of ze het door heeft of niet. Zelf had ik dat soort dingen in ieder geval nooit door.
Goed bezigquote:Ik ga in ieder geval even een leuke tent zoeken bij haar in de stad. En regelen dat we daar dan kunnen zitten. Niet dat ik haar stad ken, maar gewoon om de effort te tonen.
Joh, blijf vooral hopen. Maar hou eens op met dat geemmer hier, het begint gewoon irritant sneu te worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee, niet gereageerd, maar hij reageert sowieso niet op de berichten op de sociale media.
Dat weet je niet, misschien reageert hij alleen niet op berichten van jou.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee, niet gereageerd, maar hij reageert sowieso niet op de berichten op de sociale media.
Ze heeft eerder gemeld dat hij wel online was (waarschijnlijk dus facebook ofzo) en gewoon niet gereageerd heeft. Dus dat is gewoon exit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat weet je niet, misschien reageert hij alleen niet op berichten van jou.
Ik zou hem vergeten als ik jou was. Als hij interesse had in je, had hij zijn social media wel gechecked en gereageerd.
Begin je nu ook al. Ik fap niet op Gerrie dat gaat me te ver.quote:
Waarom zou dat te ver gaan? Ik fap elke dag op Mpj. Als je iemand lekker vindt moet je dat gewoon doen, jwz.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Begin je nu ook al. Ik fap niet op Gerrie dat gaat me te ver.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze heeft eerder gemeld dat hij wel online was (waarschijnlijk dus facebook ofzo) en gewoon niet gereageerd heeft. Dus dat is gewoon exit.
Oeeee, wat zegt ze?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
Oh fuck ik zie nu pas dat dat meisje gereageerd heeft op mijn berichtje.
dat kan toch groeien!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan niet met iedereen klikken.
In de meeste gevallen niet. Als ik een meid leer kennen en na een half uur nog steeds een "meh, gaat 'em niet worden" heb, gaat dat niet veranderen.quote:
Oja, omdat je *denk aan Gerrie, denk aan Gerrie* schreef dat ik dat je misschien iets omhoog wou houdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Begin je nu ook al. Ik fap niet op Gerrie dat gaat me te ver.
Ik probeerde die horror alleen vergeten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oja, omdat je *denk aan Gerrie, denk aan Gerrie* schreef dat ik dat je misschien iets omhoog wou houden
Ok, nu kan ik wat beter slapen denk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde die horror alleen vergeten.
qua relatie niet nee, maar er kan altijd iets anders groeien.. zegmaar.. in je broek weet je wel.. en dan kan het ineens een andere dimensie krijgenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
In de meeste gevallen niet. Als ik een meid leer kennen en na een half uur nog steeds een "meh, gaat 'em niet worden" heb, gaat dat niet veranderen.
Kennelijk is dat al nieteens het geval bij hem.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef Maanvis het volgende:
qua relatie niet nee, maar er kan altijd iets anders groeien.. zegmaar.. in je broek weet je wel.. en dan kan het ineens een andere dimensie krijgen
Nou wat voor opleiding ze doet en het belangrijkste en nu quote ik haar "wie weet gaan we wel wat doen heb toch alle tijd"quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou wat voor opleiding ze doet en het belangrijkste en nu quote ik haar "wie weet gaan we wel wat doen heb toch alle tijd"
Nou het is een beginnetje.
Als vrienden he, veel verder zie ik het niet komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
Cool Heloef misschien heb je straks ook een date
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Als vrienden he, veel verder zie ik het niet komen.
Wie weet? Pfff, vervelend zo'n opmerking die het een beetje in het midden laat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou wat voor opleiding ze doet en het belangrijkste en nu quote ik haar "wie weet gaan we wel wat doen heb toch alle tijd"
Nou het is een beginnetje.
Life is like a box of chocolats , you never know what you gonna getquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Als vrienden he, veel verder zie ik het niet komen.
Zij is veel te knap joh. Maar haar gewoon weer als vriendin hebben is al een goed begin lijkt me.quote:
Misschien probeert ze een beetje te pulsen of heloef wel interesse heeft? Maar te needy overkomen is ook weer niet goed, heb ik me laten vertellen. Ik begrijp dit soort acties van meisjes nooitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie weet? Pfff, vervelend zo'n opmerking die het een beetje in het midden laat.
Ow ja, te knap als vriendin, dus schrijf je haar maar van te voren afquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij is veel te knap joh. Maar haar gewoon weer als vriendin hebben is al een goed begin lijkt me.
M.i. is dat meer iets dat betekent "ik heb geen zin om zo hard te zeggen dat ik niet zo veel zin heb dus hou ik het vaag". Net zoals meiden die altijd pas over 3-4 weken in de toekomst tijd hebben voor een date, daar trap ik ook niet meer in (vakanties e.d. daargelaten).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja betekent dat ik wat moet zoeken om te gaan doen en een beetje aansporen van, hey ze hebben de zeventiende een leuk festival dan kunnen we daar weer heen gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd. Maar het was niet zo dat je haar ergens heen vroeg en dat ze toen dat antwoorde? Dat zou namelijk wel een wat negatiever teken zijn (dunkt het mij).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja betekent dat ik wat moet zoeken om te gaan doen en een beetje aansporen van, hey ze hebben de zeventiende een leuk festival dan kunnen we daar weer heen gaan.
Ik blijf gewoon realistisch, never aim to high.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ow ja, te knap als vriendin, dus schrijf je haar maar van te voren af
Zou ik zelf voor een date niet doen, een festival is leuk ongeacht met wie je gaat. Als je gewoon met z'n 2en wat gaat drinken weet je zeker dat ze jou in ieder geval leuk genoeg vindt om een paar uur mee te kletsen. Maar da's mijn meningquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
Ja betekent dat ik wat moet zoeken om te gaan doen en een beetje aansporen van, hey ze hebben de zeventiende een leuk festival dan kunnen we daar weer heen gaan.
Nee ik zei dat we weer eens wat moesten gaan doen net als vroeger.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Idd. Maar het was niet zo dat je haar ergens heen vroeg en dat ze toen dat antwoorde? Dat zou namelijk wel een wat negatiever teken zijn (dunkt het mij).
Ik weet niet man, ik kan zelfs met vrienden niet altijd een paar uur kletsenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zou ik zelf voor een date niet doen, een festival is leuk ongeacht met wie je gaat. Als je gewoon met z'n 2en wat gaat drinken weet je zeker dat ze jou in ieder geval leuk genoeg vindt om een paar uur mee te kletsen. Maar da's mijn mening
Stiltes zijn niet erg hoor, zolang ze maar niet pijnlijk zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:20 schreef minibeer het volgende:
Ik weet niet man, ik kan zelfs met vrienden niet altijd een paar uur kletsen
Het is ook niet de bedoeling om er een date van te gaan maken. Gewoon contact opbouwen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zou ik zelf voor een date niet doen, een festival is leuk ongeacht met wie je gaat. Als je gewoon met z'n 2en wat gaat drinken weet je zeker dat ze jou in ieder geval leuk genoeg vindt om een paar uur mee te kletsen. Maar da's mijn mening
Het helpt als je meer mee maakt dan de laatste raid in World of Warcraftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:20 schreef minibeer het volgende:
Ik weet niet man, ik kan zelfs met vrienden niet altijd een paar uur kletsen
Mja, ik vind dat je jezelf wel een beetje voor de gek houdt met dat "gewoon vrienden". Ik ben geen 'goeie vrienden' met meiden die ik erg leuk vind.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
Het is ook niet de bedoeling om er een date van te gaan maken. Gewoon contact opbouwen.
Ik vind het altijd lastig om, als het nog nergens over gaat, een gespreksonderwerp te 'vinden'. Op een date zou ik volgens mij ook niet zo spraakzaam zijn...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Stiltes zijn niet erg hoor, zolang ze maar niet pijnlijk zijn.
Hehe, zelfs die maak ik niet mee. Misschien toch maar gaan doen, kan ik ergens over pratenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het helpt als je meer mee maakt dan de laatste raid in World of Warcraft
Gedeelde interesses zijn handig, ik leer de meeste meiden ook via m'n hobbies kennen. Heb je altijd wel wat om over te praten. En verder; tja, reizen is een dankbaar onderwerp maar dan is het wel handig als je op wat leuke plekken geweest bentquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef minibeer het volgende:
Hehe, zelfs die maak ik niet mee. Misschien toch maar gaan doen, kan ik ergens over praten
Beetje alcohol doet wonderenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling om er een date van te gaan maken. Gewoon contact opbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |