Ik ook; prachtig is dat!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
Zo niet heb je er nog maanden lol om hoor, vooral als degene met wie je gaat ook humor heeft.
(en ik heb toch een zwak voor dat accentje uit de achterhoek / twente dus vond het niet erg)
Ik vind dat zo onbegrijpelijk, onzinnig, en schijtirritant hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Misschien probeert ze een beetje te pulsen of heloef wel interesse heeft? Maar te needy overkomen is ook weer niet goed, heb ik me laten vertellen. Ik begrijp dit soort acties van meisjes nooit
Nouja; uiteindelijk moet je toch zelf de eerste stap nemen en zelf het gesprek sturen. Het grote verschil is dat de drempel om actie te ondernemen veel lager wordt. Bijvoorbeeld wanneer er twee dames op een van die jongens afkomen die ze kennen, en hij heeft even wat meer aandacht voor 1 van de twee, dan is het laagdrempelig voor mij om die andere meid aan te spreken. Zo'n situatie is veel makkelijker dan wanneer je een meid aan wil spreken die niemand in de groep kent en waarmee je niet eens oogcontact gemaakt kunt krijgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:32 schreef Arthur_Dent het volgende:
Precies, misschien is dat wel net het zetje wat je nodig hebt.
Gewoon een "springplank" om vanuit daar op regelmatige basis vrouwen aan te spreken.
Vraagje van mijn kant af; wordt het dan ook minder lastig om aan te spreken, of heb je dan nog steeds zoiets van...oh mijn god, wat moet ik zeggen of doen?
Wanna bet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef minibeer het volgende:
ik geloof dat ik zo ongeveer het meest faal uit het topic, tot nu toe
Volgens mij wordt dat bericht van haar echt verkeerd geinterpreteerd hoor, maar anyway: het valt best mee. Je moet alleen niet overkomen als iemand die haar meteen als het beste sinds gesneden brood ziet. Dan ga je van "leuke kerel" naar "heeft geen leven" zegmaar. In eerste instantie is het "gewoon daten" en als je dan al aangeeft denkt te gaan trouwen kom je in veel gevallen gewoon te needy over. Als een vrouw zich needy opstelt naar mij toe krijg ik net zo goed een "uh oh" gevoel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind dat zo onbegrijpelijk, onzinnig, en schijtirritant he
Dat afwegen, pulsen, nadenken hoe je over moet komen. Als ik een meisje leuk vind, vind ik ze leuk, en wil ik niet na hoeven denken of ik nog zo of zo lang af moet wachten met een smsje terug sturen om niet te 'needy' te zijn ofzo
Is niet alleen gebaseerd op dat bericht, gewoon in het algemeen. Ik vind het vervelend dat er zo'n hoop 'toneel' omheen hangt. Dat je niet gelijk in een maand moet willen trouwen lijkt me duidelijk, maar gezeik over hoe en wanneer je een smsje of mailtje moet sturen vind ik zo stom...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat bericht van haar echt verkeerd geinterpreteerd hoor, maar anyway: het valt best mee. Je moet alleen niet overkomen als iemand die haar meteen als het beste sinds gesneden brood ziet. Dan ga je van "leuke kerel" naar "heeft geen leven" zegmaar. In eerste instantie is het "gewoon daten" en als je dan al aangeeft denkt te gaan trouwen kom je in veel gevallen gewoon te needy over. Als een vrouw zich needy opstelt naar mij toe krijg ik net zo goed een "uh oh" gevoel.
Je moet je er ook niet te druk over maken hoor, het is niet zo dat het perse exact 3 dagen ofzo moet zijn. Maar ik weet ook van mezelf dat ik redelijk manisch ben in als ik iets of iemand leuk vind (heb ik ook met nieuwe hobbies enzo, nu wil ik bijvoorbeeld toch wel 3 keer in de week tennissen) en dat dus een beetje 'in check' moet houden. Waar het vooral om gaat is dat heel veel contact zoeken verkeerd over kan komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
Is niet alleen gebaseerd op dat bericht, gewoon in het algemeen. Ik vind het vervelend dat er zo'n hoop 'toneel' omheen hangt. Dat je niet gelijk in een maand moet willen trouwen lijkt me duidelijk, maar gezeik over hoe en wanneer je een smsje of mailtje moet sturen vind ik zo stom...
Ik zie er niet uit als een rapper dus dat maakt niet uit en het moet wel een leuk festival zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ach, als je niet verkleed gaat als rapper is er niets aan de hand.
Nou, je bent wel neger dus je zou eigenlijk eens salsales moeten doen. Veel meiden komen daar specifiek voor de negersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
Ik zie er niet uit als een rapper dus dat maakt niet uit en het moet wel een leuk festival zijn natuurlijk.
Elke donderdag avond in Harderwijk.. Stikt van de losbandige dames die graag ook maar iets aan de haak willen slaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, je bent wel neger dus je zou eigenlijk eens salsales moeten doen. Veel meiden komen daar specifiek voor de negers
Een dikke verchroomde fietsketting doet wonderenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als een rapper dus dat maakt niet uit en het moet wel een leuk festival zijn natuurlijk.
De wattes?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, je bent wel neger dus je zou eigenlijk eens salsales moeten doen. Veel meiden komen daar specifiek voor de negers
De ietwat donker getinte medemens.quote:
En nu moeten wij gaan vragen wat er dan is?quote:
Dat zijn jou woordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
De ietwat donker getinte medemens.
[..]
En nu moeten wij gaan vragen wat er dan is?
Ja hehe. Wat is de Salasales of hoe het ook heet?quote:
Les in salsa?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hehe. Wat is de Salasales of hoe het ook heet?
Ja ik las Sala-salesquote:
Ja? Aangezien dat wel correct is, en Salsa les nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
Ja hehe. Wat is de Salasales of hoe het ook heet?
Oh laat maar ik ben gewoon niet gewend om Salsa les aan elkaar te zien.![]()
Kratje bierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |