Ga je nou niet aangevallen voelen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Is allang geleden gevraagd, heeft hij nooit gedaan, dus ik ook niet meer; dus waarom heb je constant kritiek op mij?
Ongelofelijk, inderdaad.
Dat eeuwige gezeik van jou over ''die Martin'' en je constante drang naar zelf-bevestiging in dit dagboe.... ik bedoel topic, dat is pas kansloos.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
Goh supersoep gaat het niet zo goed met je liefdesleven ??? Moet je hier zonodig je frustaties uiten ... Beetje kansloos dit.
Ninja-edits FTW. Maar goed. Motiveer eens waarom dit haantjesgedrag is? Ik heb i.i.g. geen andere intenties dan Lanter een beetje op weg helpen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef deelnemer het volgende:
is haantjes gedrag. Krijg je natuurlijk reaktie op.
Ik snap niet dat jullie beiden lopen te etteren op elkaar. Kom ff dit topic checken is het een deel verder met alleen maar gekut onderling. Geen wonder dat de mods overwegen 't te sluiten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
Is allang geleden gevraagd, heeft hij nooit gedaan, dus ik ook niet meer; dus waarom heb je constant kritiek op mij?
Ongelofelijk, inderdaad.
Kan wel zo zijn, maar dan alsnog kan hij 't ook normaal brengen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat gaan jongen.
Ik ben het wel eens ik heb het wel continu over Gerrie en former continu over Martin.
Zegt wel volgens mij wel dat we allebei verliefd zijn.
Ik voel me niet aangevallen, het is gewoon dat Catbert constant zeurt terwijl hij niet eens weet wat er precies is. Bemoei je er dan niet mee.quote:
Oh, dan zij we het eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is je punt? Ik gun Lanterfanteraar alle geluk van de wereld.. zonder enige bijbedoelingen.
soms kom je erachter dat sommige mensen je weleens op positieve manier kunnen verrassen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
Pff wat ben ik ook een klootzak soms.
Heb een meisje een tijdlang dikke troll genoemd omdat ik dacht dat ze een bitch was.
Maar dan blijkt het best een aardig mens te zijn.
Geef dan gewoon toe dat je doet wat je toevallig goed uitkomt ipv excuses te verzinnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ongelofelijk, inderdaad.
Ik zie jou en Super lopen kutten in dit topic. Als er een of ander diep weggestopt gay dingetje is tussen julle ga mekaar dan lekker een keertje gezond afsjorren in plaats van hier lopen te bitchen als een paar lekkende wijven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Mpj het volgende:
Ik voel me niet aangevallen, het is gewoon dat Catbert constant zeurt terwijl hij niet eens weet wat er precies is. Bemoei je er dan niet mee.
Alweer of nogsteeds?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie beiden lopen te etteren op elkaar. Kom ff dit topic checken is het een deel verder met alleen maar gekut onderling. Geen wonder dat de mods overwegen 't te sluiten.
Prima. Maar spreek mij dan niet constant aan, ik ben niet de enige en 9 van de 10 keer begin ik ook niet met opmerkingen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie beiden lopen te etteren op elkaar. Kom ff dit topic checken is het een deel verder met alleen maar gekut onderling. Geen wonder dat de mods overwegen 't te sluiten.
Wat wil je dat we doen dan? Weer dezelfde dingen bespreken als in het begin?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik van jou over ''die Martin'' en je constante drang naar zelf-bevestiging in dit dagboe.... ik bedoel topic, dat is pas kansloos.
Ik heb niet bijzonder veel nuttigs te posten hier, dat geef ik toe. Die periode lijkt wel voorbij te zijn, met het huidige niveau van posters.
Iemand niet mogen is al gelijk internet-stoerdoenerij, commentaar geven op het achterlijke niveau van dit topic valt ook al zwaar bij sommigen. Nou, sorry dan.
Eens, maar je reageert wel altijd (en vaak overdreven).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Mpj het volgende:
[..]
Prima. Maar spreek mij dan niet constant aan, ik ben niet de enige en 9 van de 10 keer begin ik ook niet met opmerkingen.
Ik reageer niet altijd. Kijk vooral terug, en overdreven ook niet, ik ben er nu gewoon klaar mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eens, maar je reageert wel altijd (en vaak overdreven).
grappig hoe mensen ook constant op elkaar blijven reageren, het lijken wel een stelletje zeikende wijvenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef minibeer het volgende:
jongens, ophouden ik kan er niet meer tegen!
*in een hoekje gaat zitten
Je loopt minstens net zo hard te bitchen dus hang niet de vermoorde onschuld uit. Net dook je ook op Super dus loop niet zo schijnheilig te doen, je vindt het gewoon leuk een beetje te lopen te kutten. Doe dat dan via PM in plaats van dit topic te vervuilen. En dat geldt niet alleen voor jou (hoewel het bij jou erger is dan bij de rest).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Mpj het volgende:
Prima. Maar spreek mij dan niet constant aan, ik ben niet de enige en 9 van de 10 keer begin ik ook niet met opmerkingen.
In groepsverband is dat vaak wel goed volgens mij, het zorgt ervoor dat je niet onder de voet wordt gelopen. Op internet is het alleen maar irritant.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:03 schreef hasjman het volgende:
[..]
grappig hoe mensen ook constant op elkaar blijven reageren, het lijken wel een stelletje zeikende wijven
Kijk vooral alle posts terug, kijk wie er het meest loopt te kutten, wie begint met vervelende opmerkingen. Ik ben het niet, is terug te checken, ik heb me juist rustig gehouden en heb vooral niet gereageerd. Dus niks schijnheilig en al helemaal niet erger.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je loopt minstens net zo hard te bitchen dus hang niet de vermoorde onschuld uit. Net dook je ook op Super dus loop niet zo schijnheilig te doen, je vindt het gewoon leuk een beetje te lopen te kutten. Doe dat dan via PM in plaats van dit topic te vervuilen. En dat geldt niet alleen voor jou (hoewel het bij jou erger is dan bij de rest).
Nee, maar het lief dagboek niveau staat mij ook wel tegen. Als het niet tenminste op een of andere manier aan daten / versieren gerelateerd is zou het fijn zijn als het dan gewoon in een ander topic gepost zou worden. Net zoals dat geneuzel over trio's, nou stoer hoor, in een topic waar mensen komen om tips is het wel lekker makkelijk scoren he.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
Wat wil je dat we doen dan? Weer dezelfde dingen bespreken als in het begin?
Je bent ook geen ruk veranderd he. Wat doe je hier man, je hebt toch je vriendinnetje, nou toedels dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Mpj het volgende:
Kijk vooral alle posts terug, kijk wie er het meest loopt te kutten, wie begint met vervelende opmerkingen. Ik ben het niet, is terug te checken, ik heb me juist rustig gehouden en heb vooral niet gereageerd. Dus niks schijnheilig en al helemaal niet erger.
Jongen, jongen maakt het nou echt uit wie er begon? Laat gaan man we zitten niet meer in groep 6.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Mpj het volgende:
[..]
Kijk vooral alle posts terug, kijk wie er het meest loopt te kutten, wie begint met vervelende opmerkingen. Ik ben het niet, is terug te checken, ik heb me juist rustig gehouden en heb vooral niet gereageerd. Dus niks schijnheilig en al helemaal niet erger.
Wie er wel of niet begon is helemaal niet interessant. Maar dat onderlinge gebitch an sich is wel vervelend.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Mpj het volgende:
Je weet niet eens hoe ik ben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, maar het lief dagboek niveau staat mij ook wel tegen. Als het niet tenminste op een of andere manier aan daten / versieren gerelateerd is zou het fijn zijn als het dan gewoon in een ander topic gepost zou worden. Net zoals dat geneuzel over trio's, nou stoer hoor, in een topic waar mensen komen om tips is het wel lekker makkelijk scoren he.
[..]
Je bent ook geen ruk veranderd he. Wat doe je hier man, je hebt toch je vriendinnetje, nou toedels dan.
FF m'n ei kwijt, ben zo weg, don't worry.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:03 schreef hasjman het volgende:
grappig hoe mensen ook constant op elkaar blijven reageren, het lijken wel een stelletje zeikende wijven
Nu klink je helemaal als een wijf, sorryquote:
He techno hoe is het met jou ??quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:03 schreef Techno het volgende:
Ja, kan dat onderlinge gebitch niet middels pm's of dm's worden uitgevochten of zo?
Blijkbaar is 't wel interessant aangezien hij mij alleen maar aanspreekt en beweert dat ik vaak begin/reageer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie er wel of niet begon is helemaal niet interessant. Maar dat onderlinge gebitch an sich is wel vervelend.
Het is vooral begonnen onder je vorige account, waar je het een tijd lang heel prettig vond om bepaalde mensen te kwetsen terwijl je hier dagelijks aapjes komt/kwam kijken. Op een soort van Het_Noorderlicht-achtige wijze zeg maar. Als je dan ook nog eens de vermoorde onschuld speelt, altijd dus, ben je vervelend bezig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Mpj het volgende:
[..]
Lomp ben je wel, sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
FF m'n ei kwijt, ben zo weg, don't worry.
[..]
Nu klink je helemaal als een wijf, sorry![]()
Niemand vraagt meer om tips dus kan je zo ook niet geven. En echt gedate wordt er niet op een paar uitzonderingen na. Nou dan hou je mij met mijn achterlijke verliefdheid over en Former.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, maar het lief dagboek niveau staat mij ook wel tegen. Als het niet tenminste op een of andere manier aan daten / versieren gerelateerd is zou het fijn zijn als het dan gewoon in een ander topic gepost zou worden. Net zoals dat geneuzel over trio's, nou stoer hoor, in een topic waar mensen komen om tips is het wel lekker makkelijk scoren he.
Hoe lang is dat nu precies ???? Wel leuk dat jullie zowel op internet en in het echt klikkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Met mij gaat het uitstekend. Ik ben meer dan gelukkig met Mera.
Let it go... boeiend. Als ze over jou tekeer hadden gegaan zoals ze over mij en m'n ex'en deden (in Singles) was je waarschijnlijk helemaal gaan flippen. Leer eens om de dingen te relativeren, je maakt je vaak druk om niets.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:07 schreef Mpj het volgende:
Blijkbaar is 't wel interessant aangezien hij mij alleen maar aanspreekt en beweert dat ik vaak begin/reageer.
Sinds 7 juni zijn we officieel een stelletje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe lang is dat nu precies ???? Wel leuk dat jullie zowel op internet en in het echt klikken
Wie verzint er dan ook zo'n TT?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Net zoals dat geneuzel over trio's, nou stoer hoor, in een topic waar mensen komen om tips is het wel lekker makkelijk scoren he.
Hmm, gaat om nu. Ik post op dit moment redelijk normaal, jullie zijn de personen die hier constant iedereen maar afkraken op een vervelende manier.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is vooral begonnen onder je vorige account, waar je het een tijd lang heel prettig vond om bepaalde mensen te kwetsen terwijl je hier dagelijks aapjes komt/kwam kijken. Op een soort van Het_Noorderlicht-achtige wijze zeg maar. Als je dan ook nog eens de vermoorde onschuld speelt, altijd dus, ben je vervelend bezig.
Zo kort pas?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds 7 juni zijn we officieel een stelletje.
Hoe weet je eigenlijk wanneer het nou officieel is?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds 7 juni zijn we officieel een stelletje.
topics met verhalen van MLIG waren echt episch. helemaal als ie op zijn manier ging vertellen hoe ie uitging en alles verliep. De gedachten gang en de manier hoe hij verhalen beschrijft, echt briljant.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
Jezus voel me opeens net MLIG, kreeg net een soort drang om dat meisje maar niet terug te schrijven met een idee om wat te doen.
Oh, en dan denk je "laat ik daar eens m'n orgieverhalen gaan posten"?quote:
Eerste keer geneukt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef dyna18 het volgende:
Hoe weet je eigenlijk wanneer het nou officieel is?
Na 3x daten ben je een stel?
Als ik ze had zou ik dat geheid doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, en dan denk je "laat ik daar eens m'n orgieverhalen gaan posten"?
Omdat ze toen letterlijk vroeg of ik haar vriend wilde zijn. Waarop ik ja zei. Lijkt me nogal duidelijk dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef dyna18 het volgende:
Hoe weet je eigenlijk wanneer het nou officieel is?
Na 3x daten ben je een stel?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef hasjman het volgende:
[..]
topics met verhalen van MLIG waren echt episch. helemaal als ie op zijn manier ging vertellen hoe ie uitging en alles verliep. De gedachten gang en de manier hoe hij verhalen beschrijft, echt briljant.
Als er een andere TT was geweest had ik niet aan m'n mislukte avontuurtje gedacht nee..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, en dan denk je "laat ik daar eens m'n orgieverhalen gaan posten"?
Dat vind ik altijd zo basisschool-achtig. Wel het duidelijkst natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat ze toen letterlijk vroeg of ik haar vriend wilde zijn. Waarop ik ja zei. Lijkt me nogal duidelijk dan.
Dit!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand vraagt meer om tips dus kan je zo ook niet geven. En echt gedate wordt er niet op een paar uitzonderingen na. Nou dan hou je mij met mijn achterlijke verliefdheid over en Former.
Op de basisschool vraag je fuhrkering hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef minibeer het volgende:
Dat vind ik altijd zo basisschool-achtig. Wel het duidelijkst natuurlijk.
In het begin was het wel leuk maar op een gegeven moment ging 'ie dingen verdraaien. Bovendien werd het een vastgelopen langspeelplaat; iedere keer hetzelfde gezeur.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef hasjman het volgende:
topics met verhalen van MLIG waren echt episch. helemaal als ie op zijn manier ging vertellen hoe ie uitging en alles verliep. De gedachten gang en de manier hoe hij verhalen beschrijft, echt briljant.
Dat is wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat ze toen letterlijk vroeg of ik haar vriend wilde zijn. Waarop ik ja zei. Lijkt me nogal duidelijk dan.
Een keer gedaan en een keer afgewezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Op de basisschool vraag je fuhrkering hoor.
Waarom ???quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
Jezus voel me opeens net MLIG, kreeg net een soort drang om dat meisje maar niet terug te schrijven met een idee om wat te doen.
Doet me denken aan van die situaties dat iemand vraagt: Zijn jullie een stelletje, waarop het dan stilvalt, of de één ja zegt en de ander neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat dat van de persoon afhangt, bij sommige is het de eerste zoen, de andere is eerste keer neuken en de anderen rommelen eerst een poos aan voordat ze zich officieel als stelletje zien.
Denk dat iedereen daar gewoon op een bepaalde manier mee omgaat en je gewoon moet kijken welke manier voor jezelf het beste erbij past.
Dank dat je me gelijk geeft schat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dit!!
Er wordt minder advies gevraagd dan eerst en de posters hebben toch behoefte om nog met elkaar te kletsen, gewoon omdat dat gezellig is.
En zolang dat (een beetje) ontopic is, zie ik er het probleem niet echt van in.
Ik bedoel, 't is toch niet zo dat mensen die om hulp vragen hierdoor worden genegeerd of wel?
De ruzies worden trouwens steeds ingewikkelderSteeds meer mensen die er bij betrokken raken - 't wordt steeds lastiger om bij te houden wie nou boos is op wie en waarom...
Oplossing: Het goedmaken en weer vriendjes worden![]()
Of op z'n minst stoppen met kibbelen - ik stel voor dat je gewoon niet reageert wanneer iemand iets beledigends zegt over jou
Beter voor jullie bloeddruk en voor die van de mods, lijkt me
Pimpingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Een keer gedaan en een keer afgewezen.![]()
Ben nog wel twee keer getrouwd op de basisschool. In Ajax traninigspak.
Drie keer een weekend lang... maar is dat zo van belang dan? Ik denk dat dit gewoon van persoon tot persoon verschilt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef dyna18 het volgende:
Dat is wel duidelijk ja
En hoevaak hadden jullie elkaar toen al gezien?
* dyna18 is er ook nogquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zou tof zijn als er eens een leuke nieuwe kerel binnenkwam die we tot superversierder konden kneden.
Wat een blije postquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dit!!
Er wordt minder advies gevraagd dan eerst en de posters hebben toch behoefte om nog met elkaar te kletsen, gewoon omdat dat gezellig is.
En zolang dat (een beetje) ontopic is, zie ik er het probleem niet echt van in.
Ik bedoel, 't is toch niet zo dat mensen die om hulp vragen hierdoor worden genegeerd of wel?
De ruzies worden trouwens steeds ingewikkelderSteeds meer mensen die er bij betrokken raken - 't wordt steeds lastiger om bij te houden wie nou boos is op wie en waarom...
Oplossing: Het goedmaken en weer vriendjes worden![]()
Of op z'n minst stoppen met kibbelen - ik stel voor dat je gewoon niet reageert wanneer iemand iets beledigends zegt over jou
Beter voor jullie bloeddruk en voor die van de mods, lijkt me
Want het is eng en het is makkelijker dan afgaan en dat is het ook maar goh kom op nou.quote:
Nou ja, zo geheimzinnig is het ook allemaal niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:18 schreef dyna18 het volgende:
Lol je bent wel heel open over dat soort zaken.
Ik ben gewoon geinteresseerd hoe dat soort zaken verlopen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Drie keer een weekend lang... maar is dat zo van belang dan? Ik denk dat dit gewoon van persoon tot persoon verschilt.
Heb 3 maanden een 'relatie' gehad met een meid die toch iedere keer beweerde het geen 'relatie' te willen noemen. M'n eerste en laatste internetdate. Raar wijfquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:18 schreef minibeer het volgende:
Doet me denken aan van die situaties dat iemand vraagt: Zijn jullie een stelletje, waarop het dan stilvalt, of de één ja zegt en de ander nee.
Gelukkigquote:
Een nieuwe? Er is nu al genoeg keus, qua mensen die niet kunnen versierenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
In het begin was het wel leuk maar op een gegeven moment ging 'ie dingen verdraaien. Bovendien werd het een vastgelopen langspeelplaat; iedere keer hetzelfde gezeur.
Zou tof zijn als er eens een leuke nieuwe kerel binnenkwam die we tot superversierder konden kneden.
Ik was als kind knap stond in de C&A folders enzo. Ik had de aanleg om knap te worden.quote:
Voor mij ook wel. Wat ik vooral herkenbaar vond is het over analyseren van de hele situatie. Dat is denk ik een van de grootste problemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef minibeer het volgende:
[..]En helaas ook vaak wel enigzins herkenbaar
Joh wie weet is het wel hartstikke leuk, het is juist een goede stap want dan ben je ook uit je comfortzone.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Want het is eng en het is makkelijker dan afgaan en dat is het ook maar goh kom op nou.
Best wel idioot dat ik dit nog tegen mezelf moet zeggen.
Een soort live coaching?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een nieuwe? Er is nu al genoeg keus, qua mensen die niet kunnen versieren.
Eigenlijk moeten we ook echt een meet doen met verborgen oortjes en camera's en dat sommigen dan tips geven en de anderen de meisjes proberen te versieren.
Daarom maar toch draait mijn maag zich een beetje om om uit die comfortzone te stappen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh wie weet is het wel hartstikke leuk, het is juist een goede stap want dan ben je ook uit je comfortzone.
Oh, dat geeft ook niet. Ik post niet voor niets in dit topic. Als ik anderen kan helpen of van tips kan voorzien dan vind ik dat alleen maar leuk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:20 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben gewoon geinteresseerd hoe dat soort zaken verlopen.
Hoe je een relatie krijgt enzo.
Zoiets noemen we bindingsangst.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb 3 maanden een 'relatie' gehad met een meid die toch iedere keer beweerde het geen 'relatie' te willen noemen. M'n eerste en laatste internetdate. Raar wijf
[..]
Gelukkig
Als ik dat zou doen zou ik er geld voor vragenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:22 schreef dyna18 het volgende:
Een soort live coaching?
Dat zou grappig zijn.
Ik ken wel van dating coaches die het van een afstandje volgen en dan per SMS nog wat feedback geven tijdens de interactie.
Sherlock.quote:
Dat vind ik echt heel lief.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak bij mensen (ik heb een vriend die vaak, ook aan mensen die hij net kent, een vakantieverhaal vertelt waarin hij een meisje neukt maar niet klaarkomt en vreemde mensen op hem afrukken en hij een blowjob aangeboden krijgt, dan heb ik wel zoiets van ja wtf). Maar wat boeit het uiteindelijk ook?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol je bent wel heel open over dat soort zaken.
Dat zou echt zo tof zijn! Net als het MTV-programma Plain Jane. Ik herken daarin zo veel van mezelf.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een nieuwe? Er is nu al genoeg keus, qua mensen die niet kunnen versieren.
Eigenlijk moeten we ook echt een meet doen met verborgen oortjes en camera's en dat sommigen dan tips geven en de anderen de meisjes proberen te versieren.
Ik vind het ook alleen maar leuk voor jullie om te zien dat het klikt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat geeft ook niet. Ik post niet voor niets in dit topic. Als ik anderen kan helpen of van tips kan voorzien dan vind ik dat alleen maar leuk.
Er is geen standaard knoop dat vooral in je oren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik vind het ook alleen maar leuk voor jullie om te zien dat het klikt.
Echter alle intieme details hoeven nou ook weer niet.
Dus na 3x daten met een vrouw kan het al een relatie genoemd worden? Dat is best wel vlot.
O, lache, de meeste series die ik heb gezien werken andersom, die nemen verlegen, saaie mannen en toveren die om tot chanterpanters.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef minnemin het volgende:
[..]
Dat zou echt zo tof zijn! Net als het MTV-programma Plain Jane. Ik herken daarin zo veel van mezelf.
Het minnemin, hoe is het er mee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef minnemin het volgende:
[..]
Dat zou echt zo tof zijn! Net als het MTV-programma Plain Jane. Ik herken daarin zo veel van mezelf.
O en ik ben er weer.
Je moet je er sowieso niet druk over maken. Het is meer iets als je al een tijdje hebt met mekaar bedenkt vanaf wanneer het 'officieel' was. M'n vriendin en ik rekenen gewoon de eerste keer dat we met elkaar maar bed geweest zijn. Was bovendien de eerste datequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef dyna18 het volgende:
Dus na 3x daten met een vrouw kan het al een relatie genoemd worden? Dat is best wel vlot.
Nou ja, de frequentie hangt dus vooral van de "klik" af. Als echt alles gewoon goed voelt, waarom niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef dyna18 het volgende:
Plain Jane is leuk , dan zijn het eerst hele sullige meiden en dan worden ze wel helemaal opgepimpt. Het nadeel is wel dat het met amerikaanse daten is , en dat is veel tradiotioneler dan hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:25 schreef minnemin het volgende:
[..]
O en ik ben er weer.
Nou. Ik maak me niet druk, slaap er niet minder om maar ik irriteer me nu even. Ik heb nog nooit zo ''overdreven'' gereageerd als nu. Ik ben er nu klaar mee aangezien ik de laatste tijden expres niks beledigends heb gepost, niet heb gereageerd op kut opmerkingen of me op negatieve wijze heb bemoeid met gezeur. Maar ja..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Let it go... boeiend. Als ze over jou tekeer hadden gegaan zoals ze over mij en m'n ex'en deden (in Singles) was je waarschijnlijk helemaal gaan flippen. Leer eens om de dingen te relativeren, je maakt je vaak druk om niets.
Drop ze voor mij ik ga binnenkort wat doen met een meisje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een vriend van mij versiertips gegeven.
Hij heeft vooral problemen met het romantisch contact aangaan met vrouwen - ik noemde trouwens wel deze topicreeks, maar hij is niet echt een Fok!ker dus de kans is klein dat hij hier mee zal lezen.
Maar ik stond versteld van mijn eigen adviezen
Moet zeggen dat veel van wat hij erg herkenbaar was - het valt me op dat veel van jullie met versierproblemen op dezelfde hindernissen stuiten.
Dat was toch geen vriendin?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
Drop ze voor mij ik ga binnenkort wat doen met een meisje.
Inderdaad. Vertel. Nu.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Drop ze voor mij ik ga binnenkort wat doen met een meisje.
Ja zeker zo'n kale stoere vent en een schattige krullebol.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:28 schreef Techno het volgende:
[..]Wij zijn ook een heel leuk stel denk ik zo.
He he... het verspreidt zich.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een vriend van mij versiertips gegeven.
Hij heeft vooral problemen met het romantisch contact aangaan met vrouwen - ik noemde trouwens wel deze topicreeks, maar hij is niet echt een Fok!ker dus de kans is klein dat hij hier mee zal lezen.
Maar ik stond versteld van mijn eigen adviezen
Moet zeggen dat veel van wat hij erg herkenbaar was - het valt me op dat veel van jullie met versierproblemen op dezelfde hindernissen stuiten.
Ja je moet wat proberen he, dan maar een keiharde afwijzing dan heb ik tenminste een keer in mijn leven ballen.quote:
Ik ben helemaal niet kaal!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
Ja zeker zo'n kale stoere vent en een schattige krullebol.
Ik kan best romantisch zijn, misschien een beetje cliche romantisch dat wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn mannen wel romantisch ??? Ik denk namelijk vaker dat de vrouwen romantischer ingesteld zijn dan de mannen.
Goedzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
Ja je moet wat proberen he, dan maar een keiharde afwijzing dan heb ik tenminste een keer in mijn leven ballen.
Oh ja? maar je bedekt je hoofd de hele tijd dus ik dacht...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |