Ga je nou niet aangevallen voelen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Is allang geleden gevraagd, heeft hij nooit gedaan, dus ik ook niet meer; dus waarom heb je constant kritiek op mij?
Ongelofelijk, inderdaad.
Dat eeuwige gezeik van jou over ''die Martin'' en je constante drang naar zelf-bevestiging in dit dagboe.... ik bedoel topic, dat is pas kansloos.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
Goh supersoep gaat het niet zo goed met je liefdesleven ??? Moet je hier zonodig je frustaties uiten ... Beetje kansloos dit.
Ninja-edits FTW. Maar goed. Motiveer eens waarom dit haantjesgedrag is? Ik heb i.i.g. geen andere intenties dan Lanter een beetje op weg helpen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef deelnemer het volgende:
is haantjes gedrag. Krijg je natuurlijk reaktie op.
Ik snap niet dat jullie beiden lopen te etteren op elkaar. Kom ff dit topic checken is het een deel verder met alleen maar gekut onderling. Geen wonder dat de mods overwegen 't te sluiten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
Is allang geleden gevraagd, heeft hij nooit gedaan, dus ik ook niet meer; dus waarom heb je constant kritiek op mij?
Ongelofelijk, inderdaad.
Kan wel zo zijn, maar dan alsnog kan hij 't ook normaal brengen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat gaan jongen.
Ik ben het wel eens ik heb het wel continu over Gerrie en former continu over Martin.
Zegt wel volgens mij wel dat we allebei verliefd zijn.
Ik voel me niet aangevallen, het is gewoon dat Catbert constant zeurt terwijl hij niet eens weet wat er precies is. Bemoei je er dan niet mee.quote:
Oh, dan zij we het eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is je punt? Ik gun Lanterfanteraar alle geluk van de wereld.. zonder enige bijbedoelingen.
soms kom je erachter dat sommige mensen je weleens op positieve manier kunnen verrassen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
Pff wat ben ik ook een klootzak soms.
Heb een meisje een tijdlang dikke troll genoemd omdat ik dacht dat ze een bitch was.
Maar dan blijkt het best een aardig mens te zijn.
Geef dan gewoon toe dat je doet wat je toevallig goed uitkomt ipv excuses te verzinnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ongelofelijk, inderdaad.
Ik zie jou en Super lopen kutten in dit topic. Als er een of ander diep weggestopt gay dingetje is tussen julle ga mekaar dan lekker een keertje gezond afsjorren in plaats van hier lopen te bitchen als een paar lekkende wijven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Mpj het volgende:
Ik voel me niet aangevallen, het is gewoon dat Catbert constant zeurt terwijl hij niet eens weet wat er precies is. Bemoei je er dan niet mee.
Alweer of nogsteeds?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie beiden lopen te etteren op elkaar. Kom ff dit topic checken is het een deel verder met alleen maar gekut onderling. Geen wonder dat de mods overwegen 't te sluiten.
Prima. Maar spreek mij dan niet constant aan, ik ben niet de enige en 9 van de 10 keer begin ik ook niet met opmerkingen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie beiden lopen te etteren op elkaar. Kom ff dit topic checken is het een deel verder met alleen maar gekut onderling. Geen wonder dat de mods overwegen 't te sluiten.
Wat wil je dat we doen dan? Weer dezelfde dingen bespreken als in het begin?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik van jou over ''die Martin'' en je constante drang naar zelf-bevestiging in dit dagboe.... ik bedoel topic, dat is pas kansloos.
Ik heb niet bijzonder veel nuttigs te posten hier, dat geef ik toe. Die periode lijkt wel voorbij te zijn, met het huidige niveau van posters.
Iemand niet mogen is al gelijk internet-stoerdoenerij, commentaar geven op het achterlijke niveau van dit topic valt ook al zwaar bij sommigen. Nou, sorry dan.
Eens, maar je reageert wel altijd (en vaak overdreven).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Mpj het volgende:
[..]
Prima. Maar spreek mij dan niet constant aan, ik ben niet de enige en 9 van de 10 keer begin ik ook niet met opmerkingen.
Ik reageer niet altijd. Kijk vooral terug, en overdreven ook niet, ik ben er nu gewoon klaar mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eens, maar je reageert wel altijd (en vaak overdreven).
grappig hoe mensen ook constant op elkaar blijven reageren, het lijken wel een stelletje zeikende wijvenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef minibeer het volgende:
jongens, ophouden ik kan er niet meer tegen!
*in een hoekje gaat zitten
Je loopt minstens net zo hard te bitchen dus hang niet de vermoorde onschuld uit. Net dook je ook op Super dus loop niet zo schijnheilig te doen, je vindt het gewoon leuk een beetje te lopen te kutten. Doe dat dan via PM in plaats van dit topic te vervuilen. En dat geldt niet alleen voor jou (hoewel het bij jou erger is dan bij de rest).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Mpj het volgende:
Prima. Maar spreek mij dan niet constant aan, ik ben niet de enige en 9 van de 10 keer begin ik ook niet met opmerkingen.
In groepsverband is dat vaak wel goed volgens mij, het zorgt ervoor dat je niet onder de voet wordt gelopen. Op internet is het alleen maar irritant.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:03 schreef hasjman het volgende:
[..]
grappig hoe mensen ook constant op elkaar blijven reageren, het lijken wel een stelletje zeikende wijven
Kijk vooral alle posts terug, kijk wie er het meest loopt te kutten, wie begint met vervelende opmerkingen. Ik ben het niet, is terug te checken, ik heb me juist rustig gehouden en heb vooral niet gereageerd. Dus niks schijnheilig en al helemaal niet erger.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je loopt minstens net zo hard te bitchen dus hang niet de vermoorde onschuld uit. Net dook je ook op Super dus loop niet zo schijnheilig te doen, je vindt het gewoon leuk een beetje te lopen te kutten. Doe dat dan via PM in plaats van dit topic te vervuilen. En dat geldt niet alleen voor jou (hoewel het bij jou erger is dan bij de rest).
Nee, maar het lief dagboek niveau staat mij ook wel tegen. Als het niet tenminste op een of andere manier aan daten / versieren gerelateerd is zou het fijn zijn als het dan gewoon in een ander topic gepost zou worden. Net zoals dat geneuzel over trio's, nou stoer hoor, in een topic waar mensen komen om tips is het wel lekker makkelijk scoren he.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
Wat wil je dat we doen dan? Weer dezelfde dingen bespreken als in het begin?
Je bent ook geen ruk veranderd he. Wat doe je hier man, je hebt toch je vriendinnetje, nou toedels dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Mpj het volgende:
Kijk vooral alle posts terug, kijk wie er het meest loopt te kutten, wie begint met vervelende opmerkingen. Ik ben het niet, is terug te checken, ik heb me juist rustig gehouden en heb vooral niet gereageerd. Dus niks schijnheilig en al helemaal niet erger.
Jongen, jongen maakt het nou echt uit wie er begon? Laat gaan man we zitten niet meer in groep 6.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Mpj het volgende:
[..]
Kijk vooral alle posts terug, kijk wie er het meest loopt te kutten, wie begint met vervelende opmerkingen. Ik ben het niet, is terug te checken, ik heb me juist rustig gehouden en heb vooral niet gereageerd. Dus niks schijnheilig en al helemaal niet erger.
Wie er wel of niet begon is helemaal niet interessant. Maar dat onderlinge gebitch an sich is wel vervelend.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Mpj het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |