Ik moest lachen echt hard lachen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:42 schreef Supersoep het volgende:
Sjonge jonge, de haantjes zijn weer bezig heur.
Deelnemer is geen alpha. En dat weet hij ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:42 schreef Supersoep het volgende:
Sjonge jonge, de haantjes zijn weer bezig heur.
Wat ben jij een gefrustreerde nicht soms. Echt. Lighten the fuck up.quote:
O god, laten we het niet meer over alpha of niet hebben alsjeblieftquote:zaterdag 18 juni 2011 00:45 schreef Techno het volgende:[/b]
[..]
Deelnemer is geen alpha. En dat weet hij ook.
Nou, dank je wel. Verder snap ik die hetze tegen mij niet zo. Het is niet dat ik hier mensen afkraak of beledig of zo.quote:
Gefrustreerde nicht? Grapjas.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat ben jij een gefrustreerde nicht soms. Echt. Lighten the fuck up.
Dit topic was een paar maanden geleden toch net iets beter.
Ik leg het je uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, dank je wel. Verder snap ik die hetze tegen mij niet zo. Het is niet dat ik hier mensen afkraak of beledig of zo.
is haantjes gedrag. Krijg je natuurlijk reaktie op.quote:Nou, als je wat vaker advies van me aanneemt dan komt het vast helemaal goed met je.
Die van mij bestaat alleen in mijn hoofd.quote:
Nou, jij je zin. Laten we dit topic behouden in dagboek-vorm waar we het elke dag hebben over die gekke Gerrie, Martin en examens.quote:
Het is al goed jongen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, jij je zin. Laten we dit topic behouden in dagboek-vorm waar we het elke dag hebben over die gekke Gerrie, Martin en examens.
Wat is je punt? Ik gun Lanterfanteraar alle geluk van de wereld.. zonder enige bijbedoelingen.quote:
Alles wat jou niet aanstaat is opeens haantjes gedrag. Waar ben je bang voor, dat Lanter je niet zo leuk vindt als de rest van de kerels hier?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef deelnemer het volgende:
is haantjes gedrag. Krijg je natuurlijk reaktie op.
Er is hier maar één iemand gefrustreerd, vermoed ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, jij je zin. Laten we dit topic behouden in dagboek-vorm waar we het elke dag hebben over die gekke Gerrie, Martin en examens.
Ik dacht dat jij gevraagd had aan Supersoep of 'ie niet op jou wou reageren. Wat doe je dan zelf?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:53 schreef Mpj het volgende:
Er is hier maar één iemand gefrustreerd, vermoed ik.
Laat gaan jongen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:53 schreef Mpj het volgende:
[..]
Er is hier maar één iemand gefrustreerd, vermoed ik.
Is allang geleden gevraagd, heeft hij nooit gedaan, dus ik ook niet meer; dus waarom heb je constant kritiek op mij?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gevraagd had aan Supersoep of 'ie niet op jou wou reageren. Wat doe je dan zelf?
Serieus, wat een kleuters hier, ongelovelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |