Kijk, als je als man van 41 staat te trappelen om uit te leggen hoe je moet zoenen, neem ik je niet neer serieus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, als je wat vaker advies van me aanneemt dan komt het vast helemaal goed met je.
Ik zie mijn vriendin dat echt niet doen.. die vindt het vies met een andere meid.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
de vriendin, het zou wel mooi zijn als allemaal vriendinnen opeens bij iedereens verjaardag zoiets organiseren
Nu valt het verjaardagscadeau van Martin en mij een beetje in het waterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef formerjellybean het volgende:
ik niet en ben het ook niet van plan ook
een bril is juist een plus punt, kan je namelijk van die vet hippe brillen dragen (die met van die grote / brede monturen) Doe ik zelf ook, je lijkt ouder en slimmerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie er ook een stuk beter uit zonder bril maar ik ben zo scheel als de tering en heb ogen die werken als apart werkende camera's. Dus ja dan kan je die dingen niet in doen.
Ik sta helemaal niet te trappelen, after all, assumptions are the mother of all fuck ups, maar als ik zie wat er wordt uitgekraamt zo af en toe... dat is puur omdat ze niet beter weten cq. gewend zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef deelnemer het volgende:
Kijk, als je als man van 41 staat te trappelen om uit te leggen hoe je moet zoenen, neem ik je niet serieus.
Dat is nou ook niet aardigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kijk, als je als man van 41 staat te trappelen om uit te leggen hoe je moet zoenen, neem ik je niet neer serieus.
had succesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Had je succes of wens je mensen succes ??
Past voor geen meter vind ik, rete vervelend dat ding op me neus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:30 schreef hasjman het volgende:
[..]
een bril is juist een plus punt, kan je namelijk van die vet hippe brillen dragen (die met van die grote / brede monturen)
Waar heb je het nu precies over?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik sta helemaal niet te trappelen, after all, assumptions are the mother of all fuck ups, maar als ik zie wat er wordt uitgekraamt zo af en toe... dat is puur omdat ze niet beter weten cq. gewend zijn.
nice, een date of wat?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
had succesmaat van me had een chick en haar vriendin hebk heel gezellig mee gepraat en voor morgen gelijk vast gelegd
He cool , je hebt de smaak trouwens wel te pakken he.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
had succesmaat van me had een chick en haar vriendin hebk heel gezellig mee gepraat en voor morgen gelijk vast gelegd
Wat, omdat ik daadwerkelijk ervaring heb en jij jaloers bent? Kom op zeg.quote:
Das geen date, anders heb ik ook een date geregeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:34 schreef pl4kkie het volgende:
Ja soort van date. We gaan met een groep uit en heb haar ook gevraagd en ze had zin om mee tegaan
Tof man, dus er komt een vervolg?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:31 schreef pl4kkie het volgende:
zeg toch ook soort vanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Das geen date, anders heb ik ook een date geregeld.
Mooi man.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
zeg toch ook soort van. Heb er wel zin in. Mss vloeit er meer uit voort
Ach ik ga echt geen topic report aanmaken hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Pssttttt notes , dus een beetje aardiger
Was ook ff een mild hintje naar deelnemer, hij is een beetje dwars na zijn eerste note. Vind de wat mildere deelnemer aardigerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ik ga echt geen topic report aanmaken hoor.
Daarbij ben ik gelukkig in de liefde en heb ik een huid zo dik als een olifant.
Dat is je van harte gegund.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:39 schreef Techno het volgende:
Daarbij ben ik gelukkig in de liefde en heb ik een huid zo dik als een olifant.
Ik moest lachen echt hard lachen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:42 schreef Supersoep het volgende:
Sjonge jonge, de haantjes zijn weer bezig heur.
Deelnemer is geen alpha. En dat weet hij ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:42 schreef Supersoep het volgende:
Sjonge jonge, de haantjes zijn weer bezig heur.
Wat ben jij een gefrustreerde nicht soms. Echt. Lighten the fuck up.quote:
O god, laten we het niet meer over alpha of niet hebben alsjeblieftquote:zaterdag 18 juni 2011 00:45 schreef Techno het volgende:[/b]
[..]
Deelnemer is geen alpha. En dat weet hij ook.
Nou, dank je wel. Verder snap ik die hetze tegen mij niet zo. Het is niet dat ik hier mensen afkraak of beledig of zo.quote:
Gefrustreerde nicht? Grapjas.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat ben jij een gefrustreerde nicht soms. Echt. Lighten the fuck up.
Dit topic was een paar maanden geleden toch net iets beter.
Ik leg het je uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, dank je wel. Verder snap ik die hetze tegen mij niet zo. Het is niet dat ik hier mensen afkraak of beledig of zo.
is haantjes gedrag. Krijg je natuurlijk reaktie op.quote:Nou, als je wat vaker advies van me aanneemt dan komt het vast helemaal goed met je.
Die van mij bestaat alleen in mijn hoofd.quote:
Nou, jij je zin. Laten we dit topic behouden in dagboek-vorm waar we het elke dag hebben over die gekke Gerrie, Martin en examens.quote:
Het is al goed jongen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, jij je zin. Laten we dit topic behouden in dagboek-vorm waar we het elke dag hebben over die gekke Gerrie, Martin en examens.
Wat is je punt? Ik gun Lanterfanteraar alle geluk van de wereld.. zonder enige bijbedoelingen.quote:
Alles wat jou niet aanstaat is opeens haantjes gedrag. Waar ben je bang voor, dat Lanter je niet zo leuk vindt als de rest van de kerels hier?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef deelnemer het volgende:
is haantjes gedrag. Krijg je natuurlijk reaktie op.
Er is hier maar één iemand gefrustreerd, vermoed ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, jij je zin. Laten we dit topic behouden in dagboek-vorm waar we het elke dag hebben over die gekke Gerrie, Martin en examens.
Ik dacht dat jij gevraagd had aan Supersoep of 'ie niet op jou wou reageren. Wat doe je dan zelf?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:53 schreef Mpj het volgende:
Er is hier maar één iemand gefrustreerd, vermoed ik.
Laat gaan jongen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:53 schreef Mpj het volgende:
[..]
Er is hier maar één iemand gefrustreerd, vermoed ik.
Is allang geleden gevraagd, heeft hij nooit gedaan, dus ik ook niet meer; dus waarom heb je constant kritiek op mij?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gevraagd had aan Supersoep of 'ie niet op jou wou reageren. Wat doe je dan zelf?
Serieus, wat een kleuters hier, ongelovelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |