nice, een date of wat?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
had succesmaat van me had een chick en haar vriendin hebk heel gezellig mee gepraat en voor morgen gelijk vast gelegd
He cool , je hebt de smaak trouwens wel te pakken he.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
had succesmaat van me had een chick en haar vriendin hebk heel gezellig mee gepraat en voor morgen gelijk vast gelegd
Wat, omdat ik daadwerkelijk ervaring heb en jij jaloers bent? Kom op zeg.quote:
Das geen date, anders heb ik ook een date geregeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:34 schreef pl4kkie het volgende:
Ja soort van date. We gaan met een groep uit en heb haar ook gevraagd en ze had zin om mee tegaan
Tof man, dus er komt een vervolg?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:31 schreef pl4kkie het volgende:
zeg toch ook soort vanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Das geen date, anders heb ik ook een date geregeld.
Mooi man.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
zeg toch ook soort van. Heb er wel zin in. Mss vloeit er meer uit voort
Ach ik ga echt geen topic report aanmaken hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Pssttttt notes , dus een beetje aardiger
Was ook ff een mild hintje naar deelnemer, hij is een beetje dwars na zijn eerste note. Vind de wat mildere deelnemer aardigerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ik ga echt geen topic report aanmaken hoor.
Daarbij ben ik gelukkig in de liefde en heb ik een huid zo dik als een olifant.
Dat is je van harte gegund.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:39 schreef Techno het volgende:
Daarbij ben ik gelukkig in de liefde en heb ik een huid zo dik als een olifant.
Ik moest lachen echt hard lachen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:42 schreef Supersoep het volgende:
Sjonge jonge, de haantjes zijn weer bezig heur.
Deelnemer is geen alpha. En dat weet hij ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:42 schreef Supersoep het volgende:
Sjonge jonge, de haantjes zijn weer bezig heur.
Wat ben jij een gefrustreerde nicht soms. Echt. Lighten the fuck up.quote:
O god, laten we het niet meer over alpha of niet hebben alsjeblieftquote:zaterdag 18 juni 2011 00:45 schreef Techno het volgende:[/b]
[..]
Deelnemer is geen alpha. En dat weet hij ook.
Nou, dank je wel. Verder snap ik die hetze tegen mij niet zo. Het is niet dat ik hier mensen afkraak of beledig of zo.quote:
Gefrustreerde nicht? Grapjas.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat ben jij een gefrustreerde nicht soms. Echt. Lighten the fuck up.
Dit topic was een paar maanden geleden toch net iets beter.
Ik leg het je uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, dank je wel. Verder snap ik die hetze tegen mij niet zo. Het is niet dat ik hier mensen afkraak of beledig of zo.
is haantjes gedrag. Krijg je natuurlijk reaktie op.quote:Nou, als je wat vaker advies van me aanneemt dan komt het vast helemaal goed met je.
Die van mij bestaat alleen in mijn hoofd.quote:
Nou, jij je zin. Laten we dit topic behouden in dagboek-vorm waar we het elke dag hebben over die gekke Gerrie, Martin en examens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |