abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98322070
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja je moet wat proberen he, dan maar een keiharde afwijzing dan heb ik tenminste een keer in mijn leven ballen.
_O_
Finally, someone let me out of my cage
pi_98322085
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:26 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Het minnemin, hoe is het er mee?
Je nam even tijd om aan iets te werken (als ik me goed herinner)?
Ik ging even afkicken van forummen. Eigenlijk is er ook weinig aan, behalve deze reeks dan :P. Ik ben naar Pinkpop geweest, wat een leuke mannen allemaal, geen nieuwe contacten helaas. Ik merk wel aan mezelf dat ik zekerder word en mannen minder bedreigend vind. Beetje ziek geweest. Vanavond een feestje.

Ik heb er eigenlijk steeds minder vertrouwen in, dat ik nog een man vind. En moet ik dat erg vinden? Mwah. Minder erg dan jaaaaaren achtereen. Ik wil mijn studie afmaken, een nieuwe baan vinden, en verhuizen naar een nieuwe plaats met nieuwe impulsen. Ik ben een goed mens. Dan maar een eenzaam bed.
pi_98322089
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh ja? <aar je bedekt je hoofd de hele tijd dus ik dacht... :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98322097
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
Oh ja? <aar je bedekt je hoofd de hele tijd dus ik dacht... :P
Oke, mijn hele bos staat hier ook niet goed op, maar je ziet wel haar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh ja, en we zien er niet uit. Maar wel moe en voldaan. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2011 01:33:21 ]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:33:18 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98322116
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:32 schreef Techno het volgende:

[..]

SPOILER
Okee je hebt haar :P ik moet wel zeggen kaal zou je wel staan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98322123
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ik ging even afkicken van forummen. Eigenlijk is er ook weinig aan, behalve deze reeks dan :P. Ik ben naar Pinkpop geweest, wat een leuke mannen allemaal, geen nieuwe contacten helaas. Ik merk wel aan mezelf dat ik zekerder word en mannen minder bedreigend vind. Beetje ziek geweest. Vanavond een feestje.

Ik heb er eigenlijk steeds minder vertrouwen in, dat ik nog een man vind. En moet ik dat erg vinden? Mwah. Minder erg dan jaaaaaren achtereen. Ik wil mijn studie afmaken, een nieuwe baan vinden, en verhuizen naar een nieuwe plaats met nieuwe impulsen. Ik ben een goed mens. Dan maar een eenzaam bed.
Ach schat, jij gaat ook echt wel iemand vinden hoor. Daar ben ik zeker van. Net zoals het mij (ooit) gaat lukken.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:33:44 #207
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98322129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef minibeer het volgende:

[..]

_O_
Niet overdrijven waarschijnlijk durf ik niet te zeggen wat ik voor haar voel. Spanning enzovoort.
C'est la vie
pi_98322140
quote:

[..]

SPOILER
Nou wat een haar zie je :D
Het ziet er wat mij betreft nog steeds kaal uit :P
pi_98322155
quote:

[..]

SPOILER
hehe, een beetje weinig slaap, maar dat is juist goed, het zou erger zijn als jullie fris en fruitig waren :P
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:36:02 #210
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98322182
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
Niet overdrijven waarschijnlijk durf ik niet te zeggen wat ik voor haar voel. Spanning enzovoort.
Ik heb volgens mij nog nooit tegen een meid gezegd dat ik gevoelens voor d'r had voordat we gingen zoenen. Als het goed is heeft ze dat wel door, en dan gaat ze daar of in mee of ze houdt de boot af.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98322185
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Alleen al iets afspreken vind ik een _O_ waard, :6
SPOILER
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:36:16 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98322192
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:34 schreef minibeer het volgende:

[..]

hehe, een beetje weinig slaap, maar dat is juist goed, het zou erger zijn als jullie fris en fruitig waren :P
Hoe minder ze slapen hoe beter de relatie. ^O^
C'est la vie
pi_98322193
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:31 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ik denk best dat dat lukt , mijn ervaring is vaak als je leven wat stabieler is en je wat meer op orde bent dat wel gebeurd. Dingen komen soms wanneer je er aan toe bent.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:37:34 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98322225
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij nog nooit tegen een meid gezegd dat ik gevoelens voor d'r had voordat we gingen zoenen. Als het goed is heeft ze dat wel door, en dan gaat ze daar of in mee of ze houdt de boot af.
Ja maar tussen ons is er echt niet een spanning dat je zegt die pak ik gewoon op haar bek. Dus gewoon proberen leuk over te komen en dan zeggen dat ik wel wat voor haar voel en dat ik het nog een keer wil doen. Dat is mijn plan, zo gaan we het doen, kans van slagen is nihil maar ja dat is wel zo als we het gaan doen.
C'est la vie
pi_98322265
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:34 schreef dyna18 het volgende:
Nou wat een haar zie je :D
Het ziet er wat mij betreft nog steeds kaal uit :P
Zo dan? :P
SPOILER
pi_98322270
ik ben nu plain jane aan het kijken, wat een cliché kut-begin weer :+
pi_98322282
Ik zei tegen hem dat hij in ieder geval even moed moest verzamelen en op de vrouw in kwestie af durven stappen - vrouwen komen wel zelf op mannen af, maar toch vaker dan andersom, en als je in een hoekje naar je drankje gaat staan staren boek je niet snel succes, denk ik :P

Veel jongens hebben ook het probleem dat ze niet eens een potentiële kandidaat zijn, omdat ze een beetje seksloosheid uitstralen - dat zijn meestal ook de jongens waarvan men na een tijdje gaat speculeren of ze soms homo zijn.
Het verschil tussen deze jongens en jongens die wel enige aantrekkingskracht bezitten zit hem volgens mij in de manier waarop je omgaat met vrouwen.
Flirten hoeft niet altijd wat te betekenen, maar kan al veel verschil maken - alle jongens die ik ken die totaal geen seks uitstralen zijn jongens die ik nog nooit heb zien flirten of "anders" om heb zien gaan met vrouwen dan met mannen.
Beetje vaag omschreven, ik hoop dat het toch duidelijk is.

Maar ja we hadden het die hele avond dus eigenlijk over versieren, en over hoe oneerlijk het eigenlijk is dat vrouwen in de meeste gevallen kunnen afwachten en "ontvangen" terwijl de man in de meeste gevallen degene is die het meeste versierwerk moet verrichten.

- Plain Jane is wel grappig, maar gaat uitsluitend over vrouwen die in de friendzone (denken te) zitten en geen move durven maken. Subtiel verschilletje met dit hier, maar het heeft met versierproblemen te maken en is ook best vermakelijk :D

- Eén ding even duidelijk maken voordat er misverstanden over ontstaan: je hebt pas een relatie als je dat allebei vindt. Je hebt geen "regels" als "na de 3e date is het een relatie" of "na seks is het aan".
Niet iedereen voelt geloof ik de behoefte om het ook echt uit te spreken, voor sommigen "voel" je dat na een tijd vanzelf. Maar een ding is zeker: het is niet iets wat je zelf bepaalt: 't is pas een relatie als jullie dat beiden vinden O+
pi_98322286
Overigens leuke nieuwtjes; ik ga volgend weekend met mijn vriendin naar Parijs (gewoon een weekendje)! O+ De week daarop met een vriend naar Londen (ook een weekendje). De 18e ga ik naar Afrika voor drie weken, kom ik de 10e weer en ga ik dan de 18e met een stel vrienden naar Italie.

Jullie zijn dus binnenkort een heeeele lange tijd van me af.. Ik ga genieten van mijn vakantie.. :7 Wss ook geen ruzies meer.. :P
pi_98322302
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef Techno het volgende:

[..]

Zo dan? :P
SPOILER
Ok :)
Ik dacht trouwens ook dat je kaal was (volgens mij had ik je dat ook wel eens in een PB gestuurd).
pi_98322305
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef Mpj het volgende:
Overigens leuke nieuwtjes; ik ga volgend weekend met mijn vriendin naar Parijs (gewoon een weekendje)! O+ De week daarop met een vriend naar Londen (ook een weekendje). De 18e ga ik naar Afrika voor drie weken, kom ik de 10e weer en ga ik dan de 18e met een stel vrienden naar Italie.

Jullie zijn dus binnenkort een heeeele lange tijd van me af.. Ik ga genieten van mijn vakantie.. :7 Wss ook geen ruzies meer.. :P
Klinkt goed. Veel plezier man! :D
pi_98322314
Mijn tip is geen ultieme liefdesverklaring maar laat met spelende hints meer merken dat je haar leuk vind. Met complete liefdesverklaringen kan je haar afschrikken en dan is vriendschap ook over.
Laat wel merken dat je haar leuk vind maar ook niet te.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:41:12 #222
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98322321
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
Flirten hoeft niet altijd wat te betekenen, maar kan al veel verschil maken - alle jongens die ik ken die totaal geen seks uitstralen zijn jongens die ik nog nooit heb zien flirten of "anders" om heb zien gaan met vrouwen dan met mannen.
Beetje vaag omschreven, ik hoop dat het toch duidelijk is.
Ik vind het wel een goeie.

quote:

Veel plezier :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:41:22 #223
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98322330
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:33 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ach schat, jij gaat ook echt wel iemand vinden hoor. Daar ben ik zeker van. Net zoals het mij (ooit) gaat lukken.
Waarom gaan jullie het niet samen proberen.
The view from nowhere.
pi_98322334
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:40 schreef dyna18 het volgende:
Ok :)
Ik dacht trouwens ook dat je kaal was (volgens mij had ik je dat ook wel eens in een PB gestuurd).
Ik ben van mijn leven niet kaal geweest dus dat lijkt me sterk. ;)
pi_98322336
quote:

Wat de fuck. Teveel geld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')