Awwwwquote:
Ik ben ook niet zo van foto's op het internet zetten enzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was een geintje omdat het over kalend ging enzo, hij heeft meer haar dan ik
Ik stuur ze eigenlijk enkel naar vrouwen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van foto's op het internet zetten enzo
Oh het is niet echt een big deal of zo, hoor, had het vooral over initiatief nemen tot eerste kus en zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoe werd jij dan versierd? Als je dat wil vertellen?
Nou en, ik wil wetenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:11 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh het is niet echt een big deal of zo, hoor, had het vooral over initiatief nemen tot eerste kus en zo.
Wij hebben elkaar hier op Fok! leren kennen en toen na een tijdje afgesproken irl.
Maar ik wachtte (met al die eerste Handelingen zeg maar) meer af, zeg maar, heel tuttigen dat hij dan de eerste moves maakte. Tja, verlegenheid misschien.. Want ik wilde het allemaal gelijk wel doen al durfde ik minder snel risico te lopen of zo
Vaag
Dat hele versierproces gaat trouwens wel anders natuurlijk als je elkaar online ontmoet, dat wel.
Aan mijn verhaal zul je dan ook vast niet veel hebben denk ik![]()
Want?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
Dat doet me er aan denken dat ik mijn Fobo even moet dicht gooien.
Vond het leuk voor de mensen hier dat ze me even konden zien.quote:
Weinig? Zeg maar gerust geen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:34 schreef minibeer het volgende:
hehe, een beetje weinig slaap, maar dat is juist goed, het zou erger zijn als jullie fris en fruitig waren
Ja en dat kan ik wel begrijpen, dat is trouwens dus ook precies waar ik het gisteren met die vriend over had.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nou en, ik wil weten
Ik ben altijd benieuwd hoe dat dan gaat, ik ben altijd zelf bang dat ik awkward dingen doe als ik iets probeer. Meestal wordt het dan ook awkward omdat ik alleen maar staar
Ok. Nee ik dacht dat je em altijd open had en nu opeens ging dichtgooienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Vond het leuk voor de mensen hier dat ze me even konden zien.
Nu vind ik het wel genoeg.
Deels dat, maar ik zie mezelf ook niet snel jongens die ik niet ken aanspreken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ja en dat kan ik wel begrijpen, dat is trouwens dus ook precies waar ik het gisteren met die vriend over had.
Want die maakt ook nog geen moves en zo - al ben ik er van overtuigd dat dat wel goedkomt.
Volgens mij hebben bijna alle mannen wel een fase gehad waarin ze dat versieren en contact leggen met vrouwen nog een beetje moesten aanleren, en nog een beetje onwennig waren.
En hoe kwamen die daar overheen? Door ervaring op te doen, denk iken achteraf kunnen ze er denk ik wel om lachen.
Ja, ik denk dat het meestal gewoon een fase is - alleen zijn sommigen/of meer dan je zou denken die fase helaas nooit ontgroeid en zijn dus nog steeds een beetje huiverig.
Het kan natuurlijk ook tal van andere oorzaken hebben.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Deels dat, maar ik zie mezelf ook niet snel jongens die ik niet ken aanspreken.
Hij is een hetero man.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Jij bent een vrouw?! Ik dacht al die tijd dat je een kerel was
ik zie op m'n telefoon een heleboel icoontjes niet.
Of je bent een vent en valt op mannen? Of je hebt het over "afstappen op" als in "vriendschappelijke toenadering zoeken" en bedoelt het niet op een romantische manier?
![]()
Ben ik ook Pquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Jij bent een vrouw?! Ik dacht al die tijd dat je een kerel was
ik zie op m'n telefoon een heleboel icoontjes niet.
Of je bent een vent en valt op mannen? Of je hebt het over "afstappen op" als in "vriendschappelijke toenadering zoeken" en bedoelt het niet op een romantische manier?
![]()
Barely legal komt me wel bekend voor, ik denk het welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
The Strokes, zijn die niet van "Someday" en "Barely Legal" ?
tegenover vreemden wel, ik val altijd een beetje stil als er niet echt een duidelijk gespreksonderwerp is. Ik heb me dit jaar ook veel te veel afgesloten eigenlijk, niet naar college gaan en eigenlijk alleen de hele dag thuis rondhangen en niets doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh
Oke ik snap 't, je hebt een beetje last van verlegenheid?
Komt meestal voort uit onzekerheid.. Ben je ergens onzeker over of zo?
En Reptiliaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
The Strokes, zijn die niet van "Someday" en "Barely Legal" ?
Je zit in een comfort zone. Doe dingen die je 'eng' vindt. Verleg daarmee je grenzen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
tegenover vreemden wel, ik val altijd een beetje stil als er niet echt een duidelijk gespreksonderwerp is. Ik heb me dit jaar ook veel te veel afgesloten eigenlijk, niet naar college gaan en eigenlijk alleen de hele dag thuis rondhangen en niets doen.
er is op zich niets mis met me (integendeel, ik ben slim en sportief), maar ik moet even alles op orde krijgen, want op sociaal gebied gaat het niet vanzelf bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |