Dat klinkt wel leuk beetje reislustig dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef Mpj het volgende:
Overigens leuke nieuwtjes; ik ga volgend weekend met mijn vriendin naar Parijs (gewoon een weekendje)!De week daarop met een vriend naar Londen (ook een weekendje). De 18e ga ik naar Afrika voor drie weken, kom ik de 10e weer en ga ik dan de 18e met een stel vrienden naar Italie.
Jullie zijn dus binnenkort een heeeele lange tijd van me af.. Ik ga genieten van mijn vakantie..Wss ook geen ruzies meer..
Zeker een foto van mij gezienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wat een lieve foto, Techno!
Ik dacht trouwens ook dat je kalend wasZag in m'n hoofd altijd een kalend mannetje voor me bij jouw naam.
Daarom postte hij die foto juistquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik dacht trouwens ook dat je kalend wasZag in m'n hoofd altijd een kalend mannetje voor me bij jouw naam.
Jij bent dat echt op die laatste foto in het blauw?
Hmm, misschien is je fobo dan toch iets vertekenend of zo?
Aangename verassing
Nee ik ga niet zeggen van "Oh Daisy al vanaf de eerste keer dat ik je zag, hou ik van jouw wil je alsjeblieft weer wat met me gaan drinken zaterdag?" Dus spelende hints hoe doe ik dat en niks met oogcontact want dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:40 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn tip is geen ultieme liefdesverklaring maar laat met spelende hints meer merken dat je haar leuk vind. Met complete liefdesverklaringen kan je haar afschrikken en dan is vriendschap ook over.
Laat wel merken dat je haar leuk vind maar ook niet te.
Heb je wel eens foto hier gepost dan?quote:
Ja dat ben ik echt. Vorig jaar in Scheveningen, op een bootje. Maar die foto's in mijn fobo zijn net zo oud hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Jij bent dat echt op die laatste foto in het blauw?
Hmm, misschien is je fobo dan toch iets vertekenend of zo?
Aangename verassing
Alleen maar beter toch. Behalve dat afwachten dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
happygirl jij hebt het over ontvangen en afwachten. Ik betrap mezelf er op dat ik vaak eerder degene ben die iniatief neemt en dan afwacht of de ander reageert of niet.
Nope. Gaat niet gebeuren ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:46 schreef minibeer het volgende:
Heb je wel eens foto hier gepost dan?
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe jij eruit ziet.
Ik zie geen foto's in een bootje?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dat ben ik echt. Vorig jaar in Scheveningen, op een bootje. Maar die foto's in mijn fobo zijn net zo oud hoor.
Door aanraken kijken of ze dat toelaat en gewoon ook met woordspelletjes waaruit je laat merken dat je interesse meer is dan vriendschappelijk . Een beetje plagen zeg maar, als anderen even aan willen vullen graag ............quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ga niet zeggen van "Oh Daisy al vanaf de eerste keer dat ik je zag, hou ik van jouw wil je alsjeblieft weer wat met me gaan drinken zaterdag?" Dus spelende hints hoe doe ik dat en niks met oogcontact want dat kan ik niet.
Ja, goed geregeld! Ik moet ook nog op vakantie, kan je nog wat regelen? Liefst ook gratsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:48 schreef Mpj het volgende:
Thanks.In Afrika zelf heb ik helemaal geen zin maar we zullen zien, reislustig inderdaad, wil zoveel mogelijk landen zien.
Ik heb geen geld teveel of zo. Ik betaal geen van allen zelf eigenlijk.
[..]
Alleen maar beter toch. Behalve dat afwachten dan.
Ja, dat zei ik dus ook tegen hem, dat er genoeg meiden van aanpakken weten - maar dat het toch verstandig zou zijn voor hem om niet eeuwig af te wachten tot een meisje hem ineens zou versieren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
happygirl jij hebt het over ontvangen en afwachten. Ik betrap mezelf er op dat ik vaak eerder degene ben die iniatief neemt en dan afwacht of de ander reageert of niet.
De boot zelf zie je niet, maar hij is wel op een boot genomen. Zie je de kust/Scheveningen niet op de achtergrond dan?quote:
Hoe werd jij dan versierd? Als je dat wil vertellenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik dus ook tegen hem, dat er genoeg meiden van aanpakken weten - maar dat het toch verstandig zou zijn voor hem om niet eeuwig af te wachten tot een meisje hem ineens zou versieren.
Ik ben trouwens weer het tegenovergestelde: ik ben best afwachtend, denk dat mijn vriend mij eerder heeft versierd dan ik hem. Ja, dat weet ik eigenlijk wel zeker
Maar daarom zei ik het ook tegen die vriend waar ik gisteren mee sprak, omdat ik uit eigen ervaring sprak. Ik denk, hoort 'ie het ook eens van zo'n vrouw.
Was een geintje omdat het over kalend ging enzo, hij heeft meer haar dan ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:49 schreef minibeer het volgende:
Hoe kan ze dan een foto van jou gezien hebben?
Ja dat vermoedde ik alquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was een geintje omdat het over kalend ging enzo, hij heeft meer haar dan ik
Zo noemt Mera me.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:55 schreef heloef het volgende:
Ik snap nu ook die ondertitel Kuifje meteen.
Haha nee maar waar staat die foto? Niet in je fobo toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:51 schreef Techno het volgende:
[..]
De boot zelf zie je niet, maar hij is wel op een boot genomen. Zie je de kust/Scheveningen niet op de achtergrond dan?
Hahaha ik weet niet joh, mijn vader heeft gewoon betaald voor alles.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, goed geregeld! Ik moet ook nog op vakantie, kan je nog wat regelen? Liefst ook grats
Chillquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Haha nee maar waar staat die foto? Niet in je fobo toch?
[..]
Hahaha ik weet niet joh, mijn vader heeft gewoon betaald voor alles.
Klopt, hij staat niet in mijn fobo, heb hem even in mijn homedir van m'n provider gezet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:58 schreef Mpj het volgende:
Haha nee maar waar staat die foto? Niet in je fobo toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |