En Reptiliaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
The Strokes, zijn die niet van "Someday" en "Barely Legal" ?
Je zit in een comfort zone. Doe dingen die je 'eng' vindt. Verleg daarmee je grenzen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
tegenover vreemden wel, ik val altijd een beetje stil als er niet echt een duidelijk gespreksonderwerp is. Ik heb me dit jaar ook veel te veel afgesloten eigenlijk, niet naar college gaan en eigenlijk alleen de hele dag thuis rondhangen en niets doen.
er is op zich niets mis met me (integendeel, ik ben slim en sportief), maar ik moet even alles op orde krijgen, want op sociaal gebied gaat het niet vanzelf bij mij
Check.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
Vrouwen komen wel zelf op mannen af, maar toch vaker dan andersom, en als je in een hoekje naar je drankje gaat staan staren boek je niet snel succes, denk ik
Checkquote:Veel jongens hebben ook het probleem dat ze niet eens een potentiële kandidaat zijn, omdat ze een beetje seksloosheid uitstralen - dat zijn meestal ook de jongens waarvan men na een tijdje gaat speculeren of ze soms homo zijn.
Ik heb nog steeds maar een half idee van wat 'flirten' überhaupt zou kunnen zijn, dus het is ongelofelijk vaag. Maar het blijkt dus dat dit toch erg belangrijk is?quote:Het verschil tussen deze jongens en jongens die wel enige aantrekkingskracht bezitten zit hem volgens mij in de manier waarop je omgaat met vrouwen.
Flirten hoeft niet altijd wat te betekenen, maar kan al veel verschil maken - alle jongens die ik ken die totaal geen seks uitstralen zijn jongens die ik nog nooit heb zien flirten of "anders" om heb zien gaan met vrouwen dan met mannen.
Beetje vaag omschreven, ik hoop dat het toch duidelijk is.
Maar ik heb voor zover ik weet nooit meisjes geplaagd toen ik een kleine jongen was. Ik heb het ook nog nooit gezien, maar ik zal er eens op proberen te letten.quote:Women, like men, love attention and being admired. "Flirting" is simply female speak for the male term "pick up". Girls don't want to be picked up as this makes them feel objectified whereas the term "flirting" has the connotation of something that is more fun and playful. Flirting is like the way little boys will tease little girls to get their attention.
Article Source: http://EzineArticles.com/3342495
Neuh, was daar niet zo op uit. Concerten zijn wat mij betreft sowieso een slechte plek om vrouwen te regelen. Het is te lawaaiig en bovendien kom ik daar om een bandje te zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:48 schreef HappyGirl91 het volgende:
En daar gaat je rust.. ik ben iig al wakker hoor
DeWolff ken ik nietmaar even opzoeken op YouTube als ik op de computer zit.. Heb je er nog leuke vrouwen ontmoet of was je daar niet zo mee bezig?
Je wordt met de dag geloofwaardiger.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
HAHAHA
in navolging van Strawberry heb ik vannacht ook gedroomd dat enkele users van dit topic handelingen op mij aan het uitvoeren waren
en afgelopen dinsdag of zo droomde ik al dat ik met de trein gestrand was in de stad van "Schenkstroop"
Ik denk het voor persoon verschillend is , maar ik denk wel dat het een plek is waar je op je gemak voelt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh, was daar niet zo op uit. Concerten zijn wat mij betreft sowieso een slechte plek om vrouwen te regelen. Het is te lawaaiig en bovendien kom ik daar om een bandje te zien.
Feestjes zijn the way to go
Ik doe wel vast ff een YT-linkje voor je:
Oh nou gezien mijn levendige fantasie lijkt het mij niet vreemd dat mijn dromen minstens zo bizar zijnquote:
Dat is dus wat we je steeds proberen uit te leggen. Het zijn geen stappen, het is iets wat je zelf moet ontwikkelen. Je leert het alleen door vaak met meiden te praten en dingen te proberen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
We hebben hier laatst ook al een enorme discussie gehad over wat flirten is, maar ik zie nog steeds echt niet in wat het is. En als HappyGirl91 gelijk heeft dan is het heel belangrijk en mag iemand de jongens hier best een cursus 'Flirten voor dummies in 10 stappen' geven. En dan hoef ik niet eens meer te weten wat het is als ik de stappen maar weet
Er zijn wel degelijk standaard handelingen die je kan toepassen bij het flirten, en die zijn ook prima op een rijtje te zetten. Dus geen stappen, maar wel de info waar benzin naar op zoek is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is dus wat we je steeds proberen uit te leggen. Het zijn geen stappen, het is iets wat je zelf moet ontwikkelen. Je leert het alleen door vaak met meiden te praten en dingen te proberen.
Je kunt ook gewoon hallo zeggen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk wel dat ik het proces na de ontmoeting goed heb aangepakt met de berichten. Dat is echt heel bijzonder. Gisteren hoorde ik trouwens van iemand dat ze bij een random-leuke-jongen-in-de-winkel een briefje met "hee jij ziet er zo sexy uit en je lijkt me een heel leuke jongen, mijn nr is 06.." in zijn hand had gestopt. No way dat ik dat ooit zou doen. Maar ik ben nu al iets minder Middeleeuws geworden.
Joh ik dat is best persoonlijk als ze dat niet wil posten dan is dat toch ook ok.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:59 schreef Catbert het volgende:
Je hebt nog steeds dat bericht dat je gestuurd hebt niet gepost dus ik vraag me goed af of je het goed aangepakt hebt.
Daar gaat het hier niet om. Zijn probleem is dat hij niks uitvoert en maar zit te wachten op een soort magisch stappenplan voordat hij uberhaupt aan de slag gaat. En zo werkt dat gewoon niet. Ik geloof ook zeker dat het hem kan helpen om naar een coach te gaan die hem helpt met z'n sociale interactie, maar flirten is iets wat ook voor een groot deel op gevoel en ervaring aankomt. En het is dus zaak gewoon die ervaring op te gaan bouwen. Maarja, da's 'moeilijk'.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:02 schreef dyna18 het volgende:
Er zijn wel degelijk standaard handelingen die je kan toepassen bij het flirten, en die zijn ook prima op een rijtje te zetten. Dus geen stappen, maar wel de info waar benzin naar op zoek is.
Hoezo is een berichtje alsin "Hey ik vond het leuk zullen we binnenkort een keer wat afspreken?" persoonlijk? Zou me niet verbazen als het nogal vaag was en ze daarom geen reactie gekregen heeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:08 schreef formerjellybean het volgende:
Joh ik dat is best persoonlijk als ze dat niet wil posten dan is dat toch ook ok.
Nee nee, was niet vaag. Is door 5 mensen en door Strawberry goedgekeurd. Inderdaad iets als in de categorie van je voorbeeld, zo standaard.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:13 schreef Catbert het volgende:
Hoezo is een berichtje alsin "Hey ik vond het leuk zullen we binnenkort een keer wat afspreken?" persoonlijk? Zou me niet verbazen als het nogal vaag was en ze daarom geen reactie gekregen heeft.
Hmmkay. Nou, dan heeft 'ie kennelijk geen interesse. Op naar de volgende.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee nee, was niet vaag. Is door 5 mensen en door Strawberry goedgekeurd. Inderdaad iets als in de categorie van je voorbeeld, zo standaard.
Ach gewoon doen meid soms denk ik bij mezelf ook is er iemand leuker dan je weet wel, maar die zijn er vast wel. Alleen we moeten ze nog vinden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb trouwens niemand om mee uit te gaan vanavond. Maar ik weet ook niet of ik nog wel iemand anders dan "die ene" wil. Het lijkt me te moeilijk om zo'n geweldig iemand weer "toevallig" te treffen. En anders verlies ik mijzelf weer aan de wrede mannen, die ik waarschijnlijk ook nog eens minder aantrekkelijk vind dan de ene.
Ik denk wel dat ik het proces na de ontmoeting goed heb aangepakt met de berichten. Dat is echt heel bijzonder. Gisteren hoorde ik trouwens van iemand dat ze bij een random-leuke-jongen-in-de-winkel een briefje met "hee jij ziet er zo sexy uit en je lijkt me een heel leuke jongen, mijn nr is 06.." in zijn hand had gestopt. No way dat ik dat ooit zou doen. Maar ik ben nu al iets minder Middeleeuws geworden.
Maar dat is het nu juist, er bestaan geen "stappen" - hoe cliché dit misschien ook klinkt, flirten is een breed begrip, en heeft geen stappen of stadia.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
Eigenlijk zou ik even niet meer reageren hier, maar ik zat toch stiekem mee te lezen i.p.v. te werken aan het verslag dat ik eigenlijk moet maken en ik voelde me aangesproken; Ik herken mezelf er namelijk compleet in.
[..]
Check.
[..]
Check
[..]
Ik heb nog steeds maar een half idee van wat 'flirten' überhaupt zou kunnen zijn, dus het is ongelofelijk vaag. Maar het blijkt dus dat dit toch erg belangrijk is?
Als je op Google zoekt op 'Flirten voor beginners' dan krijg je bijna alleen resultaten die bedoeld zijn voor vrouwen, en waarop de definitie compleet onduidelijk is.
Een van de resultaten, die wel voor mannen - en wat duidelijker - is, zegt dit:
[..]
Maar ik heb voor zover ik weet nooit meisjes geplaagd toen ik een kleine jongen was. Ik heb het ook nog nooit gezien, maar ik zal er eens op proberen te letten.
We hebben hier laatst ook al een enorme discussie gehad over wat flirten is, maar ik zie nog steeds echt niet in wat het is. En als HappyGirl91 gelijk heeft dan is het heel belangrijk en mag iemand de jongens hier best een cursus 'Flirten voor dummies in 10 stappen' geven. En dan hoef ik niet eens meer te weten wat het is als ik de stappen maar weet
Ja, het was echt een leuk berichtje. Niet te lang, niet te kort. Precies goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee nee, was niet vaag. Is door 5 mensen en door Strawberry goedgekeurd. Inderdaad iets als in de categorie van je voorbeeld, zo standaard.
moedersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:22 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder heeft alvast wat boekjes gekocht voor op vakantie Time, Story, Prive en de Linda zit er ook tussen.![]()
Doe je je best om dat ding buitenshuis te houden, koopt je moeder het.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
HAHAHA
in navolging van Strawberry heb ik vannacht ook gedroomd dat enkele users van dit topic handelingen op mij aan het uitvoeren waren
en afgelopen dinsdag of zo droomde ik al dat ik met de trein gestrand was in de stad van "Schenkstroop"
Do tell.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik voor de verandering wel eens geloofwaardig, omdat ik het zelf dus ook heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Bij mij niet, er één keer aan denken is vaak al genoeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:35 schreef Mpj het volgende:
Als je over iets of iemand droomt is het vaak zo dat die situaties of personen erg in je leven aanwezig zijn, je denkt er erg veel aan of je bent er (te)veel mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |