Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:15 schreef Unknown123 het volgende:
Ik steeds vaker dat ik minder spierpijn heb na de training waar kan dit aan liggen? Want na de training ben ik wel altijd kapot, dus ik doe wel zwaar genoeg lijkt me dan. Zou het kunnen dat mijn lichaam aan de oefeningen gewend begint te raken?
Ik heb vaak hetzelfde. Hoelang heb je je huidige schema al? Ik wissel altijd na 6 weken van schema, om zo zo min mogelijk te wennen aan mijn oefeningen, want naarmate mijn schema's vorderen gaat het steeds makkelijker.
Unknown123...Gespierd123...hmmmmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:19 schreef 67Impala het volgende:
Sorry Zeta je hele titel paste niet...
overigens LAPO
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:32 schreef kidkash19 het volgende:
Spierpijn is geen inidcatie van een goede training
Ah ok, dat dacht ik altijd. Goed om te weten dan. Thanks.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:32 schreef kidkash19 het volgende:
Spierpijn is geen inidcatie van een goede training
Wiki.quote:Vroege spierpijn (Immediate Soreness) Brandend gevoel dat ontstaat tijdens of direct na de training. De pijn wordt veroorzaakt door melkzuur dat de vrije zenuwuiteinden prikkelt.
Verlate spierpijn (Delayed Onset Muscle Soreness, DOMS) treedt pas na 24-48 uur op. De spieren doen pijn en zijn minder belastbaar. De oorzaak zijn microscheurtjes in het bindweefsel van de spier en het celmembraan. Volgens Roth (2006) is het type contractie van groot belang voor het ontstaan van DOMS. Excentrische spiercontracties zouden hierbij de grootste rol spelen en zorgen dus voor de meeste schade.
Spierpijn ontstaat door het ontstaan van melkzuur in de spiervezel en daarna in het bloed door zuurstoftekort (anaeroob metabolisme), of doordat bij de belasting van deze spier één of meerdere spiervezels in de spier zijn gescheurd. Dit irriteert, maar herstelt gelukkig snel. Bij het herstel worden spiervezels dikker, zie Spierhypertrofie. Het is een misvatting dat het aantal spiervezels toeneemt; het aantal en de samenstelling zijn genetisch bepaald.
Het beoefenen van de sport fitness, kan tot last zijn van de spiervezels. Deze spiervezels hebben een herstelperiode nodig van minimaal 2 tot 3 dagen. Hierna kan deze spiervezel weer volledig gebruikt worden.
Spierpijn kan vervelend zijn en ook een indicatie zijn van verkeerde training. Heb je na 2 dagen nog steeds spierpijn, dan is de mate van overbelasting voor je spieren te hoog geweest (overtraining).
Je kunt de spierpijn minimaliseren door zorgvuldig te trainen. Sluit een training bijvoorbeeld af met een cooling down: gebruik grote, dynamische bewegingen (denk aan cardioapparatuur) zonder een al te hoog tempo of intensiviteit, en rek de gebruikte spieren [bron?]. Dit bevordert de doorbloeding en helpt de door de training ontstane afvalstoffen af te voeren.
Met betrekking tot de spierpijn is het ook belangrijk de training te verdelen over de week. Train bijvoorbeeld nooit dezelfde spiergroep elke dag; de spier krijgt zo geen hersteltijd om sterker te worden en de overbelasting neemt alleen maar toe en zal de spier uiteindelijk zelfs slapper worden.
Ja, maar daar heb ik spijt van, cleans zijn baas, kun je imo niet vroeg genoeg mee beginnen.quote:Agentperry, deed jij SS destijds ook met rows ipv cleans?
beetje spierpijn is niet erg, in mijn bovenlichaam boeit het me uberhaupt niet maar als ik mijn benen echt helemaal kapot heb gemaakt kan ik de volgende dag nauwelijks lopen en doet elke stap pijn, dat is wel weer minder. niet dat ik mij hierdoor laat tegenhouden, no pain no gain.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef 67Impala het volgende:
Ik krijg het soms wel eens 2 dagen na de bewuste training (zoals het wiki verhaal ook zegt: verlate spierpijn). Maar spierpijn is juist lekker en ook al is het geen indicatie dat je goed getraind heb, heb ik altijd wel het idee dat ik lekker bezig ben geweest.
Same here, benen voel ik meestal met de trap op en af lopen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik heb nu ook al 2 dagen spierpijn in mijn benen, dat heb ik met mijn bovenlichaam toch veel minder.
Helemaal leuk aangezien Rip je ook deadlifts laat doen. Er is altijd een dag in de week waarop je deadlift + squat doet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Voor het eerst? Dat zal je rug ook lekker vinden.
100kg atg is voor mij al een werksetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:25 schreef seto het volgende:
Zag laatst voor het eerst iemand keihard squatten. Begon met 100kg ATG opwarmen, en later sets van 180kg.
Ik was hard aan het 'miren.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
beetje spierpijn is niet erg, in mijn bovenlichaam boeit het me uberhaupt niet maar als ik mijn benen echt helemaal kapot heb gemaakt kan ik de volgende dag nauwelijks lopen en doet elke stap pijn, dat is wel weer minder. niet dat ik mij hierdoor laat tegenhouden, no pain no gain.
met zware deadlifts en chins zou dit wel bij moeten trekken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
Meh ik vind mijn ecto onderarmen niet tof.Mijn bovenarmen zijn een flink stuk dikker geworden, ook relaxed, maar met een korte mouw overhemd zoals vandaag valt je blik op de onderarmen. Daar zit gewoon geen massa op, duidelijke flexors, extensors en aders wel, maar ik zou best een kwak vet kunnen gebruiken daar.
Same here!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
Meh ik vind mijn ecto onderarmen niet tof.Mijn bovenarmen zijn een flink stuk dikker geworden, ook relaxed, maar met een korte mouw overhemd zoals vandaag valt je blik op de onderarmen. Daar zit gewoon geen massa op, duidelijke flexors, extensors en aders wel, maar ik zou best een kwak vet kunnen gebruiken daar.
ik ben ecto/mesoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef Weissman het volgende:
Als ik al die verhalen hoor ben ik bijna trots op dat ik een endo/meso ben
dat heb ik gelukkig wel ja, als ik slecht eet val ik niet terug in gewicht, heb ook wel aardige genen van wat ik hoor echter baal ik wel enorm van mijn dunne polsen. lange ledematen maken me niet uit, komt goed van pas bij veel sporten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
Meso zijn lijkt me ook wel tof, hele dag vreten en de volgende dag nog steeds zwaarder zijn. Ik moet echt blijven eten om niet terug te vallen, een bulk/cut patroon zou ik fijner vinden.
Ik moet ook maar eens een digitale weegschaal wonen, deze huidige werkt met kilo's. Juist die 100gram's zien zouden goed zijn voor motivatie:
http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htmquote:What Is Your Body Type?
Your score is 1.92.
Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type. Strength training can be done more often and for longer sessions then would be good for an Ectomorph, but you must still be carefull not to overdo it. You should train with moderate to heavy weighs and at a moderate pace, not resting too long between sets. You will find you gain muscle quite easy (some women and even men might not want to get too bulky, but this won't happen suddenly. When you are happy with your muscle size simply train to maintain it). Stick to a good healthy diet to keep you lean and muscular, and watch for any slow creeping fat gains. Engage in and enjoy aerobic activities, sports, etc. but do not overdo.
quote:What Is Your Body Type?
Your score is 1.58.
Your body is between an EndoMorph and a Mesomorph. Choose a middle approach between the follow recommendations.
Duim wijsvinger test zat er een centimeter tussen, maar ik heb echt hele kleine handenquote:Your score is 1.33.
Your body is between an EndoMorph and a Mesomorph. Choose a middle approach between the follow recommendations.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ecto onderarm:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
Onderzijde van onderarm:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:04 schreef DjMark het volgende:
Leuke foto.
Maar vanuit deze hoek kan je er dus echt helemaal niks over zeggen.
Ziet er veelbelovend uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:03 schreef Diabox het volgende:
[..]
Mijn ecto onderarm:
[ afbeelding ]
Zal er eens eentje schieten na het trainen, dan staat ie vol met aders. [ afbeelding ]
Nope, moet ff iemand hebben die foto's voor me maakt, zelf voor de spiegel met badkamerbelichting trek ik nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:04 schreef seto het volgende:
Heb je geen full body shot Diabox? Ben wel benieuwd.
Beetje gebrek aan perspectief dus. Denk dat deze dan iets meer perspectief biedt:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:21 schreef DjMark het volgende:
nou ik bedoel dat de bovenkant van je onderarm dicht bij de lens zit, en je hand/pols verder weg.
Daardoor lijkt de bovenkant van je arm overdreven veel groter dan je pols/hand.
Op de foto's lijkt je vuist kwa afmeting ruim 2 keer in je onderarm(bovenste gedeelte) te passen, en dat lijkt me iets overdreven?
Meer wrist curls doen..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beetje gesprek aan perspectief dus. Denk dat deze dan iets meer perspectief biedt:
[ afbeelding ]
Je wou toch grotere onderarmen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef Diabox het volgende:
[..]
Why? Ik heb nooit het gevoel gehad dat m'n onderarmen de bottleneck vormden bij 'n oefening.
Als ik wrist curls doe dan voel ik echt van alles over elkaar gaan en bewegen in mn pols *ril*. Wordt er al snel naar van en dan heb ik het idee dat het niet echt goed kan zijn. Doe ze ook niet meer.quote:
Oh, my bad.quote:
Misschien is je uitvoering niet zo goed, bij mij voelt het wel goed iig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als ik wrist curls doe dan voel ik echt van alles over elkaar gaan en bewegen in mn pols *ril*. Wordt er al snel naar van en dan heb ik het idee dat het niet echt goed kan zijn. Doe ze ook niet meer.
Inderdaad, dit is al een beter perspectief, en geeft een wat beter beeldquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beetje gebrek aan perspectief dus. Denk dat deze dan iets meer perspectief biedt:
[ afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:00 schreef 16meter het volgende:
Isolatie voor onderarmen heb ik nog nooit gedaan en ga ik ook nooit doen.
Ik heb het ooit 'n paar weken gedaan, maar daarna weer mee gestopt. Ben het in ieder geval ook niet van plan om weer mee te beginnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:00 schreef 16meter het volgende:
Isolatie voor onderarmen heb ik nog nooit gedaan en ga ik ook nooit doen.
Gelukkig heb ik niet meer van die smalle ectoschouders.quote:What Is Your Body Type?
Your score is 2.67.
Your body is between an Ectomorph and a Mesomorph. Choose a middle approach between the follow recommendations.
http://www.bodyenfitshop.(...)ilk-egg-whey-proteinquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:21 schreef Unknown123 het volgende:
Ik ben opzoek naar een nieuwe pot whey. Op dit moment gebruik ik whey van de Perry Sport maar die is niet echt lekker plus het klont heel erg. Welke whey raden jullie mij aan?
bij XXL is t 50 euro.. scheelt 10 euro... valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ilk-egg-whey-protein
40 euro voor 5kg, hoe kan dit spul ineens zo cheap zijn? Of is het prut?
47% carbs, is meer 'n weightgainer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet meer van die smalle ectoschouders.(vergeleken met eerst)
[..]
idd :S:S daarom train ik alleen borst en biceps. plus buik natuurlijk elke dag 30 minuten..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:58 schreef DeRakker. het volgende:
onderarmen vind ik dus echt niet boeiend
jezus beest! blijf me verbazen hoe groot je bent, idd ook wel benieuwd naar full body foto's. niet gekuurd toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beetje gebrek aan perspectief dus. Denk dat deze dan iets meer perspectief biedt:
[ afbeelding ]
is weightgainer maar misschien het proberen waard voor jou als rasectoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Nope, maar ik ben heeeel serieus bezig. Heb er echt hard voor moeten zwoegen. Nader momenteel ook het einde van m'n cut, daarna weer bulken. Ben nog geen echt beest ofzo vind ik zelf, maar voor m'n trainingstijd en waar ik vandaan kom vind ik het wel netjes, ben er tevreden mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:23 schreef Agentperry het volgende:
[..]
jezus beest! blijf me verbazen hoe groot je bent, idd ook wel benieuwd naar full body foto's. niet gekuurd toch?
nicequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
idd :S:S daarom train ik alleen borst en biceps. plus buik natuurlijk elke dag 30 minuten..
Aan de zijkanten zitten kleine grijze blokjes, deze gewoon slepenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik zal binnenkort ook wel ff een foto posten. Moet ik alleen ff uitvogelen hoe je met Paint kan knippen.
Ja heb t gevonden, gaat eigenlijk net zo makkelijk als in Photoshop. Heb net nieuwe PC en PS nog niet geïnstalleerd, vandaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Aan de zijkanten zitten kleine grijze blokjes, deze gewoon slepenmaar handig is het niet.. met photoshop en de crop tool is het zo gepiept en heb je meer controle
ik ben even lang als jou maar 85kg.. .dus ik verlies sowiesoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:08 schreef Diabox het volgende:
Zo buff ben ik niet hoorBen lang he, 1m94. Ben momenteel 98.1 kg schoon aan de haak, maar ben ook bijna klaar met cutten, nog 'n kg'tje ongeveer. Daarna weer doorbulken naar 110 kg, nobel streven overigens.
J is sowieso wel wat buffer dan mij, kan ook niet tippen aan die tuinslangen op z'n onderarmen.
En gewicht zegt natuurlijk niet alles. MrJ is bijv. relatief licht voor hoe die oogt in het echt moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik ben even lang als jou maar 85kg.. .dus ik verlies sowieso
Heb net 200 ml olijfolie weggetikt, wordt allemaal omgezet in testosteron.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:45 schreef ukga het volgende:
zo maar ff de chocolade fondue aanzetten om wat calorieën in te halen
Ah. Kom je gemakkelijk aan eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:08 schreef Diabox het volgende:
Zo buff ben ik niet hoorBen lang he, 1m94. Ben momenteel 98.1 kg schoon aan de haak, maar ben ook bijna klaar met cutten, nog 'n kg'tje ongeveer. Daarna weer doorbulken naar 110 kg, nobel streven overigens.
J is sowieso wel wat buffer dan mij, kan ook niet tippen aan die tuinslangen op z'n onderarmen.
Je drink gewoon olijfolie op? En is dat niet slecht voor je lever?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb net 200 ml olijfolie weggetikt, wordt allemaal omgezet in testosteron.![]()
[..]
Ah. Kom je gemakkelijk aan eigenlijk?
Ik hou me eigenlijk altijd strict aan m'n voedingsschema en kom altijd ongeveer aan wat ik heb berekend. Dus kom vrij normaal aan denk ikquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb net 200 ml olijfolie weggetikt, wordt allemaal omgezet in testosteron.![]()
is die te hakke? en wat is de prijs?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef gamezz het volgende:
Nu we het toch over pindakaas hebben, als je goedkope eiwitten wilt kun je beter massaal (aldi) pindakaas inslaan, goedkoper dan whey.Als je de vetten/koolhydraten voor lief neemt.
Ja, is nog wel te doen. ¤0.95 voor 500 gram volgens mij, en dan iets van 110g eiwit per pot.quote:
ai bedankt voor de tip. vandaag zag ik een tijdelijke aanbieding; 2 voor de prijs van 1 tonijn bij de Vomar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, is nog wel te doen. ¤0.95 voor 500 gram volgens mij, en dan iets van 110g eiwit per pot.
Pindakaas-shakes
PANDA PINDAKAAS ANIMAL GAINSquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef gamezz het volgende:
Nu we het toch over pindakaas hebben, als je goedkope eiwitten wilt kun je beter massaal (aldi) pindakaas inslaan, goedkoper dan whey.Als je de vetten/koolhydraten voor lief neemt.
Ja ik lees er nu ook over ja, maar heb het idee dat er een heleboel getrolled word.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
Is echt, de effecten worden door lolbroeken wel eens extreem overdreven (om te trollen, 'k kwam 5 kg per week aan man') maar je kunt hele goede gains maken door voor het slapen (of meteen na de training, mocht je dat willen) pindakaas op je buik te smeren. Tot je borstbeen ongeveer.
Het klinkt bizar maar het eiwit wordt, met behulp van de soorten vetten in pindakaas, door de huid opgenomen en bevordert zo extern de groei van spieren die dit direct als bouwstenen kunnen gebruiken. Dit proces werkt veruit het beste met pindakaas, door de unieke samenstelling daarvan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mensen is dat gedoe met pindakaas op je lichaam smeren nu echt of nep?
na de training met dextrose en 's ochtends met melk en brintaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Hmm wat preferen jullie? Whey voor de training of na de training? En neem je ook Whey op rustdagen?
Ik train altijd 's avonds vlak na het eten dus ik neem Whey na training. Maar ik neem geen Whey op rustdagen. Of is dat ook aan te raden?
Was helemaal bij tot ik dit zinnetje las:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
zegt idd niet alles maar ik zal er nooit buffer uit kunnen zien als jouquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:16 schreef Diabox het volgende:
[..]
En gewicht zegt natuurlijk niet alles. MrJ is bijv. relatief licht voor hoe die oogt in het echt moet ik zeggen.
BB-meet?Op DBB houden ze soms meetings. Was zelf kortgeleden nog aanwezig bij de Artemis Cup in Beverwijk.
dan jij*quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zegt idd niet alles maar ik zal er nooit buffer uit kunnen zien als jou
Op de cover van de "Men's health" zetten ze zelfs jantje smit, die look heb je al.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
I know, I know t zijn geen BB poses en ik zal wel wat beachboy comments krijgen maar ik zit een beetje tussen fitness en BB in als het ware. Kan me niet echt associeren met het grooste deel van de jongens van mijn leeftijd die 2x in de week fitnessen en zich er verder niet mee bezig houden. Aan de andere kant wil ik ook niet echt als Ronnie worden en streef ik meer naar een "Men's health" look.
Edit: Oops beetje erg klein die resize...
MrJ is een grote jonge geworden, vroeger was hij echt smal mannetje, weet nog dat ik hem voor het eerst zag, dun mager, slap, maar gedreven. Nu is het een echte bodybuilder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:16 schreef Diabox het volgende:
[..]
En gewicht zegt natuurlijk niet alles. MrJ is bijv. relatief licht voor hoe die oogt in het echt moet ik zeggen.
BB-meet?Op DBB houden ze soms meetings. Was zelf kortgeleden nog aanwezig bij de Artemis Cup in Beverwijk.
Dat moet je hem zelf maar vragen:-)quote:
natuurlijk maar vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat moet je hem zelf maar vragen:-)
Gekuurd of niet, hij is een echte bodybuilder.
Hoezo? Is goed te doen hoor, train nog maar 2 1/2 jaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zegt idd niet alles maar ik zal er nooit buffer uit kunnen zien als jou
Geen idee hoe die er vroeger uitzag eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
MrJ is een grote jonge geworden, vroeger was hij echt smal mannetje, weet nog dat ik hem voor het eerst zag, dun mager, slap, maar gedreven. Nu is het een echte bodybuilder.
Die vent is echt koning, moet altijd lachen. Hij ook trouwens als ik mijn kwartaal training kwam doen.
Ik gebruik gewoon dit supplement XXL, het is hun huismerk AAS.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:11 schreef 16meter het volgende:
Nee man, makkelijk haalbaar zonder AAS zoveel massa op zo'n laag BF.
Beetje overbodige vraag.. alle wedstrijd atleten kuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weissman gaat andere oefening doen maar ziet die teringecto voor nog zeker 5 minuten niks doen. Ok, ff snel 4 (ja echt 4) herhalingen tussendoor that's it. Weissman is al helemaal klaar met zijn workout maar wacht nog steeds op het ene toestel. Eindelijk staan die 2 op en lopen breed en trots weg![]()
Duke nukem op het etiketquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon dit supplement XXL, het is hun huismerk AAS.
Bestellen gaat alleen via mail, vragen naar "de Duke".
[ afbeelding ]
.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:09 schreef ukga het volgende:
[..]
Duke nukem op het etiketdaar MOET je wel breed van worden
![]()
Tevens; ZetaOs gebruikt verboden middelen maar studeert wel rechten![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:44 schreef Diabox het volgende:
In de tussenstukjes staat ook dat ie 600 pounds kan benchen.
het zou een vet spel geweest zijn als ie 10 jaar geleden was uitgekomen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:42 schreef seto het volgende:
Je kan in die nieuwe Duke Nukem ook bankdrukken met 100kg, gaat hij klagen dat het te licht is.
Verder nogal matig spel.
ik train ook 2.5 jaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:03 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hoezo? Is goed te doen hoor, train nog maar 2 1/2 jaar.
[..]
Geen idee hoe die er vroeger uitzag eerlijk gezegd
xxl nutrition?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef ZetaOS het volgende:
Ik raad iedereen aan even XXL te mailen en naar de Duke te vragen.
Kijk naar je zelf, zie je nog dat dunne mannetje staan, verlangt je lichaam naar mint, mail dan NU XXL en vraag naar de DUKE MUAAAAAAH!
[ afbeelding ]
aha ja ik zie. hmnja aas is sowieso niet echt wat voor mij. kan naturel nog genoeg gainenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:17 schreef Diabox het volgende:
God van DBB:
http://forum.dutchbodybuilding.com/groups/getxxl-fanclub.html
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:17 schreef Diabox het volgende:
God van DBB:
http://forum.dutchbodybuilding.com/groups/getxxl-fanclub.html
Klopt het zijn mints, collectors item.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:18 schreef Diabox het volgende:
Dat potje van ZetaOS zijn ook geen AAS hehe, heb geen idee wat die tabs wel zijn (gewoon magnesium oid. neem ik aan?), maar is voor de lulz.
Vind mezelf ook niet dun 1.735 (ja die 0.05 doet het hem) en weeg 90 kgquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:12 schreef Weissman het volgende:
sorry brah, vind mezelf niet echt dun. 1.93 bij 104kg.
ik heb totaal geen ervaring met AAS of wat er mogelijk is zonder AAS vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:11 schreef 16meter het volgende:
Nee man, makkelijk haalbaar zonder AAS zoveel massa op zo'n laag BF.
Beetje overbodige vraag.. alle wedstrijd atleten kuren.
train je al 2,5 jaar en je bent 85kg met 1.94? ik train 10 maanden, ben 84kg bij 1.88.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik train ook 2.5 jaaraight en ook al zelfde lengte
Elke keer als ik jou zie posten moet ik denken aan Eazy Equote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:20 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Vind mezelf ook niet dun 1.735 (ja die 0.05 doet het hem) en weeg 90 kg![]()
Die Duke steroïds/mints zijn overigens wel de shit!
Aaaight, sippin' Ol' Englishquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef ukga het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten moet ik denken aan Eazy E
ben 18kg aangekomen... nauwelijks vet... zit nu ff paar maanden vast met t gewicht.. maar oefeningen gaan nog steeds omhoog dusja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:36 schreef Agentperry het volgende:
[..]
train je al 2,5 jaar en je bent 85kg met 1.94? ik train 10 maanden, ben 84kg bij 1.88.
wat zijn je stats op de grote 3?
vergelijkbaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ben 18kg aangekomen... nauwelijks vet... zit nu ff paar maanden vast met t gewicht.. maar oefeningen gaan nog steeds omhoog dusja.
Uhm 1x 100kg bankdrukken paar maanden geleden, 6x 80kg
6x 120kg squat
6x 120kg deadlift.. maar dat doe ik puur voor de onderrug dus geen hamstring enz, doe t pas sinds paar maanden.
jij?
eerste jaar ook 11kg aangekomen... goodtimes goodtimes...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef Agentperry het volgende:
ben trouwens in een jaar 14kg aangekomen echt bizar, is ook wel een gedeelte vet van en een ander gedeelte vocht maar toch 14kg in een jaar en nog steeds onder de 12%bf.
Ik begon ook met 69 kgquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
eerste jaar ook 11kg aangekomen... goodtimes goodtimes...
Marja ik woog maar 67kg met 1.95/94eckte ecto
netjes...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:14 schreef Agentperry het volgende:
[..]
vergelijkbaar
5*80 bank
5*125sq
5*145dl/160kg rackpull
ik op 70. maar heb ook het gevoel dat een gedeelte van mijn gains ook gewoon was omdat ik nog niet was uitgegroeid, wel in de lengte maar was relatief laatbloeier dus was zonder bbing ook nog wel wat aangekomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
eerste jaar ook 11kg aangekomen... goodtimes goodtimes...
Marja ik woog maar 67kg met 1.95/94eckte ecto
Ik woog 2 jaar geleden ook nog maar 65kg weeg nu 75, 1.78m. Ben iets naar benden gegaan qua gewichten door het ongezond eten en bier drinken, waar ik mij behoorlijk aan erger. Zit nu op zo'n 100kg bank.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef Agentperry het volgende:
ben trouwens in een jaar 14kg aangekomen echt bizar, is ook wel een gedeelte vet van en een ander gedeelte vocht maar toch 14kg in een jaar en nog steeds onder de 12%bf.
Is dat een goed of een slecht ietsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef ukga het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten moet ik denken aan Eazy E
Wat voor lichaamstype heb je ? Sowieso cardio blijven doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe houden jullie BF zo laag dan? Gewoon de cardio blijven aanhouden en hoog in de eiwitten zitten? Of geen cardio en hoge eiwitten?
Australie inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Hoop zonnig eiland of zo:)
Clean bulken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe houden jullie BF zo laag dan? Gewoon de cardio blijven aanhouden en hoog in de eiwitten zitten? Of geen cardio en hoge eiwitten?
85% van de posters in dit topic is ecto. Vandaar dat er nauwelijks over cardio gesproken wordtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:41 schreef star_gazer het volgende:
Geen cardio? Dan moet je toch haast wel ecto zijn.
Eazy E was wel echt 1 van de bazige rappersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:20 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Is dat een goed of een slecht ietsZegt me namelijk helemaal niets
*doet googelen want het is nog rustig op werk! Ik word gewoon geassocieerd met een rapper
Endo/Meso. M.b.t mijn opmerking; ik blijf altijd cardio doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat voor lichaamstype heb je ? Sowieso cardio blijven doen.
snelle verbranding en redelijk clean eten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:21 schreef CantFazeMe het volgende:
grote compounds zijn mijn favoriet, heb niet echt een favoriete spiergroep maar heb altijd de meeste lol in dl/sq/cleans/bench/pushpressquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Australie inderdaad
Anyways, relatief weinig spierpijn na de benen-sessie van gisteren. Gelukkig maar, want kon de vorige keer nauwelijks lopen de dag erna. Pijn in m'n reet van de squatsMorgen zijn biceps en rug weer aan de beurt, zin in
Wat is jullie favoriete onderdeel om te trainen? Bij mij is het triceps; ik krijg daar altijd een knetterharde pump. Armen ontploffen bijna na een goeie triceps training
zelfde hier doe alleen flyes en lat raises. soms een keer wat hammer curls als ik tijd over heb. jammer genoeg hebben wij geen kettlebells.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:32 schreef kidkash19 het volgende:
Same here, de oefeningen waar je echt explosief moet werken met je hele lichaam zijn mijn absolute favoriet. Ik zal er nog 1 toevoegen, Kettlebell Swings.... Brutal!
Ik vind isolatie oefeningen niks, doe ze dus ook amper
Ok, thanksquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:21 schreef Agentperry het volgende:
[..]
snelle verbranding en redelijk clean eten.
Je kan ook leangains proberen. Dan schijn je helemaal geen cardio meer te hoeven doen.quote:
Ik stop meestal als de schijven een klein stukje boven de grond hangen. Hoeveel reps/sets? Voor de eerste keer DL is het wel redelijk goed imo. Had afgelopen week nieuwe PR:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:00 schreef tech4u het volgende:
Vandaag eerste keer deadlift. 100 kilo ging me redelijk makkelijk af, maar wilde eerst de vorm goed hebben. Is dit een beetje redelijk? Als jullie sets maken raken de gewichten de grond dan weer aan? Zag een grote kerel die het gewicht bij lange na niet de grond liet raken.
1e set 15 keer ofzo om mn vorm goed te krijgen 50 kiloquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik stop meestal als de schijven een klein stukje boven de grond hangen. Hoeveel reps/sets? Voor de eerste keer DL is het wel redelijk goed imo. Had afgelopen week nieuwe PR:
10x 110
10x 110
10x 115
10x 120
het heet niet voor niks een deadlift(dood punt in de lift). gewoon terug op de grond leggen dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:00 schreef tech4u het volgende:
Vandaag eerste keer deadlift. 100 kilo ging me redelijk makkelijk af, maar wilde eerst de vorm goed hebben. Is dit een beetje redelijk? Als jullie sets maken raken de gewichten de grond dan weer aan? Zag een grote kerel die het gewicht bij lange na niet de grond liet raken.
dat trouwens wel ja, ik begon op 80kg ofzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
100 kg voor 1e x vind ik best netjes.
ecto/mesoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:41 schreef star_gazer het volgende:
Geen cardio? Dan moet je toch haast wel ecto zijn.
heb al 2.5 jaar geen cardio gedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:21 schreef CantFazeMe het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Hmm wat preferen jullie? Whey voor de training of na de training? En neem je ook Whey op rustdagen?
Ik train altijd 's avonds vlak na het eten dus ik neem Whey na training. Maar ik neem geen Whey op rustdagen. Of is dat ook aan te raden?
Sowieso neem ik wat whey na de training. En op rustdagen moeten je spieren herstellen dus lijkt het me het beste om dan (juist) ook whey te nemen.quote:
Is ook goed toch. Op rustdagen heb je sowieso ook je eiwitjes nodig, dus neem wel altijd nog een shake als toevoeging. Whey wordt snel opgenomen dus dat is idd handig voor na de training en 's ochtends.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat ik doe ik probeer juist de eiwitten op rustdagen uit de voeding te halen. Whey vlak na sportsessies.
Omdat ik dan al warm eten gegeten heb.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:55 schreef ukga het volgende:
Hoezo neemt iedereen whey vlak na de training?. Zodra ik in de kleedkamer sta, pomp ik 10 gram aminozuren naar binnen
Ik train thuis met 2 dumbbells. Ik snap dat dat vooral bij oefeningen als deadlift en squats beperkt is maar tot ik misschien in oktober ofzo de overstap maak naar de sportschool wil ik hier even het maximale uit halen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:47 schreef 16meter het volgende:
Barbell deadlift > dumbbell deadlift
Zou niet weten waarom je het met dumbbells zou willen doen.
Onderste lijkt het meest op een echte deadlift trouwens.
toch twijfel ik wel of de techniek goed is als het de 1e keer isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
100 kg voor 1e x vind ik best netjes.
Op trainingsdagen 1 scoop 's ochtends, 1 scoop na me training en 1 scoop na avondeten. (Heb geen school atm, dus train laat in de ochtend). Op rustdagen doe ik 1,5 scoop 's ochtends en probeer ik de rest vooral uit voeding te halen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoeveel gram doe je dan? 50/50? Dus bij ontbijt 20 gram en na de training 20 gram? Om een voorbeeld te stellen.
Welke amino's neem je en wat kun je zeggen over de toegevoegde waarde?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:55 schreef ukga het volgende:
Hoezo neemt iedereen whey vlak na de training?. Zodra ik in de kleedkamer sta, pomp ik 10 gram aminozuren naar binnen
Maximale eruit halen met dumbell squat en deadlift gaat toch niet lukken...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik train thuis met 2 dumbbells. Ik snap dat dat vooral bij oefeningen als deadlift en squats beperkt is maar tot ik misschien in oktober ofzo de overstap maak naar de sportschool wil ik hier even het maximale uit halen.
Het heeft ook zo z'n voordelen. Ik train denk ik meer de stabilisatoren met dumbbells. Bijvoorbeeld met dumbbell bench press t.o.v. olympic bar.
jawel kende m alquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:59 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Niemand die mijn filmpje checkt op 3:27?Of ben ik de enige die het grappig vind..
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/DBSquat.htmlquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maximale eruit halen met dumbell squat en deadlift gaat toch niet lukken...
Zie dumbell squat ook niet helemaal voor me..
lijkt haast t zelfde als de dumbell deadliftquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/DBSquat.html
Ik neem pure muscle BCAA van b&fquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
Welke amino's neem je en wat kun je zeggen over de toegevoegde waarde?
Heb zelf het idee dat het weinig toevoegt en ik het wel uit m'n voeding en whey haal... voor mij alleen multivit+crea+whey.
Haha ja, bijna... scheelt nog wel aardig wat in hoever je doorzakt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
lijkt haast t zelfde als de dumbell deadlift
rug altijd recht houden, niet hol of bol... kan er verder weinig fout gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Haha ja, bijna... scheelt nog wel aardig wat in hoever je doorzakt.
Maar goed de form van de dumbbell deadlift in 3e filmpje kan ik dus wel aanhouden? Niet dat ik mn rug ermee verneuk oid.
Geen spiegels in de gym?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:22 schreef VacaLoca het volgende:
Duidelijk. Denk dat ik mezelf eens moet filmen tijdens oefeningen om form te controleren. Heb door jaren van slechte houding aannemen niet de beste rug.
Mwa heb zo goed mogelijk dit filmpje na gedaan:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
toch twijfel ik wel of de techniek goed is als het de 1e keer is![]()
Eerste keren dat ik oefeningen uitprobeer doe ik zo min mogelijk gewicht om puur de techniek goed te doen.
mooiste zit er niet bij, zag een keer een filmpje over iemand die deadlifte en toen hij klaar was gewoon omviel en met zijn kop keihard tegen een dumbbell rek aan knalde en helemaal begon te stuiptrekken. iemand die weet welk filmpje ik bedoel?quote:
jep of iemand die gaat kotsen in het gezicht van mensen....terwijl hij aan t deadliften is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:45 schreef Agentperry het volgende:
[..]
mooiste zit er niet bij, zag een keer een filmpje over iemand die deadlifte en toen hij klaar was gewoon omviel en met zijn kop keihard tegen een dumbbell rek aan knalde en helemaal begon te stuiptrekken. iemand die weet welk filmpje ik bedoel?
Of iemand die zijn teen verbrijzeld met het neerzetten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jep of iemand die gaat kotsen in het gezicht van mensen....terwijl hij aan t deadliften is.
Ik snap dit soort grappen echt niet. hiermee sloop je alleen maar je gewrichten lijkt me.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:53 schreef DeRakker. het volgende:
deze was t... jury blijft ook gewoon zitten
het is niet duur, maar een pot whey bij b&f shop is 78% eiwitten voor 30 euro (2.3 kilo)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:37 schreef 7754 het volgende:
http://www.detuinen.nl/sp(...)-protein-banaan.html
is dit voordelig?
Deze?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:45 schreef Agentperry het volgende:
[..]
mooiste zit er niet bij, zag een keer een filmpje over iemand die deadlifte en toen hij klaar was gewoon omviel en met zijn kop keihard tegen een dumbbell rek aan knalde en helemaal begon te stuiptrekken. iemand die weet welk filmpje ik bedoel?
Zelfde hier eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Panzermaus het volgende:
Heb driekwart van de dag niks gegeten (ben in het weekend altijd bij vriendin, niet veel zin enzo om te eten dan). Nu weet ze dat ik daar chagrijnig van word, en nu gooit ze vandaag overal olijfolie door voor kcals inhalen.Net nog naar de winkel geweest voor twee zakken ongezouten pinda's, extra kwark en een magnetronmaaltijd rijst+kip voor later vanavond.
![]()
Ben nu kotsmisselijk van al die olijfolie, maar wel net kipgerecht met groenten uit de oven.
Het is het waard, wordt allemaal omgezet in pure testosteron.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Panzermaus het volgende:
Ben nu kotsmisselijk van al die olijfolie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net of je voor hun traintquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:11 schreef Agentperry het volgende:
net familie dag gehad.
"wat ben jij breed geworden"
- "ja ik zit aan de anabolen"
"eeeeeecht?"
- "nee"
"nou ik vind het nu nog wel mooi maar veel meer moet het niet worden"
- ""
Alsof hun mening relevant is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:11 schreef Agentperry het volgende:
net familie dag gehad.
"eeeeeecht?"
- "nee"
- ""
Mag ik zeggen dat ik echt helemaal schijtziek word van die postings van jou waarin je studentenmatties, buurvrouwen, moeders en families steeds zeggen dat je zo uberbreed bent en dat je vooral aan de aas-snuif hebt gezeten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:11 schreef Agentperry het volgende:
net familie dag gehad.
"eeeeeecht?"
- "nee"
- ""
Oke, wat zijn je stats dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
deze ecto![]()
![]()
inb4 "do you even lift?"
maarja nu dus massa aanzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Ik moet idd zeggen dat dit niet de eerste was die ik voorbij heb zien komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik echt helemaal schijtziek word van die postings van jou waarin je studentenmatties, buurvrouwen, moeders en families steeds zeggen dat je zo uberbreed bent en dat je vooral aan de aas-snuif hebt gezeten.
Of mag dat niet?
Bitchfight ! of ik bedoel beachboi-fittiequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik echt helemaal schijtziek word van die postings van jou waarin je studentenmatties, buurvrouwen, moeders en families steeds zeggen dat je zo uberbreed bent en dat je vooral aan de aas-snuif hebt gezeten.
Of mag dat niet?
Tuurlijk is het leuk om complimenten over je fysiek te krijgen als je vooruitgang boekt. Maar dat betekent niet dat je elk compliment hier moet vermeldenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bitchfight ! of ik bedoel beachboi-fittie
OT: Volgens mij bedoelt hij het nog niet zo slecht. We zien allemaal graag resultaat, maar het is tuurlijk geweldig als anderen dit ook zien en opmerken. Alhoewel het ietsje subtieler mag :p
Vandaag moest ik me 90 graden draaien om binnen te komen. Recht vooruitlopend paste ik niet meer door de deur door mijn brede schouderpartijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Tuurlijk is het leuk om complimenten over je fysiek te krijgen als je vooruitgang boekt. Maar dat betekent niet dat je elk compliment hier moet vermelden
Lief dagboek...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaag moest ik me 90 graden draaien om binnen te komen. Recht vooruitlopend paste ik niet meer door de deur door mijn brede schouderpartij
Fuck dat man, zelfs voor deuropeningen pas ik me niet aan. Mijn deuropening is de vorm van mijn fysiek geworden omdat ik gewoon doorloop.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaag moest ik me 90 graden draaien om binnen te komen. Recht vooruitlopend paste ik niet meer door de deur door mijn brede schouderpartij
gebruik jij barbells?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:08 schreef DeRakker. het volgende:
Ik ben zo breed dat ik 2 barbells gebruik als dumbells.
wegen te licht manquote:Op zondag 19 juni 2011 01:10 schreef ukga het volgende:
[..]
gebruik jij barbells?
Ik pak meestal de twee dichtsbijzijnde beachboys
Pfff, twee van die ectokneuters van 50 kg per stuk. Dan ben jij niet zo breed hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:10 schreef ukga het volgende:
[..]
gebruik jij barbells?
Ik pak meestal de twee dichtsbijzijnde beachboys
u jelly?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Of mag dat niet?
Do you even..?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
deze ecto![]()
![]()
inb4 "do you even lift?"
maarja nu dus massa aanzetten.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:40 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Oke, wat zijn je stats dan?110 DLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90 SQ
70 BPJaja ben ik nu ook mee bezig. Wil nu 10 kg erbij voordat ik weer ga cutten. En ben 22.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Do you even..?
haha, vreten gek!
Hoe oud ben je?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
in het begin zei ik ook dat ik ecto was omdat ik nog een beginner was maar als ik die test doen op bodybuilding.com dan ben ik gewoon meso, alleen klinkt dat zo arrogant om over jezelf te zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef VacaLoca het volgende:
Wilde net zeggen. Ik zie echt veel mensen nogal makkelijk met ecto strooien. Terwijl ze helemaal geen ecto zijn. Ik ben echt een ecto en echt fijn is dat niet.
pics van je brede fysiek (no homo)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:11 schreef Agentperry het volgende:
net familie dag gehad.
"eeeeeecht?"
- "nee"
- ""
idd 2 keer een pic gepost een van front en een van rug, ergens rond 105 gok ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Heeft ie al ooit gedaan volgens mij.
Mijn ex zei gisteren in de kroeg: 'jij begint ook breed te worden zeg!'...haha is wel leuk om een complimentje te krijgen.
Vandaag rustdag+kater trouwens
Ja, ff snelquote:
overbelasting krijg je niet van een zware trainingquote:Op zondag 19 juni 2011 12:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Niet de zooi overbelasten hè. Ik heb nog steeds last van de rug. Niet veel meer maar dat was een gruwelijk lang zeurende pijn van een week terug. Fuck overbelasting.
ja gewoon goede spierpijn maar gewoon heel erg, als ik iets van de grond moest oprapen duurde het 10 seconden voordat ik eindelijk gebukt was.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Als bijna niet kan lopen..Of bedoel je gewoon goede spierpijn?
hoezo?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:07 schreef Agentperry het volgende:
[..]
in het begin zei ik ook dat ik ecto was omdat ik nog een beginner was maar als ik die test doen op bodybuilding.com dan ben ik gewoon meso, alleen klinkt dat zo arrogant om over jezelf te zeggen.
Woensdag: squats + deadliftsquote:Op zondag 19 juni 2011 13:16 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ja gewoon goede spierpijn maar gewoon heel erg, als ik iets van de grond moest oprapen duurde het 10 seconden voordat ik eindelijk gebukt was.
ik vind het uberhaupt niet boeiend wat ik zou kunnen zijn... je hebt er verder weinig aan.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:59 schreef Agentperry het volgende:
iedereen heeft wel kenmerken van verschillende types idd maar volgens dat ding van bbing was ik gewoon een meso dus dat zeg ik dan maar voortaan gewoon.
power cleans > borquote:Op zondag 19 juni 2011 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Woensdag: squats + deadlifts
Tussentijd: miauwmiauwmiauwmiauw![]()
Vrijdag: squats + ...bent over rows
, vooral dat laatste gaat lekker dan als je niet eens meer kunt bukken
![]()
is ook zoquote:Op zondag 19 juni 2011 14:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik vind het uberhaupt niet boeiend wat ik zou kunnen zijn... je hebt er verder weinig aan.
gewoon oefenenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het trekt mij niet echt, ben bang dat ik voorover/achterover val.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |