Puber gynoquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ja wtf is dit, man.__! Wanneer ik ga knijpen in mijn linker nip komt er gewoon witte doorzichtige shit uit.
Prolactin gyno, Ja wat.
Waarom ik.
http://anabolicminds.com/(...)ertal-gyno-gone.html
En ik doe niet eens steroids.
Nee, want in die onderzoeken ging het om ruim 'n liter melk in 1x wat 'n lichte tijdelijke verhoging gaf. Dan zou je zo'n 15 liter per dag moeten drinken voor 'n constante lichte verhoging, en dan ben je er nog steeds niet wat gyno betreft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:35 schreef gamezz het volgende:
[..]
Conclusie:
Altijd melk drinken [ afbeelding ] constant verhoogde oestrogeenwaarde [ afbeelding ] gyno?
Even een literatuursearch gedaan op Pubmed, maar slechts 16 hits die een verband leggen tussen melk en gynaecomastie. En geen daarvan wees op een dergelijk verband. Lijkt me dus erg onwaarschijnlijk hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:35 schreef gamezz het volgende:
[..]
Conclusie:
Altijd melk drinken [ afbeelding ] constant verhoogde oestrogeenwaarde [ afbeelding ] gyno?
Heb je daar ook een bron van?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef Diabox het volgende:
[..]
Nee, want in die onderzoeken ging het om ruim 'n liter melk in 1x wat 'n lichte tijdelijke verhoging gaf. Dan zou je zo'n 15 liter per dag moeten drinken voor 'n constante lichte verhoging, en dan ben je er nog steeds niet wat gyno betreft.
Zou het puberteitsgyno dan kunnen versterken? Ik weet dat dit slechts één incident is, maar het is best interessant.quote:[..]
i started drinking a gallon of milk each day back in october and have had a problem with gyno ever since.
Tja, dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:48 schreef Diabox het volgende:
Versterken allicht, maar dit soort cases kan je echt heel weinig waarde aan hechten. Hoe veel mensen ken je bijv. wel niet die beweren 5 kg te hebben gepakt in 'n maand met crea oid.?
Tip van flip overigens: eet iets vezelrijks bij je melk (of whatever anders waar oestrogenen inzitten), oestrogenen uit voedsel binden hieraan, waardoor er minder wordt opgenomen.
quote:Milk has extra estrogens in it due to the hormones they give the cows.
Milk in large quantaties generally isn't good stuff.
quote:Yup he's right. I stopped drinking it because i have a minor case of gyno, and everytime i drank milk the glands under my nipple would start itching and burning. Coincidence? You decide.
quote:okay okay. is this a coincidence, cuz i have been drinking extra milk lately, and i feel like im starting to grow "boobs", theres extra fat in my chest! but that could be because of increase of overall bodyfat though, milk is fatty ya know.
quote:I'm not saying that drinking milk gives you gyno, but I drink lots of milk and I have gyno. Put 2 and 2 together... Its possible.
Ofquote:Anybody know if there is any truth to this? (I drink a **** load of milk and have VERY slight gyno)
quote:Your confused, milk doesn't give you tits, tits give you milk
leg press(260kg)/leg extensions(95kg)/leg curls(95kg)/chest press(100kg)/calf press(60kg)quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, leggpress, leg extension allemaal op z'n zwaarst met gemak. Vooral leg extension vind ik erg fijn na het squaten.
Gast, ik zou je bloed eens laten checken. Lijkt erop dat je hormoon huishouding een beetje ernstig in de war isquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ja wtf is dit, man.__! Wanneer ik ga knijpen in mijn linker nip komt er gewoon witte doorzichtige shit uit.
Prolactin gyno, Ja wat.
Waarom ik.
Valt erg mee. Is niet zo vreemd hoor, voor iemand van 19. Ik had er op mijn 19e ook nog last van, ben nu 21 en het is weg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:16 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gast, ik zou je bloed eens laten checken. Lijkt erop dat je hormoon huishouding een beetje ernstig in de war is
Iedereen eet Soja, het is in bizar veel producten verwerkt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik eet geen soja.
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat heeft soja intelorantie daar nu weer mee te maken? Ik dacht dat de oestrogene werking van soja nog helemaal niet aangetoond was?
Soja intolerantie heeft er inderdaad niks mee te maken. Wat er wel mee heeft te maken is dat er een fyto oestrogeen in soja zit (genisteine), welke ook een affiniteit heeft voor de ER (i.t.t. oestradiol wel een hogere affiniteit voor de ERb dan de ERa, klierweefsel = ERa, dus gyno ligt totaal niet in het verwachtingspatroon, al helemaal niet omdat het ook een lage affiniteit heeft, en in kleine hoeveelheden voorkomt).
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:26 schreef Seam het volgende:
Hoezo zou melk een oorzaak zijn? Lijkt me niet echt logisch, daar heb ik verder ook nog nooit van gehoord ( geneeskundestudent) Alleen een overvloed aan sojamelk zou het kunnen veroorzaken.
Die het in een blender en maak er een shake van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
Prolactin gyno, Ja wat.
Waarom ik.
Ik doe elke 3 dagen een andere been training. van de week 800reps kuiten gedaan, daarvoor jumpsquats en 200 lunges en 2.3km hardlopen als aller laatste.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:07 schreef Agentperry het volgende:
je kunt mij nu opvegen. benen getraind en daarna nog 1,5uur gevoetbald, denk dat ik mijn benen maar amputeer want ze doen niet veel meer.
kuiten trainen is trouwens echt kut, seated calf press gaat maar tot 60kg dus daar heb ik niks aan. toen maar calf raises in de smith gedaan maar zelfs met 140kg+BW kon ik nog 15+ herhalingen maken, meer gewicht erop gooien was ook niet echt een optie want mijn schouders begaven het bijna. iemand nog tips voor calf oefeningen?
Zodra het melk je borsten komt uitzetten zou ik toch eens gaan twijfelen bij je stelling dat het niks uit maakt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef Diabox het volgende:
[..]
Nee, want in die onderzoeken ging het om ruim 'n liter melk in 1x wat 'n lichte tijdelijke verhoging gaf. Dan zou je zo'n 15 liter per dag moeten drinken voor 'n constante lichte verhoging, en dan ben je er nog steeds niet wat gyno betreft.
Ik drink er half tot liter aan weg per dag. Heb geen last van gyno gelukkig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:41 schreef kidkash19 het volgende:
Aaaaah...... zuivel..... zo blij dat ik het niet meer neem
kwark, jum jum.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:41 schreef kidkash19 het volgende:
Aaaaah...... zuivel..... zo blij dat ik het niet meer neem
Allemaal anecdotaal en nauwelijks onderbouwd. Toch kan ik me voorstellen dat melk vol zit hormonen. Daarnaast vraag ik me af; hoe natuurlijk is het om als mens het lactaat van een koe te drinken? hebben we melk echt nodig? Lijkt me sterk...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:44 schreef gamezz het volgende:
Als oorzaak is het dus niet waarschijnlijk, maar versterkende effecten zijn niet ondenkbaar.
Op bodybuilding.com zag ik nog wat incidenten trouwens.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:58 schreef star_gazer het volgende:
Drink zelf ongeveer 0,5 liter melk per dag, maar eet wel af en toe een portie sojabonen (edamame). Goedkoop, eiwitrijk en gezond
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:58 schreef star_gazer het volgende:
Drink zelf ongeveer 0,5 liter melk per dag, maar eet wel af en toe een portie sojabonen (edamame). Goedkoop, eiwitrijk en gezond
120kg lat pulldown al.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:26 schreef Agentperry het volgende:
[..]
wel een probleem de laatste tijd, bij bijna elk apparaat zit ik bijna of helemaal aan de max van het apparaat, leuk om indruk te maken op cardiochicksmaar nogal onhandig.
Van Albert Heijn heeft 18 gram eiwit, die haal ik altijd. Nu heb ik van Plus trouwens, die heeft ook gewoon 18 gr.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Koopt iemand ook kipfilet uit de winkel? Ik heb bijvoorbeeld geen tijd om kip te maken...
Ik heb hier 1 van de Aldi die redelijk acceptabel dunkt mij. Naturel.
P. 100 Gr. (1 heel pak dus)
Eiwit 17 gr.
Koolhy 4,2 gr.
Vet 5,4 gr.
Totaal per pak 135 kcal.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:11 schreef star_gazer het volgende:
Zo, straks voor de derde keer vandaag schijten. Godver hee, wat moet ik vaak sinds ik mijn voeding serieus neem
Zit er veel vet of suikers in?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Van Albert Heijn heeft 18 gram eiwit, die haal ik altijd. Nu heb ik van Plus trouwens, die heeft ook gewoon 18 gr.
Voor de duidelijkheid; het is hier half zeven 's avondsquote:
Waar zit je dan? Hoop zonnig eiland of zo:)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; het is hier half zeven 's avonds
Gezien zijn onderschrift: A land down under ==> Australiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Hoop zonnig eiland of zo:)
Same here. Mijn lichaam moet ik nog ff wennen aan al die eiwitjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:11 schreef star_gazer het volgende:
Zo, straks voor de derde keer vandaag schijten. Godver hee, wat moet ik vaak sinds ik mijn voeding serieus neem
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Same here. Mijn lichaam moet ik nog ff wennen aan al die eiwitjes.
Musclemeds Beef proteïne eens proberen, ook perfect als je lactose problemen hebt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Same here. Mijn lichaam moet ik nog ff wennen aan al die eiwitjes.
Is this you, John Wayne?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:17 schreef ZetaOS het volgende:
Hier man, ik het Gyno in mijn Kuit, als ik er op druk komt er melk uit mijn grote teen.
[ afbeelding ]
Nee, ik ben het. John Wayne heeft kleine kuiten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is this you, John Wayne?
Is this me?
volgens mij is incline meer op bovenkant borst gericht + je gebruikt meer schouders en decline meer voor de onderkant.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:58 schreef Weissman het volgende:
Kan iemand mijn een duidelijke uitleg geven over het verschil tussen incline en decline bench press (dumbell of barbell maakt niet uit) ?
Ja verdomme ik heb nu Cookie & Cream in mijn kamer in Groningen maar ik vind Berry Blast veel chiller. Maar die heb ik alleen bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef Panzermaus het volgende:
Melk/Berry Blast Whey/Bessola Krentjebrij ()
![]()
Gasten zouden best heel even op het NET kunnen zoeken naar Cuts, want ze zien er vooral obees uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |