quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:58 schreef star_gazer het volgende:
Drink zelf ongeveer 0,5 liter melk per dag, maar eet wel af en toe een portie sojabonen (edamame). Goedkoop, eiwitrijk en gezond
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:58 schreef star_gazer het volgende:
Drink zelf ongeveer 0,5 liter melk per dag, maar eet wel af en toe een portie sojabonen (edamame). Goedkoop, eiwitrijk en gezond
120kg lat pulldown al.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:26 schreef Agentperry het volgende:
[..]
wel een probleem de laatste tijd, bij bijna elk apparaat zit ik bijna of helemaal aan de max van het apparaat, leuk om indruk te maken op cardiochicksmaar nogal onhandig.
Van Albert Heijn heeft 18 gram eiwit, die haal ik altijd. Nu heb ik van Plus trouwens, die heeft ook gewoon 18 gr.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Koopt iemand ook kipfilet uit de winkel? Ik heb bijvoorbeeld geen tijd om kip te maken...
Ik heb hier 1 van de Aldi die redelijk acceptabel dunkt mij. Naturel.
P. 100 Gr. (1 heel pak dus)
Eiwit 17 gr.
Koolhy 4,2 gr.
Vet 5,4 gr.
Totaal per pak 135 kcal.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:11 schreef star_gazer het volgende:
Zo, straks voor de derde keer vandaag schijten. Godver hee, wat moet ik vaak sinds ik mijn voeding serieus neem
Zit er veel vet of suikers in?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Van Albert Heijn heeft 18 gram eiwit, die haal ik altijd. Nu heb ik van Plus trouwens, die heeft ook gewoon 18 gr.
Voor de duidelijkheid; het is hier half zeven 's avondsquote:
Waar zit je dan? Hoop zonnig eiland of zo:)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; het is hier half zeven 's avonds
Gezien zijn onderschrift: A land down under ==> Australiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Hoop zonnig eiland of zo:)
Same here. Mijn lichaam moet ik nog ff wennen aan al die eiwitjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:11 schreef star_gazer het volgende:
Zo, straks voor de derde keer vandaag schijten. Godver hee, wat moet ik vaak sinds ik mijn voeding serieus neem
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Same here. Mijn lichaam moet ik nog ff wennen aan al die eiwitjes.
Musclemeds Beef proteïne eens proberen, ook perfect als je lactose problemen hebt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Same here. Mijn lichaam moet ik nog ff wennen aan al die eiwitjes.
Is this you, John Wayne?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:17 schreef ZetaOS het volgende:
Hier man, ik het Gyno in mijn Kuit, als ik er op druk komt er melk uit mijn grote teen.
[ afbeelding ]
Nee, ik ben het. John Wayne heeft kleine kuiten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is this you, John Wayne?
Is this me?
volgens mij is incline meer op bovenkant borst gericht + je gebruikt meer schouders en decline meer voor de onderkant.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:58 schreef Weissman het volgende:
Kan iemand mijn een duidelijke uitleg geven over het verschil tussen incline en decline bench press (dumbell of barbell maakt niet uit) ?
Ja verdomme ik heb nu Cookie & Cream in mijn kamer in Groningen maar ik vind Berry Blast veel chiller. Maar die heb ik alleen bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef Panzermaus het volgende:
Melk/Berry Blast Whey/Bessola Krentjebrij ()
![]()
Gasten zouden best heel even op het NET kunnen zoeken naar Cuts, want ze zien er vooral obees uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |