jep of iemand die gaat kotsen in het gezicht van mensen....terwijl hij aan t deadliften is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:45 schreef Agentperry het volgende:
[..]
mooiste zit er niet bij, zag een keer een filmpje over iemand die deadlifte en toen hij klaar was gewoon omviel en met zijn kop keihard tegen een dumbbell rek aan knalde en helemaal begon te stuiptrekken. iemand die weet welk filmpje ik bedoel?
Of iemand die zijn teen verbrijzeld met het neerzetten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jep of iemand die gaat kotsen in het gezicht van mensen....terwijl hij aan t deadliften is.
Ik snap dit soort grappen echt niet. hiermee sloop je alleen maar je gewrichten lijkt me.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:53 schreef DeRakker. het volgende:
deze was t... jury blijft ook gewoon zitten
het is niet duur, maar een pot whey bij b&f shop is 78% eiwitten voor 30 euro (2.3 kilo)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:37 schreef 7754 het volgende:
http://www.detuinen.nl/sp(...)-protein-banaan.html
is dit voordelig?
Deze?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:45 schreef Agentperry het volgende:
[..]
mooiste zit er niet bij, zag een keer een filmpje over iemand die deadlifte en toen hij klaar was gewoon omviel en met zijn kop keihard tegen een dumbbell rek aan knalde en helemaal begon te stuiptrekken. iemand die weet welk filmpje ik bedoel?
Zelfde hier eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Panzermaus het volgende:
Heb driekwart van de dag niks gegeten (ben in het weekend altijd bij vriendin, niet veel zin enzo om te eten dan). Nu weet ze dat ik daar chagrijnig van word, en nu gooit ze vandaag overal olijfolie door voor kcals inhalen.Net nog naar de winkel geweest voor twee zakken ongezouten pinda's, extra kwark en een magnetronmaaltijd rijst+kip voor later vanavond.
![]()
Ben nu kotsmisselijk van al die olijfolie, maar wel net kipgerecht met groenten uit de oven.
Het is het waard, wordt allemaal omgezet in pure testosteron.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Panzermaus het volgende:
Ben nu kotsmisselijk van al die olijfolie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net of je voor hun traintquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:11 schreef Agentperry het volgende:
net familie dag gehad.
"wat ben jij breed geworden"
- "ja ik zit aan de anabolen"
"eeeeeecht?"
- "nee"
"nou ik vind het nu nog wel mooi maar veel meer moet het niet worden"
- ""
Alsof hun mening relevant is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:11 schreef Agentperry het volgende:
net familie dag gehad.
"wat ben jij breed geworden"
- "ja ik zit aan de anabolen"
"eeeeeecht?"
- "nee"
"nou ik vind het nu nog wel mooi maar veel meer moet het niet worden"
- ""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |