Do you even..?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
deze ecto![]()
![]()
inb4 "do you even lift?"
maarja nu dus massa aanzetten.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:40 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Oke, wat zijn je stats dan?110 DLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90 SQ
70 BPJaja ben ik nu ook mee bezig. Wil nu 10 kg erbij voordat ik weer ga cutten. En ben 22.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Do you even..?
haha, vreten gek!
Hoe oud ben je?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
in het begin zei ik ook dat ik ecto was omdat ik nog een beginner was maar als ik die test doen op bodybuilding.com dan ben ik gewoon meso, alleen klinkt dat zo arrogant om over jezelf te zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef VacaLoca het volgende:
Wilde net zeggen. Ik zie echt veel mensen nogal makkelijk met ecto strooien. Terwijl ze helemaal geen ecto zijn. Ik ben echt een ecto en echt fijn is dat niet.
pics van je brede fysiek (no homo)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:11 schreef Agentperry het volgende:
net familie dag gehad.
"wat ben jij breed geworden"
- "ja ik zit aan de anabolen"
"eeeeeecht?"
- "nee"
"nou ik vind het nu nog wel mooi maar veel meer moet het niet worden"
- ""
idd 2 keer een pic gepost een van front en een van rug, ergens rond 105 gok ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Heeft ie al ooit gedaan volgens mij.
Mijn ex zei gisteren in de kroeg: 'jij begint ook breed te worden zeg!'...haha is wel leuk om een complimentje te krijgen.
Vandaag rustdag+kater trouwens
Ja, ff snelquote:
overbelasting krijg je niet van een zware trainingquote:Op zondag 19 juni 2011 12:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Niet de zooi overbelasten hè. Ik heb nog steeds last van de rug. Niet veel meer maar dat was een gruwelijk lang zeurende pijn van een week terug. Fuck overbelasting.
ja gewoon goede spierpijn maar gewoon heel erg, als ik iets van de grond moest oprapen duurde het 10 seconden voordat ik eindelijk gebukt was.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Als bijna niet kan lopen..Of bedoel je gewoon goede spierpijn?
hoezo?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:07 schreef Agentperry het volgende:
[..]
in het begin zei ik ook dat ik ecto was omdat ik nog een beginner was maar als ik die test doen op bodybuilding.com dan ben ik gewoon meso, alleen klinkt dat zo arrogant om over jezelf te zeggen.
Woensdag: squats + deadliftsquote:Op zondag 19 juni 2011 13:16 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ja gewoon goede spierpijn maar gewoon heel erg, als ik iets van de grond moest oprapen duurde het 10 seconden voordat ik eindelijk gebukt was.
ik vind het uberhaupt niet boeiend wat ik zou kunnen zijn... je hebt er verder weinig aan.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:59 schreef Agentperry het volgende:
iedereen heeft wel kenmerken van verschillende types idd maar volgens dat ding van bbing was ik gewoon een meso dus dat zeg ik dan maar voortaan gewoon.
power cleans > borquote:Op zondag 19 juni 2011 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Woensdag: squats + deadlifts
Tussentijd: miauwmiauwmiauwmiauw![]()
Vrijdag: squats + ...bent over rows
, vooral dat laatste gaat lekker dan als je niet eens meer kunt bukken
![]()
is ook zoquote:Op zondag 19 juni 2011 14:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik vind het uberhaupt niet boeiend wat ik zou kunnen zijn... je hebt er verder weinig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |