aha ja ik zie. hmnja aas is sowieso niet echt wat voor mij. kan naturel nog genoeg gainenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:17 schreef Diabox het volgende:
God van DBB:
http://forum.dutchbodybuilding.com/groups/getxxl-fanclub.html
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:17 schreef Diabox het volgende:
God van DBB:
http://forum.dutchbodybuilding.com/groups/getxxl-fanclub.html
Klopt het zijn mints, collectors item.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:18 schreef Diabox het volgende:
Dat potje van ZetaOS zijn ook geen AAS hehe, heb geen idee wat die tabs wel zijn (gewoon magnesium oid. neem ik aan?), maar is voor de lulz.
Vind mezelf ook niet dun 1.735 (ja die 0.05 doet het hem) en weeg 90 kgquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:12 schreef Weissman het volgende:
sorry brah, vind mezelf niet echt dun. 1.93 bij 104kg.
ik heb totaal geen ervaring met AAS of wat er mogelijk is zonder AAS vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:11 schreef 16meter het volgende:
Nee man, makkelijk haalbaar zonder AAS zoveel massa op zo'n laag BF.
Beetje overbodige vraag.. alle wedstrijd atleten kuren.
train je al 2,5 jaar en je bent 85kg met 1.94? ik train 10 maanden, ben 84kg bij 1.88.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik train ook 2.5 jaaraight en ook al zelfde lengte
Elke keer als ik jou zie posten moet ik denken aan Eazy Equote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:20 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Vind mezelf ook niet dun 1.735 (ja die 0.05 doet het hem) en weeg 90 kg![]()
Die Duke steroïds/mints zijn overigens wel de shit!
Aaaight, sippin' Ol' Englishquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef ukga het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten moet ik denken aan Eazy E
ben 18kg aangekomen... nauwelijks vet... zit nu ff paar maanden vast met t gewicht.. maar oefeningen gaan nog steeds omhoog dusja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:36 schreef Agentperry het volgende:
[..]
train je al 2,5 jaar en je bent 85kg met 1.94? ik train 10 maanden, ben 84kg bij 1.88.
wat zijn je stats op de grote 3?
vergelijkbaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ben 18kg aangekomen... nauwelijks vet... zit nu ff paar maanden vast met t gewicht.. maar oefeningen gaan nog steeds omhoog dusja.
Uhm 1x 100kg bankdrukken paar maanden geleden, 6x 80kg
6x 120kg squat
6x 120kg deadlift.. maar dat doe ik puur voor de onderrug dus geen hamstring enz, doe t pas sinds paar maanden.
jij?
eerste jaar ook 11kg aangekomen... goodtimes goodtimes...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef Agentperry het volgende:
ben trouwens in een jaar 14kg aangekomen echt bizar, is ook wel een gedeelte vet van en een ander gedeelte vocht maar toch 14kg in een jaar en nog steeds onder de 12%bf.
Ik begon ook met 69 kgquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
eerste jaar ook 11kg aangekomen... goodtimes goodtimes...
Marja ik woog maar 67kg met 1.95/94eckte ecto
netjes...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:14 schreef Agentperry het volgende:
[..]
vergelijkbaar
5*80 bank
5*125sq
5*145dl/160kg rackpull
ik op 70. maar heb ook het gevoel dat een gedeelte van mijn gains ook gewoon was omdat ik nog niet was uitgegroeid, wel in de lengte maar was relatief laatbloeier dus was zonder bbing ook nog wel wat aangekomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
eerste jaar ook 11kg aangekomen... goodtimes goodtimes...
Marja ik woog maar 67kg met 1.95/94eckte ecto
Ik woog 2 jaar geleden ook nog maar 65kg weeg nu 75, 1.78m. Ben iets naar benden gegaan qua gewichten door het ongezond eten en bier drinken, waar ik mij behoorlijk aan erger. Zit nu op zo'n 100kg bank.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef Agentperry het volgende:
ben trouwens in een jaar 14kg aangekomen echt bizar, is ook wel een gedeelte vet van en een ander gedeelte vocht maar toch 14kg in een jaar en nog steeds onder de 12%bf.
Is dat een goed of een slecht ietsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef ukga het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten moet ik denken aan Eazy E
Wat voor lichaamstype heb je ? Sowieso cardio blijven doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe houden jullie BF zo laag dan? Gewoon de cardio blijven aanhouden en hoog in de eiwitten zitten? Of geen cardio en hoge eiwitten?
Australie inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Hoop zonnig eiland of zo:)
Clean bulken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe houden jullie BF zo laag dan? Gewoon de cardio blijven aanhouden en hoog in de eiwitten zitten? Of geen cardio en hoge eiwitten?
85% van de posters in dit topic is ecto. Vandaar dat er nauwelijks over cardio gesproken wordtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:41 schreef star_gazer het volgende:
Geen cardio? Dan moet je toch haast wel ecto zijn.
Eazy E was wel echt 1 van de bazige rappersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:20 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Is dat een goed of een slecht ietsZegt me namelijk helemaal niets
*doet googelen want het is nog rustig op werk! Ik word gewoon geassocieerd met een rapper
Endo/Meso. M.b.t mijn opmerking; ik blijf altijd cardio doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat voor lichaamstype heb je ? Sowieso cardio blijven doen.
snelle verbranding en redelijk clean eten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:21 schreef CantFazeMe het volgende:
grote compounds zijn mijn favoriet, heb niet echt een favoriete spiergroep maar heb altijd de meeste lol in dl/sq/cleans/bench/pushpressquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Australie inderdaad
Anyways, relatief weinig spierpijn na de benen-sessie van gisteren. Gelukkig maar, want kon de vorige keer nauwelijks lopen de dag erna. Pijn in m'n reet van de squatsMorgen zijn biceps en rug weer aan de beurt, zin in
Wat is jullie favoriete onderdeel om te trainen? Bij mij is het triceps; ik krijg daar altijd een knetterharde pump. Armen ontploffen bijna na een goeie triceps training
zelfde hier doe alleen flyes en lat raises. soms een keer wat hammer curls als ik tijd over heb. jammer genoeg hebben wij geen kettlebells.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:32 schreef kidkash19 het volgende:
Same here, de oefeningen waar je echt explosief moet werken met je hele lichaam zijn mijn absolute favoriet. Ik zal er nog 1 toevoegen, Kettlebell Swings.... Brutal!
Ik vind isolatie oefeningen niks, doe ze dus ook amper
Ok, thanksquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:21 schreef Agentperry het volgende:
[..]
snelle verbranding en redelijk clean eten.
Je kan ook leangains proberen. Dan schijn je helemaal geen cardio meer te hoeven doen.quote:
Ik stop meestal als de schijven een klein stukje boven de grond hangen. Hoeveel reps/sets? Voor de eerste keer DL is het wel redelijk goed imo. Had afgelopen week nieuwe PR:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:00 schreef tech4u het volgende:
Vandaag eerste keer deadlift. 100 kilo ging me redelijk makkelijk af, maar wilde eerst de vorm goed hebben. Is dit een beetje redelijk? Als jullie sets maken raken de gewichten de grond dan weer aan? Zag een grote kerel die het gewicht bij lange na niet de grond liet raken.
1e set 15 keer ofzo om mn vorm goed te krijgen 50 kiloquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik stop meestal als de schijven een klein stukje boven de grond hangen. Hoeveel reps/sets? Voor de eerste keer DL is het wel redelijk goed imo. Had afgelopen week nieuwe PR:
10x 110
10x 110
10x 115
10x 120
het heet niet voor niks een deadlift(dood punt in de lift). gewoon terug op de grond leggen dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:00 schreef tech4u het volgende:
Vandaag eerste keer deadlift. 100 kilo ging me redelijk makkelijk af, maar wilde eerst de vorm goed hebben. Is dit een beetje redelijk? Als jullie sets maken raken de gewichten de grond dan weer aan? Zag een grote kerel die het gewicht bij lange na niet de grond liet raken.
dat trouwens wel ja, ik begon op 80kg ofzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
100 kg voor 1e x vind ik best netjes.
ecto/mesoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:41 schreef star_gazer het volgende:
Geen cardio? Dan moet je toch haast wel ecto zijn.
heb al 2.5 jaar geen cardio gedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:21 schreef CantFazeMe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |