Ziet er veelbelovend uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:03 schreef Diabox het volgende:
[..]
Mijn ecto onderarm:
[ afbeelding ]
Zal er eens eentje schieten na het trainen, dan staat ie vol met aders. [ afbeelding ]
Nope, moet ff iemand hebben die foto's voor me maakt, zelf voor de spiegel met badkamerbelichting trek ik nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:04 schreef seto het volgende:
Heb je geen full body shot Diabox? Ben wel benieuwd.
Beetje gebrek aan perspectief dus. Denk dat deze dan iets meer perspectief biedt:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:21 schreef DjMark het volgende:
nou ik bedoel dat de bovenkant van je onderarm dicht bij de lens zit, en je hand/pols verder weg.
Daardoor lijkt de bovenkant van je arm overdreven veel groter dan je pols/hand.
Op de foto's lijkt je vuist kwa afmeting ruim 2 keer in je onderarm(bovenste gedeelte) te passen, en dat lijkt me iets overdreven?
Meer wrist curls doen..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beetje gesprek aan perspectief dus. Denk dat deze dan iets meer perspectief biedt:
[ afbeelding ]
Je wou toch grotere onderarmen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef Diabox het volgende:
[..]
Why? Ik heb nooit het gevoel gehad dat m'n onderarmen de bottleneck vormden bij 'n oefening.
Als ik wrist curls doe dan voel ik echt van alles over elkaar gaan en bewegen in mn pols *ril*. Wordt er al snel naar van en dan heb ik het idee dat het niet echt goed kan zijn. Doe ze ook niet meer.quote:
Oh, my bad.quote:
Misschien is je uitvoering niet zo goed, bij mij voelt het wel goed iig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als ik wrist curls doe dan voel ik echt van alles over elkaar gaan en bewegen in mn pols *ril*. Wordt er al snel naar van en dan heb ik het idee dat het niet echt goed kan zijn. Doe ze ook niet meer.
Inderdaad, dit is al een beter perspectief, en geeft een wat beter beeldquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beetje gebrek aan perspectief dus. Denk dat deze dan iets meer perspectief biedt:
[ afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:00 schreef 16meter het volgende:
Isolatie voor onderarmen heb ik nog nooit gedaan en ga ik ook nooit doen.
Ik heb het ooit 'n paar weken gedaan, maar daarna weer mee gestopt. Ben het in ieder geval ook niet van plan om weer mee te beginnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:00 schreef 16meter het volgende:
Isolatie voor onderarmen heb ik nog nooit gedaan en ga ik ook nooit doen.
Gelukkig heb ik niet meer van die smalle ectoschouders.quote:What Is Your Body Type?
Your score is 2.67.
Your body is between an Ectomorph and a Mesomorph. Choose a middle approach between the follow recommendations.
http://www.bodyenfitshop.(...)ilk-egg-whey-proteinquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:21 schreef Unknown123 het volgende:
Ik ben opzoek naar een nieuwe pot whey. Op dit moment gebruik ik whey van de Perry Sport maar die is niet echt lekker plus het klont heel erg. Welke whey raden jullie mij aan?
bij XXL is t 50 euro.. scheelt 10 euro... valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ilk-egg-whey-protein
40 euro voor 5kg, hoe kan dit spul ineens zo cheap zijn? Of is het prut?
47% carbs, is meer 'n weightgainer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet meer van die smalle ectoschouders.(vergeleken met eerst)
[..]
idd :S:S daarom train ik alleen borst en biceps. plus buik natuurlijk elke dag 30 minuten..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:58 schreef DeRakker. het volgende:
onderarmen vind ik dus echt niet boeiend
jezus beest! blijf me verbazen hoe groot je bent, idd ook wel benieuwd naar full body foto's. niet gekuurd toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beetje gebrek aan perspectief dus. Denk dat deze dan iets meer perspectief biedt:
[ afbeelding ]
is weightgainer maar misschien het proberen waard voor jou als rasectoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet meer van die smalle ectoschouders.(vergeleken met eerst)
[..]
Nope, maar ik ben heeeel serieus bezig. Heb er echt hard voor moeten zwoegen. Nader momenteel ook het einde van m'n cut, daarna weer bulken. Ben nog geen echt beest ofzo vind ik zelf, maar voor m'n trainingstijd en waar ik vandaan kom vind ik het wel netjes, ben er tevreden mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:23 schreef Agentperry het volgende:
[..]
jezus beest! blijf me verbazen hoe groot je bent, idd ook wel benieuwd naar full body foto's. niet gekuurd toch?
nicequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
idd :S:S daarom train ik alleen borst en biceps. plus buik natuurlijk elke dag 30 minuten..
Aan de zijkanten zitten kleine grijze blokjes, deze gewoon slepenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik zal binnenkort ook wel ff een foto posten. Moet ik alleen ff uitvogelen hoe je met Paint kan knippen.
Ja heb t gevonden, gaat eigenlijk net zo makkelijk als in Photoshop. Heb net nieuwe PC en PS nog niet geïnstalleerd, vandaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Aan de zijkanten zitten kleine grijze blokjes, deze gewoon slepenmaar handig is het niet.. met photoshop en de crop tool is het zo gepiept en heb je meer controle
ik ben even lang als jou maar 85kg.. .dus ik verlies sowiesoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:08 schreef Diabox het volgende:
Zo buff ben ik niet hoorBen lang he, 1m94. Ben momenteel 98.1 kg schoon aan de haak, maar ben ook bijna klaar met cutten, nog 'n kg'tje ongeveer. Daarna weer doorbulken naar 110 kg, nobel streven overigens.
J is sowieso wel wat buffer dan mij, kan ook niet tippen aan die tuinslangen op z'n onderarmen.
En gewicht zegt natuurlijk niet alles. MrJ is bijv. relatief licht voor hoe die oogt in het echt moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik ben even lang als jou maar 85kg.. .dus ik verlies sowieso
Heb net 200 ml olijfolie weggetikt, wordt allemaal omgezet in testosteron.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:45 schreef ukga het volgende:
zo maar ff de chocolade fondue aanzetten om wat calorieën in te halen
Ah. Kom je gemakkelijk aan eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:08 schreef Diabox het volgende:
Zo buff ben ik niet hoorBen lang he, 1m94. Ben momenteel 98.1 kg schoon aan de haak, maar ben ook bijna klaar met cutten, nog 'n kg'tje ongeveer. Daarna weer doorbulken naar 110 kg, nobel streven overigens.
J is sowieso wel wat buffer dan mij, kan ook niet tippen aan die tuinslangen op z'n onderarmen.
Je drink gewoon olijfolie op? En is dat niet slecht voor je lever?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb net 200 ml olijfolie weggetikt, wordt allemaal omgezet in testosteron.![]()
[..]
Ah. Kom je gemakkelijk aan eigenlijk?
Ik hou me eigenlijk altijd strict aan m'n voedingsschema en kom altijd ongeveer aan wat ik heb berekend. Dus kom vrij normaal aan denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |