Helemaal leuk aangezien Rip je ook deadlifts laat doen. Er is altijd een dag in de week waarop je deadlift + squat doet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Voor het eerst? Dat zal je rug ook lekker vinden.
100kg atg is voor mij al een werksetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:25 schreef seto het volgende:
Zag laatst voor het eerst iemand keihard squatten. Begon met 100kg ATG opwarmen, en later sets van 180kg.
Ik was hard aan het 'miren.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
beetje spierpijn is niet erg, in mijn bovenlichaam boeit het me uberhaupt niet maar als ik mijn benen echt helemaal kapot heb gemaakt kan ik de volgende dag nauwelijks lopen en doet elke stap pijn, dat is wel weer minder. niet dat ik mij hierdoor laat tegenhouden, no pain no gain.
met zware deadlifts en chins zou dit wel bij moeten trekken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
Meh ik vind mijn ecto onderarmen niet tof.Mijn bovenarmen zijn een flink stuk dikker geworden, ook relaxed, maar met een korte mouw overhemd zoals vandaag valt je blik op de onderarmen. Daar zit gewoon geen massa op, duidelijke flexors, extensors en aders wel, maar ik zou best een kwak vet kunnen gebruiken daar.
Same here!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
Meh ik vind mijn ecto onderarmen niet tof.Mijn bovenarmen zijn een flink stuk dikker geworden, ook relaxed, maar met een korte mouw overhemd zoals vandaag valt je blik op de onderarmen. Daar zit gewoon geen massa op, duidelijke flexors, extensors en aders wel, maar ik zou best een kwak vet kunnen gebruiken daar.
ik ben ecto/mesoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef Weissman het volgende:
Als ik al die verhalen hoor ben ik bijna trots op dat ik een endo/meso ben
dat heb ik gelukkig wel ja, als ik slecht eet val ik niet terug in gewicht, heb ook wel aardige genen van wat ik hoor echter baal ik wel enorm van mijn dunne polsen. lange ledematen maken me niet uit, komt goed van pas bij veel sporten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
Meso zijn lijkt me ook wel tof, hele dag vreten en de volgende dag nog steeds zwaarder zijn. Ik moet echt blijven eten om niet terug te vallen, een bulk/cut patroon zou ik fijner vinden.
Ik moet ook maar eens een digitale weegschaal wonen, deze huidige werkt met kilo's. Juist die 100gram's zien zouden goed zijn voor motivatie:
http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htmquote:What Is Your Body Type?
Your score is 1.92.
Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type. Strength training can be done more often and for longer sessions then would be good for an Ectomorph, but you must still be carefull not to overdo it. You should train with moderate to heavy weighs and at a moderate pace, not resting too long between sets. You will find you gain muscle quite easy (some women and even men might not want to get too bulky, but this won't happen suddenly. When you are happy with your muscle size simply train to maintain it). Stick to a good healthy diet to keep you lean and muscular, and watch for any slow creeping fat gains. Engage in and enjoy aerobic activities, sports, etc. but do not overdo.
quote:What Is Your Body Type?
Your score is 1.58.
Your body is between an EndoMorph and a Mesomorph. Choose a middle approach between the follow recommendations.
Duim wijsvinger test zat er een centimeter tussen, maar ik heb echt hele kleine handenquote:Your score is 1.33.
Your body is between an EndoMorph and a Mesomorph. Choose a middle approach between the follow recommendations.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ecto onderarm:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef Panzermaus het volgende:
Onderzijde van onderarm:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:04 schreef DjMark het volgende:
Leuke foto.
Maar vanuit deze hoek kan je er dus echt helemaal niks over zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |