quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb net 200 ml olijfolie weggetikt, wordt allemaal omgezet in testosteron.![]()
is die te hakke? en wat is de prijs?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef gamezz het volgende:
Nu we het toch over pindakaas hebben, als je goedkope eiwitten wilt kun je beter massaal (aldi) pindakaas inslaan, goedkoper dan whey.Als je de vetten/koolhydraten voor lief neemt.
Ja, is nog wel te doen. ¤0.95 voor 500 gram volgens mij, en dan iets van 110g eiwit per pot.quote:
ai bedankt voor de tip. vandaag zag ik een tijdelijke aanbieding; 2 voor de prijs van 1 tonijn bij de Vomar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, is nog wel te doen. ¤0.95 voor 500 gram volgens mij, en dan iets van 110g eiwit per pot.
Pindakaas-shakes
PANDA PINDAKAAS ANIMAL GAINSquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef gamezz het volgende:
Nu we het toch over pindakaas hebben, als je goedkope eiwitten wilt kun je beter massaal (aldi) pindakaas inslaan, goedkoper dan whey.Als je de vetten/koolhydraten voor lief neemt.
Ja ik lees er nu ook over ja, maar heb het idee dat er een heleboel getrolled word.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
Is echt, de effecten worden door lolbroeken wel eens extreem overdreven (om te trollen, 'k kwam 5 kg per week aan man') maar je kunt hele goede gains maken door voor het slapen (of meteen na de training, mocht je dat willen) pindakaas op je buik te smeren. Tot je borstbeen ongeveer.
Het klinkt bizar maar het eiwit wordt, met behulp van de soorten vetten in pindakaas, door de huid opgenomen en bevordert zo extern de groei van spieren die dit direct als bouwstenen kunnen gebruiken. Dit proces werkt veruit het beste met pindakaas, door de unieke samenstelling daarvan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mensen is dat gedoe met pindakaas op je lichaam smeren nu echt of nep?
na de training met dextrose en 's ochtends met melk en brintaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Hmm wat preferen jullie? Whey voor de training of na de training? En neem je ook Whey op rustdagen?
Ik train altijd 's avonds vlak na het eten dus ik neem Whey na training. Maar ik neem geen Whey op rustdagen. Of is dat ook aan te raden?
Was helemaal bij tot ik dit zinnetje las:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet meer van die smalle ectoschouders.(vergeleken met eerst)
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ilk-egg-whey-protein
40 euro voor 5kg, hoe kan dit spul ineens zo cheap zijn? Of is het prut?
zegt idd niet alles maar ik zal er nooit buffer uit kunnen zien als jouquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:16 schreef Diabox het volgende:
[..]
En gewicht zegt natuurlijk niet alles. MrJ is bijv. relatief licht voor hoe die oogt in het echt moet ik zeggen.
BB-meet?Op DBB houden ze soms meetings. Was zelf kortgeleden nog aanwezig bij de Artemis Cup in Beverwijk.
dan jij*quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zegt idd niet alles maar ik zal er nooit buffer uit kunnen zien als jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |