quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Alcohol is smaakloos....quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jij hebt er een hekel aan als je nog iets anders dan alcohol proeft
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je zoveel lef had dan had je dr ook wel geneukt
Je weet best wat ik bedoel!quote:
Het moet wel een beetje branden natuurlijk.quote:
Ik had het dan ook niet tegen jou....quote:
Nietquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou....
Ik heb lefquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet![]()
Degene met lef hebben niet alleen de wereld, maar ook de kutjes...
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Het wel een beetje branden natuurlijk.
Daar is soms wel meer voor nodig dan lef.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet![]()
Degene met lef hebben niet alleen de wereld, maar ook de kutjes...
Gewoon vlees hier hoor, zou niet goed zijn als dat anders wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee geen vlees, dat was juist het probleem
Rest my case... Dit is wat men noemt wetenschapquote:
Ik hoor graag je tips...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar is soms wel meer voor nodig dan lef.
Psychologie is alles behalve een exacte wetenschap.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:42 schreef JoeyT het volgende:
Rest my case... Dit is wat men noemt wetenschap
Bij een goede Spanjaard wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:43 schreef Ripley het volgende:
Tapas is toch vlees, vis , groente en van alles over het algemeen gesproken?
Yupsquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:43 schreef Ripley het volgende:
Tapas is toch vlees, vis , groente en van alles over het algemeen gesproken?
Kutjes daarentegen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Psychologie is alles behalve een exacte wetenschap.
Die benader jij wetenschappelijk?quote:
Als ik jou hier zo hoor, heb jij toch helemaal geen tips nodig?quote:
Dat is per dag verschillend toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik jou hier zo hoor, heb jij toch helemaal geen tips nodig?
Fixedquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is per dag kutje verschillend toch?
Hoi jijquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:46 schreef xFriendx het volgende:
Hi schooiers, epische dames en lefgozers, een goedenavond
Ja en t werkt...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die benader jij wetenschappelijk?
Fixedquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en t werkt...
Morgen tweede date, dus tot nu toe klopt mijn wetenschappelijke kutjes theorie...
En was t niet zo data het de waarheid is totdat die verkracht wordt?
Avondquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:46 schreef xFriendx het volgende:
Hi schooiers, epische dames en lefgozers, een goedenavond
Ja ze vielen gewoon best tegen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:48 schreef Ripley het volgende:
Wat voor lame tapas hebben ze dan gegeten?
Dan zul je het toch echt wat grootschaliger moeten aanpakken. Dit geneuzel in de marge heeft niets met wetenschap te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef JoeyT het volgende:
Ja en t werkt...
Morgen tweede date, dus tot nu toe klopt mijn wetenschappelijke kutjes theorie...
En was t niet zo data het de waarheid is totdat die ontkracht wordt?
oh joey, wat ben je toch enorme digitale lover! Casanova is er niks bijquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en t werkt...
En was t niet zo data het de waarheid is totdat die ontkracht wordt?
En dat is zacht uitgedruktquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ze vielen gewoon best tegen.
Juist inzien dat je altijd hulp kan gebruiken zorgt voor kutjes....quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik jou hier zo hoor, heb jij toch helemaal geen tips nodig?
Je bent ook een vat vol dr. Phil wijsheden hequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Juist inzien dat je altijd hulp kan gebruiken zorgt voor kutjes....
Hier in Voorburg zit een heel goed Catalaans tentje. En je krijgt alleen maar vlees, gevogelte en vis.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:48 schreef Ripley het volgende:
Wat voor lame tapas hebben ze dan gegeten?
Dan moet je dus mee doen... Alle heren hier. Wordt t de grote Fok! Kutjes Theoriequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zul je het toch echt wat grootschaliger moeten aanpakken. Dit geneuzel in de marge heeft niets met wetenschap te maken.
Ik doe liever Kutjes in de Praktijk....quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je dus mee doen... Alle heren hier. Wordt t de grote Fok! Kutjes Theorie
I knowww en allemaal voor t publiek...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
oh joey, wat ben je toch enorme digitale lover! Casanova is er niks bij
Hij telt de dagen afquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe is het Huppel? Hoe verloopt het huisarrest van je zoon? Kan hij wat begrip opbrengen?
7 uur hups, en er zullen best leuke klanten komen, helaas ook minder leukequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHA
Roy, hoe laat gaat de kroeg open? Krijg je nog leuke klanten vandaag?
Het zijn kutjes in de praktijk. Jij bent te dom om t gesprek te volgen, helaas kan je dus niet meedoen. Sorry dames, geen Spezza...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik doe liever Kutjes in de Praktijk....
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
7 uur hups, en er zullen best leuke klanten komen, helaas ook minder leuke
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het zijn kutjes in de praktijk. Jij bent te dom om t gesprek te volgen, helaas kan je dus niet meedoen. Sorry dames, geen Spezza...
Sneu figuurquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het zijn kutjes in de praktijk. Jij bent te dom om t gesprek te volgen, helaas kan je dus niet meedoen. Sorry dames, geen Spezza...
Wat is het doel precies?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je dus mee doen... Alle heren hier. Wordt t de grote Fok! Kutjes Theorie
quote:
Moeten die kastjes achter je bar niet weer eens goed schoongemaakt worden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet grappig hups, kan ik weer al die kloteverhalen aanhoren.
Ja dat doe ik al zoveel mogelijk, heb dan ook heel veel dingen in de keuken te doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeten die kastjes achter je bar niet weer eens goed schoongemaakt worden?
Jouw kroeg moet ondertussen brandschoon zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik al zoveel mogelijk, heb dan ook heel veel dingen in de keuken te doen
Komt ze elke donderdag?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik al zoveel mogelijk, heb dan ook heel veel dingen in de keuken te doen
SUCCES!!quote:
Ze komt elke donderdag langs ja, of ze daarna nog komt weet ik niet, en dat wilde ik graag zo houdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt ze elke donderdag?
Het woordje "langs" heb ik zeer bewust niet aan die zin toegevoegd![]()
I knoww, doe ik om hm boos te maken en t lukt...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen
Ik boos?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I knoww, doe ik om hm boos te maken en t lukt...
Kutjes, heb je meer nodig????quote:
Valt weer een beetje tegenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze komt elke donderdag langs ja, of ze daarna nog komt weet ik niet, en dat wilde ik graag zo houden
Tip: gebruik geen hoofdletters em uitroepteken als je kalm wilt overkomen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik boos?
Gast ik lach je alleen maar uit
Dus FAAL!
quote:
Kom we gaan over jurkjes, make-up en kinderen pratenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
Pff, wat een hoop testosteron ineens
Hij is al emo, de hoop is al vervlogenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tip: gebruik geen hoofdletters em uitroepteken als je kalm wilt overkomen.
Tip2:Zeg nooit faal als je ooit eens wilt neuken.
Tip3: Ik win. Altijd.
Het spuit straks zo in je smoeltjequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
Ja, roy moet toch zn uiterste best doen om zn klanten zich naar hun zin te maken. En als dat erbij hoort....quote:
quote:
En dat allemaal voor Jou. T lijkt wel een romeinse arena... Maar dan vanachter een computer... Met dikkere mannen... Eigenlijk lijkt t dus niet so op die arena... Maar wel allemaal voor Jou...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
Nee waarom zou dat gemeen zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het gemeen om tegen iemand te zeggen dat je een cadeautje hebt voor hem.
Niet zeggen wat het is maar wel laten weten hoe groot en zwaar en wanneer je het kan gaan ophalen bij het postkantoor enz?
Ik heb haar gezien en meegemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, roy moet toch zn uiterste best doen om zn klanten zich naar hun zin te maken. En als dat erbij hoort....
Ik heb hele hele gesprek van jut en jul uiteraard niet gelezen he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Neem hij MissB mee naar z'n werk voor op de wc dan?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb haar gezien en meegemaakt.
Trust me dat gaat wel heeeeeeeel erg ver.
Je doet zelf je mond openquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb helemaal niks met het gesprek te maken!
Over kutjes... Spezza vindt ze vies, ik niet... Wat jij?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb hele hele gesprek van jut en jul uiteraard niet gelezen he.
Dus geen idee waar het over gaat.
Hangt van het kutje af.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Over kutjes... Spezza vindt ze vies, ik niet... Wat jij?
Heb je lef?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb helemaal niks met het gesprek te maken!
Ik denk dat je bij minimaal 1 van de 2 het verkleinwoord weg kan laten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je lef?
als t antwoord ja is dan ben je t gesprek...
Een kutje heb je, net als Hups...
Ik klaagde er niet over hoor, dat ik er niks mee te maken heb.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je lef?
als t antwoord ja is dan ben je t gesprek...
Een kutje heb je, net als Hups...
Het is wetenschap, dus kutjes waar je mee in aanraking bent gekomen is mi een goed referentiekader...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt van het kutje af.
De kutjes waar ik mee in aanraking kom is niks mis mee.
Heeequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij minimaal 1 van de 2 het verkleinwoord weg kan laten.
Geen nood schat.quote:
Daarom date ik niet boven de 25... Moedersquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij minimaal 1 van de 2 het verkleinwoord weg kan laten.
Je hebt helemaal gelijk, uitgelubberde zooi altijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom date ik niet boven de 25... Moeders
Sorry, ik deed alleen maar zo omdat je niet in mn kutjes theorie wil voorkomen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, uitgelubberde zooi altijd
Nou ja, je zegt tenminste sorryquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sorry, ik deed alleen maar zo omdat je niet in mn kutjes theorie wil voorkomen...
Hmmquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sorry, ik deed alleen maar zo omdat je niet in mn kutjes theorie wil voorkomen...
Daar hoeft het niet speciaal donderdag voor te zijn.... laat staan avond....quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef xFriendx het volgende:
Tis wel raak overigens, elke dag weer seks, kutjes en piemels (voor M-M)
bij sommige klanten is dat geen probleem, maar bij deze pas ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, roy moet toch zn uiterste best doen om zn klanten zich naar hun zin te maken. En als dat erbij hoort....
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
bij sommige klanten is dat geen probleem, maar bij deze pas ik
Ik krijg hier toch echt een scharrel-gevoel bij hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijg nou wat zeg![]()
Belt die beste vriendin van mn ex mij net, ze gaat morgen ook mee naar het optreden van mn zoon.
Heel leuk.
Zegt ze: Ja ik moest van R. vragen hoe laat het optreden morgen eigenlijk begint.
WTF![]()
Die sukkel gaat aan zijn beste vriendin vragen hoe laat MIJN kind moet optreden.
Failquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijg nou wat zeg![]()
Belt die beste vriendin van mn ex mij net, ze gaat morgen ook mee naar het optreden van mn zoon.
Heel leuk.
Zegt ze: Ja ik moest van R. vragen hoe laat het optreden morgen eigenlijk begint.
WTF![]()
Die sukkel gaat aan zijn beste vriendin vragen hoe laat MIJN kind moet optreden.
Zij wil hem nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg hier toch echt een scharrel-gevoel bij hoor
Was het maar kutweer.... dan was het tenminste nog fijn als het een beetje nat was......quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Wat een kutweervanmorgen nat geregend. Droogte?
Je wordt oudquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks alle praat over seks c.q. harde batspartijen, heb ik laatste tijd veel meer zin in gewoon knuffelen of hand in hand een wandeling maken, vreemd. Kan me niet herinneren dat ik hard op mn hoofd gevallen ben.
Zeker maar koud en nat is ook niet fijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was het maar kutweer.... dan was het tenminste nog fijn als het een beetje nat was......
Hier is het dan ook niet koud....quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker maar koud en nat is ook niet fijn
Als het goede seks is welquote:
Begrijpelijk, je bent ook een erg slechte invloedquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag geen contact met de beste vriendin hebben van ex
Waarom laat hij haar dan bellen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag geen contact met de beste vriendin hebben van ex
Je bent toch menselijk wie had dat gedachtquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks alle praat over seks c.q. harde batspartijen, heb ik laatste tijd veel meer zin in gewoon knuffelen of hand in hand een wandeling maken, vreemd. Kan me niet herinneren dat ik hard op mn hoofd gevallen ben.
Viespeukje, ben jij het?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanaf nu stop ik er gewoon mee, met dat seksgedoe bah
Eens. Say no to sex! *joins the group*quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach, misschien ooit weer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eens. Say no to sex! *joins the group*
Ach ja waarom ook niet. Ik heb toch nooit seks en zal het ook nooit hebben. Tenzij ik er voor betaal. Oh wacht dan ook niet want ze mogen weigerenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eens. Say no to sex! *joins the group*
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus hij roept: Als ik dit soort gedonder krijg wil niet hebben dat jij nog contact met J. hebt hoor.
Toen ging ik lachen, heb ik opgehangen en J. gebeld![]()
Nu is zij met hem aan het bellen
Jij bent een ander soort freak schatquote:
Wat denkt ie wel niet zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je bent ook een erg slechte invloed
Dat vraagt om tekst en uitleg babe.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent een ander soort freak schat
Cockblocken FTWquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Die arme man, straks pik jij zijn vriendinnetje in
Gezelligquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus hij roept: Als ik dit soort gedonder krijg wil niet hebben dat jij nog contact met J. hebt hoor.
Toen ging ik lachen, heb ik opgehangen en J. gebeld![]()
Nu is zij met hem aan het bellen
Niet echt.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vraagt om tekst en uitleg babe.
Dat deed hij tijdens de relatie al. Maar als je het aan hem vraagt heeft hij dat nooit gedaanquote:
Dat je het nog zo lang met hem uitgehouden hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt.
Zo blij dat ik van hem af ben
Hij was gelukkig de helft van de maand weg hequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je het nog zo lang met hem uitgehouden hebt
Kansloosquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat deed hij tijdens de relatie al. Maar als je het aan hem vraagt heeft hij dat nooit gedaan
Dat is standaard.... ligt nooit aan de vrouwquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kansloos
Dan nog, wij mannen hebben het toch altijd gedaan he
Kom maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
goffer geknoeidprecies op mn tiet
Ik wilde net typen dat iemand zich wel vrijwillig aan zal bieden.....quote:
Het is dat je niets meer met seks te maken wil hebben, maar anders was het er zo afgelikt natuurlijk..quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
goffer geknoeidprecies op mn tiet
Neuh ik ben heus niet makkelijk om mee samen te leven hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kansloos
Dan nog, wij mannen hebben het toch altijd gedaan he
Nee snap ik ook wel hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik ben heus niet makkelijk om mee samen te leven hoor.
Maar dingen verbieden in een relatie
Dingen verbieden is wel heel kansloos.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik ben heus niet makkelijk om mee samen te leven hoor.
Maar dingen verbieden in een relatie
Denk vaak dat dat meer angst is van iets.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dingen verbieden is wel heel kansloos.
Maar zijn er genoeg die er intrappen
Zo ben ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat iemand zich wel vrijwillig aan zal bieden.....
Wil je dan maar over handjes vasthouden praten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
weer een illusie armerquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb wel gewoon kleding aan heik ga niet topless fokken
Het zou zomaar kunnen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog beter dan topless fokken is naakt fokken. Ik zou er hele topics over vol kunnen schrijven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
krijg ik na n uurtje toch echt last van mn rugquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nog beter dan topless fokken is naakt fokken. Ik zou er hele topics over vol kunnen schrijven.
Nee, ook dat is iets wat je beter kan doen dan er over pratenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil je dan maar over handjes vasthouden praten?
Ik wil wel (mentale) ondersteuning bieden hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
krijg ik na n uurtje toch echt last van mn rug
Vast wel vrijwilligers die je willen masserenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
krijg ik na n uurtje toch echt last van mn rug
* clevy geeft jongejuffrouw -Engel- een grote beren knuffelquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben die regen echt meer dan zat......
bagger weer..... bagger bagger bagger
Hier schijnt de zon weerquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
Zolang ik er niet door heen hoef vind ik het wel weer lekker voor een keer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
o boehoequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil buurjongen zienmaar dat duurt nog een week denk ik
Clevyquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:44 schreef clevy het volgende:
[..]
* clevy geeft jongejuffrouw -Engel- een grote beren knuffel
en een handdoek
Nou ja, het moet geen weken achter elkaar grijs en nat zijn, maar dit vind ik wel tof. Vandaag voor het eerst sinds maanden weer een plensbui gehad hier.quote:
Korte broek aangetrokken, slippers en lekker in de plassen stampen en vies wordenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het moet geen weken achter elkaar grijs en nat zijn, maar dit vind ik wel tof. Vandaag voor het eerst sinds maanden weer een plensbui gehad hier.
Vind volgend weekend belangrijkerquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop dat het een beetje droog is in het weekend
't is benauwd...quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
zit je binnen? wat is dan t probleem
me3quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop dat het een beetje droog is in het weekend
niet druk maken en genoeg drinken danquote:
heej vriendelijk rooi gevaarquote:
Hoezo?quote:
van plan dat te overleven? anders maakt t weer niet zo veel uitquote:
Ik doe niet mee, gaat mij om mijn omzetquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:09 schreef clevy het volgende:
[..]
van plan dat te overleven? anders maakt t weer niet zo veel uit
Ik een gevaar?quote:
Schijnbaar welquote:
tuurlijk.. de mannen het hoofd op hol brengen is een gevaar voor de maatschappijquote:
Dan mogen die mannen zich dit weekend bij mij meldenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
[..]
tuurlijk.. de mannen het hoofd op hol brengen is een gevaar voor de maatschappij
Vandaar dat iedereen straks voor me aan de kant gingquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schijnbaar welMet een squash racket iig wel
owjee meisje.. wat ben jij van plan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Dan mogen die mannen zich dit weekend bij mij melden
Zin in een gangbang of ga je verhuizen en heb je sjouwers nodig?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
Nee ik ga je niet PMenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
het was slechts een kwestie van tijd voordat jij op die post zou reageren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zin in een gangbang of ga je verhuizen en heb je sjouwers nodig?
Dat hangt van het antwoord van Eigenmijsje af.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef dawg het volgende:
het was slechts een kwestie van tijd voordat jij op die post zou reageren.
alles goed air?
Goed dat je het zegt, snel even bier uit de vriezer trekken!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef Spirit82 het volgende:
Heeeeujjj het is al praktisch weekend
En alcohol helpt tegen rugpijn
hier wel goed hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van het antwoord van Eigenmijsje af.
Hoe is 't met jou?
Daar hoef ik je toch zeker niet aan te herinneren??quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, snel even bier uit de vriezer trekken!
Geen van beidequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zin in een gangbang of ga je verhuizen en heb je sjouwers nodig?
Geen leuke plannen dit weekend?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Geen van beideKan op dit moment wel wat zelfvertrouwen gebruiken, dus die gangbang gaat er voorlopig niet van komen en verhuizen ben ik ook niet van plan.
Voorlopig niet. Dus de interesse is er wel begrijp ik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
Geen van beideKan op dit moment wel wat zelfvertrouwen gebruiken, dus die gangbang gaat er voorlopig niet van komen en verhuizen ben ik ook niet van plan.
Nou voor zelfvertrouwen ben je hier aant juiste adres lijkt mij. Post een foto en er willen minimaal 10 mannen met je daten en de rest vertelt je in elk geval dat je een geil wijf bentquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
* clevy kijkt bedenkelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben vergeetachtig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar hoef ik je toch zeker niet aan te herinneren??
Prutser
of ze het nu serieus menen of nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou voor zelfvertrouwen ben je hier aant juiste adres lijkt mij. Post een foto en er willen minimaal 10 mannen met je daten en de rest vertelt je in elk geval dat je een geil wijf bent
Hier ook alles prima. Zit nog ff na te genieten van het optreden van Portishead gisteren met YouTube filmpjes.quote:
Je komt je maar hier melden danquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En dat komt weer door overmatig alcoholmisbruikquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben vergeetachtig.
over geile dozen lieg ik niet snelquote:
En zo niet, dan heeft Spirit de oplossing voor al je problemen... Alcohol!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
Nou voor zelfvertrouwen ben je hier aant juiste adres lijkt mij. Post een foto en er willen minimaal 10 mannen met je daten en de rest vertelt je in elk geval dat je een geil wijf bent
Ho ho, ik misbruik alcohol bijna nooit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat komt weer door overmatig alcoholmisbruik
nicequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier ook alles prima. Zit nog ff na te genieten van het optreden van Portishead gisteren met YouTube filmpjes.
Hoiquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben vergeetachtig.
Ze zijn al blij dat ze een plaatje van een vrouw zienquote:
VEUL!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En zo niet, dan heeft Spirit de oplossing voor al je problemen... Alcohol!
owja.. ik heb nu ook brew dogs.. in de koelekastquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ho ho, ik misbruik alcohol bijna nooit.
Zo, een Punk IPA'tje. Tijdje terug weer!
Vandaag twee broodjes döner gegeten (ochtend + avond) en daartussen niets, dus ik heb wel wat bier verdiend!
Dat bijna doet het hemquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ho ho, ik misbruik alcohol bijna nooit.
Zo, een Punk IPA'tje. Tijdje terug weer!
Vandaag twee broodjes döner gegeten (ochtend + avond) en daartussen niets, dus ik heb wel wat bier verdiend!
OH, ontzettend wauwquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Air. ik wil verhuizen
http://www.funda.nl/koop/(...)167076-ohmstraat-54/
nu de lotto ff winnen
Kijkt eens aan! Deze heb ik bij een AH XL gekocht. Al hebben ze er maar drie en zijn ze amper/niet goedkoper dan de slijter, ze hebben ze toch!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef clevy het volgende:
[..]
owja.. ik heb nu ook brew dogs.. in de koelekast
Wel meer dinge..... Oneequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef Spirit82 het volgende:
Heeeeujjj het is al praktisch weekend
En alcohol helpt tegen rugpijn
Oeh, da's niet heel ver hier vandaan...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Air. ik wil verhuizen
nu de lotto ff winnen
Dat kost ook geen drolquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Air. ik wil verhuizen
nu de lotto ff winnen
aangezien ik ze daar ook gescoord heb zal de omzet wel ff goed lopenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijkt eens aan! Deze heb ik bij een AH XL gekocht. Al hebben ze er maar drie en zijn ze amper/niet goedkoper dan de slijter, ze hebben ze toch!
Ik vraag me echt af of het een beetje verkoopt.
Nope, nette prijs voor een huis dat er zo uitziet.quote:
Wie wil daar wonen?quote:
En dan alleen maar die drie soorten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef clevy het volgende:
[..]
aangezien ik ze daar ook gescoord heb zal de omzet wel ff goed lopenheb er stuk of 7 meegenomen
Geen inmaakpartij met squash dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Die pauperinrichting alleen en vooral dat kattententje MIDDEN in de woonkamer!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, nette prijs voor een huis dat er zo uitziet.
Als je haar inmaakt is dat natuurlijk niet goed voor haar zelfvertrouwenquote:
Leuk optrekje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 wilt dit huisje wel
http://www.funda.nl/koop/(...)boulevard-684/fotos/
Inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en een baden die douche en die keuken en het heeft een tuintje
![]()
Vind die keuken en badkamer wel heel mooiquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en een baden die douche en die keuken en het heeft een tuintje
![]()
Heb jij je 77 Lager op vat reeds binnen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind die keuken en badkamer wel heel mooi
whut waar?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die pauperinrichting alleen en vooral dat kattententje MIDDEN in de woonkamer!
Ben vandaag niet langs geweest, morgen weerquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij je 77 Lager op vat reeds binnen?
indien dan kom ik er ook wel ff voor langsquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij je 77 Lager op vat reeds binnen?
Haha nee dat klopt, maar van squashen ga ik me wel goed voelenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je haar inmaakt is dat natuurlijk niet goed voor haar zelfvertrouwen
Dan had M-M geen buurvrouw van mij geworden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:37 schreef CherryLips het volgende:
InderdaadVoor dat geld joh. Als zoiets in Ede had gestaan
ja echt als ik t geld had enzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, da's niet heel ver hier vandaan...
hadquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had M-M geen buurvrouw van mij geworden.
quote:
Ze zal wel het huis bedoelen dat ik gepost had...quote:
Aan squashen lijkt mij geen bal aan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:40 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Haha nee dat klopt, maar van squashen ga ik me wel goed voelen
Bij het zustercafé van 't Arendsnest hebben ze hem ook geloof ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
[..]
indien dan kom ik er ook wel ff voor langs
HAHA!! Geen bal...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan squashen lijkt mij geen bal aan.ik weet nu al dat ik de bal eerder op mijn neus krijg dan ik dat ding een mep met de racket geef haha
Paar jaartjes doorstuderen nog...quote:
"Deze ideale starters woning van wel 65 m2 "quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
Deze
http://www.funda.nl/koop/zaandam/huis-47059755-zuiddijk-239-b/
en waar is dat dan wel niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij het zustercafé van 't Arendsnest hebben ze hem ook geloof ik.
JaartjeS?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paar jaartjes doorstuderen nog...Ik ga toch nooit meer weg uit Den Haag.
Dat wel, maar dan heb ik pas wat meer tijdquote:
Die foto kunnen ze al zien he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Liefdesverdriet, sort ofquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Dus de interesse is er wel begrijp ik?
Waar heb je zelfvertrouwen voor nodig?
Amsterdam. Maar daar moet ik niet zijn, ik wil hem bij Royco hebben.quote:
Tis niet groot nee, even groot als wat ik nu huur en das nieuwbouw, maar ik vind het toch wel ZO'N ONTZETTEND SCHATTIG HUISJE!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Deze ideale starters woning van wel 65 m2 "
Nou echt groot is dat ook niet. Ja ruim genoeg, maar om dat nou 'van wel ' te noemen. Net zo groot als mijn appartementje
tja. ik heb nog steeds niet meegekregen waar hij zitquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amsterdam. Maar daar moet ik niet zijn, ik wil hem bij Royco hebben.
Squashen is echtquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan squashen lijkt mij geen bal aan.ik weet nu al dat ik de bal eerder op mijn neus krijg dan ik dat ding een mep met de racket geef haha
Genoeg werk te vinden in de regio.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
JaartjeS?ben in feb. klaar als t goed is hoor
dan nog wel ff een vast inkomen regelen
Middle of fucking nowherequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef clevy het volgende:
[..]
tja. ik heb nog steeds niet meegekregen waar hij zit
Meer argumenten heb je toch niet nodig om een schuld van meer dan 130.000 euro aan te gaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef Spirit82 het volgende:
Tis niet groot nee, even groot als wat ik nu huur en das nieuwbouw, maar ik vind het toch wel ZO'N ONTZETTEND SCHATTIG HUISJE!!!![]()
dat geldt in meer of mindere mate voor alle sociaal-geisoleerden hierquote:
Wat let je?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Squashen is echtLiefst zou ik 3x per week gaan!
BeerTemple.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef clevy het volgende:
[..]
tja. ik heb nog steeds niet meegekregen waar hij zit
L-Equote:
Ik vind het grootquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Deze ideale starters woning van wel 65 m2 "
Nou echt groot is dat ook niet. Ja ruim genoeg, maar om dat nou 'van wel ' te noemen. Net zo groot als mijn appartementje
Ik zeg niet dat ik het doe, flapdrol. Maar dan mag ik er toch wel stiekem verliefd op zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer argumenten heb je toch niet nodig om een schuld van meer dan 130.000 euro aan te gaan?
ah check.. ik moet binnenkort weer eens werken in a'dam.. maar voor de cursus van morgen heb ik geen fut/zin te gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
BeerTemple.
Nieuwezijds voorburgwal 250
Amsterdam.
Het was je gegund hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook voor jou nog even...
http://www.volkskrant.nl/(...)-Nederland-gaf.dhtml
Een squashmaatje hier in de stad... Tenminste, 2 dagen per week lukt wel, maar ik wil meerquote:
Ik gunde het jou vooral ook zo.quote:
Wie werkt daar? Ik heb het even gemist...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
[..]
ah check.. ik moet binnenkort weer eens werken in a'dam.. maar voor de cursus van morgen heb ik geen fut/zin te gaan
Plaats hier een oproepquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Een squashmaatje hier in de stad... Tenminste, 2 dagen per week lukt wel, maar ik wil meer
als het goed is waren we aan t roddelen over royco.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wie werkt daar? Ik heb het even gemist...
Even voor de duidelijkheid: da's niet de tent van Royco1.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
[..]
ah check.. ik moet binnenkort weer eens werken in a'dam.. maar voor de cursus van morgen heb ik geen fut/zin te gaan
Zolderkamer bij m'n oudersquote:
ja nou snap ik het niet meerquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: da's niet de tent van Royco1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |