Tis niet groot nee, even groot als wat ik nu huur en das nieuwbouw, maar ik vind het toch wel ZO'N ONTZETTEND SCHATTIG HUISJE!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Deze ideale starters woning van wel 65 m2 "
Nou echt groot is dat ook niet. Ja ruim genoeg, maar om dat nou 'van wel ' te noemen. Net zo groot als mijn appartementje
tja. ik heb nog steeds niet meegekregen waar hij zitquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amsterdam. Maar daar moet ik niet zijn, ik wil hem bij Royco hebben.
Squashen is echtquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan squashen lijkt mij geen bal aan.ik weet nu al dat ik de bal eerder op mijn neus krijg dan ik dat ding een mep met de racket geef haha
Genoeg werk te vinden in de regio.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
JaartjeS?ben in feb. klaar als t goed is hoor
dan nog wel ff een vast inkomen regelen
Middle of fucking nowherequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef clevy het volgende:
[..]
tja. ik heb nog steeds niet meegekregen waar hij zit
Meer argumenten heb je toch niet nodig om een schuld van meer dan 130.000 euro aan te gaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef Spirit82 het volgende:
Tis niet groot nee, even groot als wat ik nu huur en das nieuwbouw, maar ik vind het toch wel ZO'N ONTZETTEND SCHATTIG HUISJE!!!![]()
dat geldt in meer of mindere mate voor alle sociaal-geisoleerden hierquote:
Wat let je?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Squashen is echtLiefst zou ik 3x per week gaan!
BeerTemple.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef clevy het volgende:
[..]
tja. ik heb nog steeds niet meegekregen waar hij zit
L-Equote:
Ik vind het grootquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Deze ideale starters woning van wel 65 m2 "
Nou echt groot is dat ook niet. Ja ruim genoeg, maar om dat nou 'van wel ' te noemen. Net zo groot als mijn appartementje
Ik zeg niet dat ik het doe, flapdrol. Maar dan mag ik er toch wel stiekem verliefd op zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer argumenten heb je toch niet nodig om een schuld van meer dan 130.000 euro aan te gaan?
ah check.. ik moet binnenkort weer eens werken in a'dam.. maar voor de cursus van morgen heb ik geen fut/zin te gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
BeerTemple.
Nieuwezijds voorburgwal 250
Amsterdam.
Het was je gegund hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook voor jou nog even...
http://www.volkskrant.nl/(...)-Nederland-gaf.dhtml
Een squashmaatje hier in de stad... Tenminste, 2 dagen per week lukt wel, maar ik wil meerquote:
Ik gunde het jou vooral ook zo.quote:
Wie werkt daar? Ik heb het even gemist...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
[..]
ah check.. ik moet binnenkort weer eens werken in a'dam.. maar voor de cursus van morgen heb ik geen fut/zin te gaan
Plaats hier een oproepquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Een squashmaatje hier in de stad... Tenminste, 2 dagen per week lukt wel, maar ik wil meer
als het goed is waren we aan t roddelen over royco.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wie werkt daar? Ik heb het even gemist...
Even voor de duidelijkheid: da's niet de tent van Royco1.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
[..]
ah check.. ik moet binnenkort weer eens werken in a'dam.. maar voor de cursus van morgen heb ik geen fut/zin te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |