Ik doe niet mee, gaat mij om mijn omzetquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:09 schreef clevy het volgende:
[..]
van plan dat te overleven? anders maakt t weer niet zo veel uit
Ik een gevaar?quote:
Schijnbaar welquote:
tuurlijk.. de mannen het hoofd op hol brengen is een gevaar voor de maatschappijquote:
Dan mogen die mannen zich dit weekend bij mij meldenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
[..]
tuurlijk.. de mannen het hoofd op hol brengen is een gevaar voor de maatschappij
Vandaar dat iedereen straks voor me aan de kant gingquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schijnbaar welMet een squash racket iig wel
owjee meisje.. wat ben jij van plan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Dan mogen die mannen zich dit weekend bij mij melden
Zin in een gangbang of ga je verhuizen en heb je sjouwers nodig?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
Nee ik ga je niet PMenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
het was slechts een kwestie van tijd voordat jij op die post zou reageren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zin in een gangbang of ga je verhuizen en heb je sjouwers nodig?
Dat hangt van het antwoord van Eigenmijsje af.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef dawg het volgende:
het was slechts een kwestie van tijd voordat jij op die post zou reageren.
alles goed air?
Goed dat je het zegt, snel even bier uit de vriezer trekken!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef Spirit82 het volgende:
Heeeeujjj het is al praktisch weekend
En alcohol helpt tegen rugpijn
hier wel goed hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van het antwoord van Eigenmijsje af.
Hoe is 't met jou?
Daar hoef ik je toch zeker niet aan te herinneren??quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, snel even bier uit de vriezer trekken!
Geen van beidequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zin in een gangbang of ga je verhuizen en heb je sjouwers nodig?
Geen leuke plannen dit weekend?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Geen van beideKan op dit moment wel wat zelfvertrouwen gebruiken, dus die gangbang gaat er voorlopig niet van komen en verhuizen ben ik ook niet van plan.
Voorlopig niet. Dus de interesse is er wel begrijp ik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
Geen van beideKan op dit moment wel wat zelfvertrouwen gebruiken, dus die gangbang gaat er voorlopig niet van komen en verhuizen ben ik ook niet van plan.
Nou voor zelfvertrouwen ben je hier aant juiste adres lijkt mij. Post een foto en er willen minimaal 10 mannen met je daten en de rest vertelt je in elk geval dat je een geil wijf bentquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
* clevy kijkt bedenkelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben vergeetachtig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar hoef ik je toch zeker niet aan te herinneren??
Prutser
of ze het nu serieus menen of nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou voor zelfvertrouwen ben je hier aant juiste adres lijkt mij. Post een foto en er willen minimaal 10 mannen met je daten en de rest vertelt je in elk geval dat je een geil wijf bent
Hier ook alles prima. Zit nog ff na te genieten van het optreden van Portishead gisteren met YouTube filmpjes.quote:
Je komt je maar hier melden danquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En dat komt weer door overmatig alcoholmisbruikquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben vergeetachtig.
over geile dozen lieg ik niet snelquote:
En zo niet, dan heeft Spirit de oplossing voor al je problemen... Alcohol!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
Nou voor zelfvertrouwen ben je hier aant juiste adres lijkt mij. Post een foto en er willen minimaal 10 mannen met je daten en de rest vertelt je in elk geval dat je een geil wijf bent
Ho ho, ik misbruik alcohol bijna nooit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat komt weer door overmatig alcoholmisbruik
nicequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier ook alles prima. Zit nog ff na te genieten van het optreden van Portishead gisteren met YouTube filmpjes.
Hoiquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben vergeetachtig.
Ze zijn al blij dat ze een plaatje van een vrouw zienquote:
VEUL!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En zo niet, dan heeft Spirit de oplossing voor al je problemen... Alcohol!
owja.. ik heb nu ook brew dogs.. in de koelekastquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ho ho, ik misbruik alcohol bijna nooit.
Zo, een Punk IPA'tje. Tijdje terug weer!
Vandaag twee broodjes döner gegeten (ochtend + avond) en daartussen niets, dus ik heb wel wat bier verdiend!
Dat bijna doet het hemquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ho ho, ik misbruik alcohol bijna nooit.
Zo, een Punk IPA'tje. Tijdje terug weer!
Vandaag twee broodjes döner gegeten (ochtend + avond) en daartussen niets, dus ik heb wel wat bier verdiend!
OH, ontzettend wauwquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Air. ik wil verhuizen
http://www.funda.nl/koop/(...)167076-ohmstraat-54/
nu de lotto ff winnen
Kijkt eens aan! Deze heb ik bij een AH XL gekocht. Al hebben ze er maar drie en zijn ze amper/niet goedkoper dan de slijter, ze hebben ze toch!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef clevy het volgende:
[..]
owja.. ik heb nu ook brew dogs.. in de koelekast
Wel meer dinge..... Oneequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef Spirit82 het volgende:
Heeeeujjj het is al praktisch weekend
En alcohol helpt tegen rugpijn
Oeh, da's niet heel ver hier vandaan...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Air. ik wil verhuizen
nu de lotto ff winnen
Dat kost ook geen drolquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Air. ik wil verhuizen
nu de lotto ff winnen
aangezien ik ze daar ook gescoord heb zal de omzet wel ff goed lopenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijkt eens aan! Deze heb ik bij een AH XL gekocht. Al hebben ze er maar drie en zijn ze amper/niet goedkoper dan de slijter, ze hebben ze toch!
Ik vraag me echt af of het een beetje verkoopt.
Nope, nette prijs voor een huis dat er zo uitziet.quote:
Wie wil daar wonen?quote:
En dan alleen maar die drie soorten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef clevy het volgende:
[..]
aangezien ik ze daar ook gescoord heb zal de omzet wel ff goed lopenheb er stuk of 7 meegenomen
Geen inmaakpartij met squash dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Die pauperinrichting alleen en vooral dat kattententje MIDDEN in de woonkamer!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, nette prijs voor een huis dat er zo uitziet.
Als je haar inmaakt is dat natuurlijk niet goed voor haar zelfvertrouwenquote:
Leuk optrekje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 wilt dit huisje wel
http://www.funda.nl/koop/(...)boulevard-684/fotos/
Inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en een baden die douche en die keuken en het heeft een tuintje
![]()
Vind die keuken en badkamer wel heel mooiquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en een baden die douche en die keuken en het heeft een tuintje
![]()
Heb jij je 77 Lager op vat reeds binnen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind die keuken en badkamer wel heel mooi
whut waar?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die pauperinrichting alleen en vooral dat kattententje MIDDEN in de woonkamer!
Ben vandaag niet langs geweest, morgen weerquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij je 77 Lager op vat reeds binnen?
indien dan kom ik er ook wel ff voor langsquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij je 77 Lager op vat reeds binnen?
Haha nee dat klopt, maar van squashen ga ik me wel goed voelenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je haar inmaakt is dat natuurlijk niet goed voor haar zelfvertrouwen
Dan had M-M geen buurvrouw van mij geworden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:37 schreef CherryLips het volgende:
InderdaadVoor dat geld joh. Als zoiets in Ede had gestaan
ja echt als ik t geld had enzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, da's niet heel ver hier vandaan...
hadquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had M-M geen buurvrouw van mij geworden.
quote:
Ze zal wel het huis bedoelen dat ik gepost had...quote:
Aan squashen lijkt mij geen bal aan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:40 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Haha nee dat klopt, maar van squashen ga ik me wel goed voelen
Bij het zustercafé van 't Arendsnest hebben ze hem ook geloof ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
[..]
indien dan kom ik er ook wel ff voor langs
HAHA!! Geen bal...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan squashen lijkt mij geen bal aan.ik weet nu al dat ik de bal eerder op mijn neus krijg dan ik dat ding een mep met de racket geef haha
Paar jaartjes doorstuderen nog...quote:
"Deze ideale starters woning van wel 65 m2 "quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
Deze
http://www.funda.nl/koop/zaandam/huis-47059755-zuiddijk-239-b/
en waar is dat dan wel niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij het zustercafé van 't Arendsnest hebben ze hem ook geloof ik.
JaartjeS?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paar jaartjes doorstuderen nog...Ik ga toch nooit meer weg uit Den Haag.
Dat wel, maar dan heb ik pas wat meer tijdquote:
Die foto kunnen ze al zien he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Liefdesverdriet, sort ofquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Dus de interesse is er wel begrijp ik?
Waar heb je zelfvertrouwen voor nodig?
Amsterdam. Maar daar moet ik niet zijn, ik wil hem bij Royco hebben.quote:
Tis niet groot nee, even groot als wat ik nu huur en das nieuwbouw, maar ik vind het toch wel ZO'N ONTZETTEND SCHATTIG HUISJE!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Deze ideale starters woning van wel 65 m2 "
Nou echt groot is dat ook niet. Ja ruim genoeg, maar om dat nou 'van wel ' te noemen. Net zo groot als mijn appartementje
tja. ik heb nog steeds niet meegekregen waar hij zitquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amsterdam. Maar daar moet ik niet zijn, ik wil hem bij Royco hebben.
Squashen is echtquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan squashen lijkt mij geen bal aan.ik weet nu al dat ik de bal eerder op mijn neus krijg dan ik dat ding een mep met de racket geef haha
Genoeg werk te vinden in de regio.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
JaartjeS?ben in feb. klaar als t goed is hoor
dan nog wel ff een vast inkomen regelen
Middle of fucking nowherequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef clevy het volgende:
[..]
tja. ik heb nog steeds niet meegekregen waar hij zit
Meer argumenten heb je toch niet nodig om een schuld van meer dan 130.000 euro aan te gaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef Spirit82 het volgende:
Tis niet groot nee, even groot als wat ik nu huur en das nieuwbouw, maar ik vind het toch wel ZO'N ONTZETTEND SCHATTIG HUISJE!!!![]()
dat geldt in meer of mindere mate voor alle sociaal-geisoleerden hierquote:
Wat let je?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Squashen is echtLiefst zou ik 3x per week gaan!
BeerTemple.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef clevy het volgende:
[..]
tja. ik heb nog steeds niet meegekregen waar hij zit
L-Equote:
Ik vind het grootquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Deze ideale starters woning van wel 65 m2 "
Nou echt groot is dat ook niet. Ja ruim genoeg, maar om dat nou 'van wel ' te noemen. Net zo groot als mijn appartementje
Ik zeg niet dat ik het doe, flapdrol. Maar dan mag ik er toch wel stiekem verliefd op zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer argumenten heb je toch niet nodig om een schuld van meer dan 130.000 euro aan te gaan?
ah check.. ik moet binnenkort weer eens werken in a'dam.. maar voor de cursus van morgen heb ik geen fut/zin te gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
BeerTemple.
Nieuwezijds voorburgwal 250
Amsterdam.
Het was je gegund hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook voor jou nog even...
http://www.volkskrant.nl/(...)-Nederland-gaf.dhtml
Een squashmaatje hier in de stad... Tenminste, 2 dagen per week lukt wel, maar ik wil meerquote:
Ik gunde het jou vooral ook zo.quote:
Wie werkt daar? Ik heb het even gemist...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
[..]
ah check.. ik moet binnenkort weer eens werken in a'dam.. maar voor de cursus van morgen heb ik geen fut/zin te gaan
Plaats hier een oproepquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Een squashmaatje hier in de stad... Tenminste, 2 dagen per week lukt wel, maar ik wil meer
als het goed is waren we aan t roddelen over royco.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wie werkt daar? Ik heb het even gemist...
Even voor de duidelijkheid: da's niet de tent van Royco1.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
[..]
ah check.. ik moet binnenkort weer eens werken in a'dam.. maar voor de cursus van morgen heb ik geen fut/zin te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |