* clevy geeft jongejuffrouw -Engel- een grote beren knuffelquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben die regen echt meer dan zat......
bagger weer..... bagger bagger bagger
Hier schijnt de zon weerquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
Zolang ik er niet door heen hoef vind ik het wel weer lekker voor een keer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
o boehoequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil buurjongen zienmaar dat duurt nog een week denk ik
Clevyquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:44 schreef clevy het volgende:
[..]
* clevy geeft jongejuffrouw -Engel- een grote beren knuffel
en een handdoek
Nou ja, het moet geen weken achter elkaar grijs en nat zijn, maar dit vind ik wel tof. Vandaag voor het eerst sinds maanden weer een plensbui gehad hier.quote:
Korte broek aangetrokken, slippers en lekker in de plassen stampen en vies wordenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het moet geen weken achter elkaar grijs en nat zijn, maar dit vind ik wel tof. Vandaag voor het eerst sinds maanden weer een plensbui gehad hier.
Vind volgend weekend belangrijkerquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop dat het een beetje droog is in het weekend
't is benauwd...quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
zit je binnen? wat is dan t probleem
me3quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop dat het een beetje droog is in het weekend
niet druk maken en genoeg drinken danquote:
heej vriendelijk rooi gevaarquote:
Hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |