Hmmquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sorry, ik deed alleen maar zo omdat je niet in mn kutjes theorie wil voorkomen...
Daar hoeft het niet speciaal donderdag voor te zijn.... laat staan avond....quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef xFriendx het volgende:
Tis wel raak overigens, elke dag weer seks, kutjes en piemels (voor M-M)
bij sommige klanten is dat geen probleem, maar bij deze pas ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, roy moet toch zn uiterste best doen om zn klanten zich naar hun zin te maken. En als dat erbij hoort....
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
bij sommige klanten is dat geen probleem, maar bij deze pas ik
Ik krijg hier toch echt een scharrel-gevoel bij hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijg nou wat zeg![]()
Belt die beste vriendin van mn ex mij net, ze gaat morgen ook mee naar het optreden van mn zoon.
Heel leuk.
Zegt ze: Ja ik moest van R. vragen hoe laat het optreden morgen eigenlijk begint.
WTF![]()
Die sukkel gaat aan zijn beste vriendin vragen hoe laat MIJN kind moet optreden.
Failquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijg nou wat zeg![]()
Belt die beste vriendin van mn ex mij net, ze gaat morgen ook mee naar het optreden van mn zoon.
Heel leuk.
Zegt ze: Ja ik moest van R. vragen hoe laat het optreden morgen eigenlijk begint.
WTF![]()
Die sukkel gaat aan zijn beste vriendin vragen hoe laat MIJN kind moet optreden.
Zij wil hem nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg hier toch echt een scharrel-gevoel bij hoor
Was het maar kutweer.... dan was het tenminste nog fijn als het een beetje nat was......quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Wat een kutweervanmorgen nat geregend. Droogte?
Je wordt oudquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks alle praat over seks c.q. harde batspartijen, heb ik laatste tijd veel meer zin in gewoon knuffelen of hand in hand een wandeling maken, vreemd. Kan me niet herinneren dat ik hard op mn hoofd gevallen ben.
Zeker maar koud en nat is ook niet fijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was het maar kutweer.... dan was het tenminste nog fijn als het een beetje nat was......
Hier is het dan ook niet koud....quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker maar koud en nat is ook niet fijn
Als het goede seks is welquote:
Begrijpelijk, je bent ook een erg slechte invloedquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag geen contact met de beste vriendin hebben van ex
Waarom laat hij haar dan bellen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag geen contact met de beste vriendin hebben van ex
Je bent toch menselijk wie had dat gedachtquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks alle praat over seks c.q. harde batspartijen, heb ik laatste tijd veel meer zin in gewoon knuffelen of hand in hand een wandeling maken, vreemd. Kan me niet herinneren dat ik hard op mn hoofd gevallen ben.
Viespeukje, ben jij het?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanaf nu stop ik er gewoon mee, met dat seksgedoe bah
Eens. Say no to sex! *joins the group*quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach, misschien ooit weer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eens. Say no to sex! *joins the group*
Ach ja waarom ook niet. Ik heb toch nooit seks en zal het ook nooit hebben. Tenzij ik er voor betaal. Oh wacht dan ook niet want ze mogen weigerenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eens. Say no to sex! *joins the group*
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus hij roept: Als ik dit soort gedonder krijg wil niet hebben dat jij nog contact met J. hebt hoor.
Toen ging ik lachen, heb ik opgehangen en J. gebeld![]()
Nu is zij met hem aan het bellen
Jij bent een ander soort freak schatquote:
Wat denkt ie wel niet zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je bent ook een erg slechte invloed
Dat vraagt om tekst en uitleg babe.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent een ander soort freak schat
Cockblocken FTWquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Die arme man, straks pik jij zijn vriendinnetje in
Gezelligquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus hij roept: Als ik dit soort gedonder krijg wil niet hebben dat jij nog contact met J. hebt hoor.
Toen ging ik lachen, heb ik opgehangen en J. gebeld![]()
Nu is zij met hem aan het bellen
Niet echt.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vraagt om tekst en uitleg babe.
Dat deed hij tijdens de relatie al. Maar als je het aan hem vraagt heeft hij dat nooit gedaanquote:
Dat je het nog zo lang met hem uitgehouden hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt.
Zo blij dat ik van hem af ben
Hij was gelukkig de helft van de maand weg hequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je het nog zo lang met hem uitgehouden hebt
Kansloosquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat deed hij tijdens de relatie al. Maar als je het aan hem vraagt heeft hij dat nooit gedaan
Dat is standaard.... ligt nooit aan de vrouwquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kansloos
Dan nog, wij mannen hebben het toch altijd gedaan he
Kom maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
goffer geknoeidprecies op mn tiet
Ik wilde net typen dat iemand zich wel vrijwillig aan zal bieden.....quote:
Het is dat je niets meer met seks te maken wil hebben, maar anders was het er zo afgelikt natuurlijk..quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
goffer geknoeidprecies op mn tiet
Neuh ik ben heus niet makkelijk om mee samen te leven hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kansloos
Dan nog, wij mannen hebben het toch altijd gedaan he
Nee snap ik ook wel hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik ben heus niet makkelijk om mee samen te leven hoor.
Maar dingen verbieden in een relatie
Dingen verbieden is wel heel kansloos.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik ben heus niet makkelijk om mee samen te leven hoor.
Maar dingen verbieden in een relatie
Denk vaak dat dat meer angst is van iets.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dingen verbieden is wel heel kansloos.
Maar zijn er genoeg die er intrappen
Zo ben ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat iemand zich wel vrijwillig aan zal bieden.....
Wil je dan maar over handjes vasthouden praten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
weer een illusie armerquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb wel gewoon kleding aan heik ga niet topless fokken
Het zou zomaar kunnen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog beter dan topless fokken is naakt fokken. Ik zou er hele topics over vol kunnen schrijven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
krijg ik na n uurtje toch echt last van mn rugquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nog beter dan topless fokken is naakt fokken. Ik zou er hele topics over vol kunnen schrijven.
Nee, ook dat is iets wat je beter kan doen dan er over pratenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil je dan maar over handjes vasthouden praten?
Ik wil wel (mentale) ondersteuning bieden hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
krijg ik na n uurtje toch echt last van mn rug
Vast wel vrijwilligers die je willen masserenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
krijg ik na n uurtje toch echt last van mn rug
* clevy geeft jongejuffrouw -Engel- een grote beren knuffelquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben die regen echt meer dan zat......
bagger weer..... bagger bagger bagger
Hier schijnt de zon weerquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
Zolang ik er niet door heen hoef vind ik het wel weer lekker voor een keer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
o boehoequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil buurjongen zienmaar dat duurt nog een week denk ik
Clevyquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:44 schreef clevy het volgende:
[..]
* clevy geeft jongejuffrouw -Engel- een grote beren knuffel
en een handdoek
Nou ja, het moet geen weken achter elkaar grijs en nat zijn, maar dit vind ik wel tof. Vandaag voor het eerst sinds maanden weer een plensbui gehad hier.quote:
Korte broek aangetrokken, slippers en lekker in de plassen stampen en vies wordenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het moet geen weken achter elkaar grijs en nat zijn, maar dit vind ik wel tof. Vandaag voor het eerst sinds maanden weer een plensbui gehad hier.
Vind volgend weekend belangrijkerquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop dat het een beetje droog is in het weekend
't is benauwd...quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
zit je binnen? wat is dan t probleem
me3quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop dat het een beetje droog is in het weekend
niet druk maken en genoeg drinken danquote:
heej vriendelijk rooi gevaarquote:
Hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |