Als ik jou hier zo hoor, heb jij toch helemaal geen tips nodig?quote:
Dat is per dag verschillend toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik jou hier zo hoor, heb jij toch helemaal geen tips nodig?
Fixedquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is per dag kutje verschillend toch?
Hoi jijquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:46 schreef xFriendx het volgende:
Hi schooiers, epische dames en lefgozers, een goedenavond
Ja en t werkt...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die benader jij wetenschappelijk?
Fixedquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en t werkt...
Morgen tweede date, dus tot nu toe klopt mijn wetenschappelijke kutjes theorie...
En was t niet zo data het de waarheid is totdat die verkracht wordt?
Avondquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:46 schreef xFriendx het volgende:
Hi schooiers, epische dames en lefgozers, een goedenavond
Ja ze vielen gewoon best tegen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:48 schreef Ripley het volgende:
Wat voor lame tapas hebben ze dan gegeten?
Dan zul je het toch echt wat grootschaliger moeten aanpakken. Dit geneuzel in de marge heeft niets met wetenschap te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef JoeyT het volgende:
Ja en t werkt...
Morgen tweede date, dus tot nu toe klopt mijn wetenschappelijke kutjes theorie...
En was t niet zo data het de waarheid is totdat die ontkracht wordt?
oh joey, wat ben je toch enorme digitale lover! Casanova is er niks bijquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en t werkt...
En was t niet zo data het de waarheid is totdat die ontkracht wordt?
En dat is zacht uitgedruktquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ze vielen gewoon best tegen.
Juist inzien dat je altijd hulp kan gebruiken zorgt voor kutjes....quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik jou hier zo hoor, heb jij toch helemaal geen tips nodig?
Je bent ook een vat vol dr. Phil wijsheden hequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Juist inzien dat je altijd hulp kan gebruiken zorgt voor kutjes....
Hier in Voorburg zit een heel goed Catalaans tentje. En je krijgt alleen maar vlees, gevogelte en vis.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:48 schreef Ripley het volgende:
Wat voor lame tapas hebben ze dan gegeten?
Dan moet je dus mee doen... Alle heren hier. Wordt t de grote Fok! Kutjes Theoriequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zul je het toch echt wat grootschaliger moeten aanpakken. Dit geneuzel in de marge heeft niets met wetenschap te maken.
Ik doe liever Kutjes in de Praktijk....quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je dus mee doen... Alle heren hier. Wordt t de grote Fok! Kutjes Theorie
I knowww en allemaal voor t publiek...quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
oh joey, wat ben je toch enorme digitale lover! Casanova is er niks bij
Hij telt de dagen afquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe is het Huppel? Hoe verloopt het huisarrest van je zoon? Kan hij wat begrip opbrengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |