Begrijpelijk, je bent ook een erg slechte invloedquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag geen contact met de beste vriendin hebben van ex
Waarom laat hij haar dan bellen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag geen contact met de beste vriendin hebben van ex
Je bent toch menselijk wie had dat gedachtquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks alle praat over seks c.q. harde batspartijen, heb ik laatste tijd veel meer zin in gewoon knuffelen of hand in hand een wandeling maken, vreemd. Kan me niet herinneren dat ik hard op mn hoofd gevallen ben.
Viespeukje, ben jij het?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanaf nu stop ik er gewoon mee, met dat seksgedoe bah
Eens. Say no to sex! *joins the group*quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach, misschien ooit weer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eens. Say no to sex! *joins the group*
Ach ja waarom ook niet. Ik heb toch nooit seks en zal het ook nooit hebben. Tenzij ik er voor betaal. Oh wacht dan ook niet want ze mogen weigerenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eens. Say no to sex! *joins the group*
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus hij roept: Als ik dit soort gedonder krijg wil niet hebben dat jij nog contact met J. hebt hoor.
Toen ging ik lachen, heb ik opgehangen en J. gebeld![]()
Nu is zij met hem aan het bellen
Jij bent een ander soort freak schatquote:
Wat denkt ie wel niet zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je bent ook een erg slechte invloed
Dat vraagt om tekst en uitleg babe.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent een ander soort freak schat
Cockblocken FTWquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Die arme man, straks pik jij zijn vriendinnetje in
Gezelligquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus hij roept: Als ik dit soort gedonder krijg wil niet hebben dat jij nog contact met J. hebt hoor.
Toen ging ik lachen, heb ik opgehangen en J. gebeld![]()
Nu is zij met hem aan het bellen
Niet echt.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vraagt om tekst en uitleg babe.
Dat deed hij tijdens de relatie al. Maar als je het aan hem vraagt heeft hij dat nooit gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |