Daar hoeft het niet speciaal donderdag voor te zijn.... laat staan avond....quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef xFriendx het volgende:
Tis wel raak overigens, elke dag weer seks, kutjes en piemels (voor M-M)
bij sommige klanten is dat geen probleem, maar bij deze pas ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, roy moet toch zn uiterste best doen om zn klanten zich naar hun zin te maken. En als dat erbij hoort....
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
bij sommige klanten is dat geen probleem, maar bij deze pas ik
Ik krijg hier toch echt een scharrel-gevoel bij hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijg nou wat zeg![]()
Belt die beste vriendin van mn ex mij net, ze gaat morgen ook mee naar het optreden van mn zoon.
Heel leuk.
Zegt ze: Ja ik moest van R. vragen hoe laat het optreden morgen eigenlijk begint.
WTF![]()
Die sukkel gaat aan zijn beste vriendin vragen hoe laat MIJN kind moet optreden.
Failquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijg nou wat zeg![]()
Belt die beste vriendin van mn ex mij net, ze gaat morgen ook mee naar het optreden van mn zoon.
Heel leuk.
Zegt ze: Ja ik moest van R. vragen hoe laat het optreden morgen eigenlijk begint.
WTF![]()
Die sukkel gaat aan zijn beste vriendin vragen hoe laat MIJN kind moet optreden.
Zij wil hem nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg hier toch echt een scharrel-gevoel bij hoor
Was het maar kutweer.... dan was het tenminste nog fijn als het een beetje nat was......quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Wat een kutweervanmorgen nat geregend. Droogte?
Je wordt oudquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks alle praat over seks c.q. harde batspartijen, heb ik laatste tijd veel meer zin in gewoon knuffelen of hand in hand een wandeling maken, vreemd. Kan me niet herinneren dat ik hard op mn hoofd gevallen ben.
Zeker maar koud en nat is ook niet fijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was het maar kutweer.... dan was het tenminste nog fijn als het een beetje nat was......
Hier is het dan ook niet koud....quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker maar koud en nat is ook niet fijn
Als het goede seks is welquote:
Begrijpelijk, je bent ook een erg slechte invloedquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag geen contact met de beste vriendin hebben van ex
Waarom laat hij haar dan bellen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag geen contact met de beste vriendin hebben van ex
Je bent toch menselijk wie had dat gedachtquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Ondanks alle praat over seks c.q. harde batspartijen, heb ik laatste tijd veel meer zin in gewoon knuffelen of hand in hand een wandeling maken, vreemd. Kan me niet herinneren dat ik hard op mn hoofd gevallen ben.
Viespeukje, ben jij het?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vanaf nu stop ik er gewoon mee, met dat seksgedoe bah
Eens. Say no to sex! *joins the group*quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach, misschien ooit weer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eens. Say no to sex! *joins the group*
Ach ja waarom ook niet. Ik heb toch nooit seks en zal het ook nooit hebben. Tenzij ik er voor betaal. Oh wacht dan ook niet want ze mogen weigerenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eens. Say no to sex! *joins the group*
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus hij roept: Als ik dit soort gedonder krijg wil niet hebben dat jij nog contact met J. hebt hoor.
Toen ging ik lachen, heb ik opgehangen en J. gebeld![]()
Nu is zij met hem aan het bellen
Jij bent een ander soort freak schatquote:
Wat denkt ie wel niet zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je bent ook een erg slechte invloed
Dat vraagt om tekst en uitleg babe.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent een ander soort freak schat
Cockblocken FTWquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Die arme man, straks pik jij zijn vriendinnetje in
Gezelligquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus hij roept: Als ik dit soort gedonder krijg wil niet hebben dat jij nog contact met J. hebt hoor.
Toen ging ik lachen, heb ik opgehangen en J. gebeld![]()
Nu is zij met hem aan het bellen
Niet echt.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vraagt om tekst en uitleg babe.
Dat deed hij tijdens de relatie al. Maar als je het aan hem vraagt heeft hij dat nooit gedaanquote:
Dat je het nog zo lang met hem uitgehouden hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt.
Zo blij dat ik van hem af ben
Hij was gelukkig de helft van de maand weg hequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je het nog zo lang met hem uitgehouden hebt
Kansloosquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat deed hij tijdens de relatie al. Maar als je het aan hem vraagt heeft hij dat nooit gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |